Hop til indhold
Guest Carabella

Hvorfor udenlandske?

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden:

Sjovt at du bringer dette emne op i hver anden sætning. Hvorfor blande sig og tale nedsættende om hvad andre tilbyder? 
Det er tydelig at læse ud fra dit skriv at du har været på klinik det meste af din karriere . I har en meget stram tilgang til branchen og uden tvivl en af grundene til at der har været en himmelflugt fra klinikkerne de sidste mange år. 

Jeg forstå godt de piger der fik nok af at få fortalt hvordan det gøres “ Rigtigt “ og alle de mange andre er forkert på den.

Jeg kan på sin vis godt forstå at de mange mænd forlader de danske gp’er. 
Kæreste oplevelser uden kys og sut med gummi til overpris og GP’er der har sat sig selv på den høje stol og opføre sig som primadonnaer.

At de har det svært er de selv skyld i, da de ikke følger udviklingen og efterspørgslen, men hænger fast i, at sådan har vi altid gjort.

Det er fint hvis de kan leve med det, men lad være med at disse dine kollegaer for selv at have taget et andet valg med henhold til ydelser og priser.


 

 


 


 

Jeg har på ingen måder skrevet negativt om fransk uden i den kommentar du citerer.. Har du en dårlig dag eller sådan noget.? Jeg konstaterer at mange ikke vil give fransk uden og derfor så er deres indtjening ikke hvad andres er der evt tilbyder uden.. Så klap lige hesten frøken.. Og så håber jeg da din dag bliver bedre end din morgen tydeligvis har været;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Frodige Ida skrev, for 19 minutter siden:

Sjovt at du bringer dette emne op i hver anden sætning. Hvorfor blande sig og tale nedsættende om hvad andre tilbyder? 
Det er tydelig at læse ud fra dit skriv at du har været på klinik det meste af din karriere . I har en meget stram tilgang til branchen og uden tvivl en af grundene til at der har været en himmelflugt fra klinikkerne de sidste mange år. 

Jeg forstå godt de piger der fik nok af at få fortalt hvordan det gøres “ Rigtigt “ og alle de mange andre er forkert på den.

Jeg kan på sin vis godt forstå at de mange mænd forlader de danske gp’er. 
Kæreste oplevelser uden kys og sut med gummi til overpris og GP’er der har sat sig selv på den høje stol og opføre sig som primadonnaer.

At de har det svært er de selv skyld i, da de ikke følger udviklingen og efterspørgslen, men hænger fast i, at sådan har vi altid gjort.

Det er fint hvis de kan leve med det, men lad være med at disse dine kollegaer for selv at have taget et andet valg med henhold til ydelser og priser.


 

 


 


 

Angående med/uden kondom. Så er det ikke en fair forventning, at du gennem dit arbejde skal udsætte dig selv og familie for sygdom. Dermed ikke sagt det ikke er ok du gør det !!! men ikke fair det skal være en forventning for at kunne arbejde. Det kan man godt forstå folk/kvinder søger væk fra.

Angående prisen. Den er faldet meget. Dermed kan jobbet jo stadig godt være rigtig fint og man har det fint med det!! og hellere vil det end noget andet. Jennifer må jo være tilfreds med jobbet og indtægten ellers havde hun vel søgt noget andet. Men det giver da en forklaring på, at hvis du udelukkende vil jobbet, hvis du  kan leve i sus og dus. Ja så bliver du nok skuffet... og vælger at stoppe igen. Og det er da nok årsagen til færre, specielt yngre, Danske piger. Igen, så kan du jo vælge hvad du er tilfreds med :) @DK fyr 34 tager kun 100-200 kr. Tænker hans primære tilgang ikke er indtægten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har på ingen måder skrevet negativt om fransk uden i den kommentar du citerer.. Har du en dårlig dag eller sådan noget.? Jeg konstaterer at mange ikke vil give fransk uden og derfor så er deres indtjening ikke hvad andres er der evt tilbyder uden.. Så klap lige hesten frøken.. Og så håber jeg da din dag bliver bedre end din morgen tydeligvis har været;).. 

Sjovt at man altid er en sur mokke når du ikke får ret. Jeg har det super fint og humøret i top. 

Du skriver alt muligt uden og det inkluderer vel også super/ megafransk?

Jeg er simpelthen død træt af at kommentarer som "alt muligt uden for pengenes skyld" 

Jeg gør det ikke fordi jeg er nød til det, eller for at konkurrere med de udenlandske piger, men fordi jeg kan lide det.

Så frøken bedreviden håber du kan bruge svaret til noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Sjovt at man altid er en sur mokke når du ikke får ret. Jeg har det super fint og humøret i top. 

Du skriver alt muligt uden og det inkluderer vel også super/ megafransk?

Jeg er simpelthen død træt af at kommentarer som "alt muligt uden for pengenes skyld" 

Jeg gør det ikke fordi jeg er nød til det, eller for at konkurrere med de udenlandske piger, men fordi jeg kan lide det.

Så frøken bedreviden håber du kan bruge svaret til noget.

 

 

Hvor fanden har jeg skrevet at man gør alt muligt uden for pengenes skyld.? Nu skal du edermame snart stoppe med at putte ord i min mund tak.. Og ja jeg skriver alt muligt uden.... Er det negativt.? Hvis du finder det negativt så det nok noget med din egen mening du har gemt allerinderst inde som kommer frem;).. 

 

Til gengæld er der en voldsom mængde negativitet fra dig omkring klinikpiger.. Måske du skulle få tjekket hvor trusserne strammer så de ikke lukker for blodstilførslen.. 

 

Og din mening kunne du fint have ytret uden at citerer min kommentar som på INGEN måder indeholder de ting du snakker om.. Altså negativitet og nedgørelse.. Hvis du også tog dig sammen og læste alle kommentarerne i denne tråd eller bare mine inden du startede en diskussion op så ville du læse at jeg som den allerførste skrev at jeg sagtens forstår mænderne.. Så igen.. Klap lige hesten<3..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hvor fanden har jeg skrevet at man gør alt muligt uden for pengenes skyld.? 

 

"Altså det faktum at færre danske kvinder vælger den levevej.. Og ellers så dropper de nok karrieren hurtigt når du opdager hvor "lidt" indtægt der er i det hvis man ikke vil alt muligt uden kondom:ph34r:.. "

Du  har  skrevet ovenstående  tidligere  i  dag,  hvis  du  skulle  have  glemt  det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

"Altså det faktum at færre danske kvinder vælger den levevej.. Og ellers så dropper de nok karrieren hurtigt når du opdager hvor "lidt" indtægt der er i det hvis man ikke vil alt muligt uden kondom:ph34r:.. "

Du  har  skrevet ovenstående  tidligere  i  dag,  hvis  du  skulle  have  glemt  det. 

 

Er det negativt at konstaterer at man ikke kan tjene lige så meget hvis man ikke gør ting uden kondom.? Det jo bare faktum.. Så nej jeg har skam bestemt ikke glemt det.. Der bare ingen af den "selvopdagede" nedgørelse eller negativitet som du omtaler.. Lidt er endda i gåsetegn og jeg skriver nu altså bare at piger tit springer fra fordi de opdager at indtægten ikke var som forventet.. 

 

Men du må da gerne forklarer hvorfor du føler du skal nedgøre dine kollegaer der arbejder fra klinik.? Ligesom du mente jeg, helt fejlagtig, skulle står til ansvar for min "nedgørelse" af mine kollegaer i PD segmentet (som jeg nu engang selv er en del af).. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Er det negativt at konstaterer at man ikke kan tjene lige så meget hvis man ikke gør ting uden kondom.? Det jo bare faktum.. Så nej jeg har skam bestemt ikke glemt det.. Der bare ingen af den "selvopdagede" nedgørelse eller negativitet som du omtaler.. Lidt er endda i gåsetegn og jeg skriver nu altså bare at piger tit springer fra fordi de opdager at indtægten ikke var som forventet.. 

 

Men du må da gerne forklarer hvorfor du føler du skal nedgøre dine kollegaer der arbejder fra klinik.? Ligesom du mente jeg, helt fejlagtig, skulle står til ansvar for min "nedgørelse" af mine kollegaer i PD segmentet (som jeg nu engang selv er en del af).. 

Tror  du  blander  mig  sammen  med  en  anden.  Du  virker  lidt  ramt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Tror  du  blander  mig  sammen  med  en  anden.  Du  virker  lidt  ramt 

Argh sorry.. Det var nok bare fordi du blandede dig i diskussionen i mellem mig og @Frodige Ida.. Så tjekkede jeg ikke lige afsender da du svarede på min kommentar til Ida.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Argh sorry.. Det var nok bare fordi du blandede dig i diskussionen i mellem mig og @Frodige Ida.. Så tjekkede jeg ikke lige afsender da du svarede på min kommentar til Ida.. 

Jeg mener at de danske klinikker har været med til at give de udenlandske gper fri pas på markedet . 
 

Jeg startede skam også på klinik som de fleste men det fik nu hurtig en ende. Jeg er for selvstændig til at andre skal varte mig og. At ydelser på forhånd er fastlagt med hvad man må. At prisen er oftes fast.

Mange mænd blev træt af at alt lå fast med tid, ydelser og søgte væk.

Der kom de udenlandske kvinder på banen med mindre priser, mere for pengene og oftest et bedre udseende .

 

Havde de danske klinikker været mere fremme i skoene og givet pigerne lov til at være selvstændige så tror jeg markedet havde set anderledes ud i dag. 

Jeg bliver provokeret af at du altid kommer med dine spydige stikpiller. Det må i bund og grund handle om at du ikke er tilfreds.

Jeg og mange andre gper har ikke dette som fuldtidsbeskæftigelse men som bijob så vi er ikke presset som dem der køre på fuldtid.

Men ha du bare din holdning og mening det er du i din ret til , såvel som jeg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mener at de danske klinikker har været med til at give de udenlandske gper fri pas på markedet . 
 

Jeg startede skam også på klinik som de fleste men det fik nu hurtig en ende. Jeg er for selvstændig til at andre skal varte mig og. At ydelser på forhånd er fastlagt med hvad man må. At prisen er oftes fast.

Mange mænd blev træt af at alt lå fast med tid, ydelser og søgte væk.

Der kom de udenlandske kvinder på banen med mindre priser, mere for pengene og oftest et bedre udseende .

 

Havde de danske klinikker været mere fremme i skoene og givet pigerne lov til at være selvstændige så tror jeg markedet havde set anderledes ud i dag. 

Jeg bliver provokeret af at du altid kommer med dine spydige stikpiller. Det må i bund og grund handle om at du ikke er tilfreds.

Jeg og mange andre gper har ikke dette som fuldtidsbeskæftigelse men som bijob så vi er ikke presset som dem der køre på fuldtid.

Men ha du bare din holdning og mening det er du i din ret til , såvel som jeg.

 

 

Du har fuldt ud ret til din holdning.. Men du har bestemt ikke ret til at ligge ord ELLER holdninger i min mund der slet ikke er blevet sagt i denne debat eller nogen anden.. Folk er fuldstændig frie til at drive deres forretning sådan som de vil..

Faktisk så tror jeg at den eneste gang jeg har snakket direkte negativt omkring fransk uden er i forbindelse med klinikker hvor der er nogle faste regler omkring anvendelse af gummi men hvor nogle enkle piger vælger at lave det jeg kalder "unfair forretningsmetoder" hvor de stadig leverer fransk uden så deres kollegaer bliver udkonkurreret på ydelser de ikke selv ønsker og leverer og netop derfor har valgt klinik.. Og nej så ligger jeg heller ikke skjul på at jeg aldrig kunne finde på at tilbyde den ydelse men det burde du jo bare være glad for da det giver dig mindre konkurrence i det privat diskrete segment.. 

Mange som har været i branchen i mange år vil være uenig med dig.. Jeg tror nu nok de udenlandske kom og nu har udkonkurreret det danske klinik marked.. Lidt ligesom det i flere år har foregået i byggebranchen og lignende der har de bare nogle rettigheder og fagforeninger der sørger for at priserne ikke påvirkes for voldsomt.. De kan klage over ikke at få det samme i løn som danske håndværkere.. Men selv der har jeg jo også påpeget at jeg udemærket forstår mænderne.. I min allerførste kommentar endda.. Netop pga de lavere priser, kønnere kvinder, yngre kvinder, blowjob uden og mere retvisende billeder (dem der bruger deres egne) med ansigt på.. Og jeg har heller INTET imod de udenlandske piger, deres priser eller deres ydelser.. Jeg har derimod noget imod hvor organiseret det altid virker og hvad jeg selv har set på et dansk motel i hovedstaden hvilket ikke var pænt eller noget jeg ønskede for min værste fjende.. Ligesom jeg har noget imod 24/7 åbent osv.. Altså de ting jeg virkelig føler må ødelægge de her rimelig unge kvinder.. Det kaldes empati.. Den form for sexhandel synes jeg ikke skal foregår.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...