Hop til indhold
MrLovaLova

travlhed i tiden

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Men du kan jo også risikerer at pigen bare er optaget på dit ønskede tidspunkt.. Hvad gør du så.? Så undgår du bare at besøge hende eller:ph34r:.? 

Ja, finder en anden der er ledig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JanK

Hende jeg har skrevet til svarer ikke, men det behøver jo ikke at betyde at hun har travlt. Måske hun bare holder sig på måtten indtil hun officielt må modtage besøg. Men lige som motorvejene er ved at blive lidt mere fyldte igen, så går det nok også sådan med den frække piger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 10 minutter siden:

Ja, finder en anden der er ledig

Okay.. Du ved jo vel godt at man kan sige nej fordi man måske har et opkald der ligger lige der hvor du vil besøge en eller måske havde planlagt at spise der eller tage sig en lur.. Vi kan være optaget af andet end mænd utrolig nok:P:lol:.. Jeg forstår godt at man bedre kan fodre illusionen når man ikke konfronteres med realiteten men du må da stadig være bevidst om at pigen der havde tid til dig jo lige så godt kan have lukket gæsten ud 5 min før du kom som pigen der siger du først kan komme 30 min efter din ønskede tid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

 Jeg forstår godt at man bedre kan fodre illusionen når man ikke konfronteres med realiteten. 

Det ligger meget tæt på min tese som er "Jo mindre du kender til branchen,  jo fære bekymringer og derved større glæde over dine besøg"   Det er min erfaring, at de fleste gæster bliver meget facineret over branchen og bliver meget nysgerrige.  Faktum er nok bare, at mange ikke kan håndtere fakta.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Det ligger meget tæt på min tese som er "Jo mindre du kender til branchen,  jo fære bekymringer og derved større glæde over dine besøg"   Det er min erfaring, at de fleste gæster bliver meget facineret over branchen og bliver meget nysgerrige.  Faktum er nok bare, at mange ikke kan håndtere fakta.

 

Jeg skrev også i en tråd omkring vores indtjening at jeg, ligesom dig, tror at de færreste kan tåle sandheden.. Det skaber altid noget akavet stemning når en gæst spørger mig om der har været travlt den pågældende dag:ph34r:.. Skal man svarer ærligt og risikerer en mand der få præstationen angst og føler sig mindre speciel eller skal man lyve og selv få en dårlig fornemmelse fordi man har løjet om noget som man inderst inde selv slet ikke har fundet nødvendig at lyve omkring i et forsøg på at få en anden til at have det bedst muligt.. Grunden er nobel nok men berettiger det virkelig løgnen:wacko:.. I teorien burde jeg jo, som jeg også er, være stolt over at der faktisk er mænd der finder mig interessant eller smuk nok til at betale for min tid men i stedet for er det, i realiteten, noget jeg få af vide at jeg burde skamme mig over.. I hvertfald antallet.. Jeg burde da i hvertfald ikke snakke højt om det uanset.. Og jeg ønsker heller ikke at snakke højt om det fordi jeg ligesom alle andre kvinder er indoktrineret til at det er "unladylike" at snakke om.. Det er en forskruet verden vi lever i eller som der er blevet skabt igennem generationer.. Man kan da håbe man kan hitte hoved og hale på det hele når man bliver "voksen":P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg skrev også i en tråd omkring vores indtjening at jeg, ligesom dig, tror at de færreste kan tåle sandheden.. Det skaber altid noget akavet stemning når en gæst spørger mig om der har været travlt den pågældende dag:ph34r:.. Skal man svarer ærligt og risikerer en mand der få præstationen angst og føler sig mindre speciel eller skal man lyve og selv få en dårlig fornemmelse fordi man har løjet om noget som man inderst inde selv slet ikke har fundet nødvendig at lyve omkring i et forsøg på at få en anden til at have det bedst muligt.. Grunden er nobel nok men berettiger det virkelig løgnen:wacko:.. I teorien burde jeg jo, som jeg også er, være stolt over at der faktisk er mænd der finder mig interessant eller smuk nok til at betale for min tid men i stedet for er det, i realiteten, noget jeg få af vide at jeg burde skamme mig over.. I hvertfald antallet.. Jeg burde da i hvertfald ikke snakke højt om det uanset.. Og jeg ønsker heller ikke at snakke højt om det fordi jeg ligesom alle andre kvinder er indoktrineret til at det er "unladylike" at snakke om.. Det er en forskruet verden vi lever i eller som der er blevet skabt igennem generationer.. Man kan da håbe man kan hitte hoved og hale på det hele når man bliver "voksen":P:lol:.. 

Nu har det jo aldrig været meningen, at gæst og GP skulle kende andet end almene "smalk-talk" ting om hinanden.  Man er jo nysgerige.  Hvad er dit rigtige navn,  hvor bor du osv osv.   Jeg tror de fleste kvinder i branchen enten for at vide når de starter eller hurtigt selv finder ud af, at det er nødvindigt at have nogle "dæk-historier".  Nogle vil kalde løgne, andre har forstået behovet for, at nogle nærgående spørgsmål  bedst  lukkes en et hurtigt og instuderet svar.  De erfarne gæster er kloge nok til at vide "Vi skal ikke længere ned af den vej"   Som du selv skriver, kan den skinbarlige sandhed dræbe lysten, hvilket jo forklarer behovet for dækhistorier.

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det den modsatte vej, hvor nogle gæster bevidst undgår at fortælle at de har en kæreste, eller at de besøger rigtig mange kvinder, eller bare vælger hende der tilfældigvis lige har tid nu,   når der small-talkes.  

Vi er i "forlystelses-branchen" og det primære formål  er jo at tilbyde seksuelle ydelser på en måde og markedsføre dem på en måde, der ikke skræmmer potentielle gæster væk.    Denne branche lever på godt og ondt af en helvedes masse myter og illusioner.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Nu har det jo aldrig været meningen, at gæst og GP skulle kende andet end almene "smalk-talk" ting om hinanden.  Man er jo nysgerige.  Hvad er dit rigtige navn,  hvor bor du osv osv.   Jeg tror de fleste kvinder i branchen enten for at vide når de starter eller hurtigt selv finder ud af, at det er nødvindigt at have nogle "dæk-historier".  Nogle vil kalde løgne, andre har forstået behovet for, at nogle nærgående spørgsmål  bedst  lukkes en et hurtigt og instuderet svar.  De erfarne gæster er kloge nok til at vide "Vi skal ikke længere ned af den vej"   Som du selv skriver, kan den skinbarlige sandhed dræbe lysten, hvilket jo forklarer behovet for dækhistorier.

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det den modsatte vej, hvor nogle gæster bevidst undgår at fortælle at de har en kæreste, eller at de besøger rigtig mange kvinder, eller bare vælger hende der tilfældigvis lige har tid nu,   når der small-talkes.  

Vi er i "forlystelses-branchen" og det primære formål  er jo at tilbyde seksuelle ydelser på en måde og markedsføre dem på en måde, der ikke skræmmer potentielle gæster væk.    Denne branche lever på godt og ondt af en helvedes masse myter og illusioner.  

 

Fuldstændig enig.. Illusionerne er jo, som sagt, heller ikke kun skabt for gæsternes skyld men lige så meget vores egen.. Det er en kunst at lege "en enkelts" kæreste når man har været "en dels kæreste" i løbet af dagen, hvis man så ikke selv kan lulle sig ind i illusionen om at det hele betyder mere end som så i bare det stykke tid det hele står på så bliver det umuligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

De erfarne gæster er kloge nok til at vide "Vi skal ikke længere ned af den vej"

Jeg er ikke erfaren, men til gengæld er jeg enig. :-) Når jeg besøger en pige, sætter jeg stor pris på, at hendes fokus er på mig og den stund, vi skal have sammen. Det er derfor ikke vigtigt, om hun har haft travlt den dag eller har mange bookinger senere på dagen. Så det spørger jeg ikke om. Tilsvarende bør det være ligegyldigt, hvor ofte jeg besøger piger. Det er nuet, som tæller.

Til gengæld finder jeg det helt ok, hvis en pige spørger, hvorfor det netop blev hende, som skulle besøges. Og det er der jo altid en grund til, også selvom hun i virkeligheden måske ikke var førstevalget den dag. Om det så er pigens øjne, hårfarve, omdømme eller noget fjerde, så er der jo noget, som man fandt tiltrækkende ved netop denne pige. Og med mindre virkeligheden viser sig at være helt anderledes end billederne, vil det samtidig være oplagt at give det som en kompliment til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det den modsatte vej, hvor nogle gæster bevidst undgår at fortælle at de har en kæreste

Jeg ville aldrig selv tale om “hende derhjemme”, det er da ret uvedkommende, når nu man kommer for at dyrke hed sex med en anden pige. Og det er meget dårlig stil af pigen, hvis hun spørger til gæstens kæreste/kone, synes jeg. Og også et turn-off i situationen.

Og ja, selvfølgelig er det anderledes, hvis gæsten selv bringer sine familiære forhold op, fx hvis der opstår et fortrolighedsforhold efter mange besøg hos samme pige. Men mon ikke de fleste af vi mænd besøger GP’erne netop fordi, vi lige har behov for at lægge hverdagen til side for et øjeblik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
JenniferRomantica skrev, den 14.3.2021 at 17:39:

Reelt set så kan ingen andre end os piger svarer på dit spørgsmål.. Og det ville ikke være særlig hverken ladylike at svarer på eller særlig gentleman agtig af dig at spørge om:P.. 

Gæster osv kan have formodninger.. Men et lille trick mange af os piger anvender er at lyde som om vi faktisk har meeeega travlt lige på dit valgte tidspunkt meeen heldigvis har vi da lige plads til at klemme dig ind ca 30 min efter din valgte tid.. Ideen er at du føler dig speciel og du tænker "wow hun er godt nok en populær pige det skal jeg også have en bid af".. Og så kan vi have siddet en hel dag uden at rører så meget som en finger (bogstavelig talt) før du faktisk kommer på besøg.. 

Måske det også kunne være metoden til at underspille jeres indtægt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...