Hop til indhold
MrLovaLova

travlhed i tiden

Recommended Posts

Nogle der ved noget om hvor travlt der er i tiden blandt GP´ere?

Der er rigtig mange der får penge tilbage i skat, samt udbetalt indefrosne feriepenge så gætter på efterspørgslen pt er enormt høj. Modsat så er udbuddet af seriøse piger meget lavt, så min umiddelbare tanke er de piger der arbejder i tiden, og samtidig har gode anmeldelser får retti retti meget pik, og tjener kassen :D

Jeg går selv og overvejer om jeg ikke snart skal i gang med at besøge GP´ere, men ligesom jeg ikke gider at stå i kø som nr 45 for at komme ind i en butik og få en knap så god service, så ønsker jeg heller ikke det samme når jeg skal besøge en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Min erfaring er at der dels er rigtigt travlt, dels at der er mange som er påpasselige for ikke løbe ind i Lovens lange arm. Begge dele kan gøre det rigtigt svært at få en aftale på plads - og synes da også at man kan se at priserne generelt har fået et nøk op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reelt set så kan ingen andre end os piger svarer på dit spørgsmål.. Og det ville ikke være særlig hverken ladylike at svarer på eller særlig gentleman agtig af dig at spørge om:P.. 

Gæster osv kan have formodninger.. Men et lille trick mange af os piger anvender er at lyde som om vi faktisk har meeeega travlt lige på dit valgte tidspunkt meeen heldigvis har vi da lige plads til at klemme dig ind ca 30 min efter din valgte tid.. Ideen er at du føler dig speciel og du tænker "wow hun er godt nok en populær pige det skal jeg også have en bid af".. Og så kan vi have siddet en hel dag uden at rører så meget som en finger (bogstavelig talt) før du faktisk kommer på besøg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Men et lille trick mange af os piger anvender er....

Sorry, men har svært ved at forestille mig at du ikke er tæt booket når du tager imod. ;-) Med din personlighed og profil her burde folk næsten stå i kø.

Kan desværre ikke svare på din personlighed i personlig fremmøde, men kan kun forestille mig at det er af samme skuffe. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Nogle der ved noget om hvor travlt der er i tiden blandt GP´ere?

Der er rigtig mange der får penge tilbage i skat, samt udbetalt indefrosne feriepenge så gætter på efterspørgslen pt er enormt høj. Modsat så er udbuddet af seriøse piger meget lavt, så min umiddelbare tanke er de piger der arbejder i tiden, og samtidig har gode anmeldelser får retti retti meget pik, og tjener kassen :D

Jeg går selv og overvejer om jeg ikke snart skal i gang med at besøge GP´ere, men ligesom jeg ikke gider at stå i kø som nr 45 for at komme ind i en butik og få en knap så god service, så ønsker jeg heller ikke det samme når jeg skal besøge en GP.

der er ikke travlt... har spurgt 3 idag og valgt 1 - alle svarede kvikt tilbage så masser at vælge imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr-H skrev, for 52 minutter siden:

Sorry, men har svært ved at forestille mig at du ikke er tæt booket når du tager imod. ;-) Med din personlighed og profil her burde folk næsten stå i kø.

Kan desværre ikke svare på din personlighed i personlig fremmøde, men kan kun forestille mig at det er af samme skuffe. :P

Ihh jeg takker for de meget pæne ord:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Reelt set så kan ingen andre end os piger svarer på dit spørgsmål.. Og det ville ikke være særlig hverken ladylike at svarer på eller særlig gentleman agtig af dig at spørge om:P.. 

Gæster osv kan have formodninger.. Men et lille trick mange af os piger anvender er at lyde som om vi faktisk har meeeega travlt lige på dit valgte tidspunkt meeen heldigvis har vi da lige plads til at klemme dig ind ca 30 min efter din valgte tid.. Ideen er at du føler dig speciel og du tænker "wow hun er godt nok en populær pige det skal jeg også have en bid af".. Og så kan vi have siddet en hel dag uden at rører så meget som en finger (bogstavelig talt) før du faktisk kommer på besøg.. 

 

Så hvis man gerne vil have et besøg kl. 19.00, så skal man ligge ud med at sige 18.30 ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

 

Så hvis man gerne vil have et besøg kl. 19.00, så skal man ligge ud med at sige 18.30 ? :lol:

You can't cheat the system like that:P.. Det ville også være amoralskt at tage mine hemmelige insider tips og bruge imod os:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

You can't cheat the system like that:P.. Det ville også være amoralskt at tage mine hemmelige insider tips og bruge imod os:ph34r::lol:.. 

I er sgu en gåde, I kvinder :P :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

 

Så hvis man gerne vil have et besøg kl. 19.00, så skal man ligge ud med at sige 18.30 ? :lol:

Det ville så bare være noget hø hvis personen så faktisk godt kunne 18.30, og man faktisk selv først kunne 19.00. xD Lidt en gamble I guess. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Ja fordi i teorien så ville det være nemmest hvis vi bare gav jer alle tipsene:rolleyes::ph34r:.. For alle parter:lol:.. 

Ja, ærligt talt...

Skriver du ikke lige liste og sender rundt til godtfolket så vi kan minimere gnidninger der ikke er bevidste? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr-H skrev, for 22 minutter siden:

Ja, ærligt talt...

Skriver du ikke lige liste og sender rundt til godtfolket så vi kan minimere gnidninger der ikke er bevidste? ;)

Jeg har sku da alt for travlt med at hjælpe jer fortabte individer herinde snuske:P:lol:.. Spreading the good word:rolleyes:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg har sku da alt for travlt med at hjælpe jer fortabte individer herinde snuske:P:lol:.. Spreading the good word:rolleyes:.. 

Alternativt kan du bare "nøjes" med at dele dine tips med mig, så skal jeg da nok sørge for at lade bongo-trommerne lyde til brødrene herinde.

Jeg er yderst villig til at arbejde mod et kompromis. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr-H skrev, for 1 minut siden:

Alternativt kan du bare "nøjes" med at dele dine tips med mig, så skal jeg da nok sørge for at lade bongo-trommerne lyde til brødrene herinde.

Jeg er yderst villig til at arbejde mod et kompromis. :D

Tror slet ikke du kan sprede noget med samme ynde som mig:P.. Ejjj det gas.. Men info er altid bedst "straight from the horses mouth" du ve';).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Tror slet ikke du kan sprede noget med samme ynde som mig:P.. Ejjj det gas.. Men info er altid bedst "straight from the horses mouth" du ve';).. 

Wow... just wow...

Jeg kan kun hjælpe med at sprede, og er sikker på at min mandlige charme bliver overgået af din feminine ynde til enhver tid. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 11 timer siden:

I er sgu en gåde, I kvinder :P :D 

 

Du kan vælge enten at forstå kvinder eller bare holde af dem, jeg har valgt det sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jennifer Måske lige hårdt nok sat op, men fremfor at forsøge at forstå kvindelig logik, har jeg valgt at kaste mig over astrofysik, det er ligesom lidt lettere tilgængeligt :-)

Derudover så holder jeg faktisk meget af kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 21 timer siden:

Min erfaring er at der dels er rigtigt travlt, dels at der er mange som er påpasselige for ikke løbe ind i Lovens lange arm. Begge dele kan gøre det rigtigt svært at få en aftale på plads - og synes da også at man kan se at priserne generelt har fået et nøk op.

Ja det er jo også det jeg syntes jeg kan fornemme, så jeg må pænt væbne mig med tålmodighed lidt endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Reelt set så kan ingen andre end os piger svarer på dit spørgsmål.. Og det ville ikke være særlig hverken ladylike at svarer på eller særlig gentleman agtig af dig at spørge om:P.. 

Gæster osv kan have formodninger.. Men et lille trick mange af os piger anvender er at lyde som om vi faktisk har meeeega travlt lige på dit valgte tidspunkt meeen heldigvis har vi da lige plads til at klemme dig ind ca 30 min efter din valgte tid.. Ideen er at du føler dig speciel og du tænker "wow hun er godt nok en populær pige det skal jeg også have en bid af".. Og så kan vi have siddet en hel dag uden at rører så meget som en finger (bogstavelig talt) før du faktisk kommer på besøg.. 

Jeg håber ikke det er din forretningsmodel, for jeg kan da med garanti sige at det ikke er noget for mig. Jeg ville ikke have følelsen af at få noget specielt, men mere noget nyligt "brugt" jeg så skal køre videre i ;) ikke fordi jeg ikke godt kan se det frække i den del, men det er i en anden sammenhæng og ikke når jeg besøger GP´ere 1:1.

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden:

Jeg håber ikke det er din forretningsmodel, for jeg kan da med garanti sige at det ikke er noget for mig. Jeg ville ikke have følelsen af at få noget specielt, men mere noget nyligt "brugt" jeg så skal køre videre i ;) ikke fordi jeg ikke godt kan se det frække i den del, men det er i en anden sammenhæng og ikke når jeg besøger GP´ere 1:1.

Tak for svar.

Realiteten er jo bare at vi altså ikke er jomfruer:P.. Jeg er ked af hvis jeg fik afsløret en stor hemmelighed for dig der:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Realiteten er jo bare at vi altså ikke er jomfruer:P.. Jeg er ked af hvis jeg fik afsløret en stor hemmelighed for dig der:ph34r:.. 

Det ved vi alle... men det kunne jo være at der var gået dage og måske uger, siden I sidst havde haft en kunde og at I derfor bare var SÅ fulde at lyst og begær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 14 minutter siden:

Det ved vi alle... men det kunne jo være at der var gået dage og måske uger, siden I sidst havde haft en kunde og at I derfor bare var SÅ fulde at lyst og begær. 

lige præcis! Om ikke andet så bare illusionen om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 34 minutter siden:

Det ved vi alle... men det kunne jo være at der var gået dage og måske uger, siden I sidst havde haft en kunde og at I derfor bare var SÅ fulde at lyst og begær. 

Men.... Det jo derfor man kun arbejder få dage i måneden så man er sikker på at have begær "to go around":rolleyes::P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...