Hop til indhold
Orgasmic

Uden gummi

Recommended Posts

Gæst
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Har du talt trådene, jeg vil mene der er langt flere tråde om corona.

Sex uden gummi er blevet diskuteret siden starten af dette board, så selv uden at tælle trådene er jeg 100% sikker på at der er LANGT flere tråde om sex uden gummi end corona tråde. Bare det emne som OP skriver om i hans første post findes der over 100 tråde om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 54 minutter siden:

Hvorfor? Hvis man behandler dem godt, ikke er i hvad der skulle forestille at være i et monogamt forhold, og gør hvad man kan for at sikre sig at de har det godt med deres arbejde, er der så noget at have moralske tømrermænd over? Det tænker jeg ikke. Den sidste kan dog være svær. Man kan forhøre sig lidt i forummet om hvad andres indtryk er mht. om en bestemt kvinde har det godt i branchen, men nogle er måske gode skuespillere.

Interessant. Du mener at en sammenligning af risikoen for af få en kønssygdom og corona ved besøg hos en GP eller hvorvidt det er strafbart bevist at smitte andre med en kønssygdom er afsporing, men en diskution om det moralske i at besøge en GP er ikke. En meget interessant defination af afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Interessant. Du mener at en sammenligning af risikoen for af få en kønssygdom og corona ved besøg hos en GP eller hvorvidt det er strafbart bevist at smitte andre med en kønssygdom er afsporing, men en diskution om det moralske i at besøge en GP er ikke. En meget interessant defination af afsporing.

Ingen diskussion endnu. Et enkelt spørgsmål. Ikke en masse kværuleren som du er så god til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 19 timer siden:

Fint nok at du ikke tilbyder analsex, men er det relevant i forhold til emnet sex uden gummi?

Jeg tilbyder analsex men selfølgelig kun med gummi. 
 

kan desværre godt se i dag det er forkert skrevet men kan hvis ikke rette det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 8 timer siden:

Ingen diskussion endnu. Et enkelt spørgsmål. Ikke en masse kværuleren som du er så god til.

Et offtopic indlæg som du kommenter på er 2 offtopic indlæg om samme emne = afsporing.

Bortset fra det er det at man står fast på sine holdninger, hvor upopuler de end er, ikke kværulerende. Det er at står fast på sine holdninger. Man er kværulant hvis man fortsætter når man har fået ret eller andre er stoppet med at sige end imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 14 timer siden:

Jeg tilbyder analsex men selfølgelig kun med gummi. 
 

kan desværre godt se i dag det er forkert skrevet men kan hvis ikke rette det. 

Okay. Så måske problemet er de der, men du bliver jo ikke gravid af analsex, så vi har vel ikke brug for gummi typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 7 timer siden:

Okay. Så måske problemet er de der, men du bliver jo ikke gravid af analsex, så vi har vel ikke brug for gummi typer.

Risikoen for at få en kønssygdom er større ved ubeskyttet anal sex en ubeskyttet vaginal sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Risikoen for at få en kønssygdom er større ved ubeskyttet anal sex en ubeskyttet vaginal sex.

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Det gør det kun endnu dummere at foreslå, at man kan da godt lide smide kondomet når der ikke er risiko for at blive gravid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Skal vi  ikke  antage  at  de fleste  som  dyrker  sex  er  voksne  og  bekendt  med  eventuelle  konsekvenser  ved  deres  valg. 

Om  folk  vælger  at  dyrker  ubeskyttet  sex,  drikke  en  flaske  vodka  om  dagen, ryge  3 pakker cigaretter, æde  sig  fed  i junkfood, cykle  uden  cykelhjelm ect , kan  have  kolossale  konsekvenser  men  det  er  folks  eget  valg. 

 

Det  er  ikke  ulovligt!

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Orgasmic skrev, for 2 timer siden:

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Det gør det kun endnu dummere at foreslå, at man kan da godt lide smide kondomet når der ikke er risiko for at blive gravid.

Hvem har skrevet om at blive gravid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, den 28.2.2021 at 03:30:men du bliver jo ikke gravid af analsex, så vi har vel ikke brug for gummi typer.

:oops: Mit krav til gummi handler ikke om jeg bliver gravid men om, jeg ikke ønsker at få dvs kønsygedomme, og ej skulle give det vidre. 
Hverken trådstarten her eller jeg var inde på om nogle bliver gravid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kvinder der tilbyder sex uden, kan de gøre noget for den næste besøgende ikke komme til at blæse sædbobler hvis han giver fransk til hende......:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 28.2.2021 at 15:07:

Skal vi  ikke  antage  at  de fleste  som  dyrker  sex  er  voksne  og  bekendt  med  eventuelle  konsekvenser  ved  deres  valg. 

Om  folk  vælger  at  dyrker  ubeskyttet  sex,  drikke  en  flaske  vodka  om  dagen, ryge  3 pakker cigaretter, æde  sig  fed  i junkfood, cykle  uden  cykelhjelm ect , kan  have  kolossale  konsekvenser  men  det  er  folks  eget  valg. 

 

Det  er  ikke  ulovligt!

 

Har du set nogen i denne tråd påstå at det ikke er egent valg? Nej vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Orgasmic skrev, for 33 minutter siden:

Har du set nogen i denne tråd påstå at det ikke er egent valg? Nej vel.

Jeg  har  set  for  meget  fordømmelse,  det  er  til  at  brække  sig  over  med  disse  moralprædiken. Jeg  forstår  ikke  den type  af  dobbeltmoral, særligt  ikke  fra  gp'er.  Hvis  det  er  så  slemt  at  dyrke ubeskyttet  sex,  er  det  så  ikke  lige  så  slemt/forkasteligt  at  dyrke  sex  for  penge/dyrke  sex  med  mange  forskellige  mænd/dyrke  sex  med  gifte mænd/mænd  i forhold. 

Lad  nu  for  pokker  hvert  enkelt  individuel  selv  afgøre, om  de  vil  dyrke  ubeskyttet  sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Jeg  har  set  for  meget  fordømmelse,  det  er  til  at  brække  sig  over  med  disse  moralprædiken. Jeg  forstår  ikke  den type  af  dobbeltmoral, særligt  ikke  fra  gp'er.  Hvis  det  er  så  slemt  at  dyrke ubeskyttet  sex,  er  det  så  ikke  lige  så  slemt/forkasteligt  at  dyrke  sex  for  penge/dyrke  sex  med  mange  forskellige  mænd/dyrke  sex  med  gifte mænd/mænd  i forhold. 

Lad  nu  for  pokker  hvert  enkelt  individuel  selv  afgøre, om  de  vil  dyrke  ubeskyttet  sex. 

Jeg har ikke lagt mærke til noget prædiken i denne tråd, men dine kommentarer giver et indtryk af, at du meget gerne vil bestemme hvad folk må skrive eller ikke skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Orgasmic skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke lagt mærke til noget prædiken i denne tråd, men dine kommentarer giver et indtryk af, at du meget gerne vil bestemme hvad folk må skrive eller ikke skrive.

Du  har  fået  et  forkert  indtryk, jeg  skal ikke  bestemme hvad  folk  skal  skrive. 

Men  ja,  jeg  har  en  klar  holdning  til  mennesker  som  agere  bedrevidende  på  andres  vegne.

Hvis du  ikke kan  se  den  moralske  fordømmelse/prædiken  i  denne  her  tråd,  så  prøv  at  læse  indlæggene  endnu engang .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Du  har  fået  et  forkert  indtryk, jeg  skal ikke  bestemme hvad  folk  skal  skrive. 

Men  ja,  jeg  har  en  klar  holdning  til  mennesker  som  agere  bedrevidende  på  andres  vegne.

Hvis du  ikke kan  se  den  moralske  fordømmelse/prædiken  i  denne  her  tråd,  så  prøv  at  læse  indlæggene  endnu engang .

Det må være dig som har bevisbyrden når du påstår noget. Jeg ser ingen prædiken eller fordømmelse. Bare folk der er enige i at det er mest fornuftigt at bruge kondom, og det skal de da virkelig have lov til at mene og give udtryk for i en tråd som handler om dette emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

Jeg  har  set  for  meget  fordømmelse,  det  er  til  at  brække  sig  over  med  disse  moralprædiken. Jeg  forstår  ikke  den type  af  dobbeltmoral, særligt  ikke  fra  gp'er.  Hvis  det  er  så  slemt  at  dyrke ubeskyttet  sex,  er  det  så  ikke  lige  så  slemt/forkasteligt  at  dyrke  sex  for  penge/dyrke  sex  med  mange  forskellige  mænd/dyrke  sex  med  gifte mænd/mænd  i forhold. 

Lad  nu  for  pokker  hvert  enkelt  individuel  selv  afgøre, om  de  vil  dyrke  ubeskyttet  sex. 

Men det er ikke smart og give en kønssygdom videre til en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den flittige skrev, for 13 minutter siden:

Men det er ikke smart og give en kønssygdom videre til en anden.

Det  kan  vi kun  være  enige  om,  men  der  er  meget  som  er  usmart  som  folk  tilvælger  alligevel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

Jeg  har  set  for  meget  fordømmelse,  det  er  til  at  brække  sig  over  med  disse  moralprædiken. Jeg  forstår  ikke  den type  af  dobbeltmoral, særligt  ikke  fra  gp'er.  Hvis  det  er  så  slemt  at  dyrke ubeskyttet  sex,  er  det  så  ikke  lige  så  slemt/forkasteligt  at  dyrke  sex  for  penge/dyrke  sex  med  mange  forskellige  mænd/dyrke  sex  med  gifte mænd/mænd  i forhold.

Glem ikke "at dyrke sex med andre end sin faste partner her under corona pandemien", og jeg mener ikke bare her under nedlukningen, men siden corona kom til DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 13 timer siden:

Jeg har ikke lagt mærke til noget prædiken i denne tråd.

Prøv at læse 2300kbhs's indlæg på side 1.

Orgasmic skrev, for 13 timer siden:

men dine kommentarer giver et indtryk af, at du meget gerne vil bestemme hvad folk må skrive eller ikke skrive.

Og ligeså snart man er uenig med dig bliver man beskyldt for afsporing og det der er værre. Jeg kan på ingen måde se at nemtøs forsøger at bestemme hvad folk må skrive eller ikke skrive om. Den eneste som forsøger på det er dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Men det er ikke smart og give en kønssygdom videre til en anden.

Er det smart at give corona videre til en anden?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Der var en enkelt som skrev skal. Man bestemmer selvfølgelig selv om man vil risikere at blive smittet med fx HIV, men der er også andre at tænke på, hvis man bliver smittet og har sex med forskellige personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 47 minutter siden:

Man bestemmer selvfølgelig selv om man vil risikere at blive smittet med fx HIV

Træls tråd, men risikoen for det er mikroskopisk. Det kræver at følgende er opfyldt:

  1. gp er hivsmittet
  2. gp er ikke i hiv-behandling
  3. kunden er uheldig

Sandsynligheden for at alle tre forhold er opfyldt er ret lav. Så lige at nævne hiv i sammenhæng med usikker sex er knap så relevant som mange andre sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle føles sex  bare bedre at man kan mærke  fissesafterne og rigtig nyde et godt knald.  Spørger man piger  er de ofte villig til uden gummi  mod lidt ekstra kr.  Ser man på England er  er det meget naturligt at have bareback med mange piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...