Hop til indhold
Orgasmic

Uden gummi

Recommended Posts

Jeg vil på ingen måde prædike i dette opslag. Jeg undrer mig bare lidt. Der er en del som efterspørger sex uden gummi. Angiveligt skulle det føles meget bedre. Jeg kan dog ikke selv mærke forskel baseret på de gange at et kondom er sprunget. Men kvinder som tilbyder det til deres kunder, kan man ikke som regel forvente, at de ikke har meget at miste ved at tilbyde det? Rent logisk giver det jo ingen mening at tilbyde det til kunderne, når risikoen stiger for hver kunde, indtil man til sidst har fx HIV. Især ikke når de kunder måske har haft ubeskyttet sex med andre kvinder som også har haft ubeskyttet sex med mange kunder.Så hvorfor tilbyde det hvis man ikke allerede har fx HIV? Jeg tænker selv det er pisse farligt at besøge sådan en, men måske det er et turn on for nogle? Er folk bare ligeglade med HIV, fordi det ikke længere er en dødsdom, hvis man får medicin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil på ingen måde prædike i dette opslag. Jeg undrer mig bare lidt. Der er en del som efterspørger sex uden gummi. Angiveligt skulle det føles meget bedre. Jeg kan dog ikke selv mærke forskel baseret på de gange at et kondom er sprunget. Men kvinder som tilbyder det til deres kunder, kan man ikke som regel forvente, at de ikke har meget at miste ved at tilbyde det? Rent logisk giver det jo ingen mening at tilbyde det til kunderne, når risikoen stiger for hver kunde, indtil man til sidst har fx HIV. Især ikke når de kunder måske har haft ubeskyttet sex med andre kvinder som også har haft ubeskyttet sex med mange kunder.Så hvorfor tilbyde det hvis man ikke allerede har fx HIV? Jeg tænker selv det er pisse farligt at besøge sådan en, men måske det er et turn on for nogle? Er folk bare ligeglade med HIV, fordi det ikke længere er en dødsdom, hvis man får medicin?

Jeg tror mange er ligeglade med Hiv fordi det "bare" kræver at man få livslang medicinering eller måske tænker "jamen jeg knalder jo kun kvinder".. Hvis man så samtidig husker på at adrenalin forstærker følelsen af lyst så det måske endda for nogen med til at forstærke følelsen af velbehag fordi det er sat sammen med en form for farer.. Man glemmer måske bare som mand at tænke på at ALLE kan købe vores tid (danske som udenlandske altså indenfor rimelighedens grænser).. Jeg har f.eks haft en gæst der meget tydeligt var til begge køn og jeg har sikkert også knaldet en på jobbet der på et tidspunkt har delt en nål med en anden..

Oooog hold da kæft hvor er jeg glad for jeg altid passer på mig selv.. Selvom risikoen for et sprunget kondom altid vil være der..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret -dobbeltmoralsk som jeg er, må jeg indrømmer du har helt ret i hvad du skriver... Måske er det fordi det er farligt, man sexere uden kondom med en "GP" -jeg havde ladet mig friste flere gange, og forbander mig selv efterfølgende hver gang -følelsen af svaghed og fejhed trænger sig på. Jeg er glad for du bringer emnet op -det tvinger mig til, at tag stilling endnu en gang! Og jeg vil kæmpe i mod min svaghed -måske en dag vil jeg finde styrken til, at stå ved min overbevisning om at det ikke er en chance der er værd at tag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil på ingen måde prædike i dette opslag. Jeg undrer mig bare lidt. Der er en del som efterspørger sex uden gummi. Angiveligt skulle det føles meget bedre. Jeg kan dog ikke selv mærke forskel baseret på de gange at et kondom er sprunget. Men kvinder som tilbyder det til deres kunder, kan man ikke som regel forvente, at de ikke har meget at miste ved at tilbyde det? Rent logisk giver det jo ingen mening at tilbyde det til kunderne, når risikoen stiger for hver kunde, indtil man til sidst har fx HIV. Især ikke når de kunder måske har haft ubeskyttet sex med andre kvinder som også har haft ubeskyttet sex med mange kunder.Så hvorfor tilbyde det hvis man ikke allerede har fx HIV? Jeg tænker selv det er pisse farligt at besøge sådan en, men måske det er et turn on for nogle? Er folk bare ligeglade med HIV, fordi det ikke længere er en dødsdom, hvis man får medicin?

Jeg tror du skal tage en snak med din læge om risioken for at få en kønssygdom ved ubeskyttet sex. Den er LANGT laver end sociale medier og boards som dette gerne vil gøre den til.

Vedr. følelsen, så kan jeg tydeligt mærke forskel. Det samme kan flere af de kærester jeg har haft gennem årene, men ikke alle.

Hvorfor prostituerede tilbyder det. Penge og flere kunder er vel den primære grund, men flere synes bare at sex uden gummi er bedre også selvom der er penge indblandet.

Det er faktisk ulovligt at have ubeskyttet sex hvis man med man har en kønssygdom, så din teori om at de ikke har noget at miste holder ikke. Så kynisk er selv prostituerede sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er en af de ting jeg har svært ved at forstå.

Nogle af de GP'er der tilbyder uden skeiver: Jeg er  100 % sygdomsfri og forventer det samme af dig.

Bare det var sådan, at man til hver tid vidste om man var smittet eller ej.

Men det er jo en illusion, ved mange sygdomme ( og ikke kun kønssygdomme) kommer symptomerne først efter et par uger eller mere , og enkelte og endog meget alvorlige sygdomme, giver kun lette symptomer i starten.

Bl.a derfor undgår jeg piger, der åbenlyst reklamerer med kondomfri sex, også selvom man 'bare' kan vælge at bruge gummi.

Tænk nu hvis det sprænger eller smutter af i kampens hede?

Min største frygt er ikke at blive syg men risikoen for at smitte uskyldige, så derfor forsøger jeg at bruge det øverste hoved.

Som Jennifer@romatica så rigtigt skriver, så kan adrenalin forøge kyst følelsen, men det er ikke en grund til at vælge usikker sex.

Men vi er vel voksne mennesker, så fordømme folk, det vil jeg ikke, blot opfordre til at man tager nogle bevidste valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 10 minutter siden:

Det er faktisk ulovligt at have ubeskyttet sex hvis man med man har en kønssygdom, så din teori om at de ikke har noget at miste holder ikke. Så kynisk er selv prostituerede sjældent.

Risikoen kan diskuteres.. Sygdommene findes derude og som sexkøber vælger man at være sammen med damer der er sammen med RIGTIG mange mænd.. Jeg tror lige godt at chancen er noget større end du regner med.. Første gang der sprang et kondom for mig fik jeg gonoré.. En sygdom der ifølge min læge var slået utrolig meget ned ellers.. Kan huske jeg lå der i stigbøjlerne ved det opfølgende besøg og smalltalkede med lægen og sagde "jeg troede faktisk gonoré var sådan forholdsvis sjældent efterhånden" og lægen svarede "jov sådan landsdækkende men ikke her i **** der har vi en reel epidemi næsten" hvorefter jeg sådan halvråbende sagde "Ja det var i hvertfald ikke mig da".. 

 

Du har alligevel utrolig høj tiltro til menneskeheden.. Stedet hvor nogle mennesker yder skade på andre med vilje eller brødre slår brødre ihjel:rolleyes::lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jennifer Jeg tør næsten ikke skrive det , for det er lidt tabu belagt herinde,  men kønssygdomme som gonorre, syfilis og HIV er ret udbredte i Øst Europa, Afika og Asien sammenlignet med Skandinavien.

Endnu en grund til at holde sig til danske piger.

Desværre er vi godt med når det gælder Klamydia,  der jo ikke er livsfarlig men kan skade fertiliteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300kbhs

Jeg forstår til fulde at hvis man arbejder som Glædespige, at man kun dyrker sikker sex, oral undtaget til dels, men samleje og anal SKAL man altid dyrke sikker sex som GP, alt andet er tosse dumt uansvarligt, andet er der ikke at sige ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

En pige der tilbyder uden, vil jeg aldrig besøge, da hun jo har haft andre kunder lige før mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 2 timer siden:

Men det er jo en illusion, ved mange sygdomme ( og ikke kun kønssygdomme) kommer symptomerne først efter et par uger eller mere ,

Så er jeg 100% sygdomsfri ,sidste gang haft sex I sommeren med min Singapores veninde ;)

Men alvorligt sagt, jeg vil hellere ikke dyrke ubeskyttet sex med ingen kvinder som jeg ikke kender godt( also virkelig virkelig virkelig godt) ved godt at men kan ikke samlinger sex med kondom og sex uden, jeg kan mærke tydeligt  forskel, for mig er det ligesom at tag bad i tøjet :P, meeeeen jeg elsker mit liv og folk omkring mig så ingen ubeskyttet sex her fra , men heller ikke fordømmer andre som gjorde det, vi alle har mulighed for at vælge 

Godt weekend til alle 

Mvh Sebmus 

 

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden kondom omfatter vel også blowjob uden kondom !!! Hvad med fisseslikning og udveksling af kropsvæsker den vej ? For mig er der stor forskel på med og uden kondom , det er langt bedre uden , men jeg bruger alligevel kondom HVER GANG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet

Den dag jeg bliver nød til, at tilbyde sex uden gummi, er jeg færdig i branchen.

Personligt bliver jeg sindsyg provokeret af beskeder som " Jamen det er første gang" Jeg kan ikke mærke noget med kondom" Jamen, vi har jo kendt hinanden et stykke tid" Jeg er jomfru" og " I anledningen af min fødselsdag, kunne du så ikke lige..." Jeg bliver faktisk rasende, nogle gange kommer forespørgslen først efter et par mails eller beskeder også cutter jeg af med det samme! Når jeg virkelig er i godt humør får de pågældende mænd den lange moralske prædiken- oftes får jeg et retur svar " Jah, jeg ved det godt.. megen jeg plejer jo ikke.., du ser bare så dejligt ud" Amen for helved stop! 

Jeg ved, jeg yder en fantastisk service, men jeg ønsker virkelig, at passe på mit eget helbred og mine gæsteres og deres potentielle sexpartner, koner, kærester you name it. Af samme årsag ryster jeg på hoved af superfransk og sperm lang ned i halsen, det kan umulig være sundt for nogle i længden. 

Lad os passe på hinanden, mentalt, psykisk og fysisk i overenstemmelse med gensidig respekt for hinanden liv. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

Bl.a derfor undgår jeg piger, der åbenlyst reklamerer med kondomfri sex, også selvom man 'bare' kan vælge at bruge gummi.

Tænk nu hvis det sprænger eller smutter af i kampens hede?

Min største frygt er ikke at blive syg men risikoen for at smitte uskyldige, så derfor forsøger jeg at bruge det øverste hoved.

Med den holdning går jeg udfra at du nærmest er i isolation her under corona pandemien. Corona er både mere smitsom, svære at beskytte sig imod og farligere end samtlige kendte kønssygdomme.

Dette indlæg er på ingen måde en opfordring til at knalde uden gummi, men en opfordring til at se på facts og sætte tingene lidt i perspektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Risikoen kan diskuteres.. Sygdommene findes derude og som sexkøber vælger man at være sammen med damer der er sammen med RIGTIG mange mænd.. Jeg tror lige godt at chancen er noget større end du regner med.. Første gang der sprang et kondom for mig fik jeg gonoré.. En sygdom der ifølge min læge var slået utrolig meget ned ellers.

Så du er den ene der blev ramt så et par hundrede andre kan gå fri. Statistik er heldigvis ikke beregnet ud fra enkelt stående tilfælde, men udfra rigtig mange, og betyder at for hver person som bliver ramt, er der flere hundrede som går fri også selvom de har ubeskyttet sex med en som er smittet.

Jeg rejser rigtig meget og smugler normalt ikke, men lige præcis den dag hvor jeg havde fået et par flasker god vin som afslutnings gave fra en kunde uden for EU blev jeg stoppet i tolden. Betyder det at jeg fremover kan regne med at hvergang jeg har for meget toldfrit med gennem tolden vil jeg blive stoppet?

Hvis du har samme bekymring overfor corona som du har overfor en kønssygdom, så vil du have været i permanent isolation siden starten af Marts sidste år. Som minimum vil du ikke have modtaget en eneste kunde siden corona kom til DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gh0st skrev, for 3 timer siden:

@Jennifer Jeg tør næsten ikke skrive det , for det er lidt tabu belagt herinde,  men kønssygdomme som gonorre, syfilis og HIV er ret udbredte i Øst Europa, Afika og Asien sammenlignet med Skandinavien.

Endnu en grund til at holde sig til danske piger.

Desværre er vi godt med når det gælder Klamydia,  der jo ikke er livsfarlig men kan skade fertiliteten.

 

2300kbhs skrev, for 3 timer siden:

Jeg forstår til fulde at hvis man arbejder som Glædespige, at man kun dyrker sikker sex, oral undtaget til dels, men samleje og anal SKAL man altid dyrke sikker sex som GP, alt andet er tosse dumt uansvarligt, andet er der ikke at sige ! 

 

Den flittige skrev, for 3 timer siden:

En pige der tilbyder uden, vil jeg aldrig besøge, da hun jo har haft andre kunder lige før mig.

Men i har ikke problemer med at besøge prostituerede her under corona pandemien selvom i ved at corona smitter ved nær kontakt, er svær at beskytte sig imod og potentiel dødelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 33 minutter siden:

Med den holdning går jeg udfra at du nærmest er i isolation her under corona pandemien. Corona er både mere smitsom, svære at beskytte sig imod og farligere end samtlige kendte kønssygdomme.

Dette indlæg er på ingen måde en opfordring til at knalde uden gummi, men en opfordring til at se på facts og sætte tingene lidt i perspektiv.

Jeps jeg er i nærmest selvisolation, ser ganske få mennesker og helst udendørs, arbejder hjemmefra og tænker mig generelt grundigt om.

For øvrigt HAR jeg haft Corona sidste forår, og det på trods afstand og afspritning,

Skete sandsynligvis pga en ulækker, uvasket, nærgående og aggressiv øst europæisk tigger, der stod og råbte mig ind i ansigtet, da jeg ikke ville give ham penge ! 

Dengang var masker ikke almindeligt udbredt, men  det havde sikkert reddet mig fra det jeg bedst kan beskrive som en mande influenza i svær grad.

Og mht. dit udbrud:

"Men i har ikke problemer med at besøge prostituerede her under corona pandemien selvom i ved at corona smitter ved nær kontakt, er svær at beskytte sig imod og potentiel dødelig? "

Du aner jo slet ikke om vi du hentyder til overhovedet besøger GP'er i denne tid eller 'Noget'.

Taglige e koldt brusebad fætter Guf

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gh0st skrev, for 13 minutter siden:

Jeps jeg er i nærmest selvisolation, ser ganske få mennesker og helst udendørs, arbejder hjemmefra og tænker mig generelt grundigt om.

Men hvergang du er tæt på et andet menneske er du jo i risiko for at få corona, så hvorfor overhovedet risiker det når man nu kan bestille alt over nettet og får det leveret til døren?

Gh0st skrev, for 13 minutter siden:

For øvrigt HAR jeg haft Corona sidste forår, og det på trods afstand og afspritning,

Præcis min pointe. Corona er svær at beskytte sig imod så hvis man er bange for at få en kønssygdom bør man leve i total isolation pt.

Jeg gætter så også på at du fik et mildt forløb og dermed tror på at alle som vil blive ramt af corona får et mildt forløb, for det fik du jo. Igen, Prøv at se på facts. MANGE får IKKE et mildt Corona forløb og Corona er skyld i at vi i Danmark har haft en overdødelighed i 2020, påtrods af at vi har haft langt færre som er døde af influenza og stortset alle andre infektions sygdomme som normalt tager livet af mennesker hvert år.

Gh0st skrev, for 13 minutter siden:

Skete sandsynligvis pga en ulækker, uvasket, nærgående og aggressiv øst europæisk tigger, der stod og råbte mig ind i ansigtet, da jeg ikke ville give ham penge !

Eller måske den 20 årige blonde studine du stod lidt fortæt på da du var i supermarked og handle. Med dit had til østeuropæer gætter jeg på at du aldig har været uden for Danmarks grænser.

Gh0st skrev, for 13 minutter siden:

Du aner jo slet ikke om vi du hentyder til overhovedet besøger GP'er i denne tid eller 'Noget'.

Næh, men ligesom du kan tillægge de værste motiver til østeuropæer kan jeg tillægge alle som ser ned på dem der dyrker sex uden gummi tilsvarende motiver.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 10 timer siden:

Rent logisk

Dit argument bygger på forudsætningen om at alle der sælger sex har valgt det efter en rationel analyse. Det er temmelig usandsynligt.

Det samme kan siges om os, der køber det.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er er en af dem der tydligt fortæller i min annoncer at, samleje altid er med gummi. 

Jeg hader de mænd, der tror nu har jeg været hos dig ca X antal gange og jeg knepper kun dig og lillemor og nu kan vi da godt undvære gummi. HALLO og jeg ved ikke hvem og hvor mange din lillemor knepper uden gummi. Siger jeg ja til dig, har jeg da også sagt ja til de andre, nogle af dem har været på bar og haft sex med andre mænd stadig uden gummi. Nogle kneppe udlandske piger u/gummi mm. 
 

Så slipper alle fornuften, og dropper kondom går det helt sikker galt med dsv kønssygdomme, og det handler ikke kun om hiv men alle kønsygedomme, nogle af dem giver større helbred problemer.

Jeg hepper på fornuften og kondom. 
Og mænd der spøger efter samleje/anal sex er ikke velkommen hos mig, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Det er forkert.

Så du mener ikke det er strafbart bevist at udsætte andre for smitsomme sygdomme, hvilket er hvad du gør hvis du ved du har en kønssygdom og alligevel knepper uden gummi uden at fortælle modparten om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 6 minutter siden:

Så du mener ikke det er strafbart bevist at udsætte andre for smitsomme sygdomme

Det var ikke det du skrev.

At man er smittet og har sex er ikke det samme som at man har intention om at smitte nogen. Hvis man har intentionen kan man måske straffes, men det vil nok være svært, selv hvis bevisbyrden for intention kan løftes (fx jeg skriver til dig, at nu vil jeg kneppe en uden gummi for at smitte hende/ham), så skal man finde en bestemmelse, der gør det strafbart, fx som legemsbeskadigelse. Det bliver ikke let.

Hvis sygdommen er livstruende, kan man straffes. Det er slået fast, at hiv ikke længere regnes for livstruende - justitsministeren og anklagemyndigheden har suspenderet tiltaler efter strfl. § 252 stk. 2.

Det er altså 100% forkert, hvad du først skrev.

Hvis intentionen alene er at gøre skade, så kan man måske tænke sig helt særlige omstændigheder, hvor det kan straffes - men der skal noget til. Højesteret fastslog i en dom i 1994 at uagtsomt smitte med HIV ikke kun dømmes som legemsbeskadigelse. Det var efter den dom, man indførte §252, som altså ikke længere gælder for HIV på grund af behandlingsmulighederne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Det var ikke det du skrev.

At man er smittet og har sex er ikke det samme som at man har intention om at smitte nogen. Hvis man har intentionen kan man måske straffes, men det vil nok være svært, selv hvis bevisbyrden for intention kan løftes (fx jeg skriver til dig, at nu vil jeg kneppe en uden gummi for at smitte hende/ham), så skal man finde en bestemmelse, der gør det strafbart, fx som legemsbeskadigelse. Det bliver ikke let.

Hvis sygdommen er livstruende, kan man straffes. Det er slået fast, at hiv ikke længere regnes for livstruende - justitsministeren og anklagemyndigheden har suspenderet tiltaler efter strfl. § 252 stk. 2.

Det er altså 100% forkert, hvad du først skrev.

Hvis intentionen alene er at gøre skade, så kan man måske tænke sig helt særlige omstændigheder, hvor det kan straffes - men der skal noget til. Højesteret fastslog i en dom i 1994 at uagtsomt smitte med HIV ikke kun dømmes som legemsbeskadigelse. Det var efter den dom, man indførte §252, som altså ikke længere gælder for HIV på grund af behandlingsmulighederne.

Undskyld mig lige engang. Jeg skrev "Det er faktisk ulovligt at have ubeskyttet sex hvis man ved man har en kønssygdom". Hvis man VED man har en kønsygdom, så er det fordi man har været ved lægen og fået den påvist, og så har man også fået at vide at man ikke ikke må have ubeskyttet sex med andre indtil behandlingen er afsluttet. Hvis man alligevel har ubeskyttet sex med andre, så kan det da kun være fordi man har intentioner om at spredde smitten. Der kan i dette tilfælde ikke tale om uagsomhed.

Jeg kan ikke huske detaljerne fra den sag du nævner, men jeg mener der var nogle omstændigheder som gjorde at den hiv smittede med rette kunne være i tvivl om vedkommende ville smitte andre ved ubeskyttet sex og at man ikke kunne påvise at vedkommende havde intentioner om at smitte andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

nu er jeg jo glædes pige, og tænker de mænd der efter spørger dette ved man jo intet om ej heller hvilken glædes piger de ellers knalder uden... no way det har jeg da trods alt livet for kært til...    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Orgasmic skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil på ingen måde prædike i dette opslag. Jeg undrer mig bare lidt. Der er en del som efterspørger sex uden gummi. Angiveligt skulle det føles meget bedre. Jeg kan dog ikke selv mærke forskel baseret på de gange at et kondom er sprunget. Men kvinder som tilbyder det til deres kunder, kan man ikke som regel forvente, at de ikke har meget at miste ved at tilbyde det? Rent logisk giver det jo ingen mening at tilbyde det til kunderne, når risikoen stiger for hver kunde, indtil man til sidst har fx HIV. Især ikke når de kunder måske har haft ubeskyttet sex med andre kvinder som også har haft ubeskyttet sex med mange kunder.Så hvorfor tilbyde det hvis man ikke allerede har fx HIV? Jeg tænker selv det er pisse farligt at besøge sådan en, men måske det er et turn on for nogle? Er folk bare ligeglade med HIV, fordi det ikke længere er en dødsdom, hvis man får medicin?

Hørt :) det kan og vil altid kun være det mest fornuftige at dyrke sikker sex <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...