Hop til indhold
kanonkongen

Så er der faldet dom. I sagen om en GP der blev voldtaget på, et bordel.

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Kun en skam, at de først bliver udvist efter afsoning - det var bedre at sende dem til afsoning i hjemlandet - det ville være noget billigere end at lade dem afsone på de danske forbryderhøjskoler ;-)

sEnig men  problemet er at de i hjemlandet ville blive sat fri. Det kan være at de andre fanger giver dem den riktige behandling

 

Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes, dommen lyder meget rimelig med en udvisning for bestandigt oveni - viser jo tydeligt at den slags kriminalitet slipper man ikke så let afsted med her i DK og de kan få lov at sidde til afsoning til skræk og advarsel for andre af samme herkomst, der ikke har respekt for kvinder!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Strafafsoning og herefter uden ophold returneres til hjemlandet - og ærligt talt voldtægt og røveri straffes alt for mildt - er det EU borgere bør straffen konverteres til hjemlandets straf og afsones i hjemlandet og indrejseforbud for bestandig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

 

En mand lavede en aftale med en luder fra Halmtorvet om sex i bilen.  Efter akten smuttede han uden at betale.

Hjælp, jeg er blevet voldtaget, råbte luderen.

 

Undrer mig, da jeg altid synes de plejer at forlange betaling på forhånd - men OK de er mange år siden, jeg sidst har købt sex i det område ;-)

Ellers er der ihvertfald ikke noget at sige til, at de forlanger pengene først!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aab79 skrev, for 5 timer siden:

Dommen var for lav, husk de er ude efter 2/3 dele afsonet straf..! 

Samtidigt kan man undre siger over at det kun koster 8-12 mdr at voldtage en 15 årig.......

udenlnske statsborgere afsoner normalt 6/12 af straffen :( undskyld hvis jeg ødelagde din dag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med de mange, som råber på hjemsendelse/udvisning. Desværre er det faktisk meget få, som rent faktisk kommer ud af Danmark. 

Lad os antage, at manden skal udsendes til afrika (jeg har intet imod afrika). Aller først skal man sikre sig, at han overhovedet kan vende hjem og ikke er flygtning. Herefter skal vi lave en aftale med den lokale stammehøvding/leder om, at de vil have manden tilbage. Herefter er det landets ledere, som skal sige god for, at han kommer tilbage. Så skal der laves aftaler med de lokale toldere/myndigheder. Når det er på plads, så skal han derned. Han kan ikke sendes med ordinært rutefly, da de ikke tør have ham med. Typisk bliver han så sendt med et af forsvarets fly derned, sammen med 2-3 betjente :( Og ja det ville være lettere, at smide ham ud med faldskærm, men det er desværre ikke lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm en fra Afrika kan bel blot sætte af på en standbred i Nordafrika så er han da på kontinentet,  jeg ved at aTyrkere heller ikke kan udvises fordi der er en aftale med EU om at tyrkiske statsborgere skal ses som EU borgere og vi kan ikke udvise EU borgere ud af EU - alternativet er at internere dem indtil de selv rejser hjem. Så de udøvende GP kan arbejde i fred og ro. 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 14 timer siden:

Nej. De burde få skåret nosserne af og ligge og forbløde...

Nogle gange ville man ønske at vi byggede et torturlejr i det nordlige Grønland, hvor man kunne sende folk som ikke har en etnisk relation til Danmark, hen.

Men så ville  FN og diverse organisationer nok skrige i kor, hvis vi gjorde sådan..

Europa for europæere, Mellemøsten for mellemøstlige folkeslag og Asien for asiat. Sådan var det op til 60-70'erne og sådan burde det vel også være i dag?

Og nej. Dette er ikke et politisk indlæg...

 

..Det handler om muligheden  for Europas overlevelse.

Og leverpostej, strømper i sandaler, manglende/dårlige manerer, dyresex kun for danskerne. 

 

PS.Tro på mig, den overvejende del af udlændinge, også de vestlige, har ingen etnisk tilknytning til Danmark, men lad os ikke gøre det her tråd til en politisk tråd. 

 

Redigeret af dubidubipulamea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Hmm en fra Afrika kan bel blot sætte af på en standbred i Nordafrika så er han da på kontinentet

Hmmm. Ligesom vi ville tage en albaner..... Albanien er jo også Europa..... Nåh nej, det ville vi ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Albanien ligger i Europa @tvr og mit svar handlede om at hvis der skal forhandles (bestikkes) toldere høvdinge og regeringsmedlemmer så er det for mig at se for omstændigt og så er det nemmest at sætte en afrikaner af i Afrika - enkel løsning på at komme af med forbrydere fra Afrika. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 47 minutter siden:

Albanien ligger i Europa @tvr og mit svar handlede om at hvis der skal forhandles (bestikkes) toldere høvdinge og regeringsmedlemmer så er det for mig at se for omstændigt og så er det nemmest at sætte en afrikaner af i Afrika - enkel løsning på at komme af med forbrydere fra Afrika. 

Sikke da en gang sludder

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 23 minutter siden:

Hej @tvr Og @Bødlen

Kunne i. Ikke tage den snak over PM. 

God dag

KK

Nope. Der er ikke mere at tale om for mit vedkommende. En retsstat som Danmark, sætter naturligvis ikke mennesker i land uden på en strand, uden at vide om han hører til i landet - alene pga han kommer fra samme kontinent......

Del dette indlæg


Link til indlæg
dubidubipulamea skrev, for 8 timer siden:

Og leverpostej, strømper i sandaler, manglende/dårlige manerer, dyresex kun for danskerne. 

 

PS.Tro på mig, den overvejende del af udlændinge, også de vestlige, har ingen etnisk tilknytning til Danmark, men lad os ikke gøre det her tråd til en politisk tråd. 

 

Nu har jo @ppd meldt ud at det der torturlejr han ønsker på Grønland for ikke etniske danskere, ikke drejer sig om politik.  Så ingen grund til bekymring. Hvad det så drejer sig om overgår nok min forstand, men i hvert fald ikke politik, for det har han selv skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 timer siden:

Nu har jo @ppd meldt ud at det der torturlejr han ønsker på Grønland for ikke etniske danskere, ikke drejer sig om politik.  Så ingen grund til bekymring. Hvad det så drejer sig om overgår nok min forstand, men i hvert fald ikke politik, for det har han selv skrevet.

Kunne det måske være en idé, man havde nogle dyr med i de der torturlejre for ikke etniske danskere og, hvem ved, måske kunne udlændingerne, i fællesskab med dyrene, lære mere om danske værdier og danskheden???? 

Det handler om kærlighed. 

Japanerne spiller klassisk musik for deres koer.

Danskerne spiller pik for og foran dyrene. 

Eller sådant det var indtil 60-70'rne.

Redigeret af dubidubipulamea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 9.2.2021 at 21:59:

 

En mand lavede en aftale med en luder fra Halmtorvet om sex i bilen.  Efter akten smuttede han uden at betale.

Hjælp, jeg er blevet voldtaget, råbte luderen.

....og vi fik koteletter til aftensmad igår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

....og vi fik koteletter til aftensmad igår. 

Spændende. Var det med hvidløg og ovnbagte kartofler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 10.2.2021 at 12:04:

Hej @tvr Og @Bødlen

Kunne i. Ikke tage den snak over PM. 

God dag

KK

Næ for der er intet at tale om. Men fint du på god vis håndhæver reglerne - respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud med det menneskelige affald. De fortjener at blive voldtaget med en kølle med rustne søm. Men det må man ikke så de kan vel smides ud fra en fly i det lorteland de kommeer fra. Vi er selvfølgelig humane så de kan få en faldskærm.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...