Hop til indhold
kanonkongen

Så er der faldet dom. I sagen om en GP der blev voldtaget på, et bordel.

Recommended Posts

Hej alle.

Så er dommen faldet, over de skyldige. Der voldtog en GP på et bordel. Og begik røveri

https://ekstrabladet.dk/krimi/kvinde-voldtaget-under-bordelroeveri-her-er-dommene/8467670

Man, kan debattre strafferammen. Om den er rimelig. Men nu er de, heldigvis dømt. Håber den krænkede, kvinde nu, kan få oprejsning over de frygtelige ting der hændte hende. Og ikke mindst, hun får hjælp og erstatning. 

God dag derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Savner udvisning i den sag, det er jo en lokumsdom de fik, hurtigt ind og hurtigt ud, så starter de forfra. 

Der står at fire fik udvisning for bestandigt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
klinikfuckers skrev, for 3 minutter siden:

Savner udvisning i den sag, det er jo en lokumsdom de fik, hurtigt ind og hurtigt ud, så starter de forfra. 

Fire fik udvisning, læser jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 23 minutter siden:

Man, kan debattre strafferammen. Om den er rimelig.

Jeg synes, dommen lyder meget rimelig med en udvisning for bestandigt oveni - viser jo tydeligt at den slags kriminalitet slipper man ikke så let afsted med her i DK og de kan få lov at sidde til afsoning til skræk og advarsel for andre af samme herkomst, der ikke har respekt for kvinder!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Der står at fire fik udvisning for bestandigt ..

Brutus var hurtigst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes, dommen lyder meget rimelig med en udvisning for bestandigt oveni - viser jo tydeligt at den slags kriminalitet slipper man ikke så let afsted med her i DK og de kan få lov at sidde til afsoning til skræk og advarsel for andre af samme herkomst, der ikke har respekt for kvinder!

Hej @Jernsvinet

Det, kan vi skam godt blive enige i. Og må indrømme, jeg misforstod artiklen ang. Udvisning. Og ja vi ikke, har nogen respekt for de mænd, der udøver så grove forbrydelser. 

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 7 minutter siden:

Brutus var hurtigst.

Kun en skam, at de først bliver udvist efter afsoning - det var bedre at sende dem til afsoning i hjemlandet - det ville være noget billigere end at lade dem afsone på de danske forbryderhøjskoler ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

Kun en skam, at de først bliver udvist efter afsoning - det var bedre at sende dem til afsoning i hjemlandet - det ville være noget billigere end at lade dem afsone på de danske forbryderhøjskoler ;-)

Fængsel i hjemlandet, med fare for at de så rent faktisk ikke sidder inde ret længe, så foretrækker jeg at de sidder fængslet i DK og så udvises. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 11 minutter siden:

Sorry, det havde jeg overset, dejligt men de ryger næppe ud :evil:

Nej. De burde få skåret nosserne af og ligge og forbløde...

Nogle gange ville man ønske at vi byggede et torturlejr i det nordlige Grønland, hvor man kunne sende folk som ikke har en etnisk relation til Danmark, hen.

Men så ville  FN og diverse organisationer nok skrige i kor, hvis vi gjorde sådan..

Europa for europæere, Mellemøsten for mellemøstlige folkeslag og Asien for asiat. Sådan var det op til 60-70'erne og sådan burde det vel også være i dag?

Og nej. Dette er ikke et politisk indlæg...

 

..Det handler om muligheden  for Europas overlevelse.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Fængsel i hjemlandet, med fare for at de så rent faktisk ikke sidder inde ret længe, så foretrækker jeg at de sidder fængslet i DK og så udvises. 

Det skal jo gøres under opsyn og uanmeldte besøg, så vi kan kontrollere at de både behandles korrekt og afsoner tiden + får prøveløsladelse og udgang i det land de må indstille sig på at leve i fremover.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes, dommen lyder meget rimelig med en udvisning for bestandigt oveni - viser jo tydeligt at den slags kriminalitet slipper man ikke så let afsted med her i DK og de kan få lov at sidde til afsoning til skræk og advarsel for andre af samme herkomst, der ikke har respekt for kvinder!

Dommen var for lav, husk de er ude efter 2/3 dele afsonet straf..! 

Samtidigt kan man undre siger over at det kun koster 8-12 mdr at voldtage en 15 årig.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
ppd skrev, for 3 timer siden:

Nogle gange ville man ønske at vi byggede et torturlejr i det nordlige Grønland, hvor man kunne sende folk som ikke har en etnisk relation til Danmark, hen

Så hvis det var etniske danskere var det bare helt i orden at de voldtager og stjæler eller hvad?

 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Melody,

Vi er fuldstændig enige i, at samme straf bør gælde for alle. Som svar til dit spørgsmål kan jeg spørge dig om, hvornår du sidst har hørt om 5 etniske danskere der har røvet og voldtaget en pige i et bordel??

Tror det er derfor PPD udtrykker sig som han gør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 9 minutter siden:

Så hvis det var etniske danskere var det bare helt i orden at de voldtager og stjæler eller hvad?

 

Nope. Ingen af mændene var af etnisk dansk oprindelse og det kan man så tolke på...

Deres kvindesyn, retskaffenhed og evnen til at tjene penge er ofte markant anderledes end den typiske etniske dansker.

Det kan man bare konkludere og så må man tage hårdere midler i brug end de nuværende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan 5 mænd kan finde på det. Hvordan i den al vide verden kan man opføre sig på den måde?

Det er så nederdrægtigt og ondt.

De skulle slet ikke have fængsel i DK, men direkte udvisning og afsoning i det land de kommer fra, hvor fængslerne ikke er fristeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 4 timer siden:

Der står at fire fik udvisning for bestandigt ..

Det er svært at læse, når man har andet i tankerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

En mand lavede en aftale med en luder fra Halmtorvet om sex i bilen.  Efter akten smuttede han uden at betale.

Hjælp, jeg er blevet voldtaget, råbte luderen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aab79 skrev, for 2 timer siden:

Dommen var for lav, husk de er ude efter 2/3 dele afsonet straf..! 

Samtidigt kan man undre siger over at det kun koster 8-12 mdr at voldtage en 15 årig.......

Det er jo ikke betingelsesløst at de er ude efter 2/3 afsoning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Randers_Borger skrev, 1 time siden:

@Melody,

Vi er fuldstændig enige i, at samme straf bør gælde for alle. Som svar til dit spørgsmål kan jeg spørge dig om, hvornår du sidst har hørt om 5 etniske danskere der har røvet og voldtaget en pige i et bordel??

Tror det er derfor PPD udtrykker sig som han gør.

 

Prøv at være gp og være mørkere i huden, der opleves det. Men sjov nok er det ikke så meget i medien. Det er ikke noget med at være racistisk.   Men man snakker med mange af de mørke piger oplever de det jævlig... men ingen vil gøre noget ved det. Og de føler ikke de får noget hjælp desværre

Screenshot_20210209-224205_Samsung Internet.jpg

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
ppd skrev, 1 time siden:

Nope. Ingen af mændene var af etnisk dansk oprindelse og det kan man så tolke på...

Deres kvindesyn, retskaffenhed og evnen til at tjene penge er ofte markant anderledes end den typiske etniske dansker.

Det kan man bare konkludere og så må man tage hårdere midler i brug end de nuværende.

 

Måske, men jeg vil mene at alle der begår voldtægt skulle staffes så hårdt som du nævner tidligere.

Der skal meget til før pigen kommer over det, hvis hun nogensinde gør det. De psykiske skader er altid værst og det er lige meget hvor gerningsmanden/ gerningsmændende kommer fra. 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 11 minutter siden:

Prøv at være gp og være mørkere i huden, der opleves det. Men sjov nok er det ikke så meget i medien. Det er ikke noget med at være racistisk.   Men man snakker med mange af de mørke piger oplever de det jævlig... men ingen vil gøre noget ved det. Og de føler ikke de får noget hjælp desværre

Godaften @Melody

Jeg er enig med dig. Og tror ikke vi, hører en brøkdel af det der egentlig sker bag de lukkede døre. Derfor, skal det jo frem i lyset før der, kan ske en ændring. Jeg ser bare at branchen på det punkt er meget lukket. Og så undrer det mig i denne tråd, at der ikke er flere der, snakker om den pige der er blevet truet, voldtaget, og fornedret. Som om, hun i denne tråd bare er glemt. Som jeg skrev i mit indlæg. Håber jeg virkelig, at hun får hjælp, støtte og erstatning for de umenneskelige ting, hun måtte gennemgå. 

God aften

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Godaften @Melody

Jeg er enig med dig. Og tror ikke vi, hører en brøkdel af det der egentlig sker bag de lukkede døre. Derfor, skal det jo frem i lyset før der, kan ske n ændring. Jeg ser bare at branchen på det punkt er meget lukket. Og så undrer det mig i denne tråd, at der ikke er flere der, snakker om den pige der er blevet truet, voldtaget, og fornedret. Som om, hun i denne tråd bare er glemt. Som jeg skrev i mit indlæg. Håber jeg virkelig, at hun får hjælp, støtte og erstatning for de umenneskelige ting, hun måtte gennemgå. 

God aften

KK

Lige præcis, det er så synd for hende. Det genere mig meget at der ikke står noget om hvad man vil gøre for hende nu. Får hun noget hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...