Hop til indhold
FitnessWomanx

Hvor ofte træner du fysisk ?

Recommended Posts

Hver dag cykler og løber på skift - bruger de muligheder der er i naturen med at træne muskler med kropshævninger og arm øvelser i øvrigt i forbindelse med løb - det værste der kunne ske i mit liv er at blive overvægtig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Normalvis 5-6 gange om ugen. Afhænger af hvilket split jeg træner efter. Dette er primært styrketræning/funktionel træning med en anelse HIIT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Jeg er lige kommet ind fra haven hvor jeg har brugt et par timer på beskæring af nogle træer, det plejer ellers godt at kunne give den indre varme; men sgu ikke de sidste mange dage med den bidende frost-vind. Det går lige gennem marv og ben.

Det er så heller ikke blevet noget med min daglige cykeltur de sidste 3 -4 dage og efterhånden føler jeg mig mere og mere kvabset og slimet og fedtet indvendig.

Så cyklen skal luftes NU, - om jeg så er stivfrossen når jeg kommer hjem igen det vil vise sig om en time:mrgreen:

Jeg kan undvære min daglige tur på cyklen, den giver ny energi - pulsen kommer op - dyb vejrtrækningen  - -  deeejligt 

Kroppen skal holdes i gang og vedligeholdes

N.T.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen

Da jeg var ca 40 år trænede jeg hver dag.

Idag 2 højst 3 gange træning pr.uge

Når jeg engang ikke skal arbejde vil mit mål være tre gange træning pr.uge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Misjo1 skrev, 1 time siden:

3 gange om ugen kardio og styrke ca 2 timer pr gang

vildt, havde den opfattelse at du var meget syg .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
StockingsFeeet skrev, 1 time siden:

vildt, havde den opfattelse at du var meget syg .

Det er jeg også, men træning er nok en af årsagerne til at jeg lever endnu, sammen med en ukuelig livsvilje, og en masse gode menneskers evig støtte.

Men du skal være velkommen til at se et udrag  af min journal. Hvis du ikke tror mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går lidt sløv med min træning for tiden, ikke min egen skyld...

Det er Mette og Søren. For de vil ikke have jeg er på bodel og vedligeholder min lagen gymnastik ;):D 

undskyld og forsat god aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, og det er seriøst, måttet skære ned på min fysiske træning for at kunne følge med i sengen/køkkenet/ børneværelserne/udestuen/sofaen osv. 

Hurra for sociale bobler med yngre kvinder og for hjemmearbejde:lol:

Træner stadig 6 dage om ugen, men med lavere intensitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver dag går mindst 7 km i naturen, om weekend lidt mere, ofte laver cardio øvelser hjemme 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Misjo1 skrev, for 10 timer siden:

Det er jeg også, men træning er nok en af årsagerne til at jeg lever endnu, sammen med en ukuelig livsvilje, og en masse gode menneskers evig støtte.

Men du skal være velkommen til at se et udrag  af min journal. Hvis du ikke tror mig.

Hvorfor skulle jeg ikke tro dig ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
StockingsFeeet skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor skulle jeg ikke tro dig ? 

Øhh, jeg har mødt mange herinde der tvivler, men er da glad for at du ikke er en af dem:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Øhh, jeg har mødt mange herinde der tvivler, men er da glad for at du ikke er en af dem:)

sygdom som kræft er absolut ikke noget man lyver om, så selvfølgelig tror jeg dig og respekt for dit livsmod og fightervilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Coco Darling skrev, den 5.2.2021 at 21:52:

Det går lidt sløv med min træning for tiden, ikke min egen skyld...

Det er Mette og Søren. For de vil ikke have jeg er på bodel og vedligeholder min lagen gymnastik ;):D 

undskyld og forsat god aften :)

Her gik jeg og troede det var covids skyld,men så er det bare søren og mette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pilates - mostly daily during corona-free times ...
+ there is also movement in different positions with some great gentlemen during an erotic date <3...
In Corona times - Pilates for fun, Pilates for boredom:rolleyes: ... and anticipation for future erotic encounters and movements<3...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Probably should train more.
But last few months I have been putting in 10-15.000 steps a day.
And I purposely walk to most things in town when doing errands to get a move on.
But very long work hours makes it hard to get as much training in, when I get home I tend to be so tired I crash.
But walking as much as possible is my main form of training.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...