Hop til indhold
FitnessWomanx

Hvor ofte træner du fysisk ?

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

For lidt.

da Fitness World havde åben trænede jeg 40-60 min hver aften efter arbejde, mandag til torsdag, så fik man lige løst op for trætte muskler. Det var godt. Nu ikke ret meget, ud over 9 timers arbejde om dagen, prøver at få gået lidt, men det bliver ikke til meget. MEN nu bliver det snart forår, og så kan min cykel komme ud. Det var en KÆMPE fejl at købe en cykel som ikke kan tåle regnvejr, men sådan er det. :D

udover det så savner jeg min pige, og min “motion” med hende, men det kommer forhåbentlig snart til at ske igen.:wub:

hvis der er nogen som kommer i sekond bog handler, så prøv at se efter den bog som hedder “elsk dig slank”. Det er verdens bedste slankekur, der stå alt om hvormeget man forbrænder ved forskellige aktiviteter. 
sex med en villig pige 200 Cal.

sex med en U villig pige 1000 cal.

i må ikke hænge mig op på tallene! Jeg har ikke selv bogen, men har læst den og den er sjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Man kan undres over trådstarterens motiv for at starte tråden, da der ikke har været et eneste like eller kommentar fra vedkommende siden. 
 

Men hvis man vil, så kan man jo finde mange ting at undre sig over :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cykler hver dag, og hver 2. dag løfter jeg vægte og laver armbøjninger. Det fungerer ret godt for mig. Med den motion jeg får, kan jeg godt holde den slanke linje, og tillade mig at synde en dag om ugen, hvor jeg så spiser is, kage eller chips.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Før Covid.19 og regeringens tvivlsomme lock down-politik trænede jeg 3x "Strenght" holdtræning i FW hver uge hvilket kan anbefales alle og enhver, havde den smækreste krop (min tidl. hyggeveninde sagde at det var som at se på en græsk statue) og følte mig 100 % sund og rask. Nu prøver jeg at kompensere med løbeture og øvelser herhjemme, men det er slet slet ikke det samme, og kroppen er desværre ikke længere en græsk statue værd. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indtil for to år siden trænede jeg 3-4 gange om ugen. Da jeg endelig selv syntes, jeg var pæn uden tøj på, mistede jeg motivationen.

1-2 uger efter var alle "mullerne" væk!

 

I dag, hvor jeg har så tynde ben, at jeg kunne spille Bamses Kylling, siger jeg som Groucho Marx:

Jeg ønsker ikke at være medlem af foreninger, der optager medlemmer som mig ;-)

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden covid-19 ramte, så trænede jeg 4-6 dage om igen afhængigt af spilt/opdeling af programmet. Udelukkende vægttræning/bodybuilding, lavede dog også op i mod 40-70 min cardio dagligt. Nu eftersom at fitness er lukket så har jeg valgt at reducere mit kcal indtag og downsize (indtil videre -10kg)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...