Hop til indhold
Esbjerghanhund

Afføring på tommeltotten

Recommended Posts

Nu er det sådan, at jeg faktisk er begyndt at se én, dvs diverse besøg er forhåbentlig lagt på hylden. 

Men har brug for et råd. Vi havde godt gang i lagengymnastikken for et par dage siden. Hun siger på et tidspunkt, stik en finger op i min røv. Det gjorde jeg så. Med det samme ku jeg mærke et mellemhårdt/blødt objekt, som selvfølgelig var en lort :D

Jeg sagde ikke noget, og fortsatte i en rum tid. Fik tørt fingeren diskret af (ja, det var kommet en del afføringen på fingeren og lidt under neglen), og sexen fortsatte. Det gjorde mig faktisk ikke noget, og jeg kunne kun grine lidt af det bagefter.

Spørgsmål: Vi er lige begyndt at date. Skal jeg bare holde det for mig selv, eller fortælle hende det om noget tid? Hun er lattermild, og tænker, hun nok ville finde det sjovt. På den anden side, kan også være hun bliver vildt flov over det og måske irriteret over at jeg ikke sagde det under akten.

Hvad ville I mænd gøre, og hvad tænker I kvinder?

Mvh Hanhunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man leger analt, er det for mit vedkommende et must at være clean og udskyllet , medmindre man er til scat :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 11 minutter siden:

Vi er lige begyndt at date. Skal jeg bare holde det for mig selv,

Hvor gamle er I? Jo ældre og mere erfaren - des mere afslappet  - alt andet lige.

Hvorfor ville du fortælle det overhovedet, hvis du selv er ligeglad?

Da jeg var yngre havde jeg en affære med en kvinde, som flere gange fortalte mig om, at hun havde været sammen med forskellige mænd, som ikke vaskede sig ordentligt. Især bagi. 

Der gik flere måneder før ti-øren faldt for mig. Så lærte jeg at vaske mig bedre bagi ...

Hvis det er for at gøre det lækrere for jer begge to, så tal om, at du synes det er frækt med fingre bagi, men det kan jo blive noget snavs i sengen - så måske er det er det godt at tømme og vaske sig først.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er vigtig i får en snak om det. For at hun er fremover ren bagi, eller du bruger en gummi hanske der nem kan tages af derefter. Og husk hvad der har været bagi ikke må komme i skeden derefter, eller kan hun nemt få skedesvam og det er ubehagelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

tja... skal/skal ikke. Tænker at det nok går både hvis du siger det og hvis du lader være :) bare gør op med dig selv om det er en dealbreaker ift. fremtidige anale lege, for leger man der, så kan der ske uheld - også hvis man har skyllet ud. Hvis ikke, er det jo ikke fordi der er en særlig grund til at vende det, men hvis du føler at du går og holder det hemmeligt, så sig det dog. 

Selv er jeg til at skylle ud, men hvis det er en fast privat partner, ville det også være synd hvis man ikke kunne være spontan med at lege analt uden at det skulle blive en særlig ting hvis uheldet så var ude. Derfor ville det ikke gøre noget hvis det blev nævnt, så længe det var med humor eller et skuldertræk. På den anden side er det heller ikke rigtig nævneværdigt, medmindre det har været et problem for den anden, og så er resultatet jo bare at spontane anale lege ikke længere er en mulighed. Så bliver det kun når jeg gider at skylle, og gad vide hvem der tabere mere på det arrangement. 

Det lyder ikke som om du har et problem med det, men alligevel har det fyldt for dig. Hvad med bare næste gang ikke at holde det hemmeligt, men sige det efter jeres leg, hvis du har et behov for at sige det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig skal du da fortælle hende det...på en rar og empatisk måde.....det tror jeg bestemt også hun vil være glad for....og, ja det er da helt naturligt, at der kan komme lidt jord under neglene når man graver i haven :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan være det bare var den ene gang at der var ekstra bonus i numsehullet, og så er det jo bare det... Hvis det gentager sig kan du forsigtigt og diskret føre fingeren hen under hendes næse, så opdager hun det sikkert og problemet er løst... :) Eller - ved nærmere eftertanke et det måske ikke en god idé... :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg synes ikke du skal sige noget som helst til hende om det, da jeg tror hun vil være tilbøjelig til ikke at bede dig om det en anden gang, da hun så vil bekymre sig om der sidder lidt igen. 

Jeg synes til gengæld du skal glæde dig over, at du har fundet dig en pisse fræk kvinde, der vil have en finger i røven, mens du knepper hendes fisse. Det er sgu da pisse frækt og jeg er vildt misundelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad som ingenting, der er jo ingen grund til at ødelægge en god stemning. Så må I ta den når I har kendt hinanden lidt længere. Måske næste gang så lad hende tilfældigt se din finger, når du tørrer den af. Så må I jo ta den derfra. Held og lykke. 

Redigeret af Tinas mand
Blot en manglende tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan få nogle specielle små fingerkondomer beregnet til formålet - og så undgår man også nemmere at komme til at rive med neglen indvendig i tarmen. Alm. kondomer og siliconehandsker kan selvfølgelig også bruges - men ellers kan man henlægge de anale lege til badeværelset, så man straks kan skylle sig og vaske fingre som en naturlig ting.

Men ellers ville jeg efter besøget bagi lige stikke fingeren op i nærheden af min egen næse og sige: "Jeg skyller lige engang", og hurtigt gå på badeværelset og bruge lidt vand og sæbe - det tror jeg bedre en pige kan acceptere, end at man diskret tørrer af i sengetøjet ;-)

I Thailand starter pigerne gerne med "shower together" med godt med shower cream og så kan man jo føle sig lidt frem - men bliv ikke overrasket, hvis du selv får en finger i røveren til gengæld ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvis  du  tager  det  afslappet  gør  hun  sikkert også.  

Det  at  være  klinisk  ren  i sit  røvhul  er  ikke  naturligt.  Jeg  er  ikke  til  scat  men  tager  det  meget  afslappet,  hvis  du  havde  haft  fingeren  i  mit  bagerste  hul  kunne  du  også  have  risikeret  at  komme  ud  med  en  Nutella  finger,  jeg  ville  have  sat  stor  pris  på  at  du  lige  have  vasket  fingre  og  evt lige  tørre mig  bagi  og  fortsætte  legen. 

Det  skal  ikke  gøres  til  et  problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

I Thailand starter pigerne gerne med "shower together" med godt med shower cream og så kan man jo føle sig lidt frem - men bliv ikke overrasket, hvis du selv får en finger i røveren til gengæld ;-)

Klasse-formulering 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden:

mit råd, lav en Dirty Sanchez ;)

OMG, anede ikke at der fandtes et navn for den slags...... Tak for det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være dejligt at være sammen med en pige som udleverer sine fantasier.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg sådan lidt til scat, og rigtigt gerne hvis det ikke planlagt. I den situation ville jeg have lyst til at slikke fingeren ren, og hendes røv dybt bagefter, men jeg ville nok afholde mig fra det i forhold til om hun ville kysse efterfølgende. Jeg tror ikke jeg ville sige noget så lang tid efter, specielt ikke når nu det ikke gør dig noget. Når en pige er så fræk at hun selv beder om en finger i røven skal man helst ikke ødelægge stemningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Brutus skrev, for 6 minutter siden:

Lidt ala @Jernsvinet's forslag:

Brug en gummihandske næste gang; forklar at det er for at beskytte hendes slimhinde imod hans negle.

Et  par  latex  handsker  er  tilmed  frække 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 6 timer siden:

Nu er det sådan, at jeg faktisk er begyndt at se én, dvs diverse besøg er forhåbentlig lagt på hylden. 

Men har brug for et råd. Vi havde godt gang i lagengymnastikken for et par dage siden. Hun siger på et tidspunkt, stik en finger op i min røv. Det gjorde jeg så. Med det samme ku jeg mærke et mellemhårdt/blødt objekt, som selvfølgelig var en lort :D

Jeg sagde ikke noget, og fortsatte i en rum tid. Fik tørt fingeren diskret af (ja, det var kommet en del afføringen på fingeren og lidt under neglen), og sexen fortsatte. Det gjorde mig faktisk ikke noget, og jeg kunne kun grine lidt af det bagefter.

Spørgsmål: Vi er lige begyndt at date. Skal jeg bare holde det for mig selv, eller fortælle hende det om noget tid? Hun er lattermild, og tænker, hun nok ville finde det sjovt. På den anden side, kan også være hun bliver vildt flov over det og måske irriteret over at jeg ikke sagde det under akten.

Mvh Hanhunden

Der er jo en meget stor forskel på købesex og privat sex,  nemlig at man sjældent planlægger hvornår og hvad der skal ske.   I et privat forhold sket det seksuelle ret ofte forholdsvist spontant. 

Der er næppe ret mange, der dagligt har lyst til at rende rundt og lave udskylninger og alverdens andre ting for at sikre sig, at hvis man spontant kaster sig ud i sex, at alt er klinisk rent, velduftende osv osv.

Det er tilsyneladende kun sket en gang at der er kommet lidt afførring på fingeren, så der er ingen garanti for at man kan forvente det hver gang, uagtet om man har gennem spulet tarmen eller ej.   Problemet er nok ikke støre end at man efter kampens hede kan vaske sin finger.    Er man sart kan man jo også bare undgå at stoppe en finger op, og nøjes med at massage åbningen eller helt udgå det.

Jeg har selv oplevet det i mine private forhold, og har nu aldrig haft lyst til at fortælle det.  Hvorfor ?  velsagtens fordi det hurtigt kan blive et forstyrrende element, hvis man altid skal fortælle sin partner at lige netop denne gang var der en lidt dårlige ånde, duft, fissen, pikken smagte lidt anderledes.  Hvis et eller andet derimod går hen og virker som noget permanent så er det bestemt relevant at tage en snak, ellers lad være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden:

Mvh Hanhunden

Nogle kvinder kan lide at få fingre i munden under sex, måske du skal prøve det næste gang :biggrin: mon ikke hun så tømmer sig inden en anden gang :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...