Hop til indhold
massage er fedt

Sex specielle steder

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Knægten skrev, for 15 minutter siden:

dælme imponerende 

Husk  på  at  jeg  har  været  seksuel aktiv  i  32 år  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Husk  på  at  jeg  har  været  seksuel aktiv  i  32 år  :-)

Så er der jo et hav af gode oplevelser i vente endnu....forhåbentlig.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
boobslover skrev, for 2 minutter siden:

Så er der jo et hav af gode oplevelser i vente endnu....forhåbentlig.;)

Ja  jeg  håber  der  er  en  del  år  endnu  inden  jeg  løber  tør  for  safter  og  lyst.   

Fuck  den  dag  hvor  jeg  må  bruge  glidecreme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Ja  jeg  håber  der  er  en  del  år  endnu  inden  jeg  løber  tør  for  safter  og  lyst.   

Fuck  den  dag  hvor  jeg  må  bruge  glidecreme. 

Husk nu vi mænd har rigeligt med spyt når det endelig kommer dertil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Ja  jeg  håber  der  er  en  del  år  endnu  inden  jeg  løber  tør  for  safter  og  lyst.   

Fuck  den  dag  hvor  jeg  må  bruge  glidecreme. 

Spyt mig forneden, det er så godt for skeden..:D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
boobslover skrev, Lige nu:

Spyt mig forneden, det er så godt for skeden..:D:lol:

Underligt  nok  synes  jeg  det  er  frækt  med  en  spytklat  på  klitten, mens  jeg  bliver  kneppet,  eller  til  at  smøre  bagerste  hul.. men  sku  ikke  fissen den  sejler udemærket  selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Underligt  nok  synes  jeg  det  er  frækt  med  en  spytklat  på  klitten, mens  jeg  bliver  kneppet,  eller  til  at  smøre  bagerste  hul.. men  sku  ikke  fissen den  sejler udemærket  selv 

Wow, nu ser jeg pludselig billeder på nethinden.

I gang med at ta kvinden intenst bagfra i fissen og mundvandet bare ikke er til at styre, la det løbe ud af kæften og ned mellem ballerne for derefter og tage sin pik ud af fissen og køre den rundt i sjavlet og lade den trænge forsigtigt ind i nougat stjernen.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
boobslover skrev, for 15 minutter siden:

Wow, nu ser jeg pludselig billeder på nethinden.

I gang med at ta kvinden intenst bagfra i fissen og mundvandet bare ikke er til at styre, la det løbe ud af kæften og ned mellem ballerne for derefter og tage sin pik ud af fissen og køre den rundt i sjavlet og lade den trænge forsigtigt ind i nougat stjernen.:razz:

 

tumblr_m6xbwzX7d21qzz7hho1_500.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
North skrev, for 5 timer siden:

Ved udsigtspunkt, hvor det viste sig vi ikke var alene,

skov,

Park, 

strand,

op ad bil,

lagerbygning, 

Det kongelige bibliotek (hvis ufuldstændig tæller med :)

Og sikkert andre steder jeg ikke lige kan komme på.. 

/North

Offentligt toilet 

Kornmark

Kontor

 

 

Det Kongelige Bibliotek? Den sorte diamant? Siddende på en stol, hvor der kom en flok nysgerrige forbi, så I måtte afbryde. Og bagefter blev I kigget på? 2008-09 eller deromkring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Det er tilbage i mine unge dage. I en offentlig pool, med andre rundt omkring. Det var fedt, men vi skulle flytte os da der lige pludselig flød en masse “snask” rundt om os, det var ikke så smart, men vi blev ikke opdaget, heller ikke af min mor som sad og slikkede sol ved siden af poolen.

ellers kun normale steder, diverse rum i huset, lidt petting i naturen, i bilen mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
GIANT COCK skrev, for 5 timer siden:

Det tænder mig bare meget mere med et beskidt, offentligt toilet, hvor jeg også kan få toiletbrættet presset ned over hals og nakke, mens jeg har hovedet i kummens beskidte vand.....mere intens orgasme.....varmen, stanken og fugtigheden i rummet er ligeledes vigtigt for orgasmen og sædafgangens intensitet og styrke. BESKIDT!.........tror jeg var 28 da jeg prøvede denne fantasi første gang. med en fynsk gp der kunne være min bedstemor....hun var god til denne leg udi ekstremerne.

Dette er kærligt ment og skrevet med et glimt i øjet, men for fanden da. Du er sgu da ikke helt rask... :ph34r::eek::)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ude i det fri, skov og strand, forladte tomme huse, en af dem i den gamle stald. 
Sutter i bilen. Sex i lastbil, også været slavetøs i en lastbil. 
sex ude på fabriklager. 
Tror det var det hele :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den fedeste og vildeste outstanding oplevelse, var til The Stones koncert i Horsens. Havde min daværende unge tyske SB med, i superkort læder nederdel, blonde bluse med blonde BH indenunder, hvor man kunne ane brystvorterne. Stod bag hende, hun bukkede sig lidt frem, lænede sig faktisk op af en pige foran. Jeg trak de små g-stings trusser til side. Kneppe hende i et voldsomt tempo. Skød min ladning op i hende og trak mig ud. 
Da vi efter koncerten gik derfra, må alle kunne se min sperm drev ned af lår og ben på hende. 
 

Har også haft sex på den nye Lillebæltsbro. Var kørt i stykker og holdt i nødsporet. Ventede på autohjælp. I mens blev jeg redet på passagersædet. Også en tidligere SB. 
 

Kunne nok fortælle lidt flere aparte historier, kontorer rundt omkring i hele verden, parker, musiksteder, hotel balkoner og en enkelt gang i suiten på A380 på vej til Singapore. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blowjob i bilen imens jeg kørte igennem kbh city i myldretiden, der var mange der så hvad der foregik.

Tidligere samme dag seng i microtelt på stranden, fødderne udenfor og nogle unger drillede med en bold på teltdugen flere gange, vi måtte afslutte i bølgerne.

 

Til firmafest på dyrehavsbakken fik jeg blowjob ved bordet under middagen imens Tommy Seebach hakkede i klaveret, der var et par kollegaer der bemærkede det.

 

Til en “privat” Savage Rose koncert i Valby parken, en 3 bænks tribune med plads til 30 mennesker, men vi var ikke de eneste der var helt væk i os selv, alting var lidt vildere dengang.

 

i HT bus på bagsædet

 

i et læskur til busstoppested, vi var kun alene da vi startede.

 

Jeg nyder faktisk at blive opdaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Da jeg læste TS, tænkte jeg, har vist ingen kommentarer (jeg er en pæn man vender spejl) til jer som kender mig, kan i godt læse teksten

Kom så da lige i tanke om et par steder

Ellemandbjerg på Helgenæs i lånt bil, hvorefter at aflevere hos sin mand, derefter kører hjem til min, og fortælle en kort historie

Så var der også den i Mols Bjerge, kl 5 om morgenen, efter fest, åh jo ku næsten ikk la vær, åh jo pigen var ung og smuk og jeg var

Den sidste er dog den værste, en aften på vej hjem fra job, køber jeg en Pizza på den lokale

Fortsættelse følger i næste! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Da jeg læste TS, tænkte jeg, har vist ingen kommentarer (jeg er en pæn man vender spejl) til jer som kender mig, kan i godt læse teksten

Kom så da lige i tanke om et par steder

Ellemandbjerg på Helgenæs i lånt bil, hvorefter at aflevere hos sin mand, derefter kører hjem til min, og fortælle en kort historie

Så var der også den i Mols Bjerge, kl 5 om morgenen, efter fest, åh jo ku næsten ikk la vær, åh jo pigen var ung og smuk og jeg var

Den sidste er dog den værste, en aften på vej hjem fra job, køber jeg en Pizza på den lokale

Fortsættelse følger i næste! 

Ja undskyld men jeg bliver smidt af på Eg indenfor tid tæller!

Tilbage til Pizzeria, her møder jeg 2 forholdsvis unge piger som er i færd med tqukila (beklager meget stavefejl)

Jeg vælger så at deltage og fortælle hvordan man drikker Bodydrink,

Hvorefter den ene ber mig om at gå med på dametoylettet og siger, hva er du til, hvorefter hun siger, du må bare ikke ødelægge min Uniform

 

Ca en times tid senere siger hun, jeg skal nok lade være med at sladre til din søn, som jeg går i klasse med,

Tak for kaffe!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et klasselokale på en folkeskole hvor man overnattede i forbindelse med et sportsstævne.

I en bil ved landsbyens gadekær

I en vaskekælder

I et fotostudie

Derudover intensiv petting i biografen, i bilen mens man kørte, og flere andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et af de små betonborde på en tysk rasteplads

Op af kølerhjelmen Iben lille skov

I haven hvor den ene nabo havde fuldt udsyn

På en bænk i botanisk have

I biografen

i pariserhjulet i en fransk forlystelses park

i bilen mens vi kørte

i en elevator

bagsædet i en taxa

toilettet under en flyvetur til England

Ude på dækket da der var færger over Storebælt 

i malershoppen i stævnen af et skib

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Ja  jeg  håber  der  er  en  del  år  endnu  inden  jeg  løber  tør  for  safter  og  lyst.   

Fuck  den  dag  hvor  jeg  må  bruge  glidecreme. 

Kommer aldrig til at ske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
chef123 skrev, for 1 minut siden:

Kommer aldrig til at ske 

Ikke  i dit  frække  selskab, jeg  driver  ved  tanken  om  det  du  giver  mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de vildeste er inde i midten af labyrinten på Frederiksberg. Frækt at stå og sexe der mens man kan se folk gå forbi 20 meter foran på fortovet og lysene i vinduerne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 14 timer siden:

Det Kongelige Bibliotek? Den sorte diamant? Siddende på en stol, hvor der kom en flok nysgerrige forbi, så I måtte afbryde. Og bagefter blev I kigget på? 2008-09 eller deromkring?

Det var et godt bud, men ikke mig/os. 

Vi havde en leg kørende med noget mentalt spil, som også indebar forskellige akter, og her var det kongelige bibliotek en del af legen.. Ingen stole, og ikke nogen der afbrød os.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg har fået et blow på motorvejen med 110 km med mig bag rettet.

Jeg har også kneppet bag i stationcar mens den kørte langsomt gemmen Kbh.

Har en gang givet to fyre en dobb fist Fuck på Hundige Strand en varm sommerdag, skide irriterende med alt det sand:mrgreen:

Fik engang et blow stående på af masten på en sejlbåd mens Bornholmerfærgen sejlede tæt forbi, de gav et par trut i hornet som tak for synet hehe  

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...