Hop til indhold
massage er fedt

Sex specielle steder

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

En forladt fabrik og en knap så forladt gård (viste det sig)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Solarie og på en mark (det sidste var ikke så praktisk da det var til en fest og det var svært at forklare hvorfor tøjet pludselig var smurt in i jord ) .

 

Redigeret af Martin1963

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mit hovede i et lokum på et motervejstoilet mens hun sad oven på mig....det var ret dyrt at få denne gp med på denne fantasi....lidt besværligt også....men fed og fræk oplevelse jeg snart skal prøve med hende igen.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

I puslerummet på en motorvejsrasteplads, gav noget ballade, da der stod en mor udenfor med en unge, der have lavet stort ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det bringer  mange  dejlige  frække  minder  frem:

I en  bil,  solarium, bagsædet  af  en  bus, kornmark, offentlig  toilet, i skov, på stranden, i vandet, cykelkælder, kontorbygning, på  værksteder, biograf, vaskekælder. Chefens  skrivebord og  kontorstol,  efterlod  synlige  pletter, et  telt  hvor  kun  min  røv  stak  ud  af  teltet, op  af  bilen  på  en  rasteplads, i et  kosteskab  i Paris, personalekabinen  på  en  færge. 

Og  sikkert andre  frække  steder - elsker det.  

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved udsigtspunkt, hvor det viste sig vi ikke var alene,

skov,

Park, 

strand,

op ad bil,

lagerbygning, 

Det kongelige bibliotek (hvis ufuldstændig tæller med :)

Og sikkert andre steder jeg ikke lige kan komme på.. 

/North

Offentligt toilet 

Kornmark

Kontor

 

 

Redigeret af North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhh  der var da dengang oppe ved Nakkehoved fyr , der fik min daværende kæreste og jeg da en lille overraskelse, da vi var godt i gang imens solen gik ned , vi glemte vi nok ikke lige var de eneste der ville se solnedgangen ..  så vi fik et par som tilskuere , altså lidt på afstand ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Kun en håndtrold, en gang i en bus, og en gang i Palads Bio.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden:

I en togkupe, en af de der små kupeer med 6 sæder, med gardinet trukket for. Det blev så trukket fra et par gange,  hvor andre passagerer lige kiggede ind...:biggrin:

Og nogle af dem kunne konverteres til sovevogne når det var nattogsafgang. Men det var nærmest mere bekvemt at knalde i dem inden konvertering. DSBs gamle kupeer var iøvrigt også elendigt lydisoleret, så der blev banket og klasket på skillevæggene, begge veje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
GIANT COCK skrev, for 58 minutter siden:

Med mit hovede i et lokum på et motervejstoilet mens hun sad oven på mig....det var ret dyrt at få denne gp med på denne fantasi....lidt besværligt også....men fed og fræk oplevelse jeg snart skal prøve med hende igen.

Hvordan kunne i have sex i den stilling ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Pragtfuld tråd her i denne dystre tid :)

Det vildeste sted er nok i en kørende bil hvor jeg sad ovenpå ham mens han kørte. Totalt uansvarligt. Men vi var unge og dumme :wub:

Det smukkeste  sted var i koralrevet i Australien med de smukkeste blå og gule fisk svømmende omkring os. Totalt i pagt med naturen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tiden som lærervikar:

- på sofaen i lærerværelset

- midt i gymnastiksalen. Trak en skumgummiplint og lidt andre ting med ud i midten og satte fuld blus på alt lys. Der var en aften, og vi var alene på skolen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har man engang været ung og liderlig

Bortset fra i skoven, på stranden, i bilen og  DSB tog, så på bagsædet af en taxa ned af Sukumvit i Bangkok, vi var startet med fisseslik på diskoteket, hvor jeg sad i sofaen og hun stod foran mig med løftet kjole

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 18 minutter siden:

Hvordan kunne i have sex i den stilling ?

Ja, min hals og nakke var vendt helt ned i kummen....druknefornemmelse, kvælning, mens hun sad og red mig til jeg sprøjtede op i hende........så en lille vin-pause og så igen på samme måde......det var en varm sommeraften ved Middelfart....og den lumre varme på 35 grader på dette toilet gjorde også druknefornemmelsen og orgasmen kraftigere og mere intens.

Kan huske jeg sprøjtede ekstremt meget de 2 gange vi nåede at lege denne aften i juli.......hun er heldigvis med på den igen når vejret bliver lidt bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 6 minutter siden:

Ja, min hals og nakke var vendt helt ned i kummen....

Min Corona-hjerne kan stadig ikke helt få det der på plads.. - men det virkede åbenlyst for jer, så fedt.. :)

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 11 minutter siden:

Min Corona-hjerne kan stadig ikke helt få det der på plads.. - men det virkede åbenlyst for jer, så fedt.. :)

/North 

Det må ikke ha ha  ha været en behagelig stilling

bagover.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 25 minutter siden:

Det må ikke ha ha  ha været en behagelig stilling

bagover.jpg

Ja, det kunne sagtens være mig......bortset fra min t-shirt var sort..... Jeg har prøvet denne stilling mange gange herhjemme ..... mest med vandbaljer og spande med vand og toiletrens ....så jeg kan sagtens vride min overkrop og nakke på denne måde nu.

Det tænder mig bare meget mere med et beskidt, offentligt toilet, hvor jeg også kan få toiletbrættet presset ned over hals og nakke, mens jeg har hovedet i kummens beskidte vand.....mere intens orgasme.....varmen, stanken og fugtigheden i rummet er ligeledes vigtigt for orgasmen og sædafgangens intensitet og styrke. BESKIDT!.........tror jeg var 28 da jeg prøvede denne fantasi første gang. med en fynsk gp der kunne være min bedstemor....hun var god til denne leg udi ekstremerne.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det bringer  mange  dejlige  frække  minder  frem:

I en  bil,  solarium, bagsædet  af  en  bus, kornmark, offentlig  toilet, i skov, på stranden, i vandet, cykelkælder, kontorbygning, på  værksteder, biograf, vaskekælder. Chefens  skrivebord og  kontorstol,  efterlod  synlige  pletter, et  telt  hvor  kun  min  røv  stak  ud  af  teltet, op  af  bilen  på  en  rasteplads, i et  kosteskab  i Paris, personalekabinen  på  en  færge. 

Og  sikkert andre  frække  steder - elsker det.  

dælme imponerende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...