Hop til indhold
massage er fedt

Sex specielle steder

Recommended Posts

17 fod jolle m/kahyt sammen med ungdomsflirt.

Ugeneret ankerkast ved Salt og Peber (Hals Barre), solnedgang, blide og vuggende bølgeskvulp og "forspil" i stævnen - perfekt romantisk optakt. Nøgne videre ned i  lavloftet bagende hot kahyt. Fornemmelsen blev hurtig klaustrofobisk og i stedet for vellyst blev farven i ansigterne mere over i den grønne skala.  Plasticbelagte hynder var heller ikke videre befordrende for svedige kroppe i bevægelse.  Første og sidste gang på åbent hav.

Efter høstbal - børnehavens legehus 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min daværende kæreste, i et ret nyt forhold inviterede mig i en brandert op til hende, hvor to søde veninder var til pigekomsammen i lejligheden.....de var godt fulde da jeg kom, så jeg fik hurtigt nogle sjusser indenfor vesten, for at være lidt på bølgelængde med de skøre tøser-

Pludselig knapper min kæreste mine bukser op tager min pik i munden mens jeg sidder på en stol.....hun siger: " nu skal du få en af dine fantasier opfyldt, skat"....de 2 andre tøser sidder og gejler hende op i sofaen og jeg tænker...what?!...ved ikke lige hvad der skete, men kort tid after lå vi alle 4 i min kærestes seng og kneppede løs..

Min kæreste blev pludselig meget dominerende og sagde, at jeg skulle kneppe de andre piger hårdere, hvilket jeg først troede var en spøg, men hun mente det sgu og så skal jeg love for et orgie begyndte.

Kan huske en af pigerne senere på natten fik moralske tømmermænd fordi hun havde en kæreste......ja, det var sgu ret frækt....og for nogen ret grænseoverskridende Tænker tit på det, hvis jeg lige skal mindes nogle af de frække oplevelser i mit liv. Det er nok 15 år siden...var sammen med min kæreste et års tid herefter.

...og ja, det var sgu da ren gas og lir med det andet mystiske toiletsex i Middelfart......kunne bare ikke lade være i disse alvorlige tider..trængte til at være lidt skør....jeg har virkelig ligget i fosterstilling af grin over nogle af jeres kommentarer til dette scam....sorry, boys and girls :-) ..håber I kan tilgive mig?

Denne oplevelse er 100% ægte og real....og knap så latrinær...he...he.

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

På vej hjem fra en god fest hvor min da værende kæreste var lidt halv fuld og små liderlig skulle vi finde et sted for at træde af på naturens vegne, 500 meter foran os kørte en traktor ud fra en markvej,så var det nu, ind og parkere, majsen stod i 2,5 meters højde omkring os, Mette løftede op i kjolen og satte sig ned, jeg kunne næsten ikke pisse ved synet af hende, hun kom over til mig og startede med at give mig et blovjob. Hun havde lige vendt sig om med bagdelen i vejret og jeg var lige kommet ind i varmen.

SÅ skete katastrofen vi fik en kold afvaskning, landmanden havde startet vandnings maskinen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg ved ikke hvor specielt det er og et par stykker har jeg luftet i lignende tråde, men her kommer nogle oplevelser Fru Timeren og jeg har haft:

På vej hjem fra en venindeaften med rigeligt rødvin (jeg var kun afsted for at hente), blev fruen meget kåd, så bilen blev stoppet på et hjulspor i skoven. Ruderne var meget duggede, før vi var færdige.

På vej fra færgen hjemad, blev fruen igen opstemt. Vi havde været en uge hos svigermor uden muligheder for intimt samvær. Igen ind i en skov, sædet tilbage og fruen ovenpå. Da vi kørte videre, mødte vi et par fodgængere med fuglebog og kikkert.

På stranden i lavt vand kunne jeg ikke være i badeshortsene længere. Fruen tak venligst sine bikintrusser til side og vi fik et hurtigt rap. Der var en herre et par hundrede meter væk, der kiggede lidt nysgerrigt.

En gang på en aftenspadseretur kom vi forbi den lokale kirke. Jeg var ret lun på fruen og fik hende ind i buskene og vi tog en ordentlig tur.

En gang på job i kirken (en anden) var fruen med. I sakristiet trængte hun sig tæt på mig og vi knaldede vildt på gulvet. Vi gik dog ikke ind i kirkeskibet, men blev i sakristiet. Jeg morede mig lidt, hvergang den højkirkelige præst gik der ind efterfølgende.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg tror sørme jeg har misforstået tråden. Jeg havde læst det som om det kun var atypiske steder hvor man var blevet afsløret, TS spurgte efter - men altså, så er der jo ikke andet for, end at opdatere min korte liste lidt med atypiske steder jeg ikke blev snuppet, og smudse mit ry som blå viol lidt til :ph34r:

Skove, rastepladser, solcenter og offentlige toiletter er jo åbenlyse ^_^ Dertil i vandet på en meget fyldt strand i Italien - guderne skal vide om nogen så - på en kirkegård og i en kirke ved forskellige anledninger, en bænk ved Koldinghus... og faktisk også marken på den bakke Koldinghus ligger på, igen på forskellige tidspunkter, hotelelevator, et lille halvdiskret spot ved Limfjorden (men ikke så diskret, at vi ikke bekymrede os lidt om stemmerne bag busken), blowjobs i bevægende biler, blowjob på siden af vejen da vi holdt ind med en bil... der kørte da vist lige en dame forbi... toiletter på pubs, en baggyde, et bandstudio, Budolfi Plads, dengang jeg blev kørt i sexklub med blottede bryster, manchetter og gag og en anden chauffør spottede mig, fars stue mens han var i køkkenet (ingen dør imellem), bondage i en forladt lade, den gamle forladte fabrik hvor jeg blev spanket og kneppet og en junkie kom forbi og spottede os, og den utroligt forladt udseende gård som viste sig ikke at være forladt - fanget med pik i munden (ups) og baglokalet i en tebutik. 

Og nok et par andre underlige steder. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig skrev, den 23.1.2021 at 01:18:

Ja undskyld men jeg bliver smidt af på Eg indenfor tid tæller!

Tilbage til Pizzeria, her møder jeg 2 forholdsvis unge piger som er i færd med tqukila (beklager meget stavefejl)

Jeg vælger så at deltage og fortælle hvordan man drikker Bodydrink,

Hvorefter den ene ber mig om at gå med på dametoylettet og siger, hva er du til, hvorefter hun siger, du må bare ikke ødelægge min Uniform

 

Ca en times tid senere siger hun, jeg skal nok lade være med at sladre til din søn, som jeg går i klasse med,

Tak for kaffe!

Det lyder som noget der kunne være forgået på brocafeen i gamle dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Uhh.. Sjov tråd! :lol:

Har selv flere sjove historier fra mit liv... Men hvilke skal man fortælle om? ^_^

.. Da jeg var en teenagepige og først begyndte at være sådan rigtig seksuelt aktiv, sammen med min kæreste, var vi egentlig ret eksperimenterende... Han var 5 år ældre end mig, og jeg var simpelthen den mest naive lille pige på jorden dengang.. Jeg havde jo ingenting prøvet, og fulgte godtroende med på alle hans eventyr.. :rolleyes:

Vi var fx i sommerhus i Blåvand, bare mig og ham, en sommer.. Jeg har nok været en 16-17år på det tidspunkt...

Vi sad så om aftenen og spillede kort på terassen, og drak cuba-caramel og cola, da han spørger om vi ikke skal spille strip-poker..? Og det går jeg selvfølgelig med til i min minibrannert, uden rigtig at tænke over hvad det nu også indebærer..

.... Jeg ender selvfølgelig med at tabe :rolleyes: og sidder så der i mine underbukser, med mine store frodige bryster til frit skue for alle naboerne.. Vi kunne ikke selv se en pind, fordi det var mørkt og stearinlyset blændede os- men alle har helt sikkert kunnet se os!... :roll:

Nå men.. Vi går fulde i seng og knalder selvfølgelig hele natten, som man jo gør i den alder.. og jeg vågner så op der ved middagstid - nøgen, på ryggen i sengen - og det første jeg får øje på, er 2 voksne handyr, der står og glor ind ad vinduet! :wacko: Jeg bliver mega ræd og flyver op ! Og får kaldet på min kæreste som løber om og jager dem væk...

Vi så dem heldigvis ikke igen, og vi spillede ikke strip-poker mere på den ferie.. haha..

.......

Jeg har også engang gjort det under et grantræ, i botanisk have i Aarhus, på vej hjem fra en bytur med min eksmand, da vi var unge.. ^_^ Vi endte med at gå tilbage til den bar vi kom fra, fordi hans kammerat ringede... og han pillede grannåle ud af håret på mig resten af natten.. Det var lidt en cute oplevelse og "vores lille hemmelighed" .. Men man skulle nok have været der ^_^ 

.......

Så er der den klassiske, at give et blowjob på motorvejen... eller i en parkeret bil på en ret udsat parkeringsplads ^_^

.......

Jeg har nok i virkeligheden gjort det mange sjove steder igennem tiden...

Blev slikket ovenpå en kæmpe træstub i en skov engang... og har gjort det på et høloft.. I en bil... Ved stranden imellem klitterne... I en ferskvandssø... Givet et blowjob i en bybus (:oops:)... I et shelter i skæret fra et brændende bål... I en kæmpe bambus-busk (:lol:)... På min kærestes arbejdsplads, lige midt på hans skrivebord.. fnis 

.. og sikkert mange flere steder jeg bare er for træt til at komme i tanke om lige nu.. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok ikke så anderledes igen i dogging regi i et strand skov område.

 

I fælledparken med Emma Nature en varm sommerdag med massere af aktivitet i parken inde i en af buskene. 

 

Imellem flere buske i Valbyparken med Eevee Ivygirl mens hun var igang med et blowjob var der lige en anden mand der stak hovedet ind i busken kiggede søgende rundt fik øje på os og bakkede langsomt ud af busken igen :lol: han holdt sig i nærheden så er ret sikker på at han havde reageret på samme dogging opslag og fik en tur selv bagefter. hun har iøvrigt hunden med sig en chihuahua så den kiggede også lidt på den lille voyeur hund  :P

 

Som ung har jeg haft den vilde body tequila tur på min runde fødselsdag hvor vi var to mænd der forlystede os med en veninde i køkkenet imens resten af festens tilbageblevne var gået kolde i festlokale rummet ved siden af, det gik fra body tequilaer på kryds og tværs imellem os tre til meget mere bagefter. 

 

Under en bytur endte jeg engang med at have sex midt på parkeringspladsen imellem alle bilerne foran Øksnehallen i meget beruset tilstand hvordan vi ikke blev opdaget er mig den dag idag en gåde 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man får tænkt over det så er der sq en del sjove steder….

I et S-tog på den gamle Frederiksberg linje. Der var sjældent så mange med om aftenen…. 
Udenfor Loppen på Christiania, i pausen mellem 2 bands…. 
På et toilet på et tog på vej hjem fra Tyskland. 
En del oplevelser på toiletter på diverse barer, både i dk og udlandet. 
På en bænk i en større Københavnsk park, en morgen på vej hjem fra byen. 
I, på, og omkring en bil i Death Valley

De lidt sjove…. Knaldede en kærestes veninde, mens min daværende kæreste lå og sov nærmest lige ved siden…. De havde planlagt at det var det der skulle ske, og da veninden blev sendt hjem morgenen efter blev der gået til den….

Knaldede ex konen i en seng hvor én af hendes veninder lå og sov. Det var bestemt ikke planlagt, men heldigvis sov hun relativt tungt, og vågnede så vidt vides ikke….

Nå, ja…. Så div telte og biler på Roskilde festivalen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft sex oppe i tårnet, på den tilsandede kirke ved Skagen. Min daværende kæreste og jeg besøgte den tilsandede kirke i højsæsonen. Efter at have betalt entré, og kæmpet os op ad de stejle trapper til kirketårnet. Ja så kunne vi sammen med 10-15 andre turister, stå og skue udover landskabet, vel at bemærke på skift da tårnet kun havde 4 "vinduer" uden glas, hvilket senere skulle vise sig at være en fordel. Da det endelig blev vores tur til at indtage et vindue og nyde udsigten. Som den gentleman jeg er, lod jeg selvfølgelig hende gå forrest og indtage den bedste plads. Det skal lige siges at vinduerne kun er omkring 50 centimeter bredde. Så stod jeg der bag hende, og må erkende at jeg havde mere travlt med at betragte hendes røv, og den korte nederdel hun havde på. Jeg spurgte hende om der var langt ned ( fra tårnet og til jorden), for så vidste jeg hun ville presse sig lidt ud af vinduesåbningen, og læne sig fremover. Ganske rigtigt, i hendes anstrengelse for at se ned til foden af tårnet, endte nederdelen med at kravle en smule op, alt imens hun strittede med røven. Jeg så hurtigt mit snit til at liste den ene hånd op under nederdelen, imens jeg med den anden hånd holdt et fast greb om hendes ene hofte, da jeg vidste hun ville få et lille chok, og af ren refleks kunne ske at ville vriste sig fri. Det gav et lille gip i hende, men hun opfattede hurtigt at hun blev fastholdt, og jeg var i kontrol. Hun befandt sig nu i et grænseland. På den ene side, var hun vild med at blive holdt fast og styret, og hun nød uden tvivl min berøring mellem hendes ben, men på den anden side kunne hun ikke undgå at være en smule nervøs for at blive opdaget, for hun synes det var upassende. Jeg har alle tiders mulighed, jeg står bag hende, helt tæt på hende, så tæt at min dunkende pik ofte strejfer hendes baller. Jeg løfter diskret op i nederdelen, så jeg bedre kan nyde hendes røv, hun stritter dog lidt imod, nok mest fordi ét af de andre vinduer kun var placeret ca 3 meter fra os. Jeg placerede mig selvfølgelig så strategisk som muligt, for at undgå at vi blev opdaget. Nu begynder en håndfuld af de andre turister at forlade tårnet og begive sig ned ad trappen, og med ét er risikoen for at blive opdaget jo faldet drastisk. Jeg har lyst til at mærke hende endnu mere, desuden er jeg også fristet til både at pirre, blotte og presse hende en tand mere. Derfor lader jeg hånden fra hendes hofte glide op ad ryggen, for at ende ved nakken hvor jeg snurrer det nederste af min underarm rundt om hendes hår, så jeg ender med at have fuld kontrol over hendes bevægelser. De pirrende berøringer mellem hendes ben, har gjort hende så våd at trusserne er godt fugtige. Jeg lader hånden mellem hendes ben, køre tilbage op mellem hendes baller, og fortsætter op til lænden hvor jeg tager fat i trussekanten, og trækker den ned. Med én hånd kørende rundt om hofte, talje, venusbjerg og baller, får jeg trusserne trukket af hende, og efterlader dem siddende et stykke nede på lårene. Nu forsvinder endnu et par turister, og jeg kan ikke længere modstå fristelsen. Jeg kan mærke at hun føler sig blottet og sårbar, men samtidig ufattelig tændt og liderlig. Jeg lader endnu engang min hånd glide ned mellem hendes ben, og hendes våde fisse gør mig ubeskriveligt liderlig. Jeg leger lidt med hendes skamlæber, før jeg spreder dem og lader et par fingre glide op i hende. Jeg lader mine fingre presse op i hende, til de ikke kan komme længere, trækker dem til mig igen, for endnu engang at lade dem glide i bund. Inden vi får set os om, kører mine fingre i hastigt tempo ind og ud af hendes liderlige fisse, hvilket nok ændrer vores vejrtrækning en smule, og dermed er svær at skjule. Vi har muligvis været en smule uopmærksomme på vores omgivelser, i takt med at vores lyst er steget, for pludselig er de fleste turister væk, ja kun et par stykker er tilbage. Så jeg åbner mine shorts og fisker pikken frem, den har længe været stiv, så jeg tager fat i hendes ene balle med sådan et greb hvor man også lige får fat i den ene skamlæbe, og så spreder jeg hendes åbning og lader hende få pikken helt i bund, i ét stræk. Hun gisper og kan ikke undgå at stønne, der er ingen tvivl om at nu vil hun have den, og på fuld skrald. Vi glemmer alt omkring os, og har kun fokus på hinanden og vores tilfredsstillelse. Hvilket højst sandsynligt er årsagen til at vi pludselig var helt alene i tårnet. Nå men jeg pumper løs i hende, og knepper hende alt hvad rammer og tøj kan holde, alt imens jeg hører at endnu et par turister er ved at indløse billet, for foden af trappen. Hvordan vi bar os ad og nåede i mål, er mig stadig en gåde den dag i dag, men på under ét minut fik hun en velfortjent sprøjteorgasme, og så kunne jeg jo ikke undgå at lade den gå af i hende. Imens hun stod et par sekunder og sundede sig over sin orgasme, pakkede jeg pikken tilbage i bukserne, og som et aller sidste statement flåede jeg trusserne som stadig sad om hendes lår, i stykker så hun måtte gå bundløs derfra, så safterne rigtig kunne få frit løb under nederdelen

Del dette indlæg


Link til indlæg
haffelafparret skrev, for 6 timer siden:

Jeg har haft sex oppe i tårnet, på den tilsandede kirke ved Skagen. Min daværende kæreste og jeg besøgte den tilsandede kirke i højsæsonen. Efter at have betalt entré, og kæmpet os op ad de stejle trapper til kirketårnet. Ja så kunne vi sammen med 10-15 andre turister, stå og skue udover landskabet, vel at bemærke på skift da tårnet kun havde 4 "vinduer" uden glas, hvilket senere skulle vise sig at være en fordel. Da det endelig blev vores tur til at indtage et vindue og nyde udsigten. Som den gentleman jeg er, lod jeg selvfølgelig hende gå forrest og indtage den bedste plads. Det skal lige siges at vinduerne kun er omkring 50 centimeter bredde. Så stod jeg der bag hende, og må erkende at jeg havde mere travlt med at betragte hendes røv, og den korte nederdel hun havde på. Jeg spurgte hende om der var langt ned ( fra tårnet og til jorden), for så vidste jeg hun ville presse sig lidt ud af vinduesåbningen, og læne sig fremover. Ganske rigtigt, i hendes anstrengelse for at se ned til foden af tårnet, endte nederdelen med at kravle en smule op, alt imens hun strittede med røven. Jeg så hurtigt mit snit til at liste den ene hånd op under nederdelen, imens jeg med den anden hånd holdt et fast greb om hendes ene hofte, da jeg vidste hun ville få et lille chok, og af ren refleks kunne ske at ville vriste sig fri. Det gav et lille gip i hende, men hun opfattede hurtigt at hun blev fastholdt, og jeg var i kontrol. Hun befandt sig nu i et grænseland. På den ene side, var hun vild med at blive holdt fast og styret, og hun nød uden tvivl min berøring mellem hendes ben, men på den anden side kunne hun ikke undgå at være en smule nervøs for at blive opdaget, for hun synes det var upassende. Jeg har alle tiders mulighed, jeg står bag hende, helt tæt på hende, så tæt at min dunkende pik ofte strejfer hendes baller. Jeg løfter diskret op i nederdelen, så jeg bedre kan nyde hendes røv, hun stritter dog lidt imod, nok mest fordi ét af de andre vinduer kun var placeret ca 3 meter fra os. Jeg placerede mig selvfølgelig så strategisk som muligt, for at undgå at vi blev opdaget. Nu begynder en håndfuld af de andre turister at forlade tårnet og begive sig ned ad trappen, og med ét er risikoen for at blive opdaget jo faldet drastisk. Jeg har lyst til at mærke hende endnu mere, desuden er jeg også fristet til både at pirre, blotte og presse hende en tand mere. Derfor lader jeg hånden fra hendes hofte glide op ad ryggen, for at ende ved nakken hvor jeg snurrer det nederste af min underarm rundt om hendes hår, så jeg ender med at have fuld kontrol over hendes bevægelser. De pirrende berøringer mellem hendes ben, har gjort hende så våd at trusserne er godt fugtige. Jeg lader hånden mellem hendes ben, køre tilbage op mellem hendes baller, og fortsætter op til lænden hvor jeg tager fat i trussekanten, og trækker den ned. Med én hånd kørende rundt om hofte, talje, venusbjerg og baller, får jeg trusserne trukket af hende, og efterlader dem siddende et stykke nede på lårene. Nu forsvinder endnu et par turister, og jeg kan ikke længere modstå fristelsen. Jeg kan mærke at hun føler sig blottet og sårbar, men samtidig ufattelig tændt og liderlig. Jeg lader endnu engang min hånd glide ned mellem hendes ben, og hendes våde fisse gør mig ubeskriveligt liderlig. Jeg leger lidt med hendes skamlæber, før jeg spreder dem og lader et par fingre glide op i hende. Jeg lader mine fingre presse op i hende, til de ikke kan komme længere, trækker dem til mig igen, for endnu engang at lade dem glide i bund. Inden vi får set os om, kører mine fingre i hastigt tempo ind og ud af hendes liderlige fisse, hvilket nok ændrer vores vejrtrækning en smule, og dermed er svær at skjule. Vi har muligvis været en smule uopmærksomme på vores omgivelser, i takt med at vores lyst er steget, for pludselig er de fleste turister væk, ja kun et par stykker er tilbage. Så jeg åbner mine shorts og fisker pikken frem, den har længe været stiv, så jeg tager fat i hendes ene balle med sådan et greb hvor man også lige får fat i den ene skamlæbe, og så spreder jeg hendes åbning og lader hende få pikken helt i bund, i ét stræk. Hun gisper og kan ikke undgå at stønne, der er ingen tvivl om at nu vil hun have den, og på fuld skrald. Vi glemmer alt omkring os, og har kun fokus på hinanden og vores tilfredsstillelse. Hvilket højst sandsynligt er årsagen til at vi pludselig var helt alene i tårnet. Nå men jeg pumper løs i hende, og knepper hende alt hvad rammer og tøj kan holde, alt imens jeg hører at endnu et par turister er ved at indløse billet, for foden af trappen. Hvordan vi bar os ad og nåede i mål, er mig stadig en gåde den dag i dag, men på under ét minut fik hun en velfortjent sprøjteorgasme, og så kunne jeg jo ikke undgå at lade den gå af i hende. Imens hun stod et par sekunder og sundede sig over sin orgasme, pakkede jeg pikken tilbage i bukserne, og som et aller sidste statement flåede jeg trusserne som stadig sad om hendes lår, i stykker så hun måtte gå bundløs derfra, så safterne rigtig kunne få frit løb under nederdelen

:P Lige til "De grå sider" :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En blomstrende rapsmark  - lækkert med duften og solskinnet.

En klitgryde ved Vesterhavet.

Et toilet på en kirkegård. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...