Hop til indhold
Rasmusklump

Priser der forsøges presset ned

Recommended Posts

Rent faktisk tog jeg dig i forsvar nogle indlæg højere oppe, idet jeg syntes, at du skulle have lov til at komme på banen igen efter al den kritik, du var udsat for.

Ja så, jeg vidste bare ikke, at det var mig, du henviste til, for jeg havde ikke forestillet mig, at en så korrekt person som du kunne finde på at overtræde reglerne ved at kalde mig "Klumpen". Men du har måske ligesom jeg en fornemmelse af, at du og visse andre får Administrators tilgivelse for mere end vi andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator og jeg har været i dialog om denne streng.

Rasmusklump skal afholde sig fra at byde op til dans med personangreb som det er sket i denne streng ! Det var jo ligesom ham der bød op til dans kan man sige.

Nu har han fået en reprimande fra ledelsen om dette

Jeg har indtryk af, at I forsøger at fremstå som neutrale, så efter at jeg har fået en reprimande, vil jeg gerne vide, hvilke sanktioner, I har taget i brug

mod Borendende X for disse bemærkninger:

"Jeg ville nemlig nødigt slås i hartkorn med en ligegyldig tegneseriefigur for småbørn."

"indtil en tegneseriefigur angreb Filosoffen"

"den evigt pandekagegnaskende"

"Jeg har/havde en klar opfattelse af, at du tog afstand fra Klumpen"

mod tyr for følgende bemærkning;

"jeg vil også gerne have mig frabedt alle associationer med bemeldte pandekagespisende figur."

Mod Montezi for følgende bemærkninger:

"Det har aldrig været muligt at føre en fornuftig debat med tossen."

"Jeg er enig i dine betragtninger om "tossen" set som en imaginær figur"

Da du forsøger at give det indtryk af, at du er interesseret i seriøse diskussioner på sitet, kunne jeg godt tænke mig at vide, om du synes, at bemærkninger som nedenstående (alle fra denne streng) bidrager til seriøsitet, eller du overvejer at skride ind over for den slags indholdsløst idioti:

Kan vi lide at høre os selv?

Dine indlæg giver mig en følese af at du er lidt bitter.

Dine indlæg er totalt uinteressandte i forhold til trådstarterens oplæg.

Dav mand økseskaft

Du synes at sidde inde med al universets visdom

Tywin Lannister video

Hahaha. Tywin Lannister, det er fandme humor!!!

Gud fader bevares!!!!!!

Helt enig, Sailor... RasmusKlump er vist gået totalt i selvsving

Han har kun én dagsorden, dét er at skabe ballade, splid og barnlige skænderier

Synes du, at det bidrager til en seriøs debatkultur, at de, som abbonnerer på en streng, skal forstyrres af en mail, hver gang en tåbe, som trænger til at høre sig selv, kommer med bemærkninger som ovenstående?

Og endelig: Synes du, at det bidrager til seriøsiteten, at du som administrator deltager i et forsøg på at afspore diskussionen med en inderlig ligegyldig snak om, hvem der skjuler sig bag hvilke profiler? Og hvis det er tilfældet, betyder det så, at enhver, som er uenig med en anden men ikke kan præstere argumenter, blot kan forsøge at mistænkeliggøre ham med sygelige påstande, som bliver taget alvorlig af dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

RasmusKlump havde postet disse 2 indlæg på denne streng viewtopic.php?f=16&t=6194&start=90

RasmusKlump

Jeg skrev i mit første indlæg på ovennævnte debatstreng

I vores regler står der :

§ 2. Der føres nul tolerance politik mod ethvert forsøgt på personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk.

RasmusKlump skal ikke angribe andre personligt i hans måde at arugmentere på, derom hersker ingen tvivl, og er man uenig med RasmusKlumps måde at argumentere på, kan man ligeledes give udtryk for dette uden at angribe ham personligt nedladende, men alene kritisere hans argumentationsform.

Sagt med lidt andre ord, handler det også i høj grad om at respektere og acceptere andres holdninger, selvom de ikke er lig med ens egen uden at forfalde til at blive personlig !

Her sigtede jeg sådan set også til dem, der angreb dig personligt. Borende X eller andre får ingen positiv særbehandling hos mig. Han bliver naturligvis behandlet som alle andre.

Ikke desto mindre RasmusKlump har du den 22/5 fået en advarsel af Organizer, i går fik du en af Administrator og i dag ignorere du mit påbud om at denne streng ikke længere skal handle om personangreb.

Du har tidligere været aktiv på dette forum men blev udelukket pga dårlig opførsel. Vi valgte at give dig en ny chance da du dukkede op igen, men nu har du altså med din egen opførsel tvunget os til at give dig en karantæne på 14 dage, som du blev adviseret om at du ville få den 22/5 hvis du forsatte. Og hjælper dette ikke må vi udelukke dig permanent igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har tidligere været aktiv på dette forum men blev udelukket pga dårlig opførsel. Vi valgte at give dig en ny chance da du dukkede op igen, men nu har du altså med din egen opførsel tvunget os til at give dig en karantæne på 14 dage, som du blev adviseret om at du ville få den 22/5 hvis du forsatte. Og hjælper dette ikke må vi udelukke dig permanent igen.

Tja, I bestemmer selv, men min holdning er, at det er en lidt tynd baggrund at give karantæne på.

RasmusKlump argumenterer trods alt for sine synspunkter, og andre debattører i den pågældende tråd er mht. "personlige angreb" ikke hverken værre eller bedre end Rasmus...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rasmusklump er tidligere blevet udelukket permanent da han brugte et andet nick, derfor har han meget kortere snor end andre brugere. Samtidig havde han allerede fået to advarsler herinde, den ene blev givet så sent som i nat, at mig. Derfor støtter jeg fuldt op omkring Moderators beslutning om at give ham en 14 dages udelukkelse fra Eroguide.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er altså uden for pædagogisk rækkevidde, hvis man en gang tidligere er blevet udelukket, efterfølgende har fået en chance på ny, og så nu fortsættende i forum argumenterer imod de beslutninger magten herinde træffer i anledning af ens adfærd :?

Jeg kan bekræfte, særligt overfor brugere med tendens til den ene eller anden form for overdrivelse i forum, at administrationen i deres pm dialog med en selv om samme, er særdeles konstruktive, kompetente og villige til at give en chancen for at forblive på sitet, hvis bare man modsat selv viser at man forstår et vink med en vognstang.

Jeg ved det, for jeg har selv prøvet turen, og kun fordi jeg forstod et vink med en vognstang, er jeg her endnu - sikkert til nogles ærgrelse, men de kan dog glæde sig over min nuværende meget passive tilstedeværelse :)

Rasmus Klump's fortsættende adfærd svarer til medarbejderen der ikke rettede ind efter en advarsel, og derfor nu efterfølgende at være blevet fyret, fortsat banker på en lukket dør hos ens forhenværende arbejdsgiver, som han har nøglen til - det er tåbeligt og ørkesløst.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu da utroligt, at det ikke er gået op for visse debattører her på sitet, at dispositionerne som Administrationen foretager ikke er til diskussion. Det virker som om at alt skal afprøves til den yderste grænse. Hvis det skulle være sjovt så bare fortsæt med ævl og kævl.

Jeg kan helt tilslutte mig ovenstående indlæg forfattet af RN.

Det kan da ikke være så svært at forstå, hvis man da ikke lige er fattesvag.

Venligst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja, I bestemmer selv, men min holdning er, at det er en lidt tynd baggrund at give karantæne på.

RasmusKlump argumenterer trods alt for sine synspunkter, og andre debattører i den pågældende tråd er mht. "personlige angreb" ikke hverken værre eller bedre end Rasmus...

Hvor har du ret..!! :)

Jeg kan hellere ikke se hvor han træder ved siden af.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...