Hop til indhold
Turnier

Når en gp'er kontakter dig......

Recommended Posts

Jeg har jævnligt besøgt den samme gp'er, gennem et års tid eller to. For et par uger siden skrev jeg til hende, men der gik noget tid, inden hun svarede mig. Det er helt okay, hun kan have kunder, men min "tidslomme" var ikke tilgængelig længere, så jeg skrev tilbage, at det måtte blive en anden dag. Nu har jeg så besøgt hende, og hun mumler noget på uforståeligt engelsk, om en Snapchat og mit telefonnummer :shock: Det viser sig så, at hun har forsøgt at kontakte mig på Snapchat, for at høre hvornår jeg ville komme, men nu har jeg ingen Snapchat konto, så hun har i stedet fået fat i min voksne søn!!!! :angry: Jeg er så pissed! Der er sikkert ingen skade sket, han bor ikke hjemme.....men hvad fanden tænker hun på!? Har andre oplevet noget tilsvarende? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Udenlandsdansker skrev, for 1 minut siden:

Uanset om der er brugt flaskepost, brevdue forsendelse eller mobil nr 10, er det hamrende dårlig stil af den pågældende amatør. 

synes jeg ikke - jeg har flere som jeg har besøgt der sender søde beskeder og spørger hvornår jeg kommer igen... bare hyggeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 minutter siden:

synes jeg ikke - jeg har flere som jeg har besøgt der sender søde beskeder og spørger hvornår jeg kommer igen... bare hyggeligt

Det er da glædeligt for dig, men i min optik er gensidig respekt for diskretion en meget væsentlig faktor i dette game. 

Jeg betaler BLA. for den befrielse det giver at forlade stedet igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 4 minutter siden:

synes jeg ikke - jeg har flere som jeg har besøgt der sender søde beskeder og spørger hvornår jeg kommer igen... bare hyggeligt

Tænker det er TOTALT No-Go, med mindre der ligger en indbyrdes, gensidig aftale... :o 

Tænk på hvad man kan smadre totalt for et andet menneske, ved en fejl.... :huh:

Jeg ville selv blive stik tosset, hvis nogle pludseligt opsøgte mig på fb, snap eller andre medier...:wacko:

Det er ikke heeelt foreneligt med diskretion.. og da slet ikke som her, hvor hun får skrevet til sønnen....:wacko:

Det er ikke i orden....!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Turnier, hvordan i alverden kobles dit mobilnummer over til din voksne søns Snapchat???

Jeg har et par gange modtaget en sms fra en pige, jeg besøgte for efterhånden ganske lang tid siden. De er neutrale (“Hej” og “Hvordan går det?”), men på ingen måde noget, jeg har bedt om. Jeg er helt på linje med @Frodige Jeanette i, at det er absolut no-go!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, Lige nu:

@Turnier, hvordan i alverden kobles dit mobilnummer over til din voksne søns Snapchat???

Jeg har et par gange modtaget en sms fra en pige, jeg besøgte for efterhånden ganske lang tid siden. De er neutrale (“Hej” og “Hvordan går det?”), men på ingen måde noget, jeg har bedt om. Jeg er helt på linje med @Frodige Jeanette i, at det er absolut no-go!

Jeg forstår det heller ikke, men der er jo koblet fem telefonnumre op på mig, også min søns, så måske ad den vej :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det lyder enormt grænseoverskridende. En ting er, at faste gæster og kunder måske godt udveksler lidt hyggesnak/skriverier også når man ikke ses, men det sker efter gensidig interesse. At prøve at kontakte nogen på et medie de ikke selv har givet info på, indenfor denne verden, synes jeg slet ikke er i orden. Hvis du mente, at hun skulle have din snapchat, skulle du jo nok have givet hende den info - ellers måtte hun vente og spørge efter den når I sås. 

Hvis det var sket den anden vej rundt, at en gæst havde kontaktet mig på et andet medie end min arbejdstelefon og her, ville jeg have fundet det dybt ubehageligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
kenderen skrev, for 31 minutter siden:

synes jeg ikke - jeg har flere som jeg har besøgt der sender søde beskeder og spørger hvornår jeg kommer igen... bare hyggeligt

Ja sådan har jeg det også, dejligt at være værdsat :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

i øvrigt tror jeg ikke hun har gjort det for at genere dig, tror simpelthen bare ikke de udenlandske tænker på samme måde som vi gør med hensyn til gensidig respekt og diskretion, nu er jeg single så er fuldstændig ligeglad om de skriver mig, syntes jeg kun var hyggeligt, men hvis du er gift eller andet, hvorfor søren, har du så ikke en anden tlf til dine sjove udskejelser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Som et par stykker har skrevet, så synes jeg også det er rigtig hyggeligt med en sød besked i ny og næ, eller en lidt lokkende det længe siden kommer du ikke snart forbi. Altså fra de piger jeg selv har givet mit rigtige nr og accept til at de må kontakte mig uden for evt bookning osv. Men så er det jo noget man har aftalt gensidigt. 

Jeg ville blive stiktosset hvis en pige jeg ikke havde den aftale med, fandt mig på på snap, Facebook eller andet eller skrev til en fra min familie, det kan jo ødelægge sindsygt meget. Jeg ville dels forklarer pågældende pige at det der, det no go og dels undlade at søge hendes selskab fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 12 minutter siden:

i øvrigt tror jeg ikke hun har gjort det for at genere dig, tror simpelthen bare ikke de udenlandske tænker på samme måde som vi gør med hensyn til gensidig respekt og diskretion, nu er jeg single så er fuldstændig ligeglad om de skriver mig, syntes jeg kun var hyggeligt, men hvis du er gift eller andet, hvorfor søren, har du så ikke en anden tlf til dine sjove udskejelser ?

Du har sikkert ret i at en tanketorsk spiller ind i den pågældende situation, men løsningen med telefon nr. 2 syntes jeg er for risikofyldt. Jeg tvivler på og ha' truffet en kvinde i mit liv, som ikke ville mistænke mig som narkohandler eller liderkarl hvis den blevet fundet fra sit skjul. Måske en mobil med 2 sim muligheder kunne være en ide til dem som finder det hyggeligt med lidt conversation mellem besøgene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ser jeg jævnligt at pigerne ikke besvarer opkald med hemmeligt nummer. 

Dette er jo argumentet for, at man ikke bruger "hus telefonen ".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, 1 time siden:

i øvrigt tror jeg ikke hun har gjort det for at genere dig, tror simpelthen bare ikke de udenlandske tænker på samme måde som vi gør med hensyn til gensidig respekt og diskretion, nu er jeg single så er fuldstændig ligeglad om de skriver mig, syntes jeg kun var hyggeligt, men hvis du er gift eller andet, hvorfor søren, har du så ikke en anden tlf til dine sjove udskejelser ?

Nu har det jo ikke noget med min telefon at gøre, men mit telefonnummer som hun har søgt på i Snapchat. Desuden har jeg også været efter hende, når hun flere timer efter vores møde, kunne finde på at skrive en "thank you"  sms! Troede sgu' egentlig hun havde fattet det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De GPer jeg besøger er alle dagens timer velkommen til at sende mig lumre beskeder <3 jeg har dog også aktivt valgt at jeg aldrig skal have fast partner/kone eller børn af nogen art så har nok ikke så meget at være bange for:) Det lyder godt nok lidt uheldigt i din situation med at hun får fat i andet familie. Dog tænker jeg at det ikke har været hendes hensigt at gøre skade men ja selvfølgelig uheldigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 50 minutter siden:

Nu ser jeg jævnligt at pigerne ikke besvarer opkald med hemmeligt nummer. 

Dette er jo argumentet for, at man ikke bruger "hus telefonen ".

Det er da totalt modstridende, det du skriver der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MKhouse skrev, Lige nu:

De GPer jeg besøger er alle dagens timer velkommen til at sende mig lumre beskeder <3 jeg har dog også aktivt valgt at jeg aldrig skal have fast partner/kone eller børn af nogen art så har nok ikke så meget at være bange for:) Det lyder godt nok lidt uheldigt i din situation med at hun får fat i andet familie. Dog tænker jeg at det ikke har været hendes hensigt at gøre skade men ja selvfølgelig uheldigt!

Ja, det er en ærgerlig situation! Hun har bestemt ikke gjort det med onde intentioner, hun har bare ikke tænkt sig om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik engang en venneanmodning på FB fra en colombiansk gp'er som jeg havde besøgt kort tid forinden. Hun trak den dog hurtigt tilbage, tror hun havde tjekket mig ud og så ved en fejl ramt 'send venneanmodning'. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg foreslå, som en selv beskyttelse:

Brug sikker mappe (som selvfølgelig skal kaldes noget kedeligt og neutralt) eller hvad det hedder for Apple flokken.

Denne er indgangen til min private frihed: Der har jeg billeder, video, sms tjeneste, whatsapp, Line og alt det der. Jeg foretrækker faktisk at kommunikere med disse, fordi; 1) det bliver i det sikre rum, 2) jeg behøver ikke at slette for så ikke at kunne finde kontakter igen, 3) det er bare skønt når en GP sender beskeder 3-4 timer efter jeg har spurgt; og 4) man kan holde kontakt med de udvalgte når man ikke er i samme by/land.

Bare mine to cent

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Turnier skrev, for 12 minutter siden:

Nu har det jo ikke noget med min telefon at gøre, men mit telefonnummer som hun har søgt på i Snapchat. Desuden har jeg også været efter hende, når hun flere timer efter vores møde, kunne finde på at skrive en "thank you"  sms! Troede sgu' egentlig hun havde fattet det! 

hun ku vel ik ha fundet dig på snap, hvis du har haft taletidskort ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Udenlandsdansker skrev, for 2 minutter siden:

Man kan sagtens oprette sig på snap med taletidskortet. Jeg har lige haft det gjort med sim fra Lebara. :)

Hvis man køber et taletidskort til sin tlf med tanke om at taletidskortet kun er til sjov og ballade og for at være anonym, som opretter man vel ikke det nummer på snap med sit rigtige navn, så er man jo lige vidt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 30 minutter siden:

hun ku vel ik ha fundet dig på snap, hvis du har haft taletidskort ..

.... men der er vel mange der ikke svarer dig, hvis du bruger taletidskort? Der kan du vel ikke se nummeret, når du ringer eller skriver eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...