Hop til indhold
Turnier

Når en gp'er kontakter dig......

Recommended Posts

Guest kenderen
Turnier skrev, for 7 minutter siden:

.... men der er vel mange der ikke svarer dig, hvis du bruger taletidskort? Der kan du vel ikke se nummeret, når du ringer eller skriver eller...?

kan man sagtens... alle svarer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Turnier skrev, for 8 minutter siden:

.... men der er vel mange der ikke svarer dig, hvis du bruger taletidskort? Der kan du vel ikke se nummeret, når du ringer eller skriver eller...?

det kan du da, nummeret er bare ikke registreret i dit navn.

men hvad folk gør er op til dem selv, jeg bruger blot min alm tlf med mit rigtige nummer, har intet at skjule for nogen alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, for 1 minut siden:

Kan kun svare på dit skriv.....

Du har jo selv kontaktet hende !!!

 

Ja, det gør vi ligesom alle, men det gør vel ikke de kan kontakte os på andre medier? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Ja, det gør vi ligesom alle, men det gør vel ikke de kan kontakte os på andre medier? 

Tænker det er chancen i branchen :)

du har på et eller andet plan selv involveret dig , såååå

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, for 2 timer siden:

Tænker det er chancen i branchen :)

du har på et eller andet plan selv involveret dig , såååå

 

Jeg køber en ydelse af hende, det er ikke en invitation til venskab, eller kontakt på diverse socialemedier. Hvis jeg havde ønsket den form for spænding i hverdagen, havde jeg fået mig en elskerinde. Det er ren forretning, jeg er jo heller ikke venner på Facebook, med den lokale dude i 7eleven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis man nu skulle tage lidt lærdom med til næste gang, så må det være, at det er en god idé at sige, hvis man har et bestemt vindue man er fri til at snakke og et medie man vil holde kontakten på (selvom jeg virkelig ikke synes det sidste burde være nødvendigt, men det er det jo åbenbart). 

Men jeg ville egentlig synes, at det var meget rart hvis de beskeder jeg fik, som der nogle gange går nogle timer inden jeg ser, blev afsluttet med "du kan svare mellem 12 og 16" for man kan godt blive lidt i tvivl om det er bedst at skrive eller lade være. Selv hælder jeg til det sidste hvis der er gået for lang tid, af rent forsigtighedsprincip, så jeg ikke får nogen i ballade, men det er da sikkert også træls for dem som gerne ville have et svar. 

Jeg sidder helt og overvejer om jeg skal tilføje til min annonce, at folk meget gerne må tilføje i deres besked, hvis der er tidspunkter, hvor jeg ikke må skrive. 

Det sidste blev vidst lidt et sidespor, beklager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turnier skrev, for 10 timer siden:

Jeg har jævnligt besøgt den samme gp'er, gennem et års tid eller to. For et par uger siden skrev jeg til hende, men der gik noget tid, inden hun svarede mig. Det er helt okay, hun kan have kunder, men min "tidslomme" var ikke tilgængelig længere, så jeg skrev tilbage, at det måtte blive en anden dag. Nu har jeg så besøgt hende, og hun mumler noget på uforståeligt engelsk, om en Snapchat og mit telefonnummer :shock: Det viser sig så, at hun har forsøgt at kontakte mig på Snapchat, for at høre hvornår jeg ville komme, men nu har jeg ingen Snapchat konto, så hun har i stedet fået fat i min voksne søn!!!! :angry: Jeg er så pissed! Der er sikkert ingen skade sket, han bor ikke hjemme.....men hvad fanden tænker hun på!? Har andre oplevet noget tilsvarende? :wacko:

Har faktisk kun en enkelt gang oplevet at blive kontaktet uopfordret.  For mit eget vedkommende har jeg altid fortalt om man må kontakte mig uopfordret eller ej, og på hvilken måde.  Det er også gået den anden vej, specielt hvis vi taler om en skøn kvinde jeg har besøgt flere gange.  Har jeg spurgt om der gælder særlige regler for i hvilket tidsrum, dage m.v. hun må kontaktes.

Det er så blot en helt anden vej at takle eller undgå at en sådan situation skulle opstå.  Om hendes handling er dybt utilgiveligt og hvad der ligger til grund for hendes indikativer, kan jeg nok ikke bidrage med så meget, ud fra så få oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Hvis man nu skulle tage lidt lærdom med til næste gang, så må det være, at det er en god idé at sige, hvis man har et bestemt vindue man er fri til at snakke og et medie man vil holde kontakten på (selvom jeg virkelig ikke synes det sidste burde være nødvendigt, men det er det jo åbenbart). 

Men jeg ville egentlig synes, at det var meget rart hvis de beskeder jeg fik, som der nogle gange går nogle timer inden jeg ser, blev afsluttet med "du kan svare mellem 12 og 16" for man kan godt blive lidt i tvivl om det er bedst at skrive eller lade være. Selv hælder jeg til det sidste hvis der er gået for lang tid, af rent forsigtighedsprincip, så jeg ikke får nogen i ballade, men det er da sikkert også træls for dem som gerne ville have et svar. 

Jeg sidder helt og overvejer om jeg skal tilføje til min annonce, at folk meget gerne må tilføje i deres besked, hvis der er tidspunkter, hvor jeg ikke må skrive. 

Det sidste blev vidst lidt et sidespor, beklager :)

Det lyder som en fin ide, som jeg skrev tidligere i tråden, har jeg bedt hende om, ikke at skrive til mig efterfølgende, (som i flere timer efter vores møde), men det har hun åbenbart fortrængt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Turnier skrev, for 8 minutter siden:

Det lyder som en fin ide, som jeg skrev tidligere i tråden, har jeg bedt hende om, ikke at skrive til mig efterfølgende, (som i flere timer efter vores møde), men det har hun åbenbart fortrængt!

Man skulle tro, at der enten er noget ved det hun ikke forstår, eller at hun simpelthen glemmer det - eller måske, på en eller anden underlig måde, tænkte hun, at når nu du ikke ville have hende til at skrive på din mobil, kunne hun sende dig en snap i stedet. Hvem ved. Jeg kan sagtens forstå fristelsen til at skrive (særligt hvis man bare er her for at arbejde i nogle uger), men selv kan jeg slet ikke forstå den med at opsøge på snap uden aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 48 minutter siden:

Man skulle tro, at der enten er noget ved det hun ikke forstår, eller at hun simpelthen glemmer det - eller måske, på en eller anden underlig måde, tænkte hun, at når nu du ikke ville have hende til at skrive på din mobil, kunne hun sende dig en snap i stedet. Hvem ved. Jeg kan sagtens forstå fristelsen til at skrive (særligt hvis man bare er her for at arbejde i nogle uger), men selv kan jeg slet ikke forstå den med at opsøge på snap uden aftale. 

Jeg tror hun er ensom, hun er langt væk hjemmefra, har været her længe og har ikke udsigt til at rejse hjem foreløbig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennem Messenger kontakt med 3 professionelle piger - og vi chatter jævnligt om alt muligt fra rejseanvisninger til opskrifter og samværsudfordringer børn eksmænd med mere - jeg har til dato (og det er over flere år) aldrig oplevet en uheldig kontakt fra deres side - alle tre ved at jeg er gift (lykkeligt ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Det er en kedelig situation du der havnede i. GPer bør ikke uopfordret skrive til kunder og endnu mindre gøre en aktiv indsats for at fange n kunde på alternative kanaler. 

Når det er sagt har jeg en levende og løbende dialog med mange GPer. Enkelte danske, men flest fra det store udland. De kan også finde på at skrive fra hjemlandet. Fx at de er på vej, eller bare chat. For at adskille disse samtaler med mit øvrige civile liv har jeg en dual-SIM telefon. Ingen af numrene er listet i telefonbogen. Jeg har ingen familie at skjule noget for mere. De er alle gået bort (bortset fra søskende, som bor i den anden ende af landet), men jeg foretrækker alligevel at skille tingene ad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...