Hop til indhold
Onslow

Skal vi have det politiske forum tilbage?

Skal vi have det politiske forum tilbage?  

94 medlemmer har stemt

1. 1. Jeg savner det, at meninger kunne brydes, bevares, nogle gange løb det af sporet, men jeg er overbevist om, at de fleste godt kunne skille skidt fra kanel.

• Ja, jeg savner det, at man kunne diskutere de ting, som rører sig i samfundet og verden
      26
    • Nej, det hører ikke hjemme her på siden
      68

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

troede at det emne var uddebateret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Misjo1 skrev, den 11.1.2021 at 13:44:

Nej 

Nej vi skal ikke have det politiske forum tilbage, er svaret mere klar nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

Nej vi skal ikke have det politiske forum tilbage, er svaret mere klar nu?

Hvad er dit problem i denne sammenhæng, kunne du ikke bare springe det forum over, hvis det kom tilbage?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Det kunne jeg, men det giver ofte en masse personfnidder, der så afspejler sig i andre tråde..

Hvis man afholder sig fra at diskuterer politik, økonomi og religion, ja så var verden sku et bedre sted at være.

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 17 minutter siden:

Det kunne jeg, men det giver ofte en masse personfnidder, der så afspejler sig i andre tråde..

Hvis man afholder sig fra at diskuterer politik, økonomi og religion, ja så var verden sku et bedre sted at være.

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

@KF @Bear @Statham @Prinz @tvr @Borende X @Rejsenetværk @Bananas  @Onslow @McQueen og div andre forstod for det meste ikke at tage det med uden for politik. At andre kællinger m/k sad og lavede reporter på "personangreb" og des lige er ikke de der diskutere politiks skyld. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja jeg mangler er smiley der indikerer at vi så må være enige om at være uenige.

Er iøvrigt i en anden loge hvor nævnte er emner der ikke må diskuteres, og tro mig, der så meget andet at diskuterer, og blive uenig om

God nat til jer

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 18 minutter siden:

Tja jeg mangler er smiley der indikerer at vi så må være enige om at være uenige.

Er iøvrigt i en anden loge hvor nævnte er emner der ikke må diskuteres, og tro mig, der så meget andet at diskuterer, og blive uenig om

God nat til jer

Misjo

Der gad jeg godt være medlem, hvis ynk og klynk osse er forbudt. 

Redigeret af DETH
var til er
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...