Hop til indhold
Onslow

Skal vi have det politiske forum tilbage?

Skal vi have det politiske forum tilbage?  

94 medlemmer har stemt

  1. 1. Jeg savner det, at meninger kunne brydes, bevares, nogle gange løb det af sporet, men jeg er overbevist om, at de fleste godt kunne skille skidt fra kanel.

    • Ja, jeg savner det, at man kunne diskutere de ting, som rører sig i samfundet og verden
      26
    • Nej, det hører ikke hjemme her på siden
      68


Recommended Posts

Jeg savner det at kunne debattere samfundsemner, der berører os alle.
Bevares, fra tid til anden kørte debatter af sporet, men i det store hele foregik det hele i fred og fordragelighed.

Jeg har selv været i karantæne, fordi temperamentet løb over for mig, men jeg kan med overbevisning i stemmen sige, at jeg i 99% af tilfældene har haft respekt for mine menings modstandere, og at det modsatte har været tilfældet.

  • Synes godt om 6
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad forhindrer dig i at diskutere disse ting andre steder på nettet?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hører ikke til her.

Forøvrigt var 99% af de indlæg der kom, voldsomt farvet med en retorik der ikke fremmede debat, men søgte konflikt (uagtet om trådstarter sad til højre eller venstre).

Nationen er en meget bedre platform, for den slags - seriøst prøv at læse lidt derinde, man kan skrive hvad som helst :)

  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner ikke politisk forum, da meget "fnidder" flød ud i de øvrige fora, og politik kan diskuteres mange andre steder på nettet.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Internettet er fyldt med fora, hvor poltiske kandestøbere og ditto analytikere kan diskutere politik, så mon ikke vi klarer os uden her på siden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal indrømme at jeg også nogen gang kan savne det. Det kedelige var at personfnidderet tit blev alt for personligt.Men andre gange kunne debatterne være interessante og givende. Lige nu t.ex. er det uhyre svært ikke at kommentere det som sker i USA.

Og helt ærligt: Man gider jo ikke snakke piger og fisse hele dagene. Så det sker at jeg savner det.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 4 timer siden:

 

Og helt ærligt: Man gider jo ikke snakke piger og fisse hele dagene. Så det sker at jeg savner det.

Vi piger kan ellers sagtens snakke om fisse hele dagen. 

Men ja, svært at holde tand for tunge om den politiske udvikling i USA pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

Jeg er meget politisk interreseret, men savner det ikke herinde, husker det var noget folk kunne blive uvenner over samt person fnideri ..

Men savner generalt nogle flere lysserøde i dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

I de gamle romerske bade, blev man vel betjent af en nydelig Kvinde,  imens man diskuterede bl.a. politik. Det hører sig da til og er en fin kombination.

Evt kunne man sætte et krav om, at hvis du ønsker at kommentere i politik, skal du have fået Fisse indenfor de sidste 48 timer. Det ville fjerne den værste ophidselse, tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 1 time siden:

Evt kunne man sætte et krav om, at hvis du ønsker at kommentere i politik, skal du have fået Fisse indenfor de sidste 48 timer. Det ville fjerne den værste ophidselse, tænker jeg. 

God ide. Så tager vi bare et billede med en avis i hånden med synlig dato, når vi ligger i sengen under sex. Altså som bevis for at vi har fået fisse.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Politik ikke det høre hjemme her på EG håber det forsvinder som dug fra solen så vi ikke skal høre på alt det ævl og aldrig kommer tilbage på siden her

 

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
Onslow skrev, for 11 timer siden:

Jeg savner det at kunne debattere samfundsemner, der berører os alle.
Bevares, fra tid til anden kørte debatter af sporet, men i det store hele foregik det hele i fred og fordragelighed.

Jeg har selv været i karantæne, fordi temperamentet løb over for mig, men jeg kan med overbevisning i stemmen sige, at jeg i 99% af tilfældene har haft respekt for mine menings modstandere, og at det modsatte har været tilfældet.

Der er andre steder man kan diskutere politik, jeg læser også hvad der skrives på nationen men deltager ikke selv i debatten. Der kan man skrive som man vil og kommer ikke i karantæne for at kalde folk hvad man har lyst til.. Der er også en Onslow på nationen, er  det dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 5 timer siden:

Der er andre steder man kan diskutere politik, jeg læser også hvad der skrives på nationen men deltager ikke selv i debatten. Der kan man skrive som man vil og kommer ikke i karantæne for at kalde folk hvad man har lyst til.. Der er også en Onslow på nationen, er  det dig?

Hvis jeg var krænkelsesparat, ville jeg nok opfatte dit spørgsmål som en fornærmelse. :D 
Hvis jeg undtagelsesvis læser indlæg på Nationen, så er det kun for at grine over haterne, hver gang SE vinder i suppen, og det sker jo heldigvis tit for tiden.

Men der er også andre steder, man kan skrive om købesex, bla.a. det hjernedøde forum, du nævner!

Det, jeg savner, er den dynamik, det politiske forum skabte, tilsviningerne ufortalt, men idioter finder man alle steder.

Og det faktum, at jeg kan udveksle respektfulde PM's med mine argeste modstandere, vidner jo om, at ikke alle derinde var idioter, ikke?
Jeg håber, at du kan se logikken i min argumentation.

Og nej, handlet "Onslow" er ikke et beskyttet varenummer, så jeg vil gerne frabede mig enhver sammenligning, selv om jeg aldrig er stødt på et indlæg fra vedkommende!

God weekend :) 

Redigeret af Onslow
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 19 timer siden:

Jeg savner det at kunne debattere samfundsemner, der berører os alle.

Er det fordi du kun tør, når du er anonym, at du vil have det her?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg er selv optaget af politiske emner og jeg synes der var interessante tråd oplæg i det forgangne politik forum. Altså selve oplæggene. Men der skete altid noget på side 3. Altså man kunne være forvisset om at når tråden fyldte flere sider så startede person angrebene på side 3. Og fortsatte. Måske var det fordi alle så egentlig havde fået sagt deres mening og ytret deres holdninger og så var der bare uenighederne tilbage som man så kunne dyrke. Der var ofte at jeg havde lyst til at give mit besyv med fordi visse  politiske emner som sagt har min interesse,   men når jeg så så hvor useriøs og barnlig tråden var blevet   ja så mistede jeg lysten. For jeg gider ikke debattere med pattebørn. Jeg mistede respekten for dem som debattører når jeg så hvordan man ikke kunne beherske sig. Synes det mindede mig om manglende selv disciplin og meget andet som jeg ikke vil uddybe. Men det er ærgerligt for som sagt var udgangspunktet godt. Men medlemmerne kunne bare ikke håndtere det. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Er det fordi du kun tør, når du er anonym, at du vil have det her?

Det var indlæg som dette, der fik lukket det forum, men det indser du nok næppe.

Men når man er vant til hundelorte i postkassen, æg på bilen og medlemsskab af bogklubber, hvis eksistens man ikke kendte, så er det rart at kunne udtrykke sin mening, uden at blive udsat for den slags.

Og mine politiske modstandere kan berette om det samme fænomen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Jeg er selv optaget af politiske emner og jeg synes der var interessante tråd oplæg i det forgangne politik forum. Altså selve oplæggene. Men der skete altid noget på side 3. Altså man kunne være forvisset om at når tråden fyldte flere sider så startede person angrebene på side 3. Og fortsatte. Måske var det fordi alle så egentlig havde fået sagt deres mening og ytret deres holdninger og så var der bare uenighederne tilbage som man så kunne dyrke.

Man kunne jo vælge at ingen tråd i det forum kan blive mere end 2 sider langt :rolleyes:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Brutus skrev, for 39 minutter siden:

Man kunne jo vælge at ingen tråd i det forum kan blive mere end 2 sider langt :rolleyes:

Det var selvfølgelig en mulighed. :) men det er rigtigt. Jeg har observeret at person angrebene og barnlighederne altid starter fra side 3. Når vi når side 3 så er emnet åbenbart uddebatteret :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Det var selvfølgelig en mulighed. :) men det er rigtigt. Jeg har observeret at person angrebene og barnlighederne altid starter fra side 3. Når vi når side 3 så er emnet åbenbart uddebatteret :lol:

Det er faktisk korrekt. Derfor har jeg næsten den regel at når en tråd bliver omkring 2 sider, så slår jeg notifikationer fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er faktisk korrekt. Derfor har jeg næsten den regel at når en tråd bliver omkring 2 sider, så slår jeg notifikationer fra. 

Hvordan gør man det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Hvordan gør man det? 

Øverst til højre på siden er der en firkant med teksten Following. Den trykker du på og vælger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 timer siden:

Det var indlæg som dette, der fik lukket det forum, men det indser du nok næppe.

Hvis jeg skal indse det, er det nødvendigt du uddyber, for umiddelbart har du helt ret!

Onslow skrev, for 16 timer siden:

Men når man er vant til hundelorte i postkassen,

Okay, jeg anerkender at det er et væsentligt problem. Og en skændsel. Jeg er for ytringsfrihed, men mod hadtale (altså for straf af det).

Chikane af og trusler mod politiske modstandere skal straffes mindst lige så hårdt som hadtale - uanset om det rammer politikere eller almindelige borgere.

Når det er sagt: Under dække af anonymitet var der mange der skrev decideret svinsk. Det hører ingen steder hjemme. Ovenikøbet risikerer det at gå prostitutionsmodstanderes ærinde, at man kan se, at prostitutionskunder er så meget kældermennesker. Derfor tror jeg det er i Eroguides åbenlyse interesse ikke at have sådan en svinesti på sitet.

Men lad mig gerne blive klogere på, hvordan godmodigt drilleri fik lukket Politik-forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 17 minutter siden:

Hvis jeg skal indse det, er det nødvendigt du uddyber, for umiddelbart har du helt ret!

Okay, jeg anerkender at det er et væsentligt problem. Og en skændsel. Jeg er for ytringsfrihed, men mod hadtale (altså for straf af det).

Chikane af og trusler mod politiske modstandere skal straffes mindst lige så hårdt som hadtale - uanset om det rammer politikere eller almindelige borgere.

Når det er sagt: Under dække af anonymitet var der mange der skrev decideret svinsk. Det hører ingen steder hjemme. Ovenikøbet risikerer det at gå prostitutionsmodstanderes ærinde, at man kan se, at prostitutionskunder er så meget kældermennesker. Derfor tror jeg det er i Eroguides åbenlyse interesse ikke at have sådan en svinesti på sitet.

Men lad mig gerne blive klogere på, hvordan godmodigt drilleri fik lukket Politik-forum.

 

Du bedes se dette svar som positivt. :)

Og lad mig starte bagfra, hvis dit indlæg var ment som godmodigt drilleri, så kunne du have signaleret det, f. eks. med en smiley, men ok, jeg accepterer dit statement.

Ét spørgsmål plager mig dog, du opretter dig primo august, men dine indlæg afslører, at du har en lang historik herinde, ikke mindst i lyset af, at du oprettede dig,  længe efter at bemeldte forum forsvandt.
Så svesken på disken, hvem var du før, og lad nu være med at skrive, at du bare har læst med uden at registrere dig, for det behøver man ikke at være den store analytiker for at kunne gennemskue.

Det står enhver frit at lukke ned og oprette et nyt handle, men hvis jeg skal vurdere dig og dine indlæg, så må jeg nødvendigvis have den oplysning for at kunne agere retfærdigt over for dig.
Hvis det ikke skal være offentligt, kan du jo skrive mig en PB, som jeg vil garantere vil blive behandlet fortroligt.

Fortsat god søndag.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 timer siden:

Hvis jeg var krænkelsesparat, ville jeg nok opfatte dit spørgsmål som en fornærmelse. :D 
Hvis jeg undtagelsesvis læser indlæg på Nationen, så er det kun for at grine over haterne, hver gang SE vinder i suppen, og det sker jo heldigvis tit for tiden.

Men der er også andre steder, man kan skrive om købesex, bla.a. det hjernedøde forum, du nævner!

Det, jeg savner, er den dynamik, det politiske forum skabte, tilsviningerne ufortalt, men idioter finder man alle steder.

Og det faktum, at jeg kan udveksle respektfulde PM's med mine argeste modstandere, vidner jo om, at ikke alle derinde var idioter, ikke?
Jeg håber, at du kan se logikken i min argumentation.

Og nej, handlet "Onslow" er ikke et beskyttet varenummer, så jeg vil gerne frabede mig enhver sammenligning, selv om jeg aldrig er stødt på et indlæg fra vedkommende!

God weekend :) 

Diskutere, det kan du. Jeg var ikke enig med dine holdninger, men du formår at fortsætte en diskution, selv når bølgerne gik højt, uden at du begyndte at afspore og blive børne fornærmet som så mange andre. 

En hård diskution er ikke person angreb, ligesom en sørgelig og vred emoji ikke er. 

Og AaB er længder bedere en SE! 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Og AaB er længder bedere en SE! 

Nå ja, pokalfinalen var jo bare en ( ), ligeledes kampen hernede for ikke så længe siden. :P 

Men ellers er vi nok ikke så uenig med debatformen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...