Hop til indhold

Skal vi have det politiske forum tilbage?

Skal vi have det politiske forum tilbage? 94 medlemmer har stemt

1. 1. Jeg savner det, at meninger kunne brydes, bevares, nogle gange løb det af sporet, men jeg er overbevist om, at de fleste godt kunne skille skidt fra kanel.

• Ja, jeg savner det, at man kunne diskutere de ting, som rører sig i samfundet og verden
      27%
      26
    • Nej, det hører ikke hjemme her på siden
      72%
      68

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

“Vi” ? -_-

• Svar 54
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• EksilKøbenhavner
    EksilKøbenhavner

Det hører ikke til her. Forøvrigt var 99% af de indlæg der kom, voldsomt farvet med en retorik der ikke fremmede debat, men søgte konflikt (uagtet om trådstarter sad til højre eller venstre).

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Helt er det nok ikke muligt, at undgå at en tråd starter uden at være en politisk diskussion, men den udvikler sig til at kunne tolkes som at vi diskuterer politik. Tvr og jeg bevægede os ud af d

• Savner ikke politisk forum, da meget "fnidder" flød ud i de øvrige fora, og politik kan diskuteres mange andre steder på nettet.

Skrevet

troede at det emne var uddebateret

• 2 weeks later...
Skrevet

Nej 

Skrevet
Misjo1 skrev, den 11.1.2021 at 13:44:

Nej 

Nej vi skal ikke have det politiske forum tilbage, er svaret mere klar nu?

Skrevet
  • Author
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

Nej vi skal ikke have det politiske forum tilbage, er svaret mere klar nu?

Hvad er dit problem i denne sammenhæng, kunne du ikke bare springe det forum over, hvis det kom tilbage?

Skrevet

Det kunne jeg, men det giver ofte en masse personfnidder, der så afspejler sig i andre tråde..

Hvis man afholder sig fra at diskuterer politik, økonomi og religion, ja så var verden sku et bedre sted at være.

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

Skrevet
Misjo1 skrev, for 17 minutter siden:

Det kunne jeg, men det giver ofte en masse personfnidder, der så afspejler sig i andre tråde..

Hvis man afholder sig fra at diskuterer politik, økonomi og religion, ja så var verden sku et bedre sted at være.

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

@KF @Bear @Statham @Prinz @tvr @Borende X @Rejsenetværk @Bananas  @Onslow @McQueen og div andre forstod for det meste ikke at tage det med uden for politik. At andre kællinger m/k sad og lavede reporter på "personangreb" og des lige er ikke de der diskutere politiks skyld. 

Skrevet

Blot mine ti øre idag.

Misjo;)

Skrevet

Tja jeg mangler er smiley der indikerer at vi så må være enige om at være uenige.

Er iøvrigt i en anden loge hvor nævnte er emner der ikke må diskuteres, og tro mig, der så meget andet at diskuterer, og blive uenig om

God nat til jer

Misjo

Skrevet
Misjo1 skrev, for 18 minutter siden:

Tja jeg mangler er smiley der indikerer at vi så må være enige om at være uenige.

Er iøvrigt i en anden loge hvor nævnte er emner der ikke må diskuteres, og tro mig, der så meget andet at diskuterer, og blive uenig om

God nat til jer

Misjo

Der gad jeg godt være medlem, hvis ynk og klynk osse er forbudt. 

Redigeret af DETH
var til er

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.