Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ønske om mulighed for fuld blokering af profiler

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Er  det  ikke  en  mulighed  at  man  kan  vælge  at  blokere  profiler  fuldstændig,  således  de  ikke  kan  læse  ens  opslag eller  kommentere  på  disse?

Og  jeg  også  slipper helt  for  at  læse  deres  opslag?

Der  er  enkelte  brugere  som  jeg  gerne  vil  undgå. 

Håber  det  er  noget  som  I vil  overveje,  jeg  er  endda  villig  til  at  betale  et  gebyr/kontingent  for  at  slippe  for  daglige  dumheder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget 

dbh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget 

dbh

Alko

Kun ignorer. Det er ikke muligt at forhindre bestemte brugere i at læse indlæg man skriver.

Det ville være omsonst, da alt kan læses uden login alligevel.

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, Lige nu:

Kun ignorer. Det er ikke muligt at forhindre bestemte brugere i at læse indlæg man skriver.

Det ville være omsonst, da alt kan læses uden login alligevel.

 

Ikke  helt  omsonst, idet  de  uden  logon  ikke  kan  kommentere og  genere  med  deres  latterlige  smileys.  

Det  er  totalt  umoden  opførsel fra  et  par  brugere. 

Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget 

dbh

Alko

Den  funktionalitet  har  jeg  fundet og  taget  i  brug,  men  desværre  ikke  nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linie med Nemtøs - for en gangs skyld :biggrin:
Og kunne vi så få mulighed for også at slukke helt for at kunne se bestemte tråde, giver jeg øl til hele teamet bag EG - også to øl da. 

  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er helt på linie med Nemtøs - for en gangs skyld :biggrin:
Og kunne vi så få mulighed for også at slukke helt for at kunne se bestemte tråde, giver jeg øl til hele teamet bag EG - også to øl da. 

Jeg  vil  gerne  supplere  med  en  plovmand  til  EG  teamet,  og  ja  tak  til at  fravælge bestemte  tråde. 

Underligt  nok  er  jeg  for  en  enkelt  gang  enig  med  ham  der  Aarhuselsker. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

ikke  kan  kommentere og  genere  med  deres  latterlige  smileys.  

Men hvis du ignorerer, ser du ikke kommentaren (medmindre andre citerer den)? Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser ingen grund til at blokere nogen, selv om der er nogen jeg kan blive irriteret på. Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. 

Jeg er glad for at bo i et land hvor det er tilladt at være nazist, også selv om jeg foragter deres holdninger. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Men hvis du ignorerer, ser du ikke kommentaren (medmindre andre citerer den)? Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet.

Der  er  synlige  smileys  fra  de  brugere  jeg  har  ignoreret.  Der  er  kommet  den  første  smiley som  jeg  gerne  vil  betale  et  beløb  for  at  blive  helt  fri  for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet

Smileys blokeres ikke selv om brugeren er blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
migmanden skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ser ingen grund til at blokere nogen, selv om der er nogen jeg kan blive irriteret på. Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. 

Jeg er glad for at bo i et land hvor det er tilladt at være nazist, også selv om jeg foragter deres holdninger. 

Jeg  er  enig  i  at  det  er  dejligt  med  forskellige  holdninger og  jeg  kan  sagtens  klare at  være  uenig  med  andre.  Der  hvor kæden  hopper  af for  mig  er  folk  der   bliver  personlige  eller  har  helt  andre  værdier  end  jeg  har. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 4 minutter siden:

Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. 

Jaeeeee, men sommetider kammer kommentarer over i perfiditeter, og gentagne gange. En art stalking. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ser ingen grund til at blokere nogen

Hvilken relevans har det? Du kan jo bare lade være så og være ligeglad med om andre får en funktion, de gerne vil have.

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg mener også at det burde være en mulighed at blokere en bruger sånedes at vedkommende ikke kan læse ens opslag og den blokerede bruger skal heller ikke kunne sætte smileys ved ens kommentar. 

Så helt enig med @Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tak til Nemtøs, jeg er som regel ikk enig med Nemtøs og netop derfor jeg kommenterer, vi er her hver i sær med vores holdninger og enig, netop derfor vi er her, enig på Eg bliver vi netop aldriig, altså vores holdninger, jeg er ej dog ej enig med Nemtøs, derfor scroler jeg blot videre, hvor svært ka det være og igen, scrol dog videre, hvis du ej syntes om :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, Lige nu:

scrol dog videre, hvis du ej syntes om

'joee, jaeee men for at finde ud af om du er enig så bliver du jo nødt til at læse ;) 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt følge dig @Nemtøs. Kan forestille mig at i GP'er bliver udsat for en del mere end os almindelige brugere.

Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud. 

Men det skader ikke at spørge om Admin vil ændre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 44 minutter siden:

Kan godt følge dig @Nemtøs. Kan forestille mig at i GP'er bliver udsat for en del mere end os almindelige brugere.

Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud. 

Men det skader ikke at spørge om Admin vil ændre det. 

Du  har  ret,  jeg  skal  da  bare  smutte  forbi  der  er  ét  par  profiler  som  chikanere  mig.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man lader sig godt nok gå på af smileys hvis det kan betyde så meget. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Du  har  ret,  jeg  skal  da  bare  smutte  forbi  der  er  ét  par  profiler  som  chikanere  mig.

Hvis der er tale om chikane vil jeg da klart anbefale dig at rapportere dem, der skal ikke ret meget til at få strafpoint her på siden og efter gentagne gange ryger de ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Du  har  ret,  jeg  skal  da  bare  smutte  forbi  der  er  ét  par  profiler  som  chikanere  mig.

Suk... det var så ikke det jeg skrev vel... 

Chikane som du skriver er ikke ok, men for at være herinde skal man ikke være for sart. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Suk... det var så ikke det jeg skrev vel... 

Chikane som du skriver er ikke ok, men for at være herinde skal man ikke være for sart. 

Hvad  skrev  du  så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg ville også ønske vi helt kunne blokere folk. Når man kommer dertil at man får nok, så skal personen ikke kunne læse hvad vi skriver (når personen er logget ind), citere os eller sende os sørgelige smileyer som nogle gør. 

Hvis I giver os den fulde blokering af medlemmerne, så får I, udover en plovmand og de 2 øl, også et par brugte dildoer. Og hvem kan sige siger nej til det generøse tilbud fra os 3 medlemmer? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mester4u skrev, 1 time siden:

Hvis der er tale om chikane vil jeg da klart anbefale dig at rapportere dem, der skal ikke ret meget til at få strafpoint her på siden og efter gentagne gange ryger de ud.

 

Chikane  er  når  man  går  bevist  efter  en  bestemt  person  og  er  latterlig barnlig.  Du  kan  tro  jeg  anmelder  når jeg  oplever chikane. 

Jeg  er  ikke  tyndhudet  som  AalborgLook  hentyder  til,  jeg  vil  bare  gerne  have  at  man  opfører  sig  en  smule  ordentligt  overfor  mig  og  andre.  Jeg  gider  ikke  at  finde  mig  i  at  blive  svinet  til,  eller  blive  kaldt  diverse  skældsord.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du efterspørger er lidt som at blive noget slags "miniadmin" over sin egen oplevelse på EG, og mulighed at give brugere karantæn fra alt det du foretager dig herinde. Det ville jo være en flot feature. Faktiskt.

Kan godt sympatisere med det ønske. Og forstår at i piger gennemlever ting herinde som vi ikkepiger slipper fra.

Det er beklageligt, but it's a man's world desværre.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...