Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Er det ikke en mulighed at man kan vælge at blokere profiler fuldstændig, således de ikke kan læse ens opslag eller kommentere på disse? Og jeg også slipper helt for at læse deres opslag? Der er enkelte brugere som jeg gerne vil undgå. Håber det er noget som I vil overveje, jeg er endda villig til at betale et gebyr/kontingent for at slippe for daglige dumheder. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. November, 2020 Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget dbh Alko Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 6. November, 2020 Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden: Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget dbh Alko Kun ignorer. Det er ikke muligt at forhindre bestemte brugere i at læse indlæg man skriver. Det ville være omsonst, da alt kan læses uden login alligevel. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Advarsel skrev, Lige nu: Kun ignorer. Det er ikke muligt at forhindre bestemte brugere i at læse indlæg man skriver. Det ville være omsonst, da alt kan læses uden login alligevel. Ikke helt omsonst, idet de uden logon ikke kan kommentere og genere med deres latterlige smileys. Det er totalt umoden opførsel fra et par brugere. Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden: Hej nemtøs tror faktisk du kan blokere en profil under kontoinddtollinget dbh Alko Den funktionalitet har jeg fundet og taget i brug, men desværre ikke nok. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2020 Jeg er helt på linie med Nemtøs - for en gangs skyld Og kunne vi så få mulighed for også at slukke helt for at kunne se bestemte tråde, giver jeg øl til hele teamet bag EG - også to øl da. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jeg er helt på linie med Nemtøs - for en gangs skyld Og kunne vi så få mulighed for også at slukke helt for at kunne se bestemte tråde, giver jeg øl til hele teamet bag EG - også to øl da. Jeg vil gerne supplere med en plovmand til EG teamet, og ja tak til at fravælge bestemte tråde. Underligt nok er jeg for en enkelt gang enig med ham der Aarhuselsker. Redigeret 6. November, 2020 af Nemtøs . Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: ikke kan kommentere og genere med deres latterlige smileys. Men hvis du ignorerer, ser du ikke kommentaren (medmindre andre citerer den)? Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet. Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 707 Skrevet 6. November, 2020 Jeg ser ingen grund til at blokere nogen, selv om der er nogen jeg kan blive irriteret på. Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. Jeg er glad for at bo i et land hvor det er tilladt at være nazist, også selv om jeg foragter deres holdninger. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 Advarsel skrev, for 2 minutter siden: Men hvis du ignorerer, ser du ikke kommentaren (medmindre andre citerer den)? Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet. Der er synlige smileys fra de brugere jeg har ignoreret. Der er kommet den første smiley som jeg gerne vil betale et beløb for at blive helt fri for. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2020 Advarsel skrev, for 9 minutter siden: Ser du smileys fra en ignoreret bruger, vil jeg betragte det som en fejl i systemet Smileys blokeres ikke selv om brugeren er blokeret Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 migmanden skrev, for 3 minutter siden: Jeg ser ingen grund til at blokere nogen, selv om der er nogen jeg kan blive irriteret på. Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. Jeg er glad for at bo i et land hvor det er tilladt at være nazist, også selv om jeg foragter deres holdninger. Jeg er enig i at det er dejligt med forskellige holdninger og jeg kan sagtens klare at være uenig med andre. Der hvor kæden hopper af for mig er folk der bliver personlige eller har helt andre værdier end jeg har. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2020 migmanden skrev, for 4 minutter siden: Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. Jaeeeee, men sommetider kammer kommentarer over i perfiditeter, og gentagne gange. En art stalking. Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 6. November, 2020 migmanden skrev, for 5 minutter siden: Jeg ser ingen grund til at blokere nogen Hvilken relevans har det? Du kan jo bare lade være så og være ligeglad med om andre får en funktion, de gerne vil have. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. November, 2020 Jeg mener også at det burde være en mulighed at blokere en bruger sånedes at vedkommende ikke kan læse ens opslag og den blokerede bruger skal heller ikke kunne sætte smileys ved ens kommentar. Så helt enig med @Nemtøs Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. November, 2020 Tak til Nemtøs, jeg er som regel ikk enig med Nemtøs og netop derfor jeg kommenterer, vi er her hver i sær med vores holdninger og enig, netop derfor vi er her, enig på Eg bliver vi netop aldriig, altså vores holdninger, jeg er ej dog ej enig med Nemtøs, derfor scroler jeg blot videre, hvor svært ka det være og igen, scrol dog videre, hvis du ej syntes om Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2020 Thaimig skrev, Lige nu: scrol dog videre, hvis du ej syntes om 'joee, jaeee men for at finde ud af om du er enig så bliver du jo nødt til at læse Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5174 Skrevet 6. November, 2020 Kan godt følge dig @Nemtøs. Kan forestille mig at i GP'er bliver udsat for en del mere end os almindelige brugere. Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud. Men det skader ikke at spørge om Admin vil ændre det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 44 minutter siden: Kan godt følge dig @Nemtøs. Kan forestille mig at i GP'er bliver udsat for en del mere end os almindelige brugere. Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud. Men det skader ikke at spørge om Admin vil ændre det. Du har ret, jeg skal da bare smutte forbi der er ét par profiler som chikanere mig. Redigeret 6. November, 2020 af Nemtøs . Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2229 Skrevet 6. November, 2020 Man lader sig godt nok gå på af smileys hvis det kan betyde så meget. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 944 Skrevet 6. November, 2020 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Du har ret, jeg skal da bare smutte forbi der er ét par profiler som chikanere mig. Hvis der er tale om chikane vil jeg da klart anbefale dig at rapportere dem, der skal ikke ret meget til at få strafpoint her på siden og efter gentagne gange ryger de ud. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5174 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, 1 time siden: Du har ret, jeg skal da bare smutte forbi der er ét par profiler som chikanere mig. Suk... det var så ikke det jeg skrev vel... Chikane som du skriver er ikke ok, men for at være herinde skal man ikke være for sart. Redigeret 6. November, 2020 af AalborgLook Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 AalborgLook skrev, for 11 minutter siden: Suk... det var så ikke det jeg skrev vel... Chikane som du skriver er ikke ok, men for at være herinde skal man ikke være for sart. Hvad skrev du så? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. November, 2020 Jeg ville også ønske vi helt kunne blokere folk. Når man kommer dertil at man får nok, så skal personen ikke kunne læse hvad vi skriver (når personen er logget ind), citere os eller sende os sørgelige smileyer som nogle gør. Hvis I giver os den fulde blokering af medlemmerne, så får I, udover en plovmand og de 2 øl, også et par brugte dildoer. Og hvem kan sige siger nej til det generøse tilbud fra os 3 medlemmer? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2020 mester4u skrev, 1 time siden: Hvis der er tale om chikane vil jeg da klart anbefale dig at rapportere dem, der skal ikke ret meget til at få strafpoint her på siden og efter gentagne gange ryger de ud. Chikane er når man går bevist efter en bestemt person og er latterlig barnlig. Du kan tro jeg anmelder når jeg oplever chikane. Jeg er ikke tyndhudet som AalborgLook hentyder til, jeg vil bare gerne have at man opfører sig en smule ordentligt overfor mig og andre. Jeg gider ikke at finde mig i at blive svinet til, eller blive kaldt diverse skældsord. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17521 Skrevet 7. November, 2020 Det du efterspørger er lidt som at blive noget slags "miniadmin" over sin egen oplevelse på EG, og mulighed at give brugere karantæn fra alt det du foretager dig herinde. Det ville jo være en flot feature. Faktiskt. Kan godt sympatisere med det ønske. Og forstår at i piger gennemlever ting herinde som vi ikkepiger slipper fra. Det er beklageligt, but it's a man's world desværre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg