Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ønske om mulighed for fuld blokering af profiler

Recommended Posts

@Nemtøs du behøver ikke at fortsætte med at skrive PB til mig og bede om at jeg skal stoppe med at skrive noget om dig.

EG er et offentligt forum, så du bestemmer ikke hvem der skriver hvad. Jeg har ikke skrevet noget negativt om dig, så har du et problem med noget jeg har skrevet må du anmelde det. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 39 minutter siden:

@Nemtøs du behøver ikke at fortsætte med at skrive PB til mig og bede om at jeg skal stoppe med at skrive noget om dig.

EG er et offentligt forum, så du bestemmer ikke hvem der skriver hvad. Jeg har ikke skrevet noget negativt om dig, så har du et problem med noget jeg har skrevet må du anmelde det. 

Som  du  så  fint  skriver,  er  det  et  offentligt  forum  hvor  brugerne  ikke  kan  bestemme  hvad  de  andre  skriver. Det  gælder  alle  brugere. 

Min  pb  til  dig  var  en  venlig  anmodning  om  at  bede  dig  om  at  stoppe med at  skrive  små  negative  stikpiller  til  mig.  Jeg  er  hverken  tyndhudet  eller  en  dum sær kælling  som  du  har  betegnet  mig  som  tidligere.  At  du  ikke  bryder  dig  om  mig  og  mine  blowjobs  er fair nok,  det  overlever jeg sikkert. At  du  har  det  sådan  med  mig,  kunne  have  været  fint  at  du  havde  givet  udtryk  for  face  to  face. Jeg  bliver  heldigvis  klogere  af  mine  egne  fejlvurderinger  og  min lidt for naive  tilgang til andre brugere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Man lader sig godt nok gå på af smileys hvis det kan betyde så meget. 

Det  er  den  latterlige  opførsel  som provokere  mig,  fra  den  samme  håndfuld  børnehavebørn, som  ikke  er selvhjulpne  endnu.  Det  er  dem  jeg  ønsker  at  slippe  for 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Heldigvis  er  jeg  nu  aktivt  begyndt  at  ignorere  visse  brugere,  det  betyder at  jeg  slipper  for  at  blive  forstyrret  af  deres  mindre begavet ligegyldige indlæg.  Det  er  en  befrielse.  Skulle  have  gjort  det  for  længe  siden. 

Men  at  slippe  helt  for  dem er  fortsat  et  ønske  med  en  blokere  mulighed. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eroguide! 

Tak for de mange inspirerende anmeldelser.:)

Hvorfor hopper trådstarter ikke bare ud af Eroguide? 

Det mindes jeg og ha læst var planen. 

Blokerede brugere må da give en helt skæv debat i mine øjne. 

God weekend! 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke det kommer, og det tror jeg ikke, så er musik en dejlig afledning fra frustrationsvrede opstået på SoMe:

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Det  er  den  latterlige  opførsel  som provokere  mig,  fra  den  samme  håndfuld  børnehavebørn, som  ikke  er selvhjulpne  endnu.  Det  er  dem  jeg  ønsker  at  slippe  for 

Hvad smileys må man ik lave for at genere dig?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AlfaN skrev, for 30 minutter siden:

Hvad smileys må man ik lave for at genere dig?

Ved  ikke  om  du  synes  det  er  sjovt. Hvis  du  ikke  kan  se  det  er  åbenlyst  at  der  er  et  par  profiler  som  rødovre, sweetmand  og  kenderen  som  sætter  smileys  ved  mine  opslag  eller  anmeldelser, og  det  virker  bestemt ikke  som  om  de  gør  det  i bedste hensigt. 

Jeg  synes  virkelig  deres  opførsel er  barnlig  og  træls overfor  mig.  Er  det  I din  verden  ok  med  indirekte  voksen mobning? Det  er  det  ikke  i min.  

Jeg  er  udemærket  klar  over,  at  en  del  af  jer  ikke  bryder  jer  om  mig,  men  derfor  har  det  aldrig  været  forbudt  at  opføre  sig  ordentligt. 

Lad  os  se  hvor  mange  idioter  som  fortsætter  med  at  grine  af  dette  her  indlæg  også, og  som  I andre  finder  at  det  er  helt  i orden. 

Og  ja  jeg  mener  virkelig den  oprindelige betydning  af  ordet idioti. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er udtryk for et opmærksomhedsbehov i stil med det der kendes fra stalking og andre former for chikane, som fx den ham der idioten udøver, når han ringer og skriver til GP'er og kalder dem nedværdigende ting og truer dem.

Man kan Google sig til hvilke psykiske vanskeligheder, der som regel ligger bag. Men pointen er, at når offeret beklager sig over, hvor generende det er, så virker det desværre opildnede, fordi det er et tegn på at udøveren opnår det han ønsker: opmærksomhed. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ufatteligt at voksne mænd(esker) ikke har nosser nok til at erkende, at de er 1/ afvist, 2/ irriterede/forsmåede eller 3/ blot ikke ejer pli og gentleman-opførsel. Naturligvis er smileys et forsøg på hånlig tilkendegivelse i deres afsky og antipati mod en vis person. Det kan alle med blot få, små grå da se. At det skal fortsætte eller kaldes "overfølsomhed", er vist et tegn på det, der er galt med verden især online i dag. Ville de umiddelbart uskyldige smileys være at sammenligne med virkeligheden... Hvad interesse mon de 4-5-6-7-8 forsmåede og små mænd har i at vedblive? Udstille sig selv, som de jo reelt gør? Køre hetz, chikane, mobning? Er det vigtigt for dem at debatere en persons nysgerrighed og behov for  at undgå visse kommentarer, smileys, blanden sig i ting/emner, der beviseligt tit ikke har noget med dem at gøre og ofte beviseligt er skabt netop pga afvisning, irritation. Så scroll da videre og lad være med at pakke infantil opførsel ind i "vi har ret til at blande os, debatere og smide smileys rundt". Som ofte en masse ligegyldigt pis, der slet ikke er svar på INDLÆGGETS SPØRGSMÅL men smagsdommeri, dunken andre i hovedet og latterliggørelse, ja, også via smileys. Kun tåber forsøger at trække det åbenlyse over i at vedkommende er følsom eller allergisk overfor smileys. Lad nu være at udstille Jeres egen dumhed, forsmåethed, irritation eller manglende manerer. Svøm videre. Lad dog folk og personer, I er irriterede på, ikke kan udstå eller må besøge (afvisning gør ondt?) være og brug Jeres tid på noget og nogen, I vil og der vil Jer. Sværere er det faktisk ikke. Fedt at Aarhuselskeren, Alkoholikeren og Advarsel faktisk prøver at være behjælpelige med svar (på spørgsmålet), info eller brugbar debat ligesom Bananas. Smiley-ejermændendes ærinder er vist tydeligt for enhver. Tænk at være så tungnem og decideret ubegavet, at man ikke kan acceptere egen manglende attraktiv-hed og bare svømme videre og/eller holde sig helt væk fra den person, man åbenbart ikke kan afsky (som nok blot dækker over at man gerne vil ;-)). Nej, handler ikke om at være overfølsom, bestemme over et Forum, skabe diktatur eller være imod ytringsFRIHED. Handler om PLI, behandle hinanden ordentligt og acceptere, hvis en person (ja, GP´ere er sørme også personer) hverken skal finde sig i smileys, hån eller kaldes overfølsom. Hvis der er noget de generelt vist ikke er, er det overfølsomme. Måske er det visse mandslinger, der er ramt af overfølsomhed og så små nosser, at de ikke engang kan acceptere nej, afvisning og modstand. Pinligt. Håber inderligt du og GP´er, der ikke gider den slags infantil opførsel, får hjælp om det så er blokering eller et andet instrument til at passe på sig selv. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Naturligebrysterfan skrev, 1 time siden:

Ufatteligt at voksne mænd(esker) ikke har nosser nok til at erkende, at de er 1/ afvist, 2/ irriterede/forsmåede eller 3/ blot ikke ejer pli og gentleman-opførsel. Naturligvis er smileys et forsøg på hånlig tilkendegivelse i deres afsky og antipati mod en vis person. Det kan alle med blot få, små grå da se. At det skal fortsætte eller kaldes "overfølsomhed", er vist et tegn på det, der er galt med verden især online i dag. Ville de umiddelbart uskyldige smileys være at sammenligne med virkeligheden... Hvad interesse mon de 4-5-6-7-8 forsmåede og små mænd har i at vedblive? Udstille sig selv, som de jo reelt gør? Køre hetz, chikane, mobning? Er det vigtigt for dem at debatere en persons nysgerrighed og behov for  at undgå visse kommentarer, smileys, blanden sig i ting/emner, der beviseligt tit ikke har noget med dem at gøre og ofte beviseligt er skabt netop pga afvisning, irritation. Så scroll da videre og lad være med at pakke infantil opførsel ind i "vi har ret til at blande os, debatere og smide smileys rundt". Som ofte en masse ligegyldigt pis, der slet ikke er svar på INDLÆGGETS SPØRGSMÅL men smagsdommeri, dunken andre i hovedet og latterliggørelse, ja, også via smileys. Kun tåber forsøger at trække det åbenlyse over i at vedkommende er følsom eller allergisk overfor smileys. Lad nu være at udstille Jeres egen dumhed, forsmåethed, irritation eller manglende manerer. Svøm videre. Lad dog folk og personer, I er irriterede på, ikke kan udstå eller må besøge (afvisning gør ondt?) være og brug Jeres tid på noget og nogen, I vil og der vil Jer. Sværere er det faktisk ikke. Fedt at Aarhuselskeren, Alkoholikeren og Advarsel faktisk prøver at være behjælpelige med svar (på spørgsmålet), info eller brugbar debat ligesom Bananas. Smiley-ejermændendes ærinder er vist tydeligt for enhver. Tænk at være så tungnem og decideret ubegavet, at man ikke kan acceptere egen manglende attraktiv-hed og bare svømme videre og/eller holde sig helt væk fra den person, man åbenbart ikke kan afsky (som nok blot dækker over at man gerne vil ;-)). Nej, handler ikke om at være overfølsom, bestemme over et Forum, skabe diktatur eller være imod ytringsFRIHED. Handler om PLI, behandle hinanden ordentligt og acceptere, hvis en person (ja, GP´ere er sørme også personer) hverken skal finde sig i smileys, hån eller kaldes overfølsom. Hvis der er noget de generelt vist ikke er, er det overfølsomme. Måske er det visse mandslinger, der er ramt af overfølsomhed og så små nosser, at de ikke engang kan acceptere nej, afvisning og modstand. Pinligt. Håber inderligt du og GP´er, der ikke gider den slags infantil opførsel, får hjælp om det så er blokering eller et andet instrument til at passe på sig selv. 

Tak  til og  for  dig.  Det  er  dejligt  du  skriver som  du  gør,  og  dine ord styrker mig  blot i, at  jeg  skal  forblive  mig  selv  og  holde  godt  fast  i  mit  førstehåndsindtryk.

Du  ønskes  en  dejlig  weekend.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Sålænge det er en lyserød profil der beklager sig, vil Admin ikke foretage sig noget. ( Er mit klare indtryk)  Det er jo bare en lyserød - så det....... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er selvfølgelig ingen der skal chikaneres. Når det så er sagt håber jeg da at der skal mere chikane end en smiley til, før man opretter sådan en tråd her. 
 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg må sige at admin har reageret på nogen af dem der har om ikke chikaneret mig, men nærmere truet og svinet mig til.

Men jeg er helt enig i at man burde kunne blokerer er bruger der overtræder grænsen for alm pli og sprogbrug.

Sådan helt overordnet er det nogen tøse drenge/ piger der gemmer sig bag en profil

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Sålænge det er en lyserød profil der beklager sig, vil Admin ikke foretage sig noget. ( Er mit klare indtryk)  Det er jo bare en lyserød - så det....... 

Det er ikke min erfaring. Hvis man har et problem, uanset hvilken farve ens profil har, og man kommer med fornuftige argumenter, så bliver der lyttet fra admins side og tænkt over om det er noget der skal ændres. Mon ikke der også bliver tænkt over dette problem med fuld blokering, og undersøgt om det er noget der nemt kan ordnes, op mod hvor få der har et problem med det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Kan anbefale de mere sarte brugere, som bl.a. går op i smileys, at anskaffe sådan en.

Du har bare ikke fattet en skid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Christina ssbbw skrev, for 54 minutter siden:

Det er ikke min erfaring. Hvis man har et problem, uanset hvilken farve ens profil har, og man kommer med fornuftige argumenter, så bliver der lyttet fra admins side og tænkt over om det er noget der skal ændres. Mon ikke der også bliver tænkt over dette problem med fuld blokering, og undersøgt om det er noget der nemt kan ordnes, op mod hvor få der har et problem med det. :)

Nå men så kunne det da være rart at vide at der i det mindste blev tænkt over det. For med den larmende tavshed fra admins side kan man ikke undgå at få indtrykket af at en tråd som denne - som forøvrigt ligger i et forum der hedder " feedback om eroguide" - ikke tages alvorligt 

Forøvrigt så er der flere sites der har en sådan funktion. Altså at man kan blokere en bruger således at vedkommende ikke kan læse ens tråde og da slet ikke kommentere på den. Det er slet ikke noget nyt påfund det her 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Du har bare ikke fattet en skid.

Igen  er  jeg  enig  med  dig, og  det  er  tydeligt  at  se  ud  fra  kommentarerne  at  flere  ikke  fatter  en  meter.  

Men  vi  kan  ikke  forpligte  folk  udover  deres  evner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 20 timer siden:

Jeg ser ingen grund til at blokere nogen, selv om der er nogen jeg kan blive irriteret på. Alle har ret til at udtrykke sig også selv om jeg er uenig eller kan blive irriteret over dem.. 

Jeg er glad for at bo i et land hvor det er tilladt at være nazist, også selv om jeg foragter deres holdninger. 

Også helt fint, sådan har mange af os det og tror de fleste, er rigtig glade for, at vi bor i et frit land med ytringsfrihed. Nu har det bare ikke så skide meget med indlægget, spørgsmålet og behovet at gøre og du som jeg er næppe ramt af samme hånlige chikane af en håndfuld personer, der åbenbart har så lidt indhold i livet eller så stor penisfornærmelse (må vel være det?), at de i nu 2-cifrede tråde (3-cifrede?) skal belemre vedkommende med smileys. At man har ret er IKKE det samme, som at man har pligt til at fortælle, at man synes noget er overfølsomt, sippet, kedeligt, gentagende, overbrugt i en anmeldelse. Hvilket Rødovre, Sweetmand mfl gør og har gjort konsekvent og konstant og kontinuerligt (kan alle se) selv om de som sådan ikke er indblandet i, har aktie i, bidrager med svar eller på anden vis ønsker at gavne konstruktivt/positivt/informativt til især een persons spørgsmål (her som mange gange før). Igen bevist her, hvor Sweetmand fesent sidder gemt og smider Smileys (som en anden mandsling for kun få uger siden) med eet klart formål efter en, han tydeligvis er sur på (vi kan gisne hvorfor: flere gange tidligere er det dog bevist, at mænd er afvist og derefter bliver chikanerende, mopsede, må man sige pigesure?). Kan slet ikke forstå, hvorfor de har behov for at være i tråde oprettet af den person, de åbenbart ikke kan udstå. SÅ BLIV DOG BARE VÆK! Hvor svært kan det være. Medmindre man jo....hhhmmm, har et behov for at hetze, chikanere, håne en person. 

 

Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud.

Totalt ligegyldigt og totalt forfejlet pointe: chikane, hetz, gentagen hån direkte og inddirekte i tråde, der ofte slet ikke handler om en eller har relevans for en, hvis man er afvist fx, er ikke noget om at "kunne lide lugten". Handler heller ikke om overfølsomhed over for andres mening (intet, absolut INTET med det at gøre) eller at ville diktere, hvad andre MÅ sige (ikke hvad de har pligt til at sige), som folk også gentagne gange misforstår og yndefyldt blander æbler og pærer sammen. Det handler om een ting og een ting kun. At nogle mænd herinde (5-7-9 stykker) af en eller flere årsager, har et horn i siden på en person. De dermed vælger at "forfølge" uden relevans for personen, anmelderen (tråd i går, hvor en mente han skulle fortælle i 4 svar, at de brugte et ord for meget, det var kedeligt, han var irriteret og slutteligt hånligt bede dem skrive privat istedet for han blot stikker piben ind og med din retorik: fiser af over i en anden tråd, hvor "lugten er bedre"). Det ER faktisk ikke så svært. Og jeg vil vædde med, at havde personen lige så fesen opførsel som disse "mænd" og udleverede deres sikkert tit personlige beskeder, retorik, trusler, hån, ville de hurtigt klynke og krybe baglæns i hullet. Det handler om at opføre sig pænt, acceptere afvisning (i de tilfælde, det er sket) og lade personer være, man ikke kan lide (hvad ER behovet for at smide smileys, hånligt grinende smileys). Hvis man vitterligt vil bidrage (fx med hjælp, info eller deltage i meningsudvekslinger og debatter), kan det gøres voksent, modent og med ord. Måske er det for stor udfordring for visse mænd, der ikke virker voldsomt tynget af studenterhatten. Hvad skulle grunden for deres tilstedeværelse i tråde, de ikke bidrager til mod personer, de ikke kan fordrage, ellers være....

Præcis! Der er een og kun een grund. Afvisning/mopsethed/irritation og rådet er faktisk det samme til alle former for fesne mænd. Kan I ikke lide lugten i bageriet (tråden, personen), så fis af. For svært?

 

 

Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Jaeeeee, men sommetider kammer kommentarer over i perfiditeter, og gentagne gange. En art stalking.

Bingo!

 

 

Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Chikane  er  når  man  går  bevist  efter  en  bestemt  person  og  er  latterlig barnlig.  Du  kan  tro  jeg  anmelder  når jeg  oplever chikane. 

Jeg  er  ikke  tyndhudet  som  AalborgLook  hentyder  til,  jeg  vil  bare  gerne  have  at  man  opfører  sig  en  smule  ordentligt  overfor  mig  og  andre.  Jeg  gider  ikke  at  finde  mig  i  at  blive  svinet  til,  eller  blive  kaldt  diverse  skældsord.  

Bingo igen! Og nej, tvivler på Nemtøs er tyndhudet, overfølsom (hvilket som sådan er irrelevant ift hetz, spørgsmål om blokering - hvorfor skal hendes spørgsmål iøvrigt mistænkeliggøres, smagsdommer-indhylles i andres synsninger?), hvilket hun vist har bevist mange gange i mange tråde. 

Lad os da finde alle de gange, Sweetmand, Alfa, ham-fra-oktober har smidt Smileys (hån) mod hende, uden det og de har nogen relevans eller ønske om at bidrage, hjælpe, give råd (som jeg heller ikke selv i denne tråd har gjort: jeg aner intet om det men kan dog genkende hetz, hån og chikane, når jeg ser det). Ganske sødt (nej, faktisk ufatteligt fesent, nosseløs og pinligt, at flere mænd opfører sig således). Man kan åbenbart ikke engang sige til Sweetmand og de andre, at de skal tage det som en mand, da de vist har vist mange gange, at DE er de overfølsomme, pigesure, fesne, der ikke kan klare lugten i bageriet). 

Som svar kan jeg desværre kun selv gisne/råde, at du bliver endnu mere tykhudet, men samtidig at du ikke skal finde dig i denne hetz, uanset andre (hetzerne og Cromagnon-typer?) ikke mener, det er en hetz (de har travlt med at blande æbler og pærer og ser åbenbart ufatteligt ringe, da de stadig ikke har fanget pointen - wonder why ;-)). Istedet for postuleren, hånlige (ubrugelige) svar (svar?), kunne de vælge de 2 andre muligheder. Bidrage eller klappe kaje. Begge dele åbenbart for svært. Og vigtigere for dem at fortælle, at de er uenige, synes du er overfølsom (en nar inddirekte) og skal holde kæft eller skride. Mon samme råd gælder dem? 

Pointen er vel ret enkel. Hun vil gerne vide, om man kan blokere brugere.

Hvor er det dejligt at se, at der trods alt stadig er et flertal, der uanset blot forsøger at give råd, info, hjælp. Også selv om de måske ikke kender hende, kan lide hende (hele tiden) og/eller er uenige (i andre sammenhænge). Se, sådan opfører en rigtig (gentle)mand sig. Sweetmand (gå til numerolog: måske Fesenmand passer bedre?) og andre kunne jo VÆLGE at finde et bageri og blande sig helt, HELT udenom "kommentarer" (deriblandt smileys)

Men lad os da få Sweetmand på banen. Hvorfor bliver du ved med at "grine ad" en persons svar, indlæg, tråde og spørgsmål?

Tør du svare, kan du svare eller vil du vedblive at hetze og forpeste til vel ingens nytte?

Har Alfahan et ærinde udover at vedblive med at bevise, at han er så fatsvag uintelligent, at han ikke har forstået pointen og endda gentagne gange offentligt at udstille sin egen manglende evne....?

"Der er selvfølgelig ingen der skal chikaneres. Når det så er sagt håber jeg da at der skal mere chikane end en smiley til, før man opretter sådan en tråd her."

AlfaN skrev, for 11 timer siden:

Hvad smileys må man ik lave for at genere dig?

Skal vi se om du kan lave en uofficiel verdensrekord i at være fatsvag og udstille egen uintelligens flest gange?

Det er ikke sikkert du får svar fra hende i dag.....for hendes krop er fyldt med sperm......LOOOOOOL

 

Afvisning af mænd

Sweetmand skrev et svar til Nemtøs's tråd i Hyggesnak

Hvis du samligner dig med en brugt bil, så vil jeg da gerne høre hvor langt du kører på literen.. Nej behøver du Ikke svare på, for det ved jeg udemærket..:-D 

Imponerende at Sweetmand og andre i så mange tilfælde blander sig i noget eller nogen, de ikke har anden interesse i end at chikanere, håne, hetze, provokere. 

Kan man ikke se, at disse konstante udfald er provokerende hån i forsøg på at nedgøre, latterliggøre, mobbe eller hele tiden gøre opmærksom på sig selv mod en anden i en form for direkte og inddirekte chiakne (Smileys: déri består pointen, tumber stadig ikke fatter og forsøger at negligere og latterliggøre påny med åndsvage kommentarer som "herregud, det er bare en smiley"), bør man tilses af en optiker (eller psykolog eller hjernemåle-ansat). 

Har du et problem med Nemtøs Sweetmand?
Er du blevet afvist?
Har du svært ved at kapere stærke kvinder med en mening?
Eller er du blot ikke opdraget med pli og respekt trods uenighed?
Skal vi spørge Nemtøs, om du har forsøgt at få en aftale i stand og er blevet afvist og det så skinner igennem i alle dine "bidrag" efterfølgende?
Hvad ER dit ærinde egentlig hvis ikke hetz og hån? 
Håber du på en reaktion, at blive gen-inviteret eller nyder du at du og dit lille slæng af infantile tosser med stenalderopførsel at smide Smileys hos hinandens latterlige kommentarer og føle Jer store et sekund eller 2 på andres bekostning? 
Sådan noget Kronprinsessen forsøger løst på Børnehaveniveau - åbenbart et niveau, der er lige en tand for højt for dig, virker det til....
Afvisning er aldrig rart. Er det dét, der er hændt dig bette pus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udenlandsdansker skrev, for 16 timer siden:

Hej Eroguide! 

Tak for de mange inspirerende anmeldelser.:)

Hvorfor hopper trådstarter ikke bare ud af Eroguide? 

Det mindes jeg og ha læst var planen. 

Blokerede brugere må da give en helt skæv debat i mine øjne. 

God weekend! 

Hvori bestod dit informative, konstruktive bidrag til en brugers spørgsmål, du vist ikke læste eller forstod: blokering af visse profiler, man ikke ønsker at debatere med (læs; chikaneres af). 
Hvorfor hopper du ikke bare ud af en tråd, du tydeligvis ikke vil bidrage til. "Blokerede brugere giver en skæv debat" er din synsning, som du korrekt skriver. Var det dét, spørgsmålet gik på? Er en "lige debat" at tråde fyldes med 4-6-9 forsmåede han-tumper, der chikanerer, hetzer, håner, blander sig i spørgsmål, anmeldelser og tråde, de INTET (intet!) brugbart har at tilføje til, nu de ikke selv kan finde ud af at opføre sig anstændigt. 

1/3 af dit bidrag var en ros og tak til Eroguide (vigtigt at gøre lige her?)
1/3 er kritik af trådstarter (hvorfor?)
Eneste interessante udover god weekend-ønsket (i lige måde) er vel "blokerede brugere må give en hel skæv debat", hvilket vel ikke er pointen i ønsket, behovet og spørgsmålet hos trådstarter....

Nogle går jo bevidst efter at "være efter" en person mere end at "debatere", hvorfor dit pludselig bidrag, der teoretisk er interessant (som en anden har været inde på), er kosmetisk, uden for pointen og havde du vitterligt ønsket en debat om "skæv debat-form pga blokering" (hvor brugere, der føler sig chikaneret igennem længere tid, selv kan skærme sig via blokering/udelukkelse af disse, der ikke kan te sig pænt og modent), havde du kun "debateret" dette udsagn med belysning, synsning, argument, for og imod-tanker. 

Hvorfor opfører de her 4-5-6 mænd sig ikke bare ordentligt med pli og lader personer, de ikke kan udstå, er afvist af eller irriteres over være?
Måske dét ville give en LIGE DEBAT, så også du kan tilfredsstilles. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Kan anbefale de mere sarte brugere, som bl.a. går op i smileys, at anskaffe sådan en.

Kan anbefale narrøve som Aalborglook og andre, der enten er så fatsvage, at de stadig ikke har fattet pointen og kan se chikane om de så stod lige foran den, eller bevidst nægter at erkende og anerkende den, når den sker, at bruge sådan en her 

t-fw7IRcEFSWobTjB_jS2Y5h9UM.jpg?w=960&h=

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Der er selvfølgelig ingen der skal chikaneres. Når det så er sagt håber jeg da at der skal mere chikane end en smiley til, før man opretter sådan en tråd her.

Spørgsmålet er måske mere, hvem, der skal afgøre, hvad chikane, hetz, hån, forfølgelse, mobning er og om brugere som AlfaN, Sweetmand, Aalborglook, Rødovre og Bødlen bl.a har et konkret behov for at (for)følge personer her (flere bor på Sjælland) eller om inddirekte latterliggørelse (afart af chikane?) er bydende nødvendige for disse "mænd" (flot at bruge ordet mand om dem), når de flere gange i flere tråde med flere "svar" (der ikke er svar til efterlysning, spørgsmål) mistænkeliggør, kalder vedkommende sart og overfølsom (sikke en arrogant og nedladende opførsel sådan blot at vade ind og bestemme, at et andet menneskes frustration er "overfølsomhed"!) og tydeligvis har få, særlige agendaer: have et horn i siden pga afvisning, mene, hun fylder for meget (og skal holde kæft/udfordres/svines til/latterliggøres) eller åbenbart har behov for at følge hende (drøm om at møde hende). Små, små mænd. Nej, små, små mennesker. Rigtige mænd opfører sig fandme ordentligt og kan de ikke finde ud af det, kan de jo for filan da fise af og finde et andet bageri (GP, tråd, person) med en bedre lugt så at sige. Og servere gentleman-hed overfor andre piger fx på Sjælland. Det er faktisk slet ikke så svært. At du fejlagtigt tror (igen?), at det handler om et sart kvindemenneske, der tager voldsomt på vej over 2-3 små, søde smileys, viser vel blot, hvor fatsvag, blind, uintelligent, du er (håber blindhed er svaret). Nej. Ingen skal chikaneres og ingen behøver partout vade ind i tråde med en person/GP, de ikke kan udstå (har ønske om at mødes med) og fortælle, at de synes hun er træls, oversart, bruger ordet luder for lidt eller for meget eller skal bruge pyt-knapper. Medmindre, MEDMINDRE, disse 5-6-8 navngivne typer da oprigtigt har et ønske om, at råde hende til at få det bedre fx ved at blive mere tykhudet, bruge pyt-knapper og ignorere den GENTAGNE hetz (er hetz for voldsomt et ord, så find en synonymordbog og find tilsvarende men for Jer mindre voldsomme ord tak). Hvilket naturligvis ikke er tilfældet bla bevist ved konstante hånlige smilesmileys og det VED både du og dem, der gavmildt smider grinesmileys rundt (helt helt bevidst). Var de interesserede, netop interesserede i at afmontere, informere, gavne eller uddybe deres smileys, skrev de (måske fors svært: analbeter eller tøsedrenge uden pli?) måske, hvad deres grinesmileys betød og betyder. Det tør de sgu nok ikke. Eller holdte sig bare helt væk fra en, de så åbenlyst afskyr, irriteres over, ikke vil hjælpe eller er afvist af. Lur mig, LUR mig om ikke 50% af disse usle mandspersoner er afvist eller ikke engang tør kontakte/møde og også derfor er tøsefornærmede og overfølsomme/sarte. Vi kan jo spørge hver enkelt direkte og se om de har nosser nok til at indrømme, om de har kontaktet Nemtøs eller om de tør uddybe, hvad deres problem er, nu de ikke selv kan finde ud af at fise af og bruge deres enorme vid og pli til at forkæle andre GP´er.....

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=hetz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 8 timer siden:

Kan anbefale narrøve som Aalborglook og andre, der enten er så fatsvage, at de stadig ikke har fattet pointen og kan se chikane om de så stod lige foran den, eller bevidst nægter at erkende og anerkende den, når den sker, at bruge sådan en her 

t-fw7IRcEFSWobTjB_jS2Y5h9UM.jpg?w=960&h=

At anbefale at brugere generelt her på EG siger pyt til indlæg de ikke bryder sig om, er ikke personangreb. 

Dit indlæg derimod er ikke ok. Dels forstår du ikke mit indlæg, og du gør så også lige det du har et problem med at andre gør. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...