Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ønske om mulighed for fuld blokering af profiler

Recommended Posts

Havde du røv nok i bukserne og et oprigtigt, inderligt, 100% ønske om at hjælpe brugeren, vi taler om, havde du næppe sendt adskillige stikpiller (med et formål?) eller brugt linier som disse:

Men EG et et privat ejet forum, så kan man ikke lide lugten i bageriet må man gå ud. 

Og dermed bevist, at du enten ikke forstod pointen (gør du?) eller har mere interesse i at fortælle, hvad du selv synes (er det en hjælp til brugeren?) ift at være sart, overfølsom, ikke kunne lide lugten og at man bare kan ignore og sige pyt til hetz (i mindre og større form), hvilket er misforstået. Generelt her, online, dig (i mindre grad end Sweetmand mfl). At jeg BEVIDST giver igen af samme skuffe, er måske bevidst og lad os da se, om du og andre kan klare lugten i bageriet, nu I stadig ikke har tilkendegivet, hvorfor I vedbliver at "svare", forfølge, chikanere en/visse personer (nosseløs uden mod ikke som minimum at fortælle, hvorfor man chikanerer?. 

Kære Nemtøs. Jeg er ked af at høre, at nogle chikanerer dig, selv om jeg måske umiddelbart synes, at et par smileys virker som en voldsom sarthed - men måske har jeg ikke set al hetz imod dig og anerkender, at du er i andre sko end jeg, der ikke er forfulgt GP. Jeg ved ikke, om der findes en konkret "blokerings-knap", men da jeg gerne vil dit bedste, er mit eneste råd desværre, at du kan benytte denne pudseløjerlige Pyt-knap i håbet om, at du dermed (UDEN at skulle finde dig i chikane) kan iklæde dig en kende hårdere hud mod de mænd, der stalker dig (tenderer måske objektivt set stalking, når visse mandspersoner vedbliver at følge efter dig i mange tråde tydeligvis uden interesse i at hjælpe, debatere, rose, takke for anmeldelser (også selv om man synes de er dumme, kedelige, grimme) eller forsøge med info til spørgsmål. Pøj pøj. 

Se, dét havde måske været tydelig pli, hjælp og da du ikke ligner en, der har den store trang til dette, kunne du som flere andre jo fise af, scrolle videre, ignorere, ikke svare og smide smileys og bruge tiden til de mange skønne GP´er, der åbenbart gerne vil Jer og ikke har afvist Jer. 

Du er da velkommen til at bevise/argumentere for, at du råder mange til at bruge pyt-knap, dine skriv mod denne person og hendes genmæle tyder måske ikke helt på at du er den mandlige udgave af Florence Nightingale. 

Tror iøvrigt fint, jeg forstod dit indlæg men siger man ikke, at forståes budskabet ikke, er det afsenderens ansvar? 

Jeg valgte bevidst blot at smide ting i hovedet på dig og andre, umotiveret, afsporende og give igen af samme skuffe, du og andre åbenbart gør. Og henleder til din egen retorik. Kan du ikke lide lugten i bageriet (tråden, EG), er du jo velkommen til at fise af. 

Chikane som du skriver er ikke ok, men for at være herinde skal man ikke være for sart. 

Delvis korrekt men det betyder jo ikke, at brugere/GPere, der FØLER, de udsættes for hetz, skal hånes, mistænkeliggøres (af dig bla) som sarte, overfølsomme typer, der ikke kan klare mosten og ellers bare skride. De skal som alle andre behandles ordentligt og er man uenig i andres følelser af chikane, behøver man sørme ikke at fortælle dem, at DE overreagerer og man selv skal diktere deres følelser eller hvilke typer, der kan holde til at være her. Kan du ikke forstå den pointe og har intet ønske om at hjælpe specifikt (så havde du måske formuleret dig på en anden og mere forståelig, hjælpsom facon, der ikke kunne misforståes (af flere)), forstår jeg overhovedet ikke, hvorfor du som visse andre er i tråde med Nemtøs. Det er SÅ nemt bare at holde sig væk og nu hun selv har bedt om det (bla ved denne tråd), kunne den håndfulde mænd jo VÆLGE at respektere hende og 1/ fise af og holde sig væk fra hende eller 2/ ændre opførsel (som vist er hele pointen!).

Du kan nå det endnu.....

Altså at omformulere din Florence-ønske for en anden person, så hun og andre kan forstå det. 

Venter spændt....

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 8 timer siden:

Spørgsmålet er måske mere, hvem, der skal afgøre, hvad chikane, hetz, hån, forfølgelse, mobning er og om brugere som AlfaN, Sweetmand, Aalborglook, Rødovre og Bødlen bl.a har et konkret behov for at (for)følge personer her (flere bor på Sjælland) eller om inddirekte latterliggørelse (afart af chikane?) er bydende nødvendige for disse "mænd" (flot at bruge ordet mand om dem), når de flere gange i flere tråde med flere "svar" (der ikke er svar til efterlysning, spørgsmål) mistænkeliggør, kalder vedkommende sart og overfølsom (sikke en arrogant og nedladende opførsel sådan blot at vade ind og bestemme, at et andet menneskes frustration er "overfølsomhed"!) og tydeligvis har få, særlige agendaer: have et horn i siden pga afvisning, mene, hun fylder for meget (og skal holde kæft/udfordres/svines til/latterliggøres) eller åbenbart har behov for at følge hende (drøm om at møde hende). Små, små mænd. Nej, små, små mennesker. Rigtige mænd opfører sig fandme ordentligt og kan de ikke finde ud af det, kan de jo for filan da fise af og finde et andet bageri (GP, tråd, person) med en bedre lugt så at sige. Og servere gentleman-hed overfor andre piger fx på Sjælland. Det er faktisk slet ikke så svært. At du fejlagtigt tror (igen?), at det handler om et sart kvindemenneske, der tager voldsomt på vej over 2-3 små, søde smileys, viser vel blot, hvor fatsvag, blind, uintelligent, du er (håber blindhed er svaret). Nej. Ingen skal chikaneres og ingen behøver partout vade ind i tråde med en person/GP, de ikke kan udstå (har ønske om at mødes med) og fortælle, at de synes hun er træls, oversart, bruger ordet luder for lidt eller for meget eller skal bruge pyt-knapper. Medmindre, MEDMINDRE, disse 5-6-8 navngivne typer da oprigtigt har et ønske om, at råde hende til at få det bedre fx ved at blive mere tykhudet, bruge pyt-knapper og ignorere den GENTAGNE hetz (er hetz for voldsomt et ord, så find en synonymordbog og find tilsvarende men for Jer mindre voldsomme ord tak). Hvilket naturligvis ikke er tilfældet bla bevist ved konstante hånlige smilesmileys og det VED både du og dem, der gavmildt smider grinesmileys rundt (helt helt bevidst). Var de interesserede, netop interesserede i at afmontere, informere, gavne eller uddybe deres smileys, skrev de (måske fors svært: analbeter eller tøsedrenge uden pli?) måske, hvad deres grinesmileys betød og betyder. Det tør de sgu nok ikke. Eller holdte sig bare helt væk fra en, de så åbenlyst afskyr, irriteres over, ikke vil hjælpe eller er afvist af. Lur mig, LUR mig om ikke 50% af disse usle mandspersoner er afvist eller ikke engang tør kontakte/møde og også derfor er tøsefornærmede og overfølsomme/sarte. Vi kan jo spørge hver enkelt direkte og se om de har nosser nok til at indrømme, om de har kontaktet Nemtøs eller om de tør uddybe, hvad deres problem er, nu de ikke selv kan finde ud af at fise af og bruge deres enorme vid og pli til at forkæle andre GP´er.....

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=hetz

 

Hvorfor er det lige du ik mener mit indlæg i ovenstående tråd er relevant ?

Jeg prøver at gøre opmærksom på at hun stadig er aktiv og prøver at tagge hende, så hun evt selv kan kommentere på det. 
Så bland mig venligst uden om hvad du ellers tænker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Skal vi ikke alle stoppe med at kalde hinanden grimme navne, og vende tilbage til det tråden handler om: At få admin til at overveje at ændre forummet, så vi kan blokere andre fuldt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg vil  bede  jer  om  at  holde  jer  til  min  forespørgsel. 

Og  jeres  holdning  om  mig,  kan  I holde  for  jer  selv,  eller  danne  jeres  lille hade  klub. 

Eller jeres  mening  om  mit  ønske  er  relevant  eller  ej.  Det  er  mit  ønske  til  EG, at  jeg  gerne  vil  kunne  fravælge  at  slippe  for  bestemte brugere  og  deres  tåbelige  indlæg og  intetsigende  smileys. 

Hold  jer  væk  fra  tråden,  hvis  I ikke  finder  den  aktuelt  og  relevant  for  jer. 

Tak  til  jer  der  har  bakket  mig  op  i mit  ønske  og  ikke  går  efter  bolden. 

Jeg  er  ikke  tyndhudet,  langt  fra,  men  jeg  vil  behandles  ordentlig,  længere  er  den  ikke. 

Fuck  jer  andre... (på  den  ufede  måde).

Og  nej  I slipper  ikke  for  mig,  så  vælg  ignore knappen  ligesom  jeg  har  gjort  ved  jer. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Skal vi ikke alle stoppe med at kalde hinanden grimme navne, og vende tilbage til det tråden handler om: At få admin til at overveje at ændre forummet, så vi kan blokere andre fuldt ud. 

Er dem smiley så ik også chikanerende, når Christina har et fornuftigt budskab?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 21 minutter siden:

Hvorfor er det lige du ik mener mit indlæg i ovenstående tråd er relevant ?

Jeg prøver at gøre opmærksom på at hun stadig er aktiv og prøver at tagge hende, så hun evt selv kan kommentere på det. 
Så bland mig venligst uden om hvad du ellers tænker. 

Ja, du er en skide sød og hjælpsom guttermand, der senere insinuerer, at vedkommende er sart og tager for voldsomt på vej pga et par smileys (et par = 2-3) og dermed bærer du ansvar for den gruppe, der fortsat håner (også mere end 2-3 gange) og når du dermed "blander dig" uden behov for at lytte, forstå og hjælpe (og hvis det ikke er muligt at ignorere, scrolle videre, droppe at følge vedkommende), må andre jo også gerne blande sig. Ytringsfrihed og alt det der, remember

Nu har du gentagne gange kommenteret og har du et inderligt ønske om at forstå vedkommende og hjælpe (og ikke bare insinuere, at hun er sart og man ikke på grund af sølle 2-3 smileys, der jo er åh så uskyldige) skal, kan og bør oprette tråde, klage eller blokere, kunne du VÆLGE at spørge direkte og hvis du ikke er enig (på et åbenbart latterligt lille grundlag) blot svømme videre eller som minimum være mand nok til at sige: øv, ked af du føler dette, har du prøvet det eller det - som andre mener du tilsyneladende (tilsyneladende: korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl), at fruentimmeren er sart og skal sige PYT til gentagen hån og hetz eller fise af ("lugten i bageriet"). 

Venter stadig på at smileys´ejermænd giver sig til kende og med ord står ved, hvad deres hensigt er. Indtil det sker, er de ikke bare fesne tøsedrenge, der gemmer sig uden de dog helt kan holde sig væk (underligt i sig selv) men personer, der ikke kan opføre sig ordentligt. 

Hvis du er her for at få viden, blive klogere, lære, hjælpe, virker den tagning fint mens senere kommentarer bærer præg af noget helt, helt andet. Igen, korriger mig endelig, hvis du har et kæmpe hjerte og gerne vil hjælpe ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Naturligebrysterfan skrev, for 15 minutter siden:

Ja, du er en skide sød og hjælpsom guttermand, der senere insinuerer, at vedkommende er sart og tager for voldsomt på vej pga et par smileys (et par = 2-3) og dermed bærer du ansvar for den gruppe, der fortsat håner (også mere end 2-3 gange) og når du dermed "blander dig" uden behov for at lytte, forstå og hjælpe (og hvis det ikke er muligt at ignorere, scrolle videre, droppe at følge vedkommende), må andre jo også gerne blande sig. Ytringsfrihed og alt det der, remember

Nu har du gentagne gange kommenteret og har du et inderligt ønske om at forstå vedkommende og hjælpe (og ikke bare insinuere, at hun er sart og man ikke på grund af sølle 2-3 smileys, der jo er åh så uskyldige) skal, kan og bør oprette tråde, klage eller blokere, kunne du VÆLGE at spørge direkte og hvis du ikke er enig (på et åbenbart latterligt lille grundlag) blot svømme videre eller som minimum være mand nok til at sige: øv, ked af du føler dette, har du prøvet det eller det - som andre mener du tilsyneladende (tilsyneladende: korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl), at fruentimmeren er sart og skal sige PYT til gentagen hån og hetz eller fise af ("lugten i bageriet"). 

Venter stadig på at smileys´ejermænd giver sig til kende og med ord står ved, hvad deres hensigt er. Indtil det sker, er de ikke bare fesne tøsedrenge, der gemmer sig uden de dog helt kan holde sig væk (underligt i sig selv) men personer, der ikke kan opføre sig ordentligt. 

Hvis du er her for at få viden, blive klogere, lære, hjælpe, virker den tagning fint mens senere kommentarer bærer præg af noget helt, helt andet. Igen, korriger mig endelig, hvis du har et kæmpe hjerte og gerne vil hjælpe ;-) 

 

Jeg  har været  herinde  siden  2017, det  er  min  erfaring  at  på  trods  af  gode  intentioner  hjælper  det  ikke  at  forsøge at  tale fornuft  til  en  lille  gruppe  herinde.  Også  derfor  min  oprettelse  af  denne  tråd  så  jeg  forhåbelig  fremover  undgår  helt  de  personer  hvis  eneste  formål  er  chikane  og  afsporing  samt  et  par  skinhellige  gp'er, hvor  jeg  ikke  deler  deres  dobbeltmoral  og  manglende  rummelighed  for  andres  synspunkter. 

Heldigvis  findes  der  stadig  brugere  herinde  som  er  reelle  og  intelligente  hvor  der  kan  diskuteres  uden  at  det  bliver  en  personlig  hetzt, og  frække  mænd  og  kvinder  som  gerne  vil  have  frække  oplevelser.

Skal  vi  ikke  lade  tråden  ligge,  det  er  tidsspilde at  argumentere  med  mennesker  som  har  en  helt  anden  agenda.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 34 minutter siden:

Ja, du er en skide sød og hjælpsom guttermand, der senere insinuerer, at vedkommende er sart og tager for voldsomt på vej pga et par smileys (et par = 2-3) og dermed bærer du ansvar for den gruppe, der fortsat håner (også mere end 2-3 gange) og når du dermed "blander dig" uden behov for at lytte, forstå og hjælpe (og hvis det ikke er muligt at ignorere, scrolle videre, droppe at følge vedkommende), må andre jo også gerne blande sig. Ytringsfrihed og alt det der, remember

Nu har du gentagne gange kommenteret og har du et inderligt ønske om at forstå vedkommende og hjælpe (og ikke bare insinuere, at hun er sart og man ikke på grund af sølle 2-3 smileys, der jo er åh så uskyldige) skal, kan og bør oprette tråde, klage eller blokere, kunne du VÆLGE at spørge direkte og hvis du ikke er enig (på et åbenbart latterligt lille grundlag) blot svømme videre eller som minimum være mand nok til at sige: øv, ked af du føler dette, har du prøvet det eller det - som andre mener du tilsyneladende (tilsyneladende: korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl), at fruentimmeren er sart og skal sige PYT til gentagen hån og hetz eller fise af ("lugten i bageriet"). 

Venter stadig på at smileys´ejermænd giver sig til kende og med ord står ved, hvad deres hensigt er. Indtil det sker, er de ikke bare fesne tøsedrenge, der gemmer sig uden de dog helt kan holde sig væk (underligt i sig selv) men personer, der ikke kan opføre sig ordentligt. 

Hvis du er her for at få viden, blive klogere, lære, hjælpe, virker den tagning fint mens senere kommentarer bærer præg af noget helt, helt andet. Igen, korriger mig endelig, hvis du har et kæmpe hjerte og gerne vil hjælpe ;-) 

 

Du er et godt menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Jeg  har været  herinde  siden  2017, det  er  min  erfaring  at  på  trods  af  gode  intentioner  hjælper  det  ikke  at  forsøge at  tale fornuft  til  en  lille  gruppe  herinde.  Også  derfor  min  oprettelse  af  denne  tråd  så  jeg  forhåbelig  fremover  undgår  helt  de  personer  hvis  eneste  formål  er  chikane  og  afsporing  samt  et  par  skinhellige  gp'er, hvor  jeg  ikke  deler  deres  dobbeltmoral  og  manglende  rummelighed  for  andres  synspunkter. 

Heldigvis  findes  der  stadig  brugere  herinde  som  er  reelle  og  intelligente  hvor  der  kan  diskuteres  uden  at  det  bliver  en  personlig  hetzt, og  frække  mænd  og  kvinder  som  gerne  vil  have  frække  oplevelser.

Skal  vi  ikke  lade  tråden  ligge,  det  er  tidsspilde at  argumentere  med  mennesker  som  har  en  helt  anden  agenda.  

Nå lige som da du angreb mig i pb for at have chikaneret/talt dårligt om mig? Før du mange beskeder senere, måtte indrømme du havde taget fejl og at det ikke var mig der havde skrevet om dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 46 minutter siden:

Ja, du er en skide sød og hjælpsom guttermand, der senere insinuerer, at vedkommende er sart og tager for voldsomt på vej pga et par smileys (et par = 2-3) og dermed bærer du ansvar for den gruppe, der fortsat håner (også mere end 2-3 gange) og når du dermed "blander dig" uden behov for at lytte, forstå og hjælpe (og hvis det ikke er muligt at ignorere, scrolle videre, droppe at følge vedkommende), må andre jo også gerne blande sig. Ytringsfrihed og alt det der, remember

Nu har du gentagne gange kommenteret og har du et inderligt ønske om at forstå vedkommende og hjælpe (og ikke bare insinuere, at hun er sart og man ikke på grund af sølle 2-3 smileys, der jo er åh så uskyldige) skal, kan og bør oprette tråde, klage eller blokere, kunne du VÆLGE at spørge direkte og hvis du ikke er enig (på et åbenbart latterligt lille grundlag) blot svømme videre eller som minimum være mand nok til at sige: øv, ked af du føler dette, har du prøvet det eller det - som andre mener du tilsyneladende (tilsyneladende: korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl), at fruentimmeren er sart og skal sige PYT til gentagen hån og hetz eller fise af ("lugten i bageriet"). 

Venter stadig på at smileys´ejermænd giver sig til kende og med ord står ved, hvad deres hensigt er. Indtil det sker, er de ikke bare fesne tøsedrenge, der gemmer sig uden de dog helt kan holde sig væk (underligt i sig selv) men personer, der ikke kan opføre sig ordentligt. 

Hvis du er her for at få viden, blive klogere, lære, hjælpe, virker den tagning fint mens senere kommentarer bærer præg af noget helt, helt andet. Igen, korriger mig endelig, hvis du har et kæmpe hjerte og gerne vil hjælpe ;-) 

 

Hvorfor ikke gøre som Nemtøs opfordre til, nemlig at forholde sig til OP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke gøre som Nemtøs opfordre til, nemlig at forholde sig til OP. 

Det  jeg  skrev,  var  at  dem  der  vil  larme  i  en  tråd  larmer  ligemeget  hvor  meget  jeg  og  andre  forsøger at  få  jer  til  at  holde  sig  til  emnet.  

Forsæt  du  bare  med  at  kalde  mig  tyndhudet og besværlig,  jeg  håber   det  giver  dig  rejsning.

At  kalde  mig  en kælling  var  ved  pb  - jeg  siger  tak.  Du  burde  måske  have  kaldt  mig  en  kælling  da  du  kneppede  mig  sidst,  hvis  du  mener  at  jeg er  en  kælling.  

Du  ved  udemærket  godt  at  jeg  ikke  er  tyndhudet,  men  jeg  finder  mig  ikke  i pis,  bare  fordi  jeg  tilbyder købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne beklage og komme med en uforbeholden undskyldning hvis jeg har trådt nogen over tæerne i denne tråd. Det var bestemt ikke min intention. 

Nu kan jeg så forstå at der er gammelt nag blandet ind i problematikken. 

Måske en direkte PM til moderator med blokeringsønskerne havde gjort det nemmere for trådstarter? 

Vælger man en kontroversiel trådstart, må man vel også forvente kontroversielle tilbagemeldinger. 

Man rider vel som man sadler. 

Redigeret af Udenlandsdansker
Tilføjelse
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med at det kunne være super at man kan "lukke" helt for en bruger.. Jeg bruger ignorer funktionen selv, men når der bliver citeret (som i denne tråd) så kan man se det..  

Det er korrekt at man "bare" kan scrolle videre hvis man ikke gider se på folks latterlige sprog som "narrøv" og andre latterlige kommentere der reelt bare viser hvor lille et menneske man er.  Så ja tak til knappen der sletter alt fra en brugere, så vi kan slipper for trolls, små sure mænd og GP'er der har travlt med at være bitter og profilere sig selv..;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg synes det er rigtig ærgerligt alt det her, og mange af kommentarerne, grine- og sørgerlige smileys fra begge fronter vidner jo blot om, at når man føler sig provokeret tilpas nok, så føler man pludselig trang til at provokere tilbage og nu står vi så tilbage med en usund kultur på dette forum, der så har bevæget sig væk fra det, som det var tiltænkt, nemlig at vi skulle hjælpe hinanden. 
 

Den opmærksomme har måske bemærket, at jeg ikke har skrevet særlig meget det sidste stykke tid og hvorfor kan I læse i mit første afsnit og yderligere her, for jeg er også træt af dumsmarte kommentarer og grine- og sørgerlige smileys på ellers alvorlige eller velmente kommentarer. Jeg har ganske enkelt ikke lyst til at give af mig selv herinde længere, og bruger mere eroguide til at læse lidt anmeldelser og skrive lidt med piger jeg har lært at kende herigennem. Har skrevet et par kommentarer fornyeligt, som umuligt har kunne provokere nogle og det har det så heller ikke gjort. 

Men indlæg med for mange følelser og meninger/holdninger i holder jeg for mig selv fremover. Det er både kunder og GP’er, der pludselig bliver meget personlige og ubehagelige og det gider jeg ikke bruge min tid på længere. 
 

Men håber da, at der falder lidt ro på det herinde igen, så vi alle kan være her og skrive vores meninger i et sobert sprog uden, at blive svinet til på den ene eller anden måde. 
 

Mens jeg skrev det her tikkede der lige en PB ind fra en dejlig og lækker GP, der vil ses og se, det er jo fedt og det er det jeg vil bruge Eroguide til :) Tak, du ved hvem du er. 
 

Held og Lykke til jer alle fremover og slap nu lidt af og lad være med den der provokerende adfærd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes det er rigtig ærgerligt alt det her, og mange af kommentarerne, grine- og sørgerlige smileys fra begge fronter vidner jo blot om, at når man føler sig provokeret tilpas nok, så føler man pludselig trang til at provokere tilbage og nu står vi så tilbage med en usund kultur på dette forum, der så har bevæget sig væk fra det, som det var tiltænkt, nemlig at vi skulle hjælpe hinanden. 
 

Den opmærksomme har måske bemærket, at jeg ikke har skrevet særlig meget det sidste stykke tid og hvorfor kan I læse i mit første afsnit og yderligere her, for jeg er også træt af dumsmarte kommentarer og grine- og sørgerlige smileys på ellers alvorlige eller velmente kommentarer. Jeg har ganske enkelt ikke lyst til at give af mig selv herinde længere, og bruger mere eroguide til at læse lidt anmeldelser og skrive lidt med piger jeg har lært at kende herigennem. Har skrevet et par kommentarer fornyeligt, som umuligt har kunne provokere nogle og det har det så heller ikke gjort. 

Men indlæg med for mange følelser og meninger/holdninger i holder jeg for mig selv fremover. Det er både kunder og GP’er, der pludselig bliver meget personlige og ubehagelige og det gider jeg ikke bruge min tid på længere. 
 

Men håber da, at der falder lidt ro på det herinde igen, så vi alle kan være her og skrive vores meninger i et sobert sprog uden, at blive svinet til på den ene eller anden måde. 
 

Mens jeg skrev det her tikkede der lige en PB ind fra en dejlig og lækker GP, der vil ses og se, det er jo fedt og det er det jeg vil bruge Eroguide til :) Tak, du ved hvem du er. 
 

Held og Lykke til jer alle fremover og slap nu lidt af og lad være med den der provokerende adfærd. 

Jeg har det som dig. Jeg har også lidt mistet lysten til at skrive herinde, og har været minimalt på det sidste stykke tid. Det er dels pga at nogle medlemmer får lov at svine andre til uden konsekvenser, og pga stemningen. Jeg er træt af alle de stikpiller visse medlemmer sender mod andre og siger folk fra, så bliver det endnu værre. Det er ikke til at holde ud at se på. Men det er netop derfor en fuld blokering ville være perfekt, for så er vi fri for at se på det og personerne vil heller ikke kunne interagerer på det vi skriver. Jeg håber admin overvejer det og det ikke er alt for besværligt at lave. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 41 minutter siden:

Jeg synes det er rigtig ærgerligt alt det her, og mange af kommentarerne, grine- og sørgerlige smileys fra begge fronter vidner jo blot om, at når man føler sig provokeret tilpas nok, så føler man pludselig trang til at provokere tilbage og nu står vi så tilbage med en usund kultur på dette forum, der så har bevæget sig væk fra det, som det var tiltænkt, nemlig at vi skulle hjælpe hinanden. 
 

Den opmærksomme har måske bemærket, at jeg ikke har skrevet særlig meget det sidste stykke tid og hvorfor kan I læse i mit første afsnit og yderligere her, for jeg er også træt af dumsmarte kommentarer og grine- og sørgerlige smileys på ellers alvorlige eller velmente kommentarer. Jeg har ganske enkelt ikke lyst til at give af mig selv herinde længere, og bruger mere eroguide til at læse lidt anmeldelser og skrive lidt med piger jeg har lært at kende herigennem. Har skrevet et par kommentarer fornyeligt, som umuligt har kunne provokere nogle og det har det så heller ikke gjort. 

Men indlæg med for mange følelser og meninger/holdninger i holder jeg for mig selv fremover. Det er både kunder og GP’er, der pludselig bliver meget personlige og ubehagelige og det gider jeg ikke bruge min tid på længere. 
 

Men håber da, at der falder lidt ro på det herinde igen, så vi alle kan være her og skrive vores meninger i et sobert sprog uden, at blive svinet til på den ene eller anden måde. 
 

Mens jeg skrev det her tikkede der lige en PB ind fra en dejlig og lækker GP, der vil ses og se, det er jo fedt og det er det jeg vil bruge Eroguide til :) Tak, du ved hvem du er. 
 

Held og Lykke til jer alle fremover og slap nu lidt af og lad være med den der provokerende adfærd. 

God ide  og  jeg  hapser  din  tilgang  til  EG.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Nå lige som da du angreb mig i pb for at have chikaneret/talt dårligt om mig? Før du mange beskeder senere, måtte indrømme du havde taget fejl og at det ikke var mig der havde skrevet om dig. 

Du  overser  en  lille  vigtig  detalje. 

Jeg  lavede  en  fejl (alle  laver  fejl), og  du  fik  også  en  undskyldning  fra  mig,  da  jeg  fandt  ud  af  at  mit  skriv  til  dig  var  uberettiget. 

Jeg  er  stort  nok  menneske  til  at  undskylde  når  jeg  laver  fejl. 

Iøvrigt  fremragende  hukommelse  du  har.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Du  overser  en  lille  vigtig  detalje. 

Jeg  lavede  en  fejl (alle  laver  fejl), og  du  fik  også  en  undskyldning  fra  mig,  da  jeg  fandt  ud  af  at  mit  skriv  til  dig  var  uberettiget. 

Jeg  er  stort  nok  menneske  til  at  undskylde  når  jeg  laver  fejl. 

Iøvrigt  fremragende  hukommelse  du  har.  

Og den undskyldning er skam godtaget for længe siden. 
Jeg gider bare ikke at føle jeg bliver sat i bås og chikanerer nogle. 
For mener jeg bestemt ik jeg gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...