Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Hejsa Jeg er en ung fyr i dette felt og har ikke de store erfaringer. Jeg var igår sammen med en sød GP. Hun virkede til at have styr på tingene og god til engelsk, hvilket egentlig gjorde mig rolig nok. Men vi var så uheldige at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Dette har efterfølgende gjordt mig meget nervøs, selvom hun efterfølgende mange gange forsikrede mig at hun havde en spiral og hun virkede oprigtig selv i vildrede over at potientielt være blevet ramt af sexsygdom fra mig, hvilket hun ikke skal være. Jeg skal helt sikkert et besøg forbi lægen. Men jeg har ikke kunne tænke på andet siden, hvad nu hvis hun bliver gravid. Derfor håber jeg at der er nogen herinde som måske kan berolige mig lidt og fortælle om jeres indtryk af branchen brug af p-piller eller andre former for prævention. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan tage hendes ord for 100 % sande, men har brug for ekstra bekræftelse herinde fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donser 2 Skrevet 2. November, 2020 Jeg tror godt du kan tage det roligt. Du skriver at hun virkede til at have styr på tingene, hvilket må betyde at hun har erfaring. Dermed ved hun også at der er en risiko for at kondomet sprænger og beskytter sig det hun kan, imod den slags. Jeg har ikke lige statistikken, men jeg mener det er noget med at 0,5% af gangene sprænger kondomet. Jeg har også prøvet det engang for mange år siden i udlandet og ikke nok med det, men så viste det sig at hun også havde menstruation Derfor troede jeg selvfølgelig også at jeg havde fået alle sygdomme i verden, hvilket selvfølgelig ikke var tilfældet. Men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det og der går nok lige et par dage inden du kan ligge det fra dig, men det skal nok gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. November, 2020 Folks gæt herinde kan ikke hjælpe dig spor i forhold til, om hun er gravid eller ej. Selv kunne jeg ikke forestille mig at være i branchen uden at bruge en form for prævention udover kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Donser skrev, for 18 minutter siden: Jeg tror godt du kan tage det roligt. Du skriver at hun virkede til at have styr på tingene, hvilket må betyde at hun har erfaring. Dermed ved hun også at der er en risiko for at kondomet sprænger og beskytter sig det hun kan, imod den slags. Jeg har ikke lige statistikken, men jeg mener det er noget med at 0,5% af gangene sprænger kondomet. Jeg har også prøvet det engang for mange år siden i udlandet og ikke nok med det, men så viste det sig at hun også havde menstruation Derfor troede jeg selvfølgelig også at jeg havde fået alle sygdomme i verden, hvilket selvfølgelig ikke var tilfældet. Men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det og der går nok lige et par dage inden du kan ligge det fra dig, men det skal nok gå. Ja tak, håber virkelig jeg får det bedre om et par dage, kan slet ikke smide det væk lige nu. Ja sygdomme er hvad det er, men det kan jeg selv tjekke om nogle uger hos lægen. Det andet er jeg helt magtesløs i forhold til. Men må jo bare tro på at hun taler sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden: Folks gæt herinde kan ikke hjælpe dig spor i forhold til, om hun er gravid eller ej. Selv kunne jeg ikke forestille mig at være i branchen uden at bruge en form for prævention udover kondom Hjælper skam en del du skriver. Jeg mere rolig nu, tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 6 minutter siden: Hjælper skam en del du skriver. Jeg mere rolig nu, tak for svar Jamen det er jeg glad for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1074 Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 40 minutter siden: Hejsa Jeg er en ung fyr i dette felt og har ikke de store erfaringer. Jeg var igår sammen med en sød GP. Hun virkede til at have styr på tingene og god til engelsk, hvilket egentlig gjorde mig rolig nok. Men vi var så uheldige at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Dette har efterfølgende gjordt mig meget nervøs, selvom hun efterfølgende mange gange forsikrede mig at hun havde en spiral og hun virkede oprigtig selv i vildrede over at potientielt være blevet ramt af sexsygdom fra mig, hvilket hun ikke skal være. Jeg skal helt sikkert et besøg forbi lægen. Men jeg har ikke kunne tænke på andet siden, hvad nu hvis hun bliver gravid. Derfor håber jeg at der er nogen herinde som måske kan berolige mig lidt og fortælle om jeres indtryk af branchen brug af p-piller eller andre former for prævention. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan tage hendes ord for 100 % sande, men har brug for ekstra bekræftelse herinde fra. Ja det er jo set før at en ung pige finder sig en nem og bekvemmelig vej ud af prostitution på den måde hvis hun har spottet du er en flot fyr med styr på finanserne så kan det være hun selv lige har bidt lidt i gummiet for at blive med rogn. skidt pyt! Det kan du grine af når du bliver gammel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 47 minutter siden: at der var kommet en lille revne på siden af kondommet. Har nu aldrig hørt om "en lille revne" i et kondom. Enten er det intakt eller også går det helt i stykker. Andre der har hørt om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 2. November, 2020 (edited) Har jeg heller aldrig hørt om en revne i et kondom, de gange det er sket for mig har det været helt flænset. Jeg prøvede det med en Thaipige engang og da hun opdagede det styrtede hun ud og skyllede sig grundigt, så er ikke helt sikker på hun brugte noget andet prævention, eller også mente hun måske bare hun på den vis kunne fjerne eventuel sygdom ? Bortset fra den stressende afslutning var det ellers et mega godt knald, jeg må sige at det at knalde med regnfrakke på aldrig bliver 100 % dejligt Redigeret 2. November, 2020 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 23 minutter siden: Ja det er jo set før at en ung pige finder sig en nem og bekvemmelig vej ud af prostitution på den måde hvis hun har spottet du er en flot fyr med styr på finanserne så kan det være hun selv lige har bidt lidt i gummiet for at blive med rogn. skidt pyt! Det kan du grine af når du bliver gammel hah, du mener min bekymring er latterlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Mr Black skrev, for 6 minutter siden: Har jeg heller aldrig hørt om en revne i et kondom, de gange det er sket for mig har det været helt flænset. Jeg prøvede det med en Thaipige engang og da hun opdagede det styrtede hun ud og skyllede sig grundigt, så er ikke helt sikker på hun brugte noget andet prævention, eller også mente hun måske bare hun på den vis kunne fjerne eventuel sygdom ? Bortset fra den stressende afslutning var det ellers et mega godt knald, jeg må sige at det at knalde med regnfrakke på aldrig bliver 100 % dejligt Men du har aldrig været nervøs for at gøre en af pigerne gravide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 2. November, 2020 Men du har aldrig været nervøs for at gøre en af pigerne gravide? Hmm, altså i det tilfælde med hende Thaien var jeg mere nervøs angående kønssygdomme, det var også på det tidspunkt hvor alle snakkede om aids, så var ikke særlig stolt af situationen, men hvem ved måske har jeg noget fint halvthai afkom nede i Thailand et sted ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1074 Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 4 minutter siden: hah, du mener min bekymring er latterlig? Nej langtfra, kan da godt forstå du er bekymret. Det bliver svært at forklare familien hvis du har bollet en GP tyk meeen der er jo intet du kan gøre ved det nu, hun ved jo heller ikke hvem du er for du har vel ikke givet dit rigtige nummer vel? fredemusen123 skrev, for 5 minutter siden: hah, du mener min bekymring er latterlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Mr Black skrev, Lige nu: Men du har aldrig været nervøs for at gøre en af pigerne gravide? Hmm, altså i det tilfælde med hende Thaien var jeg mere nervøs angående kønssygdomme, det var også på det tidspunkt hvor alle snakkede om aids, så var ikke særlig stolt af situationen, men hvem ved måske har jeg noget fint halvthai afkom nede i Thailand et sted ? hahaha ja okay! Jeg frygter også lidt at personen jo har mit nummer og kan kontakte mig, hvis jeg nu har været så heldig at få en lille en også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden: Nej langtfra, kan da godt forstå du er bekymret. Det bliver svært at forklare familien hvis du har bollet en GP tyk meeen der er jo intet du kan gøre ved det nu, hun ved jo heller ikke hvem du er for du har vel ikke givet dit rigtige nummer vel? nej lad mig være nu, hun har mit nummer.. Jeg må skifte telefon nr med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4180 Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 9 minutter siden: hun har mit nummer.. Jeg må skifte telefon nr med det samme Ja, og hun ved også hvilke sko, du går I, så dem må du også hellere skifte. Nej pjat, undskyld. Er ret enig i det, som @Donser så fint formulerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1074 Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 10 minutter siden: nej lad mig være nu, hun har mit nummer.. Jeg må skifte telefon nr med det samme Too late! You’re f.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2020 Der er undersøgelser som viser at gp'er altid får tvillinger ved uønsket graviditet. Det bliver dyrt i børnebidrag. Tvivler nu stærkt på at de fleste velfungerende ønsker en graviditet med én tilfældig sexkunde, så mon ikke hun tjekker om hun er blevet gravid og evt sørger for at tage en fortrydelsespille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: Too late! You’re f.... prøver pt at slette min tråd for ikke lade dig fucke mere med mig, men det kan man tilsynladende ikke. Så nu kan du virkelig bare gør mig bekymret hvis du vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fredemusen123 Skrevet 2. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Der er undersøgelser som viser at gp'er altid får tvillinger ved uønsket graviditet. Det bliver dyrt i børnebidrag. Tvivler nu stærkt på at de fleste velfungerende ønsker en graviditet med én tilfældig sexkunde, så mon ikke hun tjekker om hun er blevet gravid og evt sørger for at tage en fortrydelsespille. Tilbød hende både på aftenen og dagen efter at give hende en fortrydelsespille, men hun ville ikke og hun mente at have styr på det. Jeg endda tilbød at betale hende lidt penge for at tage pillen, så jeg burde nok være okay rolig omkring at hun har en spiral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 111 Skrevet 2. November, 2020 Tag det nu roligt hun har sikkert styr på det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 2. November, 2020 (edited) fredemusen123 skrev, 1 time siden: Tilbød hende både på aftenen og dagen efter at give hende en fortrydelsespille, men hun ville ikke og hun mente at have styr på det. Jeg endda tilbød at betale hende lidt penge for at tage pillen, så jeg burde nok være okay rolig omkring at hun har en spiral. Godt det ikke var i Irland- de er vist ikke såååå glade for aborter Redigeret 2. November, 2020 af DoctorLove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 2. November, 2020 fredemusen123 skrev, for 1 time siden: nej lad mig være nu, hun har mit nummer.. Jeg må skifte telefon nr med det samme Husk at dit kommende barn sikker som i 110 % gerne vil vide hvem hendes/hans Far er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 289 Skrevet 2. November, 2020 Kondomen har gått sönder under akten en gång för mig och någon/några gång(er) när damen försökte klä på soldaten. Gemensamt har varit omild behandling av kondomen när den skulle på och/eller massageolja involverad. En del damer verka inte förstå att kondomer ska rullas på och inte rivas och slitas i för att få på plats. Om dom gör det sistnämnda så är risken stor att kondomen går sönder. Ett annat misstag jag har stött på hos Thaidamer är att dom utsätter kondomen för massageolja vilket inte är bra, typ dom runkar upp soldaten med oljan och sen på med kondomen, eller ta på kondomen med oljiga händer, eller tom försöker använda oljan som glidmedel. Detta har jag faktiskt fått stoppa damerna från att göra flera gånger. Kondomer tål inte oljan och går sönder! Se till att alltid torka av ev olja från soldaten och händer och se till att hantera kondomen rätt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 289 Skrevet 2. November, 2020 (edited) fredemusen123 skrev, for 3 timer siden: nej lad mig være nu, hun har mit nummer.. Jeg må skifte telefon nr med det samme Men lugna ner dig. Hon tar med all säkerhet preventivmedel om hon är i denna branch. Tror du verkligen att hon vill ha barn med random farang? Ock om hon nu mot förmodan skulle bli gravid och behåller barnet (vilket jag tror är väldigt osannolikt) så är det inte väl inte hela världen, det finns väl värre saker än att bli far. Redigeret 2. November, 2020 af Thungur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg