Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Århuselsker

Ja det var sku ingen succes :(

Betaling for massagen skulle betales forud, betaling for ekstra blev betalt ved udgangen.

Og jeg sagde ikke noget som helst.

Der var ingen kommunikation før, og det var tydeligt, at hun bare ville have mig ud af døren.

Så at piske en stemning op på stedet, havde ikke ændret noget.

Jeg skriver så her, og mon ikke at de - eller medsammensvorne - læser med her.

Det var da en jammerlig omgang Spillemand. Man skal altid følge sin første indskydelse, men det er jo nemt at sige i bagklogskabens dæmpede belysning.

Betalt du før eller efter den mindeværdig seance?

Fortalte du hende ikke at du var meget skuffet?

• 1 month later...
  • Svar 84
  • Visninger 49.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Blev lidt liderlig i går og tænkte det var på tide at aflægge 505 et besøg igen, da det var ved at være rigtig længe siden. Bestilte ikke tid, en mødte op fra gaden og blev modtaget af en lettere buttet pige med mellemstore bryster. Hun var sød og venlig og vel ca. 30 år, men normalt er jeg mest til piger i start 20'erne der vejer 40-45 kg., så jeg overvejede et kort øjeblik at spørge efter en anden, men så tænkte jeg "go with it" og hun ledte mig hurtigt ind i det store værelse lige ved indgangen/køkkenet. Jeg bestilte en times tantra og hun spurgte med det samme om jeg ville have noget "ekstra", hvilket jeg mente vi skulle vente med til vi nærmede os slutningen. Hun begyndte og massere og jeg fik den hårdeste sportsmassage jeg nogensinde har fået. Det havde intet med tantra og gøre og hun spurgte flere gange om det var for hårdt og sagde jeg bare kunne skrige hvis det gjorde ondt - fed humor. Jeg nød det virkelig, for jeg var godt øm over det hele og selvom det ikke var det jeg havde bestilt var der ingen fortrydelse. Efter ca. 45 minuter strejfede hun kort min røv og pik og spurgte om jeg nu var klar til ekstra. Jeg var helt smadret og ville egentlig bare godt fyre kanonen af og hjem, men hun fik på magisk vis lokket mig til hele pakken (1.500 for massage + fuld pakke). Hun kælede lidt for mig og fik listet et kondom på med munden og suttede lidt, hvilket hun var helt fantastisk til. Kunne godt have brugt meget mere af det og havde det være uden kodom - uha, uha. Så red hun mig for fulde gardiner og efter den hårde massage var jeg helt smadret. Til sidste fik jeg hende til at ligge på min venstre side og så fik hun et håndjob der fik hende til at smile og "drive". Jeg kom efter ca. 5-10 minutters fælles petting og vi var begge helt drænet. Blev tilbudt bad, hvilket jeg tog imod og så ellers på med klunset og ud i kulden igen. Jeg nåede på vejen ud af badet at spotte en pige i køkkenet. Hun stod med ryggen til og havde hoftelangt smukt hår og en super lille lækker krop - den type jeg normalt ville komme på 505 efter - så måske næste gang!? Det irritere mig faktisk lidt at jeg ikke fik navnet på den buttede pige der masserede mig, for hun var rigtig god til massagen. Alt i alt vil jeg sige en oplevelse lidt over middel, hovdesagelit pga. massagen og der er en rimelig chance for at jeg besøger hende igen, hvis jeg er mere øm end liderlig.

Redigeret af Rambuk

• 2 months later...
Skrevet

Lige omkring 17:30

Mit første besøg der, nok ikke det sidste. God varme så man ikke  ligger og fryser den sidste halve time,

God olie massage, startede med at give benene en hård omgang med knæ og knoer, så skuldre og ryg. Arme og så fik benene en god omgang

med strejf fra tid til anden. Så omkring, mave, bryst og arme, derefter benene igen og et lille forsigtigt, skal "den" også have massage?

Spurgte "hvad koster det" svaret var "med hånd 300" det blev et ja, og det var ok, nogle har gjort det bedre, men lang flere dårligere.

Den massør der gav ovenstående ydelse var Em

Skrevet

Er det samme Em som var der tidligere, en dejlig pige midt i tyverne?

Lige omkring 17:30

Mit første besøg der, nok ikke det sidste. God varme så man ikke ligger og fryser den sidste halve time,

God olie massage, startede med at give benene en hård omgang med knæ og knoer, så skuldre og ryg. Arme og så fik benene en god omgang

med strejf fra tid til anden. Så omkring, mave, bryst og arme, derefter benene igen og et lille forsigtigt, skal "den" også have massage?

Spurgte "hvad koster det" svaret var "med hånd 300" det blev et ja, og det var ok, nogle har gjort det bedre, men lang flere dårligere.

Den massør der gav ovenstående ydelse var Em

Skrevet

Ved ikke om det er den Em - tidligere heri er en Em beskrevet:

"Var også lige en tur forbi i dag og fik en tur med Em. Hun er godt nok lækker - søde øjne, små bryster og en dejlig fast røv"

"min" Em havde store bryster og var fra Sverige.

Skrevet

Ok tak, så er det nok ikke hende

Ved ikke om det er den Em - tidligere heri er en Em beskrevet:

"Var også lige en tur forbi i dag og fik en tur med Em. Hun er godt nok lækker - søde øjne, små bryster og en dejlig fast røv"

"min" Em havde store bryster og var fra Sverige.

• 3 months later...
Skrevet
  • Author
Trængte til en regulær omgang massage af min ømme ryg efter hækkeklipning.
Det var sidste på aftenen og valget faldt på Sawadee Ka, da de først lukker kl. 22.00.

Fik at vide at jeg kun kunne få en halv time, men sagde at jeg havde brug for en time.
Hun så noget træt ud, men gik med til en time.

Jeg fik masseret bagbenene i 20 minutter, blev bedt om af vende mig, fik masseret forsiden
af benene i 5 min. og så kom spørgsmålet om ekstra, var dum nok til at tage imod et berøringsfattigt håndjob.

Fik et bad og betalte, efter 40 minutter stod jeg på landevejen igen.

Nok det ringeste behandling jeg hidtil har været ude for. :huh: 

Hun omtalte sig som ny ejer ved navn Nat.

-OD
Skrevet

Passer fint med hvad jeg oplevede sidst :( det er åbenbart i nedadgående kvalitet hos dem pt.

Skrevet

Trængte til en regulær omgang massage af min ømme ryg efter hækkeklipning.

Det var sidste på aftenen og valget faldt på Sawadee Ka, da de først lukker kl. 22.00.

Fik at vide at jeg kun kunne få en halv time, men sagde at jeg havde brug for en time.

Hun så noget træt ud, men gik med til en time.

Jeg fik masseret bagbenene i 20 minutter, blev bedt om af vende mig, fik masseret forsiden

af benene i 5 min. og så kom spørgsmålet om ekstra, var dum nok til at tage imod et berøringsfattigt håndjob.

Fik et bad og betalte, efter 40 minutter stod jeg på landevejen igen.

Nok det ringeste behandling jeg hidtil har været ude for. :huh:

Hun omtalte sig som ny ejer ved navn Nat.

-OD

Ja det var ikke opløftene nyt. Måske også det sene tidspunkt, det har jeg erfaret fra andre steder at det ikke giver de vildeste oplevelser. Når stedet kun har en halv / hel time tilbage og nogle steder skal pigen tilbage til Sverige, så bliver det ren rutine og olie sjask. Hvis jeg kommer forsent udaf start hullet, så bliver det på de steder som køre nat åbent.

Takker for din Pioneer indsats.

/giraffen

Skrevet

Jeg var derude Søndag. Jeg blev overhældt med olie og fik en noget mekanisk massage. Pigen, jeg ikke fik navnet på, så noget træt ud.

Hun spurgte til ekstra, kunne dog ikke selv gå hele vejen den dag.

Jeg blev tilbudt sex af en noget ældre kvinde, jeg takkede nej.

Desværre ikke en oplevelse, der gør, at jeg har lyst til at komme tilbage. :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.