Hop til indhold

Recommended Posts

Var i nærheden af Gl. Køge Landevej og kom i tanke om at jeg

trængte til lidt omsorg, og blev samtidig nysgerrig omkring pigestandarden hos Sawadee Ka.

300 Kr. for en times oliemassage, det jo småpenge tænkte jeg, som regel indfaldsvinklen til ruinering.

Blev modtaget og vist til rette af en almindelig udseende thaikvinde, ikke en der kunne friste til mere end ovennævnte.

Blev præsenteret for menukort og hele 2 udgaver af B2B til hhv 1000 og 1500 Kr., men holdt fast.

Afregnede og lagde mig til rette i det gode værelse på 1. salen.

Ind kom pigen og trykkede lidt på mine læg, jeg blev bare liggende uden at kigge op.

Lidt efter gik hun hen til musikanlægget, som er til højre for hovedgærdet og jeg fik øje

på en fantastisk skikkelse, i stram zebrastribet kjole, med et par lækre mørke ben på,

nu begyndte mit hjerte at slå lidt hurtigere.

Hun satte sig til rette ved mine ben, og der var omgående kontakt med hendes silkebløde lår, også det frække sted, så der var donkraft på fra første minut.

Den blide behagelige massage fortsatte med utallige strejf af den bagudrettede donkraft de næste tyve minutter, mens vi udvekslede nogle få sætninger.

Det var tid til at vende en halv, og nu så jeg det smukkeste og meget sødt smilende ansigt, begejstringen var i top.

Hun satte sig i havfruestilling ved min højre side og masserede op og ned af mine ben, hun trak min arm ud til siden og placerede min hånd på hendes øvre inderlår, der beholdt hun den længe, men kunne ikke holde den i ro.

Alt imens kunne jeg ikke få blikket væk fra hendes smukke ansigt, og når vore øjne mødtes brød hun genert ud i grin.

Hun spurgte om jeg ville mere og vi aftalte et håndjob i afklædt stand, hun var lidt genert så hun satte sig til rette med ryggen til så jeg ikke rigtig kunne se/komme til, men det gjorde bare at det hele trak lidt ud.

Da hun efterhånden var ved at løbe tør for armkræfter, byttede vi plads og jeg tog over. 8-)

Bagefter fulgte vi sammen i bad.

"First" er en meget flot, sød og lidt genert pige, lige som jeg kan lide det.

Overvejer allerede et udvidet program i næste uge.

http://www.sawadeekathaimassage.dk/

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holdt fast i oliemassage til 300 Kr. og afregnede 300 Kr. for dette.

Til sidst i forløbet bestilte jeg HJ med nøgen pige til Kr. 500.

Så det gik som så ofte før, kom af med 800 Kr ialt. :oops:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holdt fast i oliemassage til 300 Kr. og afregnede 300 Kr. for dette.

Til sidst i forløbet bestilte jeg HJ med nøgen pige til Kr. 500.

Så det gik som så ofte før, kom af med 800 Kr ialt. :oops:

-OD

Ja det kender vi alle, man bliver svag i koderne og andre steder når musikken spiller ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu er du sikker på at hun ikke har bøffet mere fra dig end de 800? Det er set før at en kunde har manglet penge når han har besøgt first :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu er du sikker på at hun ikke har bøffet mere fra dig end de 800? Det er set før at en kunde har manglet penge når han har besøgt first :cry:

Det kan jeg slet ikke forestille mig, desuden var jeg sammen med hende hele tiden.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oki. Der var ellers en længere tråd om det for et lille års tid siden. Men om det var her eller på hedo husker jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, har hun været der så længe? hun sagde hun havde været der en måned.

Men det er det sædvanlige med de små usandheder. :?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skal da helt klart afprøves. Mærkeligt jeg ikke har set hende hvis hun har været der mere end et år - jeg troede jeg kendte alle de "gamle".

God anmeldelse og glædeligt at vi er flere der stadigvæk oplever "normal" drift på stedet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvor ved du det fra? Det er en alvorlig beskyldning!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor ved du det fra? Det er en alvorlig beskyldning!

Det var en tråd enten her inde eller på hedo om det. Det er godt nok noget tid siden. Vil lige se om jeg kan finde den lidt senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?TID=1801&PN=13&title=thai-classic-massage-gl-kge-landevej

Her er tråden. Den er blevet rettet af admin men læser man lidt frem får man en ide om hvad det går ud på.

Faa som pigen kalder sig er hende der hedder first idag. Hun har været på 505 af flere omgange.

Så kan i jo selv bedømme ud fra det.

Det er læst, og det er et meget løst grundlag du bringer påstanden til torvs på. Det er jo påstand mod påstand. Der er en, en person der påstår at være blevet bestjålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er vi enig om. Men derfor er de der jo stadig.

De?? Rygterne eller hva?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeps. Men har hørt fra nogle af pigerne der nede at det ikke er løgn.

Undskyld Peter, men jeg synes det er Ekstea Blads jounalistik af værste skuffe du laver.

Jeg har engang hørt en fortælle at Peter har en lighter og hams venner ved han kan lide bål. Det er da ham der har sat ild til skolen. Det fortæller flere af hans kammerater da også.

Troværdigt- ikke? Næh, men lugten af røg hænger ved Peter resten af livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo måske. Men jeg har det fra flere af pigerne der fra der har sagt det uafhængig af hinanden. Det ville nok ikke ske hvis ikke der var noget om snakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan huske en gammel tråd i Gimel fra 2011, der omhandlede pengetyveri ved Sawadde.

http://www.gimel.dk/log/Anmeldelser1/Sh ... sp?ID=5815

Ofte er det i forbindelse med nedsabling af pige/sted når noget sådant påstås.

Har svært ved at se at en pige der får tusindvis af kroner får sit arbejde, skulle gøre

sig til tyv for nogle få hundrede kroner, med risiko for at ødelægge navn og rygte.

Når det er sagt tager jeg altid mine forholdsregler når jeg har reservekapital med.

Den bliver gemt af vejen i skjulte rum i pungen, andre end pigen har adgang til rummet,

evt. mens man er i bad.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det er sagt tager jeg altid mine forholdsregler når jeg har reservekapital med.

Den bliver gemt af vejen i skjulte rum i pungen, andre end pigen har adgang til rummet,

evt. mens man er i bad

Fremgangsmåden klinger meget bekendt i mine øren. Jeg brugte bare at putte overskudspengene ned i en sko, en sok eller en lomme med lynlås :lol: , når pigen var ude hos Franz Jäger. Det har jeg dog ikke gjort, siden jeg blev træt af thaiklinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Borende x:

siden jeg blev træt af thaiklinikker.

Det har jeg kuren mod. Jeg kender et sted du skal besøge! Så x´er boret igen, lover jeg :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Organ donor har helt ret. Hvorfor gøre sig til tyv for en hund, og risikere at miste jobbet.

Iøvrigt er thaier kendt for at være meget hæderlige og ærlige mennesker. OK små hvide løgne, men det er ikke for at stjæle fra dig, men for ikke at tabe ansigt, eller såre/fornærme dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Borende x:

Det har jeg kuren mod. Jeg kender et sted du skal besøge! Så x´er boret igen, lover jeg :mrgreen:

Vi lytter, Aarhuselsker...? :)

Mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...