Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Den skulle vist være god nok.

Jeg har hørt fra pålidelige kilder, at det er den tidligere mamasan, der nu vil gøre sig inden for restaurationsbranchen.

• Svar 84
  • Visninger 49.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Det er sgu da syret - skal da helt klart prøves når den er klar!

Skrevet

Den skulle vist være god nok.

Jeg har hørt fra pålidelige kilder, at det er den tidligere mamasan, der nu vil gøre sig inden for restaurationsbranchen.

Uha - man kan jo blive fristet til at prøve den også :-) Udover glimrende massage og andet spændende halløjsa, har jeg også fået meget glimrende mad i køkkenet i 505 gennem tiderne... Så held og lykke til hende med det nye erhverv... Måske tager hun pigerne med som tjenere :lol:

Skrevet

Eller endnu bedre. Man kan spise og få massage samtidig :lol: :lol:

• 3 weeks later...
Skrevet

Forsøgte at aftale tid med Nancy, som nu driver klinik på Hvidovrevej 80, men hun var desværre på ferie. Havde ellers virkelig set frem til et godt kærligt gensyn. Besluttede derfor at tage en tur i kanen med First i stedet på 505, da hun var en rigtig god oplevelse sidst. Hun havde så også ferie - øv. Endte med bare at tage ned på 505 og "go with the flow". Det blev så Sarah på ca. 35 der skulle have fornøjelsen. Massagen var, for at være helt ærlig, lidt mystisk. Jeg bestilte en times tantra og 95% af tiden gik med at hun kælede for mit røvhul. Konstant røvhulspirring uden penetration i en time er lige i overkanten - ville måske have federe hvis hun på et tidspunkt havde stukket en finger ind eller bevæget sig lidt rundt til andre dele af kroppen. Blev enige om HJ og hende nøgen. Ganske udemærket og jeg fik da også lov at kæle lidt for missen og hendes b-skåls bryster. Som type er hun lidt for gammel til min smag og hun er også lidt firkantet skåret, men hun har dejlig hud, et godt humør, ægte bryster og jeg slap kun 1.000 for det hele som varede ca. 50 min, så ok uden at være prangende.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Var et smut forbi til en dødssyg massage og et håndjob der åbenbart bare skulle overstås.

Den ikke særligt kønne massøse, Mai, forputtede sig nede i fodenden, uden for rækkevidde.

Selv om en del af aftalen var at være afklædt og berøringsvenlig.

Blev ikke vasket af, og var ude igen allerede efter 35 min, havde bestilt en time.

Værdi/prisforhold 300/800 Kr. :(

-OD

Skrevet

Nåååh, på trods af den ny stjerne (Em) har de tilsyneladende ikke helt styr på tingene (endnu).

Skrevet

Var et smut forbi til en dødssyg massage og et håndjob der åbenbart bare skulle overstås.

Den ikke særligt kønne massøse, Mai, forputtede sig nede i fodenden, uden for rækkevidde.

Selv om en del af aftalen var at være afklædt og berøringsvenlig.

Blev ikke vasket af, og var ude igen allerede efter 35 min, havde bestilt en time.

Værdi/prisforhold 300/800 Kr. :(

-OD

Mhm. Ja det er sgu det som er skræmmende ved stedet nu - man aner ikke hvad man får.

Jeg var selv forbi for en 1 måneds tid siden og fik den mest uengagerede og uinspirerende massage nogensinde af en ikke særlig køn pige. Det er første gang jeg er gået derfra uden at bestille ekstra.

Jeg havde ellers håbet at det var bedre nu efter jeg læste den gode anmeldelse af Em og havde egentligt planlagt et besøg i morgen, men jeg tror jeg enører Vester Voldgade i stedet for.

Skrevet
  • Author

Jeg havde ellers håbet at det var bedre nu efter jeg læste den gode anmeldelse af Em og havde egentligt planlagt et besøg i morgen, men jeg tror jeg enører Vester Voldgade i stedet for.

Kunne ellers være rart med en bekræftelse fra højere sted, om Em er et evt. fremtidigt besøg vær?

-OD

Skrevet

Den eneste jeg p.t. kan anbefale på 505 er First. Hun er sgu både lækker og berørningsvenlig m.m. Ville være fedt om de fandt tilbage til deres gamle jeg, hvor man egentlig bare kunne tage chancen, for alle var lækre og dygtige. Oddsene er blevet for dårlige for en god oplevelse, men lad os fortsætte med at informere her, så kan det vel ikke gå helt galt.

Mike: Hvilken af de to steder på Vester Voldgade skal du besøge? 1. Den ved Herreford? 2. Den ved skolen?

Skrevet

Mike: Hvilken af de to steder på Vester Voldgade skal du besøge? 1. Den ved Herreford? 2. Den ved skolen?

Jeg tænkte det skulle være Asia Thai Wellness - http://www.asia-thaiwellness.dk.

Jeg vidste ikke at der ligger to steder på Vester Voldgade - hvad er det andet for et?

Skrevet
  • Author

Jeg vidste ikke at der ligger to steder på Vester Voldgade - hvad er det andet for et?

Prani Wellness (HJ) +?

Dantes Plads 1

1556 København

Tlf. 52 38 88 38

http://www.praniwellness.dk

(Som tidligere lå i Roskilde)

-OD

• 2 weeks later...
Skrevet

Var forbi for 14 dage siden og hilse på Pinky. Sød pige med pink tøfler - fik mig allerede i godt humør. Hun er sød, naturlig og berøringsvenlig. Snakker temmelig godt dansk (har boet her i 9 år) og massagen var ikke noget specielt, tror dog alligevel jeg skal prøve hende igen, da det virkede som om hun først lige skulle lære en bedre og kende inden hun rigtig slog sig løs. Var så forbi igen i går og spurgte efter First, men hun var der ikke, så det blev Oem/Aem eller noget i den stil. Super sød pige på 25 år med lækker lille krop og en enkelt tusse (røvgevir). Hun var lige startet og snakkede kun engelsk, men det gjorde hun til gengæld ganske udmærket. Massagen var igen middel, hvilket er lidt ærgerligt når man nu ved hvor godt det kan være (Nam f.eks.), men til gengæld var hun helt med på hvad jeg kunne li - det var bare og melde klart ud, så gik hun i sving. Efter vi var færdige lå vi ca. 15 min. og kælede/snakkede og det var rigtig hyggeligt. Hun fik faktisk liv i banditten igen, men jeg orkede ikke mere. Begge gange blev der budt på bad (uden pige) og noget at drikke. De gamle dage med fodbad osv. er åbenbart helt forbi. Begge oplevelser vil jeg kategorisere som udmærket, men med plads til forbedring, specielt på massagen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Blev nød til lige at hilse på til morgen for at lette trykket. Ringede ned og spurgte efter First eller Pinky. First var der ikke og efter lidt snak frem og tilbage meldte de endeligt klart ud at hun er stoppet. Spurgte så til Pinky, men hun var ikke på arbejde. Hun nævnte herefter en masse navne jeg ikke kendte og tænkte, jeg tager sgu chancen. Kommer ned og løber ind i Oon (On), som jeg ikke har set i rigtig lang tid. Hun er en lille godte som passer perfekt til min smag og jeg er straks 100% klar, men så kommer Oem rundt om hjørnet og On beder hende om at gå med mig, da hun allerede er booket. Først blev jeg lidt øv over det, men så kiggede jeg lige på Oem igen og tænkte "fuck nogen smukke øjne hun har og lækker krop - hvad er problemet?". Snuppede en time med lidt blandet (opgraderede løbende) og til sidst hen imod afslutningen fik jeg kigget ordentligt på hendes røv og hvilket gudesyn. Hun har den mindste strammeste røv og jeg fik lov at liste en finger ind og massere. Efter et stykke tid og en god laaaaang analmassage til hende fik hun pludselig et stramt udtryk i ansigtet, kneb benene sammen og flyttede min hånd. Hun blev samtidig dejlig våd i missen, så jeg gætter på det var hendes stille måde at få en orgasme på. Hun har en tatovering (røvgevir), men hvis man ser bort fra den har hun røv som en på 16 (hun er 25). Efter vi begge var i mål skyndte hun sig at vaske mig af og lagde sig herefter op ad mig i min armhule. Super hyggeligt. Hun kysser også en del under massagen, men ikke på munden. Alt i alt endte jeg med 1.300 for 90 minutters fantastisk massage m.m. Hun kunne i øvrigt huske ALT fra sidst jeg besøgte hende, så man skal ikke prøve at løbe om hjørner med hende. Hvis man siger man vil spørge efter hende, så skal man også gøre det. Jeg brugte lige det første minut på at forklare hvorfor jeg IKKE havde spurgt efter hende :? Hun bad mig spørge efter Lany fremover, da hun er træt af at folk forveksler Oem med Oen. Begge piger er super skønne, så 505 er igen #1 på min liste.

Skrevet

Så har jeg været på besøg i Hvidovre.

Hende jeg besøgte hed Sarah/Sara, som vel kan beskrives som en middeludseende thai på ca 30 - 35 år. Brysterne var vel en lille B. Mener ikke der var nogle tatoveringer. Jeg synes det er svært med alderen. Så undskyld på forhånd, hvis det er helt hen i vejret.

Hun var nu sød nok at snakke med, men massagen var ikke noget specielt.

Vi blev på forhånd enige om en time, med massage og sex til 1.200.

Nå men hun masserede et stykke tid, som sagt var det ikke specielt godt, ikke når man kan lide det skal være hårdt, som jeg også sagde til hende. Men nu var det jo heller ikke primært massagen jeg var kommet for.

Hun bedte mig vende mig om efter at have ligget på maven noget tid, og så skulle vi til at gå i gang med sexen. Det var sgu en fesen omgang. Hun var bestemt ikke berøringsvillig, kunne da få lov til at pille ved bryster, men så heller ikke mere pilleri end det. Jeg prøvede på at slikke lidt, men det var også meget lidt. Hendes mis var glatbarberet og mærkeligt nok var det ikke nogen "læber", det var ligesom huden bare mødtes. Har aldrig oplevet sådan noget før ? (håber ikke det var en ombygget mand - men så er det da også prøvet) (Det tror jeg nu ikke det var) Hun var rimelig modvillig, og jeg vil da sige om mig selv at godt nok er jeg 46, men jeg var renvasket og nybarberet og er da ikke nogen skummel fyr at se på :D

På grund af hendes noget kedelige måde at være på, totalt uengageret og uvillig (i min optik) havde jeg problemer med at få den op og stå :evil: Efter noget selvpilleri skete der endelig noget (hurra) og op i hende kom den, så lige pludselig skulle hun nive mig i hver side af hofterne. Det gjorde faktisk temmelig ondt - ja så var der da ikke mere at komme efter der. Det blev så til et afsluttende håndjob.

Så troede hun det var forbi, men uret viste at jeg havde 20 minutter tilbage, så selv om massagen ikke var særlig god, bedte jeg hende om at give mig noget mere, jeg skulle sgu have noget for mine penge.

Jeg vil lige sige at jeg ikke er "hård" ved pigen når vi er sammen, ligger ikke og presser hende eller hiver og skubber omkring med hende, så det kan ikke være det der har gjort hende til en negativ oplevelse.

Til gengæld så jeg altså en vældig sød pige da jeg var på vej ud af døren og jeg må tilstå at jeg vil forsøge mig derude igen på et tidspunkt, MEN IKKE MED SARA/SARAH.

Skrevet

Det lyder godt nok som om hun skulle være blevet hjemme med den attitude. Jeg kommer lige dernede fra og efter den sædvanlige forveksling mellem On/Aem (Lany/Lenny) endte jeg med endnu en fantastisk tur med Lenny. Hun har de smukkeste mandelformede øjne, er super sød og har en vildt lækker krop. Nå, nok om hende, har jo rost hende ved flere lejligheder, men jeg bliver altså bare gladere og gladere for hende :oops:

Det jeg egentlig ville skrive er at On 100% sikkert er tilbage. Jeg så hende ved selvsyn sidste weekend og jeg snakkede med Lenny om hende i dag. Så hvis du er til bitte små thaipiger med store silikonebryster, så er det hende du skal prøve.

Er stadigvæk helt oppe og flyve efter min tur med Lenny. Hun simulerede på et tidspunkt at hun kneppede mig bagfra, men stak aldrig fingeren ind, men hvis hun havde gjort det tror jeg også jeg var eksploderet - det var satme godt. Hvis hun havde hevet en dildo frem havde hun sgu også fået lov at kneppe mig med den - jeg var helt væk.

Skrevet

Var også lige en tur forbi i dag og fik en tur med Em. Hun er godt nok lækker - søde øjne, små bryster og en dejlig fast røv. Udmærket massage. Lidt modvilligt gik hun med til at BJ uden tøj - med regnfrakke.

Næste gang tror jeg at jeg går efter oliesvenskeren i stedet, for opvarmningen var faktisk bedre end afslutningen.

Tip top pige jeg helt klart vil besøge igen - med håndarbejde tror jeg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er lige kommet hjem efter lidt mere end 1 times massage på Gl. Køge Landevej 505, hvilken lækker oplevelse jeg fik. Kan ikke huske navnet på pigen men hun var flot og kunne tage godt fat :P Helt klart et besøg værd.

Da jeg var på vej på værelset med pigen så jeg en anden af pigerne der arbejdede der, ville egentlig gerne skifte til hende da hun var vildt lækker (lige min smag) men det må blive en anden god gang :lol:

Jeg ved ikke om det bare er erfaring, men hun vidste i hvert fald hvad hun lavede mht. massagen, det var tip top.

Skrevet

Det lyder godt nok som om hun skulle være blevet hjemme med den attitude. Jeg kommer lige dernede fra og efter den sædvanlige forveksling mellem On/Aem (Lany/Lenny) endte jeg med endnu en fantastisk tur med Lenny. Hun har de smukkeste mandelformede øjne, er super sød og har en vildt lækker krop. Nå, nok om hende, har jo rost hende ved flere lejligheder, men jeg bliver altså bare gladere og gladere for hende :oops:

Det jeg egentlig ville skrive er at On 100% sikkert er tilbage. Jeg så hende ved selvsyn sidste weekend og jeg snakkede med Lenny om hende i dag. Så hvis du er til bitte små thaipiger med store silikonebryster, så er det hende du skal prøve.

Er stadigvæk helt oppe og flyve efter min tur med Lenny. Hun simulerede på et tidspunkt at hun kneppede mig bagfra, men stak aldrig fingeren ind, men hvis hun havde gjort det tror jeg også jeg var eksploderet - det var satme godt. Hvis hun havde hevet en dildo frem havde hun sgu også fået lov at kneppe mig med den - jeg var helt væk.

Jeg vil bare lige høre dig om det er hende Onn som var der for ca. 1 års tid siden inden hun smuttede afsted og åbnede Tamsabai på Hvidovrevej 233? Som du beskriver så havde Onn silikone bryster og en tatovering henover brystet.

Skrevet

Jeg vil bare lige høre dig om det er hende Onn som var der for ca. 1 års tid siden inden hun smuttede afsted og åbnede Tamsabai på Hvidovrevej 233? Som du beskriver så havde Onn silikone bryster og en tatovering henover brystet.

Yep - er 99% sikker, ja faktisk 100%!

Skrevet

Jeg kan stadig undre mig over, hvor hurtigt omskiftelige tingene er i thaiverdenen.

Skrevet

Så kom jeg en tur forbi 505 igen, denne gang fik jeg pigen som jeg så sidst, hvilken babe. Store bryster og generelt lækker krop, flot ansigt.. startede med 30 min bodytobody, der var tilbud, men endte med 1 time extra massage inkl. det løse. Kan klart anbefales ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Så blev det min tur (igen).

Onsdag ved 11 tiden om formiddagen

Karakterskala 1-10 hvor 10 er bedst.

Stedet:7

Pænt, rent og rydeligt og rene håndklæder.

Stereoanlægget i dobbeltværelset har det dog ikke så godt ;)

Pigen. "First" tror jeg. 2

Mangen til sur og uengageret mokke skal man lede længe efter.

Fra det øjeblik jeg trådte ind af døren, havde hun citronmund på.

Og det blev IKKE bedre trods forsøg på at skabe en god stemning.

Hun får dog 2, da hun er ret så lækker - lille ungt nips - og måske hun var pæn hvis hun ikke havde bæ-mund på.

Massagen: 2

Det var godt nok ikke noget at skrive hjem om. Oliebad kan vist dækkende.

Ekstra: 3

Klart under middel men håndværket mestrede hun dog. Men det var uengagemet med kæmpe fokus på at komme hurtigt.

Pris vs. ydelse: 3

Massage 1 time 300 kr. (betalt med det samme)

HJ 300

Samlet ikke specielt dyrt, men kvaliteten trækker gevaldigt ned.

Overordnet: 2,5

Der er sådan set kun point for de flotte lokaler og at First har en lækker krop.

Beretningen

Jeg havde egentlig besluttet mig for at genbesøge Hvidovrevej 80B, men en pludselig indskydelse fik mig til at køre til 505.

Det skulle jeg ikke have gjort :shock:

Allerede da døren blev åbnet så hun sur ud, og var IKKE særligt imødekommende. jeg havde naturligvis et smil på læben, men nåede ikke at sige noget, førend jeg blev gennet ind i dobbeltværelset.

Hun undgik hele tiden øjenkontakt, nærmest kastede et menukort til mig efterfuldt af "What do you want?".

Her skulle jeg være gået, men jeg håbede på, at med bestilling af 1 time kunne jeg få skabt en god stemning. Og First ser fandens lækker ud.

"have you been here before?" (stadig ingen øjenkontakt og knotten stemma")

"No - it is my first time". Jeg har været der én gang før for lang tid siden, men håbede på måske lidt ekstra god behandling ved denne lille løgn.

Hun reagerede slet ikke på mit svar, men forsvandt ud af døren.

Fra jeg lå nøgen på briksen til hun kom ind igen, gik der små 10 min. Det er sku lang tid.

Hun startede så med at skrue så meget ned for lyset, at vi egentlig var helt i mørke. Se på hende måtte jeg åbenbart ikke.

Derefter startede oliebadet.

Jeg forsøgte et par gange at starte en samtale op. Spørge til hendes navn mv., give komplimenter osv, men hun var total kold, så jeg opgav.

Hun viste tydeligvis ikke, hvordan hun skulle få en hel time til at gå, så nogen koordineret massage var der ikke tale om.

Et par ligegyldige stref blev det da til, men stemningen taget i betragtning, gav det INGEN virkning overhovedet.

Da spørgsmålet endelig kom, blev der kun tilbudt HJ.

Jeg havde fra starten håbet på at kunne vende stemningen og givet hende en ordentlig rusketur, men nu gad jeg slet ikke spørge ind til det.

Men jatak til HJ (Hvorfor gør vi det? :lol: )

Hun var egentlig ok til at spille, men stemningen var helt under gulvbrædderne, og det var tydeligt, at det bare skulle overståes. Hun lagde min hånd på hendes lår, men det har 100% klart, at den skulle blive lige præcis der.

da det var overstået, var der stadig 20 min tilbage, og ville meget gerne slippe.

Så hun sagde: "Now you take a shower".

Jeg nærmest dryppede af olie, men sagde at jeg hellere ville bade derhjemme. Det misforstod hun vist, og skred ud af værelset med med en tordensky over hovedet og et "Nono I wash.."

Efter lang tid kom hun tilbage med klud og varmt vand, og jeg fik vasket den værste olie af.

Stadig ingen snak, øjenkontakt eller andet.

Heller ikke på vej ud.

Jeg aner stadig ikke, hvad f.... jeg har gjort hende.

Hun skulle være blevet i sengen, og jeg skulle have vendt mig om og gået med den modtagelse.

Chance for gentagelse?

Absolut ingen

Skrevet

Det var da en jammerlig omgang Spillemand. Man skal altid følge sin første indskydelse, men det er jo nemt at sige i bagklogskabens dæmpede belysning.

Betalt du før eller efter den mindeværdig seance?

Fortalte du hende ikke at du var meget skuffet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.