Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Når det er sagt tager jeg altid mine forholdsregler når jeg har reservekapital med.

Den bliver gemt af vejen i skjulte rum i pungen, hvis andre end pigen har adgang til rummet,

evt. mens man er i bad.

Det har jeg selv en helt anden løsning på - tager simpelt hen bukser inkl. tegnebog med ud i badeværelset og lægger dem et sted, jeg hele tiden kan overskue, mens jeg bader.

Ingen grund til at løbe den mindste risiko i den situation... ;)

• Svar 84
  • Visninger 49.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet
Det har jeg selv en helt anden løsning på - tager simpelt hen bukser inkl. tegnebog med ud i badeværelset og lægger dem et sted, jeg hele tiden kan overskue, mens jeg bader
Det er også en oplagt løsning, men mange badeværelser er bare så små, at det nemt kan ende med buksevand også :lol:
Skrevet
  • Author

Fremgangsmåden klinger meget bekendt i mine øren. Jeg brugte bare at putte overskudspengene ned i en sko, en sok eller en lomme med lynlås , når pigen var ude hos Franz Jäger. Det har jeg dog ikke gjort, siden jeg blev træt af thaiklinikker.

Skal det forstås således at der ved dine nye græsgange ikke er noget i overskud :lol:

-OD

Skrevet
Skal det forstås således at der ved dine nye græsgange ikke er noget i overskud :lol:
Nej, slet ikke. Det skal forstås på den måde, at jeg på de nye græsgange aldrig har været det fjerneste nervøs for, at der skulle ske noget. Her har hersket fuld tillid fra første færd, og her bliver kun dén pung tømt, der alligevel helt skal tømmes :lol: .
Skrevet

Jo måske. Men jeg har det fra flere af pigerne der fra der har sagt det uafhængig af hinanden. Det ville nok ikke ske hvis ikke der var noget om snakken.

Synes ikke at PP skal stå alene med sin historie.

Jeg har osse fået det fortalt af pigerne dernede, "min" faste pige tog selv min jakke med ud i badet med den forklaring. Hun "pegede" med øjnene på en pige, men jeg ved ikke hvad hun hedder og har heller ikke mødt den omtalte pige.

Uanset om det er sket eller sker nu, er det vel lige en god reminder på at være lidt opmærksom, det kan ikke skade nogen.

Om det er Ekstrablads Journalistik at bringe udokumenterede påstande her kan man godt påstå, men så er næsten alt her vel nærmest udokumenterede påstande.

Det drejer sig vel om at gøre opmærksom på noget, så må vi andre tro på det eller lade være.

Det eneste jeg ville ha ændret var at nævne et navn, det kunne jo være forkert.

Man kan selvfølgelig kører den længere ud hvis man vil det, for hvis det ikke er en bestemt pige man nævner, så er det stedet, hvis det ikke er stedet, så er det Thaipiger generelt, osv. osv :? ,

Gently.

Skrevet

.... Hmmmm så dukkede min gamle gamle tråd op igen. Troede at den forlængst var parkeret.

Håber dog at folk efterfølgende har fundet ud af, at jeg ingen andre intentioner havde, end at dele min oprigtige oplevelse.

Kan huske at Mutter betalte mig de 500kr tilbage og undskyldte mange gange. Hun virkede oprigtig ked af det, og skældte hende ud. Mutter vidste jeg var en god kunde, som på daværende tidspunkt havde lagt en mindre formue ved at besøge Nancy. Så min troværdighed hos Mutter var så høj at hun straks gav mig pengende og undskyldte mange gange.

Jeg ønsker ikke at kommentere yderligere, da denne sag for mig er glemt, stedet har fået ny ejer, og jeg kommer der ikke mere.

Ps. Århus elsker. Synets det ville klæde tonen herinde, omkring min troværdighed, hvis du også lader den være parkeret!

Skrevet

Ps. Århus elsker. Synets det ville klæde tonen herinde, omkring min troværdighed, hvis du også lader den være parkeret!

Tja nu var det jo dig selv der hev tråden frem igen ;)

Omkring din troværdighed? Som du selv skriver på Hedomax er det påstand mod påstand. Min diskusion gik nu også mere med Peterpedal om det betimelige i netop at hive sådan en gammel sag frem igen, og komme med beskyldninger som ingen kan verificere.

Case closed!

Skrevet

For lige at træde i bananskrællen en sidste gang så er det jo netop IKKE bare en historie jeg finder på. Og den er nu også blevet verificeret af den oprindelige opretter af indlægget.

Om folk vil brugeadvarslen eller ej er jo op til dem selv men jeg mener stadig at den er på sin plads.

Skrevet

PeterPedal: Hvis en advarsel skal haven nogen betydning skal den være tidsvarende. Vi har intet hørt i lang tid udover dette enkeltstående tilfælde, så synes ikke den har nogen brugsværdi. Tværtimod har der været liv og glade dage på 505, men nu skal vi selvfølgelig lige se den nye ejer an og give hende en fair chance. Har selv fjollet lidt rundt i centrum de sidste par måneder, så er ikke selv helt up-to-date, men det var nok ikke længe inden jeg falder i gryden igen :?

Skrevet

PeterPedal: Hvis en advarsel skal haven nogen betydning skal den være tidsvarende. Vi har intet hørt i lang tid udover dette enkeltstående tilfælde, så synes ikke den har nogen brugsværdi. Tværtimod har der været liv og glade dage på 505, men nu skal vi selvfølgelig lige se den nye ejer an og give hende en fair chance. Har selv fjollet lidt rundt i centrum de sidste par måneder, så er ikke selv helt up-to-date, men det var nok ikke længe inden jeg falder i gryden igen :?

Kan godt være du ikke mener den er up to date. Men det er trods alt samme pige vi snakker om. Jaja en gang tyv altid tyv passer så heller ikke altid det ved jeg godt. Men derfor mener jeg nu stadig at advarslen den er på sin plads.

Så er der jo ikke nogen der kan komme og brokke sig bagefter over at det vidste de ikke.

Og hvis i vil have historien bekræftet så prøv at besøge det sted Nancy har købt. Der er 4 piger som ALLE kan bekræfte at det ikke bare er en historie der ikke holder vand.

Skrevet
  • Author

Skulle hun så har taget en 500 seddel for to år siden, så har hun jo tilsyneladende fået

sin straf for det dengang, jeg ser ingen grund til at vi alle skal boykotte hende ved vores

domstol herinde i al evighed pga. det.

Der er også konkurrence pigerne imellem, der var også en der påstod at en af pigerne

havde HIV på stedet for nogen tid siden.

Selv synes jeg hun er den kønneste/sødeste jeg har mødt på stedet og den der står bedst til mig,

og har dog prøvet 8-10 forskellige på stedet gennem tiden.

Men for en sikkerheds skyld tager jeg da lige penge med næste gang. ;)

-OD

Skrevet

*OD, af princip bruger jeg ikke synes godt om knappen. Jeg var lige ved at gøre en undtagelse her :P

Skrevet

[quote

Og hvis i vil have historien bekræftet så prøv at besøge det sted Nancy har købt. Der er 4 piger som ALLE kan bekræfte at det ikke bare er en historie der ikke holder vand.

Hvad hedder det stad Nancy har købt ??

Skrevet

http://www.skandinavian-thaiwellness.dk/

Tak og wow hvor ser Nancy dog fantastisk ud hvis det er hende i sort kjole !

Skrevet
Tak og wow hvor ser Nancy dog fantastisk ud hvis det er hende i sort kjole !
Jo, det er hende. Vil du være sikker, skal du kunne finde arret efter en fjernet tatovering bag på styrbord skulder. Gør du det, kan du roligt bestille en B2B.
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har fjollet rundt inde i CPH de seneste par måneder og ikke helt haft lysten til at besøge 505 pga. den dårlige stemning herinde, men i dag blev jeg sgu i lidt for godt humør og konen kommer først hjem ved midnat, så afsted med mig. Jeg var lidt skeptisk, både pga. omtalen herinde, men også fordi jeg allerede har fået en tur i dag, så var ikke helt sikkert på hvordan kalorius ville reagere. Det første jeg bemærker er at både tlf. og e-mail er forsvundet fra hjemmesiden. Jeg undre mig, men tager alligevel chancen og smutter derhen. Jeg bliver modtaget af Em (hende med det store modermærke på skulderen) og tænker fint nok, selvom jeg har haft rigeligt med sjov og ballade med hende gennem tiden. Jeg bliver vist ind i det store værelse til venstre (mit yndlings) og ligger mig til rette. Alt køre som det plejer og hun går i gang med den 1 times tantra massage jeg har bestilt. Lidt underligt så blev jeg ikke oplyst om pris eller opkrævet penge - det er første gang jeg har oplevet det på 505. Hun begynder at massere og bruger 80% af tiden på mine ædlere dele, hvilket er helt fint med mig, da jeg er top liderlig. Alt køre rutinemæssigt og efter 40 min intim koncert med George Michael beder hun mig vende mig om. Først her opdager jeg de har lavet et "mexican switch". Til min store overraskelse er pigen en helt anden, men heldigvis top lækker og lige efter min smag. Lille stram røv, slank talje og a-skåls bryster, som dog godt kunne trænge til et lille pift og et super kønt ansigt. Efter kort tid er jeg ved og eksplodere og hun spørger om jeg kunne tænke mig lidt ekstra. Jeg bestiller en håndtrold og det kom jeg ikke til at fortryde. Hun er vildt god til at give HJ og man må røre alt det man vil. På et tidspunkt blev det lidt for meget for hende og hun satte sig oprejst hårdt ned på min hånd, sådan at jeg ikke rigtig kunne give hende mere finger, men til gengæld kunne hun ride i det tempo der passede hende og sjovt nok fik hun vredet sig så meget at min ene finger endte i stjernen på hende og det var altså mere end jeg kunne holde til. Efter få minutter sagde det bang og mit 70 grader varme legeme kunne begynde nedkølningen. Jeg blev tilbudt et bad og det benyttede jeg mig af. Jeg blev også tilbudt vand ved ankomst og før afgang. Efter badet spurgte jeg hvad hun hed og først her gik det op for mig at det var First. Hun startede for kun en måned siden, men er virkelig godt selskab og selvsikker i sine ydelser. Betalingen blev lidt skæv, for hun begyndte på en eller anden længere matematisk øvelse, med 1 time tantra + hj + nøgen og det havde jeg sgu ikke lige energi til, så hun fik de 1.100 jeg havde med og som er det jeg plejer at give for den tur. Det var hun yderst tilfreds med. First er helt sikkert min favorit pige nu. Hvis hun holder den standard ved næste besøg også, så er der vidst ikke så meget der er ændret fra før. Da jeg var i bad havde jeg i øvrigt både kontanter, nøgler og mobil i bukserne der hang i rummet og alt var der, da jeg vendte tilbage. Skøn dag til alle!

Skrevet

Jeg har fjollet rundt inde i CPH de seneste par måneder og ikke helt haft lysten til at besøge 505 pga. den dårlige stemning herinde, men i dag blev jeg sgu i lidt for godt humør og konen kommer først hjem ved midnat, så afsted med mig. Jeg var lidt skeptisk, både pga. omtalen herinde, men også fordi jeg allerede har fået en tur i dag, så var ikke helt sikkert på hvordan kalorius ville reagere. Det første jeg bemærker er at både tlf. og e-mail er forsvundet fra hjemmesiden. Jeg undre mig, men tager alligevel chancen og smutter derhen. Jeg bliver modtaget af Em (hende med det store modermærke på skulderen) og tænker fint nok, selvom jeg har haft rigeligt med sjov og ballade med hende gennem tiden. Jeg bliver vist ind i det store værelse til venstre (mit yndlings) og ligger mig til rette. Alt køre som det plejer og hun går i gang med den 1 times tantra massage jeg har bestilt. Lidt underligt så blev jeg ikke oplyst om pris eller opkrævet penge - det er første gang jeg har oplevet det på 505. Hun begynder at massere og bruger 80% af tiden på mine ædlere dele, hvilket er helt fint med mig, da jeg er top liderlig. Alt køre rutinemæssigt og efter 40 min intim koncert med George Michael beder hun mig vende mig om. Først her opdager jeg de har lavet et "mexican switch". Til min store overraskelse er pigen en helt anden, men heldigvis top lækker og lige efter min smag. Lille stram røv, slank talje og a-skåls bryster, som dog godt kunne trænge til et lille pift og et super kønt ansigt. Efter kort tid er jeg ved og eksplodere og hun spørger om jeg kunne tænke mig lidt ekstra. Jeg bestiller en håndtrold og det kom jeg ikke til at fortryde. Hun er vildt god til at give HJ og man må røre alt det man vil. På et tidspunkt blev det lidt for meget for hende og hun satte sig oprejst hårdt ned på min hånd, sådan at jeg ikke rigtig kunne give hende mere finger, men til gengæld kunne hun ride i det tempo der passede hende og sjovt nok fik hun vredet sig så meget at min ene finger endte i stjernen på hende og det var altså mere end jeg kunne holde til. Efter få minutter sagde det bang og mit 70 grader varme legeme kunne begynde nedkølningen. Jeg blev tilbudt et bad og det benyttede jeg mig af. Jeg blev også tilbudt vand ved ankomst og før afgang. Efter badet spurgte jeg hvad hun hed og først her gik det op for mig at det var First. Hun startede for kun en måned siden, men er virkelig godt selskab og selvsikker i sine ydelser. Betalingen blev lidt skæv, for hun begyndte på en eller anden længere matematisk øvelse, med 1 time tantra + hj + nøgen og det havde jeg sgu ikke lige energi til, så hun fik de 1.100 jeg havde med og som er det jeg plejer at give for den tur. Det var hun yderst tilfreds med. First er helt sikkert min favorit pige nu. Hvis hun holder den standard ved næste besøg også, så er der vidst ikke så meget der er ændret fra før. Da jeg var i bad havde jeg i øvrigt både kontanter, nøgler og mobil i bukserne der hang i rummet og alt var der, da jeg vendte tilbage. Skøn dag til alle!

Godt at du har haft en go oplevelse med hende. Men at hun først er startet for 1 md siden passer ikke helt. Hun har mindst været der et halvt år. Men lad nu det ligge.

Skrevet

Både nummer og mail står på deres hjemmeside.

Skrevet

Det var hende selv der oplyste det med 1 måned, men egentlig er det jo ligegyldigt. Jeg kan altså stadigvæk ikke se tlf. og e-mail på deres side. Hos mig står der: Tlf: +

Jeg bruger Firefox på Win8.

Arghhh - kigger åbenbart på en gammel side - sorry!

Skrevet

Jeg kan altså stadigvæk ikke se tlf. og e-mail på deres side. Hos mig står der: Tlf: +

Jeg bruger Firefox på Win8.

Arghhh - kigger åbenbart på en gammel side - sorry!

Ja af en eller anden grund findes der to Swandee hjemmesider.

Den ene har telefonnummer og email http://www.sawadeekathaimassage.dk/beliggenhed.htm

Den anden har ikke http://sawadee.dk/beliggenhed/

Skrevet
  • Author

Ja af en eller anden grund findes der to Swandee hjemmesider.

Den ene har telefonnummer og email http://www.sawadeekathaimassage.dk/beliggenhed.htm

Den anden har ikke http://sawadee.dk/beliggenhed/

Stedet skiftede jo ejer, navn og hjemmeside for nogle måneder siden.

Det gamle sted hed sawadee og havde hjemmesiden http://www.sawadee.dk, eksistere ikke mere.

Det nye hedder Sawadee Ka, og har hjemmesiden http://www.sawadeekathaimassage.dk

Så se bort fra den gamle hjemmeside, der oplyses heller ikke adresse eller tlf. nr. mv.

(Læg mærke til at det er Sawadde Ka der bliver anmeldt, samt at det ligeledes er deres hjemmeside

der står skrevet) :|

-OD

Skrevet

Havde lige en time i overskud og var i Hvidovre så kørte lige et smut til 505

ringede i forvejen så jeg var sikker på at kunne komme til.

Blev modtaget af en smilende thai ved navn ME og blev lukket ind i værelset til venstre.

Bad om en time oil massage, hun viste mig menu kortet og foreslog tantra.

Jeg ville hellere have oil sagde jeg til hende, hvorpå hun blev lidt mopset, smed menukortet.

Jeg spurgte om hun ikke ville give mig oil massage for så ville jeg da gå igen.

Selvfølgelig ville hun det og forlangte 300 betaling med det samme.

Hun kom tilbage og begyndte massagen som var udemærket, og hendes humør var ok under massagen

Vi sluttede med et hj. udemærket også og vi sagde pænt farvel

Udemærket besøg som helhed og ME er en flot pige

The Rider

Skrevet

Læg mærke til at http://sawadee.dk/ er en hjemmeside for en restaurant der åbner den 8.juli :D

Så er forvirringen vist ikke længere til stede :-)

Måske det er den tidligere Mamasan på 505 der har åbnet en restaurant, hun lavede altid mad ude i køkkenet.

Må næsten ned og tjekke det.

Gently.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.