Hop til indhold
Guest Lady C

Hvor ofte bliver der rapporteret indlæg?

Recommended Posts

Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Øhhh nå da, da, da 
da, da, da,da, ma ma, ma ma
Sov sødt lille jumbo, dit lille pus!
Slet intet, min ven skal du mangle.
I morgen får du en kokosnød,
Og den skal du bruge som rangle.

Last night someone broke into my garage and stole my limbostick - just how low can people go? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Men syntes seriøst det er lidt pjat at spille overdommer hver gang en debat svinger sig lidt op, hvor følelserne måske går lidt over gevind, og anmelde der.    Vi er alle anonyme herinde, så sgu ingen der der behøver føle sig forulempet bare fordi bølgerne nogle gange går højt

Det du gør ved denne kommentar er jo lige netop at spille overdommer fordi du kommer med en subjektiv negativ vurdering af dem der rapporterer et indlæg grundet  personangreb. ;) Det er ok at du "dømmer " det som noget pjat men vil bare lige indvende at du jo selv stiller dig til doms for hvilke indlæg der er ok at indrapportere :P

I mit oplæg til denne debat skriver jeg at vi har forskellige grænser og jeg stiller mig ikke til dommer over om det er noget pjat at indrapportere, var såmænd bare nysgerrig på hvad brugere herinde så som nødvendigt at indrapportere.  

dernæst

ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Må indrømme jeg savner det politiske forum.   Der var mange oplysende tråde.  Og jo nogle gange gik bølgerne højt og nogle gange blev tråden afsporet.   Dog ikke se det store problem i det.   Det er ærgeligt de blev lukket ned, men som følge af alle de indrapporteringer der var.  Desværre.   

Det kan jeg godt forstå. 

Jeg kiggede indimellem osse ind på det politiske forum og så at der faktisk var oplæg med links der var ret oplysende og som jeg egentlig gerne også ville komme med bidrag til. Men da jeg så så hvordan der blev gået til den med personangreb  og modbydeligheder så blev jeg grebet af forstemmelse og undlod at komme med mit bidrag. fordi jeg synes det hurtigt går hen og får en temmelig useriøs klang når man går efter manden og ikke bolden. For fokus kommer væk fra emnet - som i sig selv - faktisk var ganske interessant.  Jeg synes altid det var de samme som sad og kastede mudder efter hinanden. Så selvom der faktisk var emner indimellem som jeg brændte for og som jeg havde lyst til at give mit bidrag til så fik det mig til at undlade at deltage.

  Jeg ved ikke om løsningen var at slette hele det forum men jeg kan i og for sig godt forstå at adm greb til den løsning. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det hvis det f.eks er et nyt medlem der har postet i et forkert fora, og ingen andre har reageret på det, og jeg skriver det også i tråden til TS hvis han/hun har oprettet en tråd i et forkert fora, dog på en pæn måde, som en venskablig gestus og oftest med en afsluttende ":)".

Ellers gør jeg det hvis der bruges et sprog som jeg synes virker "hadsk eller decideret nedgørende", og så naturligvis ved åbenbar SPAM

i min tid har jeg måske lavet 15-20 rapporter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner en markering på et indlæg hvis det allerede er rapporteret til Admin - en lille gul advarselstrekant, udråbstegn eller lign. 

Jeg indrapporterer normalt kun spam og forkert placerede tråde. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 timer siden:

Det du gør ved denne kommentar er jo lige netop at spille overdommer fordi du kommer med en subjektiv negativ vurdering af dem der rapporterer et indlæg grundet  personangreb. ;) Det er ok at du "dømmer " det som noget pjat men vil bare lige indvende at du jo selv stiller dig til doms for hvilke indlæg der er ok at indrapportere :P

 

Ikke for at fluekneppe, men vitterligt forskel på om man siger man ikke bryder sig om folk dømmer hinanden, og så køre den hen til man så dømmer andre med den kommentar. Så bliver det jo umuligt at sige fra.   

Hvis Claus syntes det var negativt at blive voldtaget i røven af Brian mod sin vilje.    Og bliver så besvaret med Claus er negativ fordi han ikke ville voldtages :biggrin:

Men ja godt se din poingte :)   Og nej jeg er bestemt ikke bedre end andre med så mange ting.  Og da positivt nogle reagere for at hjælpe og beskytte andre hvis de føler de bliver angrebet.   Men lige herinde på et forum ikke se problemet.  Vi er alle anonyme.  Derudover er det svært at være dommer (admin) og se hvem der startede først med at provokere.      Er personen der slår en ned på gaden udelukkende skurken, hvis han forinden er blevet spyttet på i ansigtet ?.   Uden at jeg vil have et svar, så bare vise at verden sjælden er helt sort og hvid.   Der er som regel en grund til folk reagerer som de gør.      

Og der syntes jeg faktisk sådan et forum er en dejlig ting.  Oplysende og underholdene.  Og i værste tilfælde hvor bølgerne gik højt, så være afløb for nogle, uden det har nogle konsekvenser for nogle i det virkelige liv.     

Og respekterer din mening vedr. lukning af politikkere forummet.  Og enig i mange af dine argumenter.   Dog vægter jeg fordelene/fornøjelserne af trådene højere end de ulemper de også medførte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, for 18 timer siden:

Jeg savner en markering på et indlæg hvis det allerede er rapporteret til Admin - en lille gul advarselstrekant, udråbstegn eller lign. 

Jeg indrapporterer normalt kun spam og forkert placerede tråde. 

/North 

God idé.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at et indlæg vel er "uskyldigt" indtil moderator/admin har taget stilling til det. Det er jo også brugere med forskellige holdninger som rapporterer på hinanden, og nok ikke altid får medhold. 

Så er det måske bedre med 5 rapporter på samme indlæg end en gul markering der signalerer noget, på et indlæg som måske i sidste ende bliver bedømt helt ok. 

 

Det ville også være lidt ubehageligt som bruger, at se en gul markering på sit indlæg i en halv dags tid uden at vide hvad det handlede om eller blev til, indtil admin fik kigget på sagen.

Redigeret af Nannas Hjørne
Tilføjede sidste paragraf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

God idé.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at et indlæg vel er "uskyldigt" indtil moderator/admin har taget stilling til det. Det er jo også brugere med forskellige holdninger som rapporterer på hinanden, og nok ikke altid får medhold. 

Så er det måske bedre med 5 rapporter på samme indlæg end en gul markering der signalerer noget, på et indlæg som måske i sidste ende bliver bedømt helt ok. 

 

Det ville også være lidt ubehageligt som bruger, at se en gul markering på sit indlæg i en halv dags tid uden at vide hvad det handlede om eller blev til, indtil admin fik kigget på sagen.

Så, er det en god ide eller ej? :P

Jeg tænker hver gang jeg anmelder et spam indlæg: gad vide hvor mange der allerede har indberettet? 

Man kunne evt nøjes med at sætte markeringen på visse typer af indberetninger, f.eks. spam og flyttes, og undlade det på personangreb m.fl

Se, nu er det en god idé.. :D

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, 1 time siden:

Så, er det en god ide eller ej? :P

Jeg tænker hver gang jeg anmelder et spam indlæg: gad vide hvor mange der allerede har indberettet? 

Man kunne evt nøjes med at sætte markeringen på visse typer af indberetninger, f.eks. spam og flyttes, og undlade det på personangreb m.fl

Se, nu er det en god idé.. :D

/North 

Det var et godt koncept som skulle fintunes ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg mener at hvis der er 5 brugere som anmelder et indlæg bliver den "fjernet" indtil en admin/moderator får kikket på den og laver en endelig vurdering – jeg syndes det er en super fin metode til hurtigt at stoppe en masse unødvendig "støj" :)

Jeg anmelder alt jeg ser som åbenlys spam og det virker jo fint – der går ikke lang tid så er indlægget væk og der er så nogle andre som kikker på det og vi andre skal ikke tænke så meget over det mere. :)

Jeg anmelder osse nogle gange tråde som er placeret forkert – ikke for at genere nogen, bare for at få "orden i systemet" :D

Jeg har vist en enkelt gang anmeldt en enkelt uforskammet/ubehøvlet/led personlig kommentar til mig selv – brugeren blev vist slettet ret hurtigt – ellers gider jeg ikke at blande mig i "mundhuggeri" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...