Hop til indhold
holmer

Lukning af bordeller

Recommended Posts

Guest Lady C

Nu har jeg jo ingen bordel erfaring overhovedet og er heller ikke traditionel gp, men har fulgt med i debatter og " anmeldelser" hvor det bliver beskrevet hvordan det foregår. 

Mange ting er nævnt her i denne tråd om hvad det kunne være årsag til bordellerne lukker rundt omkring og det vil jeg ikke kommentere på men blot lige nævne noget af det jeg selv har studset over når jeg har fulgt med i beskrivelserne af et bordel besøg. 

Der bliver gudhjælpemig banket på døren når tiden er gået!!!! Da jeg læste dette første gang måtte jeg lige stoppe op og falde lidt i staver inden jeg læste videre. Hvis jeg som kunde eller gp oplevede det ville jeg føle al værdighed blev taget fra mig. Illusionen om at være sammen med sin kæreste ( GFE) kan da på ingen måde holde når man tillader at der bliver banket på døren når tiden er gået.  Alene den ting  - som i nogle øjne sikkert bare er en bagatel - er rigeligt for mig til at jeg aldrig i livet kunne arbejde på et bordel. 

Kunden/ gæsten efterspørger en individuel og unik oplevelse . De vil have sex men også erotik, Og det indtryk jeg får når jeg læser diverse beskrivelser fra bordel miljøet - ja så er det da ret langt fra en individuel og unik oplevelse i mine øjne. Og der er mange erotikforskrækkende elementer i bordel konceptet. 

Det er ikke min mening at træde på nogle ved at sige det men jeg tænker at det moderne menneske ikke ønsker at en udefra kommende fortæller ham hvornår han skal være færdig med at sexe. ( banke på døren) og når det alligevel sker, tror jeg det er med til at jage det moderne menneske samt det menneske der har lidt selvrespekt - væk. 

Jeg forstår at tiden skal overholdes hvis der er andre der venter men det må kunne løses på en anden måde end at GP og gæst skal have deres seance afbrudt på en så usexet måde. 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 minutter siden:

Det er ikke min mening at træde på nogle ved at sige det men jeg tænker at det moderne menneske ikke ønsker at en udefra kommende fortæller ham hvornår han skal være færdig med at sexe. ( banke på døren) og når det alligevel sker, tror jeg det er med til at jage det moderne menneske samt det menneske der har lidt selvrespekt - væk. 

Der tror jeg at du tager meget fejl!

Jo det kan få nogle til at søge mod Privat Diskret, hele den måde det foregår på et bordel.

Men ikke så mange, at det  udgør en afgørende årsag til tilbagegangen for bordeller.

Kunder oplever ganske vist banken på døren som et irritationsmoment, men det er nok mest fordi mange er så bevidst om den begrænsede tid, de har købt sig til i meget dyre domme?

De har så meget fokus på at nå det de er kommet for, af ren angst for ikke at nå det inden at det banker på døren, og den tid de gerne vil have har de ofte ikke råd til.

Derfor ligger bankeriet i baghovedet, som et mentalt pres.

Men ellers så er der mange der fremhæver spændingen, ved træde ind af døren, ventetiden og hele stemningen under deres besøg.

Det har absolut intet med selvrespekt at gøre, hverken på bordel eller hos PD!

Der bare forskel på, hvad vi hver især foretrækker.

Her er det evige, kedelige men nødvendige kompromis for flertallet økonomisk.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

Der tror jeg at du tager meget fejl!

Jo det kan få nogle til at søge mod Privat Diskret, hele den måde det foregår på et bordel.

Men ikke så mange, at det  udgør en afgørende årsag til tilbagegangen for bordeller.

Kunder oplever ganske vist banken på døren som et irritationsmoment, men det er nok mest fordi mange er så bevidst om den begrænsede tid, de har købt sig til i meget dyre domme?

De har så meget fokus på at nå det de er kommet for, af ren angst for ikke at nå det inden at det banker på døren, og den tid de gerne vil have har de ofte ikke råd til.

Derfor ligger bankeriet i baghovedet, som et mentalt pres.

Men ellers så er der mange der fremhæver spændingen, ved  træde ind af døren, ventetiden og hele stemningen under deres besøg.

Det har absolut intet med selvrespekt at gøre, hverken på bordel eller hos PD!

Der bare forskel på, hvad vi hver især foretrækker.

Her er det evige, kedelige men nødvendige kompromis for flertallet økonomisk.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Du misforstår mig. Selvfølgelig ser jeg ikke på " banken på døren" som det eneste der gør at gæster bliver væk. Selvfølgelig skal der mere til end det. 

Jeg nævnte bare en enkelt grund ud af mange og jeg fremhæver det fordi jeg selv blev en smule bestyrtet da jeg læste om dette fænomen første gang og fik selv en følelse indeni af at det var mangel på respekt og ret uværdigt for alle parter. Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at byde mine gæster eller mig selv at andre end jeg selv og gæsten skulle afbryde vores seance. Jeg tænker at " banken på døren" er et udtryk for en ret maskinel og kynisk indgangsvinkel til købesex. Og jeg tror at de fleste mennesker ønsker varme, omsorg og individualitet samt selvfølgelig sex når de køber tid hos en GP. Der er ikke meget varme og omsorg i at forstyrre og blive forstyrret midt i en intim stund 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette bør ikke forsøges, mens corona situationen forbliver uændret!

Men man kan jo godt planlægge efter, at være klar med et tiltag, når tiden igen er til at forsøge nyt :)

Ja man behøver jo ikke fra den ene dag til den anden, at gå væk fra at drive ens sted, sådan som man altid har gjort det.
Og så til at drive stedet på en helt anden måde, på daglig basis.

Men man kunne måske godt teste alternative muligheder af?

Velovervejet, gennemtænkt og gennemført!

Først og fremmest skal der formuleres et koncept, der for alt i verden ikke må sættes i søen, pludseligt og med meget kort varsel.

Konceptet skal formuleres, beskrives og formidles i meget god tid.

Konceptet skal nå målgruppen 4 - 6 uger før det lanceres, og der skal skabes en dialog med målgruppen, der kan samle op på interessen i god tid forinden.

Samtidig med at der åbnes op for en kalender, hvor der kan bookes datoer, tider og timer 4 - 6 uger før konceptet sættes i drift.

Jeg vil anbefale mindst et depositum ved forudbestilling, selvom der generelt advares mod forudbetaling.

Men jeg mener at mindst et depositum er nødvendigt, da piger og steder har notorisk dårlige erfaringer med useriøse kunder til tidsbestillinger.
Jeg tror på at Pussy Galores kan kræve depositum, på tillid til dets gode navn og renomme.

Der kan så annonceres massivt for det, ofres penge på fremhævede annoncer, samtidig med en offensiv kommunikation, eksempelvis i forum på EG.

Pussy Galores kunne eksempelvis starte med, at lukke den sidste fredag fra midnat torsdag til fredag kl 00 - til søndag morgen kl 08.

Eksempelvis!

Torsdag den 5 november kl 24:00 til søndag den 8 november kl 08:00

Det giver 24 timer fredag til lørdag, og 8 timer lørdag nat til søndag morgen.
Ialt 32 timer hvor der kan lejes værelser døgnet rundt!

For i stedet, at konvertere Pussy Galores fra klinik vagter til time hotel.

Nu er der desværre, hverken en informativ beskrivelse af, eller billeder af stedet på Pussy Galores.

Men de lejer allerede værelser ud fra 250 kr, ser jeg.

Hvis der er måske 3 værelser som kan lejes ud, kan de altså potentielt lejes ud i 3 x 32 timer.

Det vil nok være en god ide, hvis mutter lønner 3 teledamer i 3 skift, hvor hun måske kunne tage den ene vagt selv?

Jeg forstår godt, at det kan vise sig uøkonomisk at have en værtinde på, men formålet er heller ikke at de 32 timer skal give overskud de første 2 - 3 gange.

Formålet bør være, at skabe en hype om initiativet i tiden op til, at det forsøges de første 2 - 3 gange.

En hype der skal brande PG som innovativ, og trække en generel interesse, eksempelvis i en tråd på EG om initiativet.

Den opnåede forhåndsinteresse, skal ikke i første række omsættes til at PG tjener penge på det forsøgsvis.

Faktisk så synes jeg, at mutter bør affinde sig med, at de første 2 - 3 gange giver en mindre indtægt, end hvis hun havde kørt med normale vagter, sådan som hun plejer.
Hvis det sker, måske viser det sig lønsomt fra føste færd, men kalkuler med at det ikke gør det.

Det vigtigste succeskriterie, vil være de data forsøget efterfølgende kaster af sig!

Hvor stor var forhåndsinteressen?

Var forhåndsinteressen varm luft, der ikke blev til bookinger?

Kom der løbende bookinger 4 - 6 uger op til lanceringen af initiativet, og hvordan udviklede bookingsituationen sig fra dag til dag?

Hvad endte belægningprocenten med efter lukketid, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100?

Endte belægningsprocenten med en fiasko, eller måtte PG modsat melde udsolgt, og kunne PG måske have solgt dobbelt op, hvis de havde haft kapaciteten?

Hvad afstedkommer det af omtale og anmeldelser de næste 4 uger, før man gentager det de samme dage over 32 timer?

Hvordan udvikler bookingerne sig de 4 uger efter premieren, og hvad er status efter at det er prøvet gang nr 2?

Herefter skal der analyseres på!

1.
Var belægningsprocenten en succes?

2.
Hvis ja til pkt 1, er der potentiale i at forfølge en strategi for vækst i timeleje?

3.
Hvis ja til pkt 1 og pkt 2, gør følgende sig så gældende?

A.
En værtinde er nødvendig alle 32 timer.

B.
Hvis ja til pkt A, gør en værtinde konceptet uøkonomisk selvom der er fuldt hus.

C.
Kan konceptet drives økonomisk med en værtinde i 32 timer.

D.
Kan konceptet organiseres på en sådan måde, at en værtinde kan undværes helt eller delvis.

E.
Hvis ja, eksempelvis som et budget koncept med høflig selvbetjening.
Hylder med lagner, håndklæder, vasketøjskurv, sæbe, køkkenrulle og kondomer.
Kaffeautomat, vandkoger og køleskab med vand.

F.
Hvis ja til pkt D + E, så måske timeleje i blokke af 3 - 6 timer, med efterfølgende inspektion mellem hver lejer.

Kombi drift

Et sådant forsøg giver mulighed for at justere, indskrænke og udvide ved behov, alt efter efterspørgsel, og om det er rentabelt.

Først og fremmest udgør det en mulighed, for at tænke driften ind i en cyklus, hvor PG i princippet kan udnyttes 24 timer i døgnet, uden at der behøver at være lukket.

Det handler om at forretningen ikke behøver, kun at stå på et ben, men godt kan have flere forretningsben, hvor der er forskellige kunder til forskellige tilbud.
Det være sig såvel mandlige lejere til deres affærer, som kvinder der mangler stedet til deres bekendtskaber.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Altså "banke på døren", er jo klart noget som hører klinik konceptet til. Den mere milde version, er at kradse med neglene på døren, som en anden hus kat :D

Men selv når du besøger PD piger, så holder pigen jo øje med tiden, eller bliver varslet. Det være sig en skinger IPhone alarm, mens man er i gang med "afslutningen". Skulen med det ene øje på det væg hængte ur, mens man egentligt er i gang med et "kæreste" kys osv. Nogle sætter alarmen lige inden man hopper ned i sengen... 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Der bliver gudhjælpemig banket på døren når tiden er gået!!!! Da jeg læste dette første gang måtte jeg lige stoppe op og falde lidt i staver inden jeg læste videre. Hvis jeg som kunde eller gp oplevede det ville jeg føle al værdighed blev taget fra mig. Illusionen om at være sammen med sin kæreste ( GFE) kan da på ingen måde holde når man tillader at der bliver banket på døren når tiden er gået.  Alene den ting  - som i nogle øjne sikkert bare er en bagatel - er rigeligt for mig til at jeg aldrig i livet kunne arbejde på et bordel. 

Du har helt ret. Bla.derfor jeg aldrig besøger disse steder. Godt tænkt Lady C.

Redigeret af sanook
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Galores skrev, for 18 timer siden:

Hej alle der læser med

Flere steder skrives der er de gængse bordeller ikke formå at tilpasse sig markedet. 
Det vil være dejligt at få dette uddybet. 

Hvad mangler div. bordeller for at være tilpasset markedet? 

Mvh. Pussy Galores

Hej PG

Må indrømme, at jeg IKKE har læst hele tråden, så beklager, hvis jeg siger, der er sagt :P

Men for mig er det svært at opsøge de skønne piger på bordel:

- Hjemmesider er gamle, irriterende og svære at bruge.

- Der er ingen overblik over, hvad pigerne tilbyder, og tekst er ofte intetsigende og skrevet i 3. køn.

- Billeder er meget ofte manipuleret i en sådan grad, at det næsten ikke ligner mennesker. 

- Det er ofte således, at man ikke kan kontakte pigen direkte.

Så hvis jeg er i "det" humør, at jeg trænger til lidt kvindligt selskab, så er de danske kvinder (og undskyld i kære, søde, dejlige GP´ere, at jeg skærer jeg over en kam, og vurderer jer ud fra min meget ringe viden om Københavnske bordeller) :wub: svære at kontakte, svært at finde "den rigtige", der tilbyder det, som jeg søger, kendt for falsk alder, manipulerede billeder og meget ofte bakket op af "fanboys" på EG. Jeg har ihvertfald besøgt en meget berømt, dansk GP, hvor billeder og tekst beskrev en kvinde midt i 30´erne, og realiteten nok snarer var midt i 40´erne. 

Så Bordeller har vel ganske enkelt et meget dårligt ry? Min mavefornemmelse når jeg kigger på en dansk kvinde er ihvertfald mere tvivlende, end hvis jeg kigger på en udenlandsk (ja ja - jeg er også blevet ret god til at spotte de MANGE falske OG falske anmeldelser på EG)

Og jeg er fuldstændig ligeglad med pris og ydelser - enhver kvinde skal tage den pris som hun synes er passende, og tilbyde det, som hun har det godt med. 

Håber du kan bruge mine ord til noget - det er ihvert skrevet som en hjælpende hånd, og ikke for at nedgøre hverken bordeller eller skønne, danske GP´ere. 

Mvh

T

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Dette bør ikke forsøges, mens corona situationen forbliver uændret!

Men man kan jo godt planlægge efter, at være klar med et tiltag, når tiden igen er til at forsøge nyt :)

Ja man behøver jo ikke fra den ene dag til den anden, at gå væk fra at drive ens sted, sådan som man altid har gjort det.
Og så til at drive stedet på en helt anden måde, på daglig basis.

Men man kunne måske godt teste alternative muligheder af?

Velovervejet, gennemtænkt og gennemført!

Først og fremmest skal der formuleres et koncept, der for alt i verden ikke må sættes i søen, pludseligt og med meget kort varsel.

Konceptet skal formuleres, beskrives og formidles i meget god tid.

Konceptet skal nå målgruppen 4 - 6 uger før det lanceres, og der skal skabes en dialog med målgruppen, der kan samle op på interessen i god tid forinden.

Samtidig med at der åbnes op for en kalender, hvor der kan bookes datoer, tider og timer 4 - 6 uger før konceptet sættes i drift.

Jeg vil anbefale mindst et depositum ved forudbestilling, selvom der generelt advares mod forudbetaling.

Men jeg mener at mindst et depositum er nødvendigt, da piger og steder har notorisk dårlige erfaringer med useriøse kunder til tidsbestillinger.
Jeg tror på at Pussy Galores kan kræve depositum, på tillid til dets gode navn og renomme.

Der kan så annonceres massivt for det, ofres penge på fremhævede annoncer, samtidig med en offensiv kommunikation, eksempelvis i forum på EG.

Pussy Galores kunne eksempelvis starte med, at lukke den sidste fredag fra midnat torsdag til fredag kl 00 - til søndag morgen kl 08.

Eksempelvis!

Torsdag den 5 november kl 24:00 til søndag den 8 november kl 08:00

Det giver 24 timer fredag til lørdag, og 8 timer lørdag nat til søndag morgen.
Ialt 32 timer hvor der kan lejes værelser døgnet rundt!

For i stedet, at konvertere Pussy Galores fra klinik vagter til time hotel.

Nu er der desværre, hverken en informativ beskrivelse af, eller billeder af stedet på Pussy Galores.

Men de lejer allerede værelser ud fra 250 kr, ser jeg.

Hvis der er måske 3 værelser som kan lejes ud, kan de altså potentielt lejes ud i 3 x 32 timer.

Det vil nok være en god ide, hvis mutter lønner 3 teledamer i 3 skift, hvor hun måske kunne tage den ene vagt selv?

Jeg forstår godt, at det kan vise sig uøkonomisk at have en værtinde på, men formålet er heller ikke at de 32 timer skal give overskud de første 2 - 3 gange.

Formålet bør være, at skabe en hype om initiativet i tiden op til, at det forsøges de første 2 - 3 gange.

En hype der skal brande PG som innovativ, og trække en generel interesse, eksempelvis i en tråd på EG om initiativet.

Den opnåede forhåndsinteresse, skal ikke i første række omsættes til at PG tjener penge på det forsøgsvis.

Faktisk så synes jeg, at mutter bør affinde sig med, at de første 2 - 3 gange giver en mindre indtægt, end hvis hun havde kørt med normale vagter, sådan som hun plejer.
Hvis det sker, måske viser det sig lønsomt fra føste færd, men kalkuler med at det ikke gør det.

Det vigtigste succeskriterie, vil være de data forsøget efterfølgende kaster af sig!

Hvor stor var forhåndsinteressen?

Var forhåndsinteressen varm luft, der ikke blev til bookinger?

Kom der løbende bookinger 4 - 6 uger op til lanceringen af initiativet, og hvordan udviklede bookingsituationen sig fra dag til dag?

Hvad endte belægningprocenten med efter lukketid, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100?

Endte belægningsprocenten med en fiasko, eller måtte PG modsat melde udsolgt, og kunne PG måske have solgt dobbelt op, hvis de havde haft kapaciteten?

Hvad afstedkommer det af omtale og anmeldelser de næste 4 uger, før man gentager det de samme dage over 32 timer?

Hvordan udvikler bookingerne sig de 4 uger efter premieren, og hvad er status efter at det er prøvet gang nr 2?

Herefter skal der analyseres på!

1.
Var belægningsprocenten en succes?

2.
Hvis ja til pkt 1, er der potentiale i at forfølge en strategi for vækst i timeleje?

3.
Hvis ja til pkt 1 og pkt 2, gør følgende sig så gældende?

A.
En værtinde er nødvendig alle 32 timer.

B.
Hvis ja til pkt A, gør en værtinde konceptet uøkonomisk selvom der er fuldt hus.

C.
Kan konceptet drives økonomisk med en værtinde i 32 timer.

D.
Kan konceptet organiseres på en sådan måde, at en værtinde kan undværes helt eller delvis.

E.
Hvis ja, eksempelvis som et budget koncept med høflig selvbetjening.
Hylder med lagner, håndklæder, vasketøjskurv, sæbe, køkkenrulle og kondomer.
Kaffeautomat, vandkoger og køleskab med vand.

F.
Hvis ja til pkt D + E, så måske timeleje i blokke af 3 - 6 timer, med efterfølgende inspektion mellem hver lejer.

Kombi drift

Et sådant forsøg giver mulighed for at justere, indskrænke og udvide ved behov, alt efter efterspørgsel, og om det er rentabelt.

Først og fremmest udgør det en mulighed, for at tænke driften ind i en cyklus, hvor PG i princippet kan udnyttes 24 timer i døgnet, uden at der behøver at være lukket.

Det handler om at forretningen ikke behøver, kun at stå på et ben, men godt kan have flere forretningsben, hvor der er forskellige kunder til forskellige tilbud.
Det være sig såvel mandlige lejere til deres affærer, som kvinder der mangler stedet til deres bekendtskaber.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Jeg syntes godt om dit forslag.

Men tænker at landets bordeller har kørt deres forretning på samme vis i en menneskealder. Jeg tror at det er op ad bakke at få bodellerne til at ommøblere deres koncept. Jeg tror ærlig talt ikke de evner det for så var der allerede lavet bare lidt om med tiden.

Jeg var for år siden på et par bodeller hvor hver pige kørte hendes egen butik.

Ingen teletrunte der sidder og nedgør at man er en stor kvinde. Den bliver svær at sælge over telefonen.

Ingen banken på døren. Ingen fast lukke tid. Ingen blandende i hvad pigen tilbød og hvad hendes priser var.

Lejen lå mellem 1000-1500 som var i overkanten da vi selv stod for alt.

Sidste bodel jeg var på ligger vel en 3-4 år tilbage i Århus. Der var fuld hus på vagterne dernede. Så gæster manglede der ikke. ( Dengang )

Jeg er voksen og ønsker ikke at andre skal diktere hvordan jeg skal køre min forretning. Derfor er jeg gået all in pd.

Det er faktisk ganske let at klare alle formålene selv. 

Hvis den dag kommer at bodellerne er der for pigerne og gæsternes skyld og ikke deres egen, som jeg håber de gør så tror jeg de har en chance for at overleve.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
holstebronx skrev, for 6 timer siden:

Hmm... Altså "banke på døren", er jo klart noget som hører klinik konceptet til. Den mere milde version, er at kradse med neglene på døren, som en anden hus kat :D

Men selv når du besøger PD piger, så holder pigen jo øje med tiden, eller bliver varslet. Det være sig en skinger IPhone alarm, mens man er i gang med "afslutningen". Skulen med det ene øje på det væg hængte ur, mens man egentligt er i gang med et "kæreste" kys osv. Nogle sætter alarmen lige inden man hopper ned i sengen... 

 

 

 

Det er da rigtigt at der også i PD konceptet bliver holdt øje med tiden, det er jo en vis tid man køber, men jeg oplever ikke det samme stres og jag som på en klinik hvis man ikke lige er færdig når tiden udløber, og der er som regel også tid til lidt hyggesnak bagefter. På de klinikker jeg har været blev der banket på døren af en teledame der nidkært vogtede over tiden og ofte bankede på døren inden tiden var gået, og hvis man ikke var færdig blev der banket endnu hårdere anden gang. Det var ofte også sådan at når akten var færdig skyndte pigen sig ud af rummet og man blev lukket ud af teledamen, det er for mig rent samlebåndsarbejde. Mine aftaler er mellem mig og pigen og det er der ikke andre der skal blandes ind i, jeg sætter aldrig mere mine ben på et bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kammerherre skrev, for 59 minutter siden:

Det er da rigtigt at der også i PD konceptet bliver holdt øje med tiden, det er jo en vis tid man køber, men jeg oplever ikke det samme stres og jag som på en klinik hvis man ikke lige er færdig når tiden udløber, og der er som regel også tid til lidt hyggesnak bagefter. På de klinikker jeg har været blev der banket på døren af en teledame der nidkært vogtede over tiden og ofte bankede på døren inden tiden var gået, og hvis man ikke var færdig blev der banket endnu hårdere anden gang. Det var ofte også sådan at når akten var færdig skyndte pigen sig ud af rummet og man blev lukket ud af teledamen, det er for mig rent samlebåndsarbejde. Mine aftaler er mellem mig og pigen og det er der ikke andre der skal blandes ind i, jeg sætter aldrig mere mine ben på et bordel.

Vi søger vel alle mere eller mindre det som vi ikke får i hverdagen. Og rigtig mange mennesker Idag oplever stress og jag og har en hektisk hverdag. Tid er blevet en mangelvare. Og i takt med at at dette samfundsproblem med stress og jag og ligegyldighed  stiger bliver man mere og mere bevidst om det og får behov for det modsatte. Nemlig ro, tid, omsorg og lasngsommelighed. Ægte interesse for ens person. Konceptet med at tjene penge som det alt overskyggende formål og som skinner så tydeligt igennem på ( nogle) bordeller passer dårligt sammen med menneskelige værdier og det som mange mennesker har behov for. 

Hvis det overordnede formål derimod er at give gode og dejlige autentiske  oplevelser ( og samtidig selv have det sjovt) så skal pengene nok komme helt af sig selv som en dejlig biting :)

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, 1 time siden:

Det er da rigtigt at der også i PD konceptet bliver holdt øje med tiden, det er jo en vis tid man køber, men jeg oplever ikke det samme stres og jag som på en klinik hvis man ikke lige er færdig når tiden udløber, og der er som regel også tid til lidt hyggesnak bagefter. På de klinikker jeg har været blev der banket på døren af en teledame der nidkært vogtede over tiden og ofte bankede på døren inden tiden var gået, og hvis man ikke var færdig blev der banket endnu hårdere anden gang. Det var ofte også sådan at når akten var færdig skyndte pigen sig ud af rummet og man blev lukket ud af teledamen, det er for mig rent samlebåndsarbejde. Mine aftaler er mellem mig og pigen og det er der ikke andre der skal blandes ind i, jeg sætter aldrig mere mine ben på et bordel.

Jamen det er vel også fint, at blive varslet med flere omgang af banke på døren. 

Men der er jo utroligt mange ting, som ikke er "normale", i forhold til hvis det var en kæreste... Man skal vente på at pigen er på vagt, man skal booke tid, have penge med osv. :D

Men kan man abstrahere for alt dette, så er glædes pige besøg nu rigtigt gode synes jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig lidt, at tilgængelighed vist ikke rigtigt er nævnt i denne debat, for lige på det punkt er der stor forskel på bordellet og P/D. Lad mig prøve at give et måske lidt karikeret billede af, hvad jeg mener:

De fleste mænd tager nok udgangspunkt i, at de gerne vil besøge en bestemt pige, snarere end at tage hen til et bordel (og så ellers bare acceptere en af de piger, som har vagt på det tidspunkt). Hvis pigen arbejder på et bordel, så skal besøget jo ligge på det tidspunkt, hvor hun er på vagt, hvilket f.eks er torsdag kl 16-24. Dermed er manden låst fast til lige præcis de otte timer, og hvis nu dagen eller tidspunktet passer dårligt, er det dermed udelukket at se pigen. Hun kan så på andre ugedage have andre vagter på andre steder i landet, men det er ligegyldigt for dem, som ikke er indstillet på en længere transport.

Indenfor P/D er pigerne ofte på i nogle uger ad gangen, men er så tilgængelige stort set hver dag (hvilket meget få danske piger er). Det gør det meget nemmere at planlægge et besøg, fordi kunden dermed har langt større mulighed for at vælge et tidspunkt, som passer ind i hans kalender. Til gengæld kan han så kun se pigen i løbet af de tre uger, hvorefter han pænt må vente, indtil hun er her igen. Eller som praksis synes at være blandt hovedparten af os mænd på Eroguide: vælge at besøge en anden tilgængelig pige i mellemtiden.

Personligt ser jeg relativt ofte på Escortguide for at danne mig et indtryk af, hvem jeg godt kunne tænke mig at besøge på et tidspunkt. Anmeldelser her på EG spiller selvfølgelig også ind. Når så jeg har mulighed for at komme af sted på besøg, vil jeg typisk se, om nogen af de tidligere spottede piger har aktive annoncer og så gå efter en af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
holstebronx skrev, for 47 minutter siden:

Jamen det er vel også fint, at blive varslet med flere omgang af banke på døren. 

Men der er jo utroligt mange ting, som ikke er "normale", i forhold til hvis det var en kæreste... Man skal vente på at pigen er på vagt, man skal booke tid, have penge med osv. :D

Men kan man abstrahere for alt dette, så er glædes pige besøg nu rigtigt gode synes jeg :)

Det er lige netop det her der er pointen i det hele ( tror jeg) i mænd der har gået på bordel altid har lært at det normale er at der bliver " banket på døren" i er blevet " opdraget" til at sådan er det bare. Når man - som jeg - kommer udefra - så kan jeg jo gøre opmærksom på det absurde i at underkaste sig et sådan koncept. At finde sig i noget som er så langt fra almindelig anstændighed og respekt for privatliv som noget.  

Men når der så kommer et koncept der tilgodeser ønsker om respekt for ens privatliv, ja så er det klart at man hellere vil det. 

At banke på døren og i det hele taget blande sig i to menneskers sexliv hører jo ingen steder hjemme 

Og ønsker en gæst GFE så er det jo oplagt at søge derhen hvor ( illusionen) om at det er ens kæreste man er intim sammen med - er størst. 

Nu vil jeg ikke sidde her og reklamere for P/D konceptet. Men blot sige at jeg synes det er indlysende - set gennem mine briller - hvorfor PD konceptet vinder større og større terræn 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Lady C Det vinder ikke større terræn - PD piger oplever også et fald i besøgende.

Mam skal være lavet af et specielt materiale, for have arbejde PD som pige, for du er langt mere udsat. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig lidt, at tilgængelighed vist ikke rigtigt er nævnt i denne debat, for lige på det punkt er der stor forskel på bordellet og P/D. Lad mig prøve at give et måske lidt karikeret billede af, hvad jeg mener:

De fleste mænd tager nok udgangspunkt i, at de gerne vil besøge en bestemt pige, snarere end at tage hen til et bordel (og så ellers bare acceptere en af de piger, som har vagt på det tidspunkt). Hvis pigen arbejder på et bordel, så skal besøget jo ligge på det tidspunkt, hvor hun er på vagt, hvilket f.eks er torsdag kl 16-24. Dermed er manden låst fast til lige præcis de otte timer, og hvis nu dagen eller tidspunktet passer dårligt, er det dermed udelukket at se pigen. Hun kan så på andre ugedage have andre vagter på andre steder i landet, men det er ligegyldigt for dem, som ikke er indstillet på en længere transport.

Indenfor P/D er pigerne ofte på i nogle uger ad gangen, men er så tilgængelige stort set hver dag (hvilket meget få danske piger er). Det gør det meget nemmere at planlægge et besøg, fordi kunden dermed har langt større mulighed for at vælge et tidspunkt, som passer ind i hans kalender. Til gengæld kan han så kun se pigen i løbet af de tre uger, hvorefter han pænt må vente, indtil hun er her igen. Eller som praksis synes at være blandt hovedparten af os mænd på Eroguide: vælge at besøge en anden tilgængelig pige i mellemtiden.

Personligt ser jeg relativt ofte på Escortguide for at danne mig et indtryk af, hvem jeg godt kunne tænke mig at besøge på et tidspunkt. Anmeldelser her på EG spiller selvfølgelig også ind. Når så jeg har mulighed for at komme af sted på besøg, vil jeg typisk se, om nogen af de tidligere spottede piger har aktive annoncer og så gå efter en af dem.

Jeg forstår godt hvad du mener med tilgængelighed. 
Men at være på vagt 12 timer i døgnet, i flere uger, er decideret usundt for en pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Jeg forstår godt hvad du mener med tilgængelighed. 
Men at være på vagt 12 timer i døgnet, i flere uger, er decideret usundt for en pige.

 

Det kræver vel bare lidt planlægning fra begge parter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

@Lady C Det vinder ikke større terræn - PD piger oplever også et fald i besøgende.

Mam skal være lavet af et specielt materiale, for have arbejde PD som pige, for du er langt mere udsat. 
 

Hvis både bordeller og PD konceptet oplever fald i besøgende hvor går de besøgende så hen?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 12 timer siden:

 

Der bliver gudhjælpemig banket på døren når tiden er gået!!!! Da jeg læste dette første gang måtte jeg lige stoppe op og falde lidt i staver inden jeg læste videre. Hvis jeg som kunde eller gp oplevede det ville jeg føle al værdighed blev taget fra mig. Illusionen om at være sammen med sin kæreste ( GFE) kan da på ingen måde holde når man tillader at der bliver banket på døren når tiden er gået.  Alene den ting  - som i nogle øjne sikkert bare er en bagatel - er rigeligt for mig til at jeg aldrig i livet kunne arbejde på et bordel. 

 

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg er klinikkonceptet gennemprøvet ned i mindste detalje.  På en klinik køber man tid, og tiden skal jo indenfor rimelighedens grænse overholdes.  Der er nok også tale om en gammel procedure, hvor alverdens teknologi ikke var opfundet.  Man ved at hvis ingen tager initiativ at holde tiden, så bliver mange gæster bare hængende - Sådan er det nu engang (uafhængigt af koncept)

Man har vel så dengang tænk at et diskret banke på døren,  var en fin måde at fortælle begge parter på, at nu skal vi til at runde af (derfor diskret banken på døren ca 5 min før tiden udløber) 

Som jeg også har skrevet mangler der nok også lidt lyst til at gennemgå konceptet og spørge sig selv "Ja, selvfølgelig skal tiden inden for rimelighedens grænser overholdes, men kunne det i dag mon ikke gøre mere elegant " 

Jeg er enig med dig i, at selvom det er en lille ting, så har det meget stor betydning for den samlede oplevelse.   Det trækker klart ned på skalaen for, om et besøg opfattes som en eksklusiv oplevelse med gæsten i centrum, eller om gæsten føler at der er tale om knivskarp business.  

Reelt burde det ikke være noget problem, dels at lade den selvstændige kvinde selv styre det med tiden.  og dels   montere en lille diskret lampe,  eller andet der kan minde en om, at tiden er ved at være brugt (Vi skal til at afslutte) 

I privat/diskret er det jo også ganske normalt at man benytter forskellige "værktøjer" til at holde lidt styr på tiden.  Kunsten er jo at gøre det så diskret, at gæsten ikke opdager det. Så et æggeur der vækker overboen er næppe en god ide

Styrring af tid er bestemt en faktor, som skal tages seriøst,  men det skal jo ikke gøres på en måde, der får folk til at holde liv i gamle fordomme omkring bolle-fabrikker, maskinsex.  Jeg er rimelig sikker på, at hvis man vil have gæsten til at føle "luksus, særbehandling m.v."  så er man nødt til at flytte ansvaret over på den aktive kvinde, og så må hun vurdere, om man skal gå lidt over tiden for at få afsluttet på en god og naturlig måde eller ej.  Ser over tid bliver slutresultat omkring tid nok det samme, men man får gjort noget ved fordomme og signalværdierne

Nu er det så kun nævnt proceduren omkring "banke på".   Hvis så overvejer at ændre på den procedure kunne man jo så ved samme lejlighed vurdere, om kvinderne altid skal forlade lokalet, når manden er kommet, og tiden er tæt på at være gået.  Det er et værktøj til at få gæsten til at tage sit tøj på, og når kvinden så kommer tilbage igen så ligger det ligesom i luften at nu skal vi lige sige farvel, og gæsten følges til døren.   Det er et fint psykologisk værktøj som kan benyttes til "tidsrøvere",  men det er faktisk ikke nødvendigt at bruge overfor alle. 

Jeg synes ikke at man skal droppe alle værktøjer og procedurer, men blot dels flytte noget mere selvstændighed over på kvinderne og samtidigt tillade nogle lidt friere rammer.   Som gæst har man vænnet sig til det,  men korrekt set med friske øjne, virker det alt for stift.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig lidt, at tilgængelighed vist ikke rigtigt er nævnt i denne debat, for lige på det punkt er der stor forskel på bordellet og P/D. Lad mig prøve at give et måske lidt karikeret billede af, hvad jeg mener:

De fleste mænd tager nok udgangspunkt i, at de gerne vil besøge en bestemt pige, snarere end at tage hen til et bordel (og så ellers bare acceptere en af de piger, som har vagt på det tidspunkt). Hvis pigen arbejder på et bordel, så skal besøget jo ligge på det tidspunkt, hvor hun er på vagt, hvilket f.eks er torsdag kl 16-24. Dermed er manden låst fast til lige præcis de otte timer, og hvis nu dagen eller tidspunktet passer dårligt, er det dermed udelukket at se pigen. Hun kan så på andre ugedage have andre vagter på andre steder i landet, men det er ligegyldigt for dem, som ikke er indstillet på en længere transport.

Indenfor P/D er pigerne ofte på i nogle uger ad gangen, men er så tilgængelige stort set hver dag (hvilket meget få danske piger er). Det gør det meget nemmere at planlægge et besøg, fordi kunden dermed har langt større mulighed for at vælge et tidspunkt, som passer ind i hans kalender. Til gengæld kan han så kun se pigen i løbet af de tre uger, hvorefter han pænt må vente, indtil hun er her igen. Eller som praksis synes at være blandt hovedparten af os mænd på Eroguide: vælge at besøge en anden tilgængelig pige i mellemtiden.

Personligt ser jeg relativt ofte på Escortguide for at danne mig et indtryk af, hvem jeg godt kunne tænke mig at besøge på et tidspunkt. Anmeldelser her på EG spiller selvfølgelig også ind. Når så jeg har mulighed for at komme af sted på besøg, vil jeg typisk se, om nogen af de tidligere spottede piger har aktive annoncer og så gå efter en af dem.

Jeg kan sagtens følge dig, når man anskuer det fra gæstens synspunkt.  Set fra den modsatte side,  ønsker man jo et struktureret liv.   Det er vel også derfor at nogle klinikker har "pussycall"   hvor et besøg kan arrangeret udenfor kvindens normal vagter. 

Det er så bare ikke mit indtryk, at det benyttes særligt ofte.  Jeg har gjort det et par gange, og synes det netop var det der skulle til for at få kalenderne til at passe sammen.  Det kunne selvfølgelig markedsføres lidt bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 20 minutter siden:

Hvis både bordeller og PD konceptet oplever fald i besøgende hvor går de besøgende så hen?  

Tiden lige nu er meget speciel pga Covid-19.   Ser man bort fra det, er udbuddet nok bare for stort i forhold til efterspørgslen.   Derved også sagt at thai, de prisbillige udenlandske kvinder  også oplever at der skal "kæmpes" mere om gæsterne end tidligere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære EG bruger

 

Tak for de mange forslag.

Flere af disse går på at vi Klinikkerne/Pussy Galores bla. kan fremleje vores lokaler på time basis i alle døgnets timer.

Det gør vi allerede. Ikke alle døgnets timer men i vores åbningstid. Vi lejer ud både enkelte rum og hele huset, men vi skal da gerne annoncer mere for det og være åbne for at lave længere aftaler end blot få timer. Alle skal velkomme til at leje lokaler.

Lokaleleje er inkluderet:

1. Et værelse/hus: El, vand, varme, internet, tv, fastnet telefon samt mobil man kan benytte frit. Alt inventar samt håndklæder og sengelinned. Sikkerhed i form af alarm og tv overvågning, div. indkøb (servietter, wc papir, badesæbe, skumgummiklude, kondomer mm.)

 

2.Telefondame/receptionist - besvarelse af telefon, tidsbestillinger, modtagelse af gæster, rengøring, skift og vask af sengetøj mm.

 

3. Annonce i Ekstra Bladet, div. internetsider samt hjemmesiden pussygalores.dk

 

@kanonkongen

På Pussy Galores har vi altid gjort tingene fair. Ingen gæster ingen huslejeudgift.
Ingen penge til pigen, ingen penge til huset.
Dette til trods for at Pussy Galores stadig har udgifter der skal betales.

 

@Rejsenetværk

Tak for en masse gode forslag.
Skal nok kigge det igennem nogen gange.
Vi har tidligere forsøgt med mere privat udlejning også uden telefondame men har desvære ikke gode erfaringer med det. De sidste mange år har vi haft et samarbejde med to escort bureauer der benytter vores lokaler, men der er ikke så stor efterspørgsel på det, som man umiddelbart skulle tro.

Det er en god ide med mere info og bedre oplysning på hjemmesiden også om lokaler samt vejledning til offentlig transport.
Det vil blive taget til efterretning TAK

 

@Madame Illona

En klinik/bodel er vel blot et sted/lokaler. Som pige/kvinde er vi alle forskellige. Nogen kan lige at arbejde alene eller med den samme kolleger, andre synes at et klinikfælleskab er lige dem. Her i huset sætter vi pris på et fælleskab, men også at vi ikke selv skal booke aftaler, tage telefon, svare på spørgsmål mm. De fleste har en hverdag der ikke gør det muligt at bruge den tid der kræves på at besvare, opkald, efterspørgsler, e-mails eller bestille aftaler i kalenderen. Det er ikke ens betydende med at nogen dikterer ens dag eller at man ikke har fod under ejet bord, det gør blot tingene nemmer at have andre til det administrative arbejde.
Vi gør alle blot, hvad der passer os bedst.

 

@Lady C

Det er op til den enkelte pige om man ønsker at der bankes eller kradses på døren. Jeg har oplevet klinikker der har en lille lampe mest i udenlandet, der tændes når tiden er gået, ikke et lysstofrør eller lignende, bare en lille diodelampe. Nogen steder skrus musikern lidt ned og op igen for at indiker at tiden er gået og/eller har man som pige selv  styr på sin tid. Igen er det op til den enkelte hvordan og hvad man ønsker og bedst kan lide.

Du skriver “Og rigtig mange mennesker Idag oplever stress og jag og har en hektisk hverdag. Tid er blevet en mangelvare.” Det kunne ikke siges bedre. Derfor oplever nogen at det at have en telefondame, udlejer mm. der ordner det praktiske som et godt alternativ til ikke selv at stresse med det praktiske arbejde. Man skal blot komme og gør det man er god og har lyst tl og overlade de surre pligter til andre.

 

@Mr_T

Hjemmesider kan variere men jeg synes nu at mange af de store danske klinikker har gode og informative hjemmesider. Men tak, det er da valid kritik.
Billederne er ofte til debat, også pigerne imellem. “Hvor meget eller hvor lidt skal disse redigeres”?. Det er simpelthen så svært at sige noget til billederne, eftersom pigerne selv bestemmer hvordan de vil have billederne og JA mange klinikker inkluderet Pussy Galores har længe haft billeder der er lige i den retoucherede ende. Kritikken modtaget ;)
Flere piger har deres egen mail eller telefon de kan kontaktes på men som tidligere skrevet, ønsker en del ikke selv at tale med gæster. Ikke fordi der er noget galt i det men det kan være svært at få tid i hverdagen. Husk også på at de fleste af jer, her på EG er seriøse og kontakter kun pigerne/klinikkerne når i har et oprigtigt ønske om en aftale eller relevant spørgsmål. Det er dog ikke alle der gør det samme. En del ringer uden at have intention om et besøg og i enkelte tilfæde er der også 0059 lignende opkald :D  (hvis man kan huske hvad det var) hvilket kan være til stor frustration for når man nu er i humøret til noget helt andet.

 

@Den_glade_amatør

Det er forståligt da det kan være svært at planlægge et frækt besøg med faste tider. Det er heller ikke sikkert at ens favorit pige er på, lige den dag man har mest lyst til hende. Vi har forsøgt med det koncept der hedder Pussy Call. Det går ud på at du som gæst kan bestille et besøg med lige den pige du ønsker, når det passer dig og pigen. Det er udenom vagtplaner mm.

Er det en attraktiv mulighed?

Hvis JA, er 1 time for meget at bestille, skal det være muligt at bestille 1/2 time?

Pussy Galores

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Hvis både bordeller og PD konceptet oplever fald i besøgende hvor går de besøgende så hen?  

Først og fremmest er faldet i gæster til danske piger, drevet af stigningen af gæster til udenlandske piger.

Det er den mest synlige del af udviklingen.

Men heldigvis er frafaldet næppe, hverken af danske piger, eller danske mænd til danske piger, helt så katastrofal som det umiddelbart kan se ud til?

Udviklingen er bare mærkbart for bordeller, PD, mutre og piger samme sted, for når gæsterne udebliver forsvinder pigerne, og dermed lukker til sidst steder, både PD og bordeller.

Det som der så ikke er så synligt og håndgribeligt, det er de veje mænd og piger finder hinanden på nettet, hvor de indleder kontakterne, de træffer aftaler og de mødes.

De piger og mænd behøver steder, hvor de kan mødes på neutral grund, og ofte sker det på hoteller og moteller.

Det er steder, hvor de officielt ikke er velkomne!

Nogle steder bliver de måske stiltiende accepteret som gæster, hvis de evner at holde meget lav profil, så stedet ikke får problemer

Andre steder skal de holde lav profil, fordi de bliver smidt ud på stedet, hvis de bliver opdaget i deres ærinde på hotellet.

Som jeg ser det så indbyder udviklingen til nye udlejningskoncepter!

Som udgør et tilbud til alle piger der før arbejdede på bordel, eller som PD, og piger der aldrig har gjort det, men som hele tiden har arbejdet på nettet uden om den etablerede branche.

Fleksible løsninger med kort og langtidsleje, hvor princippet er selvbetjening, men med en basis service til basis behov af huset.

Frem for alt så skal lejere opleve det som så attraktivt på fleksibilitet og pris, i sammenligning med bordel og PD, at de tager alt det med, som de selv skal stå for, bare de har stedet hvor de kan få besøg.

Mange er efterhånden vant til at klare det hele selv, annoncer, profiler, aftaler og hotel etc.

Jeg tror på at behovet i ly af udviklingen er latent, og bare venter på at en erfaren mutter, eller andre vil give alle disse piger og mænd et brugbart, og et prisgunstigt alternativ til hotel eller motel.

Men det nytter ikke at du har det mest velegnede sted, hvor beliggenheden er den forkerte.

Dit sted skal både ligge trafik logistisk optimalt for gæsterne, og i sammenhæng med at gæsterne til pigerne bor på hotel, eller i egen bolig i deres ende af den trafikale pipeline, med effektiv og lettilgængelig adgang til at komme til og fra dit sted, for et besøg af, eller hos piger på stedet.

Men det forudsætter en forretningsmodel, hvor dit sted er i udbud 24 timer i døgnet, og på en sådan måde at flowet af gæster og lejere er maksimalt.

Der skal omsættes flere ud og ind af døren, for at det kan betale sig, end der skal til faste piger på faste vagter, hvor huset er dårligt udnyttet, og lukket i for mange timer hver dag.

Det giver for store omkostninger for mutter og piger, og så ender det med at lukke, fordi pigerne forsvinder, når mændene ikke længer kommer i et tilstrækkeligt antal.

PS

Nu er der igen fejl som jeg ikke kan rette, fordi curseren går i blåt, fjerner mellemrum og sletter i stedet for at rette :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden:

Først og fremmest er faldet i gæster til danske piger, drevet af stigningen af gæster til udenlandske piger.

Det er den mest synlige del af udviklingen.

Men heldigvis er frafaldet næppe, hverken af danske piger, eller danske mænd til danske piger, helt så katastrofal som det umiddelbart kan se ud til?

Udviklingen er bare mærkbart for bordeller, PD, mutre og piger samme sted, for når gæsterne udebliver forsvinder pigerne, og dermed lukker til sidst steder, både PD og bordeller.

Det som der så ikke er så synligt og håndgribeligt, det er de veje mænd og piger finder hinanden på nettet, hvor de indleder kontakterne, de træffer aftaler og de mødes.

De piger og mænd behøver steder, hvor de kan mødes på neutral grund, og ofte sker det på hoteller og moteller.

Det er steder, hvor de officielt ikke er velkomne!

Nogle steder bliver de måske stiltiende accepteret som gæster, hvis de evner at holde meget lav profil, så stedet ikke får problemer

Andre steder skal de holde lav profil, fordi de bliver smidt ud på stedet, hvis de bliver opdaget i deres ærinde på hotellet.

Som jeg ser det så indbyder udviklingen til nye udlejningskoncepter!

Som udgør et tilbud til alle piger der før arbejdede på bordel, eller som PD, og piger der aldrig har gjort det, men som hele tiden har arbejdet på nettet uden om den etablerede branche.

Fleksible løsninger med kort og langtidsleje, hvor princippet er selvbetjening, men med en basis service til basis behov af huset.

Frem for alt så skal lejere opleve det som så attraktivt på fleksibilitet og pris, i sammenligning med bordel og PD, at de tager alt det med, som de selv skal stå for, bare de har stedet hvor de kan få besøg.

Mange er efterhånden vant til at klare det hele selv, annoncer, profiler, aftaler og hotel etc.

Jeg tror på at behovet i ly af udviklingen er latent, og bare venter på at en erfaren mutter, eller andre vil give alle disse piger og mænd et brugbart, og et prisgunstigt alternativ til hotel eller motel.

Men det nytter ikke at du har det mest velegnede sted, hvor beliggenheden er den forkerte.

Dit sted skal både ligge trafik logistisk optimalt for gæsterne, og i sammenhæng med at gæsterne til pigerne bor på hotel, eller i egen bolig i deres ende af den trafikale pipeline, med effektiv og lettilgængelig adgang til at komme til og fra dit sted, for et besøg af, eller hos piger på stedet.

Men det forudsætter en forretningsmodel, hvor dit sted er i udbud 24 timer i døgnet, og på en sådan måde at flowet af gæster og lejere er maksimalt.

Der skal omsættes flere ud og ind af døren, for at det kan betale sig, end der skal til faste piger på faste vagter, hvor huset er dårligt udnyttet, og lukket i for mange timer hver dag.

Det giver for store omkostninger for mutter og piger, og så ender det med at lukke, fordi pigerne forsvinder, når mændene ikke længer kommer i et tilstrækkeligt antal.

PS

Nu er der igen fejl som jeg ikke kan rette, fordi curseren går i blåt, fjerner mellemrum og sletter i stedet for at rette :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hmm ja jeg kan kun anbefale at man holder fast i sine stamgæster og giver dem en supreme behandling. Gør man det behøver man såmænd ikke engang annoncere og kan spare penge den vej også. Det er kvaliteten fremfor kvantiteten der holder i disse tider tror jeg. 

Jeg har ikke mere at tilføje lige nu. Jeg har ikke mærket noget fald i efterspørgslen hos mig men det er vel ligegyldigt når det handler om bordeller osv. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Lady C skrev, 1 time siden:

Hvis både bordeller og PD konceptet oplever fald i besøgende hvor går de besøgende så hen?  

Hjem til konen.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Galores skrev, for 45 minutter siden:

Vi har forsøgt med det koncept der hedder Pussy Call. Det går ud på at du som gæst kan bestille et besøg med lige den pige du ønsker, når det passer dig og pigen. Det er udenom vagtplaner mm.

Er det en attraktiv mulighed?

Hvis JA, er 1 time for meget at bestille, skal det være muligt at bestille 1/2 time?

Jeg er lidt usikker på, om Pussy Call alene dækker over møder på bordellet eller også omfatter escortmøder, men set fra gæstens synspunkt vil Pussy Call være en forbedring af tilgængeligheden og dermed øge sandsynligheden for, at man rent praktisk kan finde et muligt tidspunkt at mødes på. Jeg ved ikke, hvor lang tid i forvejen, man så skal booke, for at pigen har en reel mulighed for at mødes? Men det er vel i princippet ikke stort anderledes end ved P/D-aftaler, hvor man jo heller ikke ved, om pigen har tid om f.eks tre timer eller samme aften.

Pussy Call muligheden bør dog i givet fald også annonceres andre steder end på bordellets hjemmeside, for ellers er der nok mange, som ikke ser det.

Hvad tid angår, så virker det i min optik helt fair, hvis man ikke kan lave 30 minutters aftaler på Pussy Call. Pigerne synes nok heller ikke supergodt om at skulle “stå på spring” for en enkelt 30 minutters tid. Omvendt finder mange EG-brugere det dyrt med over 2000kr for en time. Måske en mellemløsning med minimum 45 minutter kunne være muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...