Hop til indhold
holmer

Lukning af bordeller

Recommended Posts

Mr_T skrev, for 5 timer siden:

- udpensl for os stakkels mænd, hvad det er du som GP tilbyder. Ja - jeg kysser - men ikke med tunge, du må slikke mig, men ikke bruge fingre i rosen osv. Og så husk lige at skrive hvad DU tænder på

Det lyder simpelt, men er det måske ikke helt alligevel; ja, jeg kysser, men ikke med alle. Ligesom det ikke er alle jeg vil knalde med. Jeg tilbyder ikke GFE, i hvertfald ikke officielt, men det betyder ikke at ingen får GFE hos mig ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 10 timer siden:

Du bliver ikke amatør af, at du lader kunderne tage et bad før timeprisen går igang. Det er faktisk meget normalt og ganske god pli og service. Også bagefter.
 

Uanset hvor ren man møder op er der nogle piger, der ser det som en naturlig ting, at man lige tager et hurtigt bad inden. Jeg vil godt nok være skuffet, hvis den tid et bad tager bliver trukket fra tiden i sengen, og tror faktisk aldrig det er sket. Bliver som oftes tilbudt et bad bagefter også. Det er også udover tiden. Men nej, jeg bruger altså så ikke tyve minutter i badet, som du skrev. Men gør det ganske hurtigt. 
 

Jeg betaler for de ydelser eller den tid, som det intime mellem pigen og jeg skal foregå. Jeg betaler ikke for at skal låne toilettet eller bruseren inden og en del piger kan faktisk godt lide at snakke lidt bagefter. Der er ofte dem der starter en dialog om et eller andet de har på hjertet. Godt nok mest de udenlandske, som måske sidder meget i lejligheden og faktisk gerne vil have en fornuftig snak med en fornuftig mand. Det koster altså ikke ekstra. 


Nu besøger jeg så heller ikke hekse og måske det er anderledes der i forhold til, at der formentlig foregår en masse kontrol og overtagelse af kunden i et eller andet underkastelses halløj og så giver det måske mening, at taxameteret starter når slaven indtræder heksens domicil... ved det ikke. Men uanset hvad, så kommer vi aldrig til at ses... og det lever vi sikkert fint med begge to :)

 

Synes i øvrigt du skulle overveje, at få sådan en lille kasse op ude på badeværelset, så slaven skal betale med mønter for det vand han bruger, så er det også slut med lange bade og heksen får lidt flere mønter i kassen :D

Kære Hr Knight

Allerførst vil jeg beklage mit indlæg, jeg kan godt forstå jeg har udtrykt mig dårligt, trods jeg har gjort mig meget umage, for at de fleste kan forstå mig, men det er øjensynlig ikke helt lykkes….min fejl, og jeg undskylder rigtigt meget, men jeg har ikke den udviget grønthandler eksamen, jeg er kun Can Mag. hiverrist.

Nu kunne jeg ikke lade være med at føle mig en smule stødt, sådan at du lavede et lille personangreb, men det havde du jo ikke i tankerne, for du havde jo bare ikke forstået min indlæg, vel?

Måske ligger fejlen slet ikke der, og der er du jo totalt uden skyld, og der er du jo til givet på forhånd, du har jo simlethen, fået de forkert briller fra din optiker sidst du var hos brillemanden.....du har fået de negative briller på ik? eller er det læse brillen der mangler eller er det simlethen forståelses brillen?

Men dit forslag om en mønt kasse vil jeg tænkr over for de slaver der mener det er rimeligt at bruge 20 min til bad, før deres tid på 60 min begynder og evt. det samme bagefter....

Spørg så dig selv om du arbejder tilsvarende gratis på dit arbejde.

Men som du siger: vi hygger jo og vil gerne give god servis….og gør man det så kommer gæsten igen....men hvem er idioten? og hvornår skal man sige nok er nok?

Nu har jeg skrevet det igen....jeg beklager rigtigt meget hvis du ikke har forstået det denne gang, men så tror jeg desværre ikke der er noget at gøre....find en anden tråd og kik på....

evt. Bamsesbilledebog.@com

Del dette indlæg


Link til indlæg

AirBnb har nok også være med til at lukke de danske bordeller. Det er super nemt for en udenlandsk pige at booke en lejlighed og så med det samme gå i gang med at tilbyde sig på nettet. Det har skabt en konstant strøm af unge eksotiske skønheder som tilbyder deres kroppe til noget lavere priser end de danske piger gør. Forudsat at servicen er god , så er det sgu svært at modstå en smuk ung ungarsk tøs, kontra en dansk trunte i start 40'erne som har været på menuen i årevis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Nu har jeg skrevet det igen....jeg beklager rigtigt meget hvis du ikke har forstået det denne gang, men så tror jeg desværre ikke der er noget at gøre....find en anden tråd og kik på....

evt. Bamsesbilledebog.@com

Hold da helt op og hvem skrev lige personangreb! 
 

Ja ja, en GP - nok særligt en heks - der får lidt modstand til sine indlæg bliver sjældent vel modtaget herinde, men alligevel. 
 

Der er naturligvis kun din sandhed, min fejl.... 

 

Jeg vil dog følge dit råd og finde en anden tråd, for det er da spild af tid, at kommentere videre på dine indlæg i hvert fald. 
 

God aften til dig også! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 22.9.2020 at 02:49:

Hmm... Altså "banke på døren", er jo klart noget som hører klinik konceptet til. Den mere milde version, er at kradse med neglene på døren, som en anden hus kat :D

Men selv når du besøger PD piger, så holder pigen jo øje med tiden, eller bliver varslet. Det være sig en skinger IPhone alarm, mens man er i gang med "afslutningen". Skulen med det ene øje på det væg hængte ur, mens man egentligt er i gang med et "kæreste" kys osv. Nogle sætter alarmen lige inden man hopper ned i sengen... 

 

 

 

Hos Cassiopeia er der tre små led-pærer sat på dørkarmen. Selvfølgelig er det lidt stressende, når man opdager, at nr. 3 er tændt, men har oplevet at være blevet kastet ned i madrassen, for pigen var ikke helt færdig med mig - det var en dejlig oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
The Dark Knight skrev, for 12 timer siden:

Du bliver ikke amatør af, at du lader kunderne tage et bad før timeprisen går igang. Det er faktisk meget normalt og ganske god pli og service. Også bagefter.
 

Uanset hvor ren man møder op er der nogle piger, der ser det som en naturlig ting, at man lige tager et hurtigt bad inden. Jeg vil godt nok være skuffet, hvis den tid et bad tager bliver trukket fra tiden i sengen, og tror faktisk aldrig det er sket. Bliver som oftes tilbudt et bad bagefter også. Det er også udover tiden. Men nej, jeg bruger altså så ikke tyve minutter i badet, som du skrev. Men gør det ganske hurtigt. 
 

Jeg betaler for de ydelser eller den tid, som det intime mellem pigen og jeg skal foregå. Jeg betaler ikke for at skal låne toilettet eller bruseren inden og en del piger kan faktisk godt lide at snakke lidt bagefter. Der er ofte dem der starter en dialog om et eller andet de har på hjertet. Godt nok mest de udenlandske, som måske sidder meget i lejligheden og faktisk gerne vil have en fornuftig snak med en fornuftig mand. Det koster altså ikke ekstra. 


Nu besøger jeg så heller ikke hekse og måske det er anderledes der i forhold til, at der formentlig foregår en masse kontrol og overtagelse af kunden i et eller andet underkastelses halløj og så giver det måske mening, at taxameteret starter når slaven indtræder heksens domicil... ved det ikke. Men uanset hvad, så kommer vi aldrig til at ses... og det lever vi sikkert fint med begge to :)

 

Synes i øvrigt du skulle overveje, at få sådan en lille kasse op ude på badeværelset, så slaven skal betale med mønter for det vand han bruger, så er det også slut med lange bade og heksen får lidt flere mønter i kassen :D

Godt svar, nu er det sådan at jeg engang har besøgt Heksen i Hvidovre, desværre passede kemien ikke, så skal nok lade være med at spilde mere af hendes kostbare tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 17 timer siden:

Godt svar, nu er det sådan at jeg engang har besøgt Heksen i Hvidovre, desværre passede kemien ikke, så skal nok lade være med at spilde mere af hendes kostbare tid.

Kære hr Kammerherre

Nu forventer jeg ikke noget svar fra dig, eller jeg vil helst ikke have et sar fra dig, tag det som du vil.... da du jo ikke vil spilde min kostbare tid, som du skriver...

Ja ved gud er min tid kostbar....spørg din pengepung....i tilfælde af det var gratis var jeg jo en mær! Jeg er Can Mag Hiverrist og jeg er stolt af det! og jeg er Proff og det vil sige jeg tager penge for det...! og det er sateneme kostbart....bare spørg kammerherren!:D

Nu er det jo sådan at kemi er en sjov størrelse og det er let at fejlblande og tage fejl at blandingen, men tro endelig ikke at jeg tror det er sjovt at blandigsforholdet er sjovt når det kommer forkert ud, jeg hopper ikke rundt på gulvet og jubler....tværtimod!

Og når du kommer med sådan en tilbagemelding som annonym og oprettet 16 sep med 5 indlæg bag dig....så må jeg jo indrømme at jeg beklager meget at jeg bliver kede af din udmelding for den er så gratis....for dig. Men så typisk når man skal "lukke" munden på en pige, sådan man sviner hendes forretning til!

Man rammer hende hvor det gør ondt!

Og ja det ramte plet, jeg blev rigtig ked af det!

Uanset om din anklage eller hvad vi skal kalde det er sandt eller usandt....så gik den rent ind,.....det er den der man bruger i en debat....bla bla frem og tilbage og du har også gule underbusker....?

Forholder du dig til det jeg skriver eller til min forretning?

Skal vi debattere stregen det det omhandler eller min forretning? min person eller jule trær?

I tilfælde af du er ude i en afsporing....så oplys mig venligst?

Indsæt venligst de smileyer jeg har glemt....jeg er slem til at glemme dem!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Ja ved gud er min tid kostbar....spørg din pengepung....

jojojo...hvis din tid er så kostbar.....så er det jo man spørger sig selv om, hvorfor bruger du så din kostbare tid på at bidrage med alt dit fnider, eller har du for meget fritid....frelsen's hær mangler frivillige :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venner, lad os nu lige huske den gode tone! Der er da ingen grund til, at man skal blive ked af det, blot fordi man deltager i debatten herinde. Lad os nu passe på hinanden for satan! Uanset hvem vi er. 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der altså sket noget med galleriet på Pussygalores.dk :)

SE VORES LOKALER

https://70210026.dk/kontakt

Det er jo et rigtig flot sted.

Men hvad med et billede af toilet og bad, hører det sig ikke også til?

Og vel også et billede af venteværelset.

Men det link til galleriet ligger stadig unde menuen "Kontakt", det må den også gerne blive ved med.

Blot så synes jeg at linket til det galleri, bør placeres på forsiden, lige over de skiftende billeder af klinikkens skønne piger.

Og så er jeg spændt på, om PG vælger at implementere mine forslag til at fremhæve beliggenhed, og nærhed til metroen.

Samt skrive lidt om hvordan metro og S tog kan bruges af rigtig mange mennesker, til nemt og hurtigt at kunne besøge Pussy Galores.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...