Hop til indhold
Skiderik

Afvist ved døren på Pussygalores

Recommended Posts

Den her er nok mest til pigerne men andre må også gerne dele ud af deres erfaringer.

Så har jeg også prøvet det. Jeg havde ellers glædet mig rigtig meget til at se en pige jeg ikke har set i rigtig lang tid. 

Mens jeg sad og ventede kom telefondamen og sagde at pigen ikke ønskede at se mig fordi vi kender hinanden. Jeg blev lidt forvirret og henviste til at jeg har været sammen med pigen mange gange før, men der var ikke noget at gøre. 

Jeg gik nedværdiget og lettere chokeret for jeg føler altid at jeg har været meget sød og respektfuld overfor dem jeg har været sammen med. 

Nu har jeg sendt en mail og spurgt lidt indtil hvordan jeg kan undgå at opleve det samme igen for det gjorde mig oprigtigt ked af det. 

Jeg vil vildt gerne se pigen igen og selvfølgelig undskylde hvis jeg er gået over hendes grænser. 

What to do? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 6 minutter siden:

What to do? 

Der er vel sådan set ikke noget at gøre. Hvis pigen ikke vil se dig, er det bare sådan. Du kan (og skal) jo ikke tvinge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Der er vel sådan set ikke noget at gøre. Hvis pigen ikke vil se dig, er det bare sådan. Du kan (og skal) jo ikke tvinge hende.

Nej selvfølgelig ikke, men hvis det har noget med min adfær at gøre ville jeg bare sætte pris på at få det at vide. Jeg har været sammen med pigen 8-10 gange tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Måske er du gået over hendes grænse? Måske har du ikke været så god til at vaske dig ordentlig (nogle mænd vasker pik og boller, men glemmer området rundt om)? Måske har du lyster som hun helst ikke vil tilbyde? Det er kun hende der ved det. Så vi kan ikke rigtig hjælpe dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan også være, pigen bare synes, det "kommer for tæt på", når hun modtager den samme for mange gange. Så op på hesten igen og find nogle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været sammen med pigen 8-10 gange tror jeg

Så kan det jo være at du synes betydeligt bedre om pigen end hun synes om dig, og derfor bliver ukomfortabelt for hende? Det er bare et gæt, det ved jeg naturligvis intet om. Men hvis du har besøgt hende så mange gange, ved hun jo godt hvem du er, og så er det nok ikke en beslutning der er taget "bare fordi". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hvis jeg fik den samme besked ville jeg osse forvente en bedre forklaring, i det mindste et seriøst hint.

Ikke at det nødvendigvis ændrer noget på den aktuelle situation med pigen – løbet er tilsyneladende kørt men det kunne være godt/seriøst at få lidt positiv ment kritik så man måske kan ændre adfærd hvis det er det som er problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår det på dit indlæg, så har du valgt at åbne dialogen i forum på EG, i stedet for at søge spørgsmålet afklaret med Pussy Galores, uden om et offentligt forum.

Det stiller Pussy Galores i den situation, at de hvis de vælger at svare, hvad jeg synes at de bør gøre, ikke vil kunne svare så specifik i forum, som de havde kunnet gøre i en personlig dialog med dig.

Jeg erindrer en lignende tråd om Seduction Girls, hvor mutter to pigen i forsvar, og det viste sig at kunden simpelthen lugtede grimt, og ikke vaskede sig.

Ser du, det var aldrig kommet frem i forum, hvis ikke manden selv havde åbnet ballet.

Ballet har du nu åbnet, og med det indtryk jeg har fra forum, af Pussy Galores og de få øvrige danske top steder med danske piger, og som har eksisteret i mange år.

Der er jeg meget tilbøjelig til at tro på, at hvis nogle bliver afvist, så  har det årsager som skyldes gæsten selv, og som det derfor er fuldt forståelig, hvis en pige ikke længere ønsker at se denne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være forskellige årsager til at pigen afviser dig, og hvad de skyldes har jeg ingen anelse om, men sker det, må man både acceptere og respektere det. Tilbage i 90'erne var der også en pige jeg besøgte mange gange, som i rigtig mange gange, og hun var glad for mine besøg, for der var en rigtig god kemi imellem os, vi talte endda sammen, når vi tilfældigvis mødtes i byen osv. indtil en aften, hvor jeg scorede en pige i byen hvilket gp'en jeg besøgte så. Da jeg kom næste gang, bad hun mig om at gå igen, og jeg kunne kun gætte på årsagen indtil videre. Jeg gik, og var lidt skuffet, og begyndte så at frekventere et andet sted. Det gjorde jeg i nogle år, og pludseligt dukkede min gamle veninde op på stedet - jeg tog bare derhen, når jeg var trængende - Hun havde fået bedre arbejdsvilkår på det "nye" sted. Telefondamen havde vist mig ind til boreplatformen og der sidder jeg og venter og ind kommer min gamle "veninde" - Hun blev oprigtig glad, og jeg spurgte hende, hvorfor hun havde afvist mig dengang på det andet sted - hun fortalte, at hun følte, at jeg var hende utro, og var kommet frem til, at det var jeg jo netop ikke, fordi hendes arbejde ikke forpligtigede mig til noget. Det fik vi snakket ud om, og vi blev enige om, at vi godt kunne være venner, og af og til hoppe i kanen, men at vi ikke var forpligtiget overfor hinanden. I dag er vi stadig venner og ses med jævne mellemrum, hendes mand kender hendes fortid, og han ved, at jeg var en værdsat kunde, hvilket der kom et venskab ud af, han og jeg nupper da også et par høkerbajere ind imellem. Sådan kan livet også vende sig så der af og til kommer en lille solstråle ud af et ungdomseventyr :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis pigen svarer, så håber jeg hun gør det privat. Sådan noget bør ikke tages herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det kan også være du kender en af de andre piger der var på arbejde privat? Og det var derfor de sendte dig væk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden:

Hvis pigen svarer, så håber jeg hun gør det privat. Sådan noget bør ikke tages herinde. 

Så kunne Skiderik have bedt om et svar privat, men jeg er sikker på at mutter og sted er så professionelle, at de forstår at veje deres ord på en guldvægt, hvis de svarer på denne tråd.

Jeg bakkede mutter og Seduction Girls 100 % op i den gamle tråd, jeg henviste til!

For de har simpelthen ret til at forklare sig, og at værne om deres gode navn og rygte i et forum, hvor gæsten selv åbner en offentlig tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg håber du får svar fra pigen, hvad end det bliver. 

Nu har I jo set hinanden mange gange, så det er nok nok ikke din generelle adfærd du skal bekymre dig om, siden hun har taget imod dig de sidste 8-10 gange. De få gange jeg har afvist en stamkunde har det været fordi de pressede tiden eller prisen, legede lidt for hårdt, aldrig lærte at tage ordentlige bade, eller simpelthen fordi kemien forsvandt for mig. Det er også en enkelt gang sket fordi de ikke respekterede den gensidige diskretion ude i den virkelige verden. Det kan være enormt mange ting, men det eneste du kan tage med dig, er at opføre dig ordentligt (hvilket det lyder til, at du allerede gør) og måske sige til din næste GP, at du håber hun vil sige det til dig, hvis du gør noget hun ikke kan lide. 

Der kan jo bare være mange årsager til, at hun har afvist dig, men faktum er bare, at ligesom vi GP'er ikke kan få et svar, fra dem som stopper med at komme hos os, er I heller ikke forpligtet til et svar, hvis vi ikke længere vil se jer. Det kan lyde lidt hårdt, men det er blot for at sige, at det med den uforpligtende oplevelse går begge veje. Det kan være en hård pille at sluge, men det er nok bedst at slutte fred med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Så kunne Skiderik have bedt om et svar privat, men jeg er sikker på at mutter og sted er så professionelle, at de forstår at veje deres ord på en guldvægt, hvis de svarer på denne tråd.

Jeg bakkede mutter og Seduction Girls 100 % op i den gamle tråd, jeg henviste til!

For de har simpelthen ret til at forklare sig, og at værne om deres gode navn og rygte i et forum, hvor gæsten selv åbner en offentlig tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

De kan nøjes med at skrive at det er af personlige årsager, og at de har skrevet det privat til Skiderikken. Men at I mænd ikke skal være bange for at blive afvist i døren. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, 1 time siden:

Mens jeg sad og ventede kom telefondamen og sagde at pigen ikke ønskede at se mig fordi vi kender hinanden. Jeg blev lidt forvirret og henviste til at jeg har været sammen med pigen mange gange før, men der var ikke noget at gøre. 

Vilken pige var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk en enkel gang afvist en gæst i saunaen.. Fordi jeg havde været sammen med ham en gang før og han havde nogle ubehagelige intimpiercinger.. 

Manden ringer efterfølgende til stedet og siger at det altså slet ikke passer.. Og jeg næsten skændes med telen og siger "Arghmen jeg VED det er ham":lol:.. 

Noget tid efter kommer han tilbage hvor jeg ikke med det samme genkender ham så jeg opdager det først da vi er oppe på værelset og jeg tænker "fuuuck" imens jeg ønsker mig et andet sted hen inden jeg vender mig om og kigger på en meget selvtilfreds mand der står i superhelte positur og stolt viser frem at han altså ikke havde nogle piercinger.. Jeg åndede lettet op og undskyldte mange gange for den tidligere miserer.. Han kunne tydeligt huske jeg havde afvist ham.. Det mest spøjse af det hele var at de kom begge fra Rumænien og virkelig på alle måder (pånær den gældende) lignede identiske tvillinger.. 

 

Pointen er at der kan være MANGE grunde til at man bliver afvist af os damer.. Nogle gæster kræver lidt ekstra energi og måske mere end man har lige den dag.. Måske har hun kigget igennem sine venneforslag på Facebook og du er dukket op iblandt.. Man kan aldrig vide.. Medmindre pigen eller huset uddyber.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

De kan nøjes med at skrive at det er af personlige årsager, og at de har skrevet det privat til Skiderikken. Men at I mænd ikke skal være bange for at blive afvist i døren. :)

Hvad de kan nøjes med at skrive, er jeg helt sikker på at PG har helt styr på, men jeg håber at de svarer.

For som jeg ser det, så er det i PG's egen interesse at svare.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Rejsenetværk skrev, for 34 minutter siden:

Hvad de kan nøjes med at skrive, er jeg helt sikker på at PG har helt styr på, men jeg håber at de svarer.

For som jeg ser det, så er det i PG's egen interesse at svare.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Se - det forstår jeg ikke helt.

Hvorfor en pige, nægter at modtage en gæst, kan aldrig blive husets skyld. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har faktisk en enkel gang afvist en gæst i saunaen.. Fordi jeg havde været sammen med ham en gang før og han havde nogle ubehagelige intimpiercinger.. 

Manden ringer efterfølgende til stedet og siger at det altså slet ikke passer.. Og jeg næsten skændes med telen og siger "Arghmen jeg VED det er ham":lol:.. 

Noget tid efter kommer han tilbage hvor jeg ikke med det samme genkender ham så jeg opdager det først da vi er oppe på værelset og jeg tænker "fuuuck" imens jeg ønsker mig et andet sted hen inden jeg vender mig om og kigger på en meget selvtilfreds mand der står i superhelte positur og stolt viser frem at han altså ikke havde nogle piercinger.. Jeg åndede lettet op og undskyldte mange gange for den tidligere miserer.. Han kunne tydeligt huske jeg havde afvist ham.. Det mest spøjse af det hele var at de kom begge fra Rumænien og virkelig på alle måder (pånær den gældende) lignede identiske tvillinger.. 

 

Pointen er at der kan være MANGE grunde til at man bliver afvist af os damer.. Nogle gæster kræver lidt ekstra energi og måske mere end man har lige den dag.. Måske har hun kigget igennem sine venneforslag på Facebook og du er dukket op iblandt.. Man kan aldrig vide.. Medmindre pigen eller huset uddyber.. 

:lol: Sjov historie! Lidt frækt af ham at presse sådan på, uanset. Men man kan vel også få sådan nogle fjernet igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Konrad

Jeg kan forklare hvad der er sket Skiderik: Pigen har simpelthen fået følelser for dig, hun er jo ikke lavet af sten.

I starten var det ikke så slemt, hun blev glad når du kom, men savnede dig igen når du var væk. Men efterhånden som hun blev mere og mere forelsket, blev det værre og værre når du tog afsted. Hun kunne til sidst ikke bære de følelsesmæssige rutchebaneture fra vild lykke når du kom til dyb sorg når du gik. Nu har hun besluttet at et konstant savn er at foretrække frem for den afgrundsdybe sorg hver gang du forlader hende.

 

Kan du ikke bare acceptere det, og så komme videre i livet ? Eller i hvert fald tænke at sådan må det være, du bliver måske skuffet hvis du hører sandheden, og resultatet bliver i sidste ende det samme.

Redigeret af Konrad
stavning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 43 minutter siden:

:lol: Sjov historie! Lidt frækt af ham at presse sådan på, uanset. Men man kan vel også få sådan nogle fjernet igen?

Argghh.. Det var en masse (vel ca 20) små metalkugler der var indopereret i forhuden:ph34r:.. Sådan nogle kugler kommer ikke med "indenfor" så at sige så det var ikke videre behageligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hammer on skrev, for 1 time siden:

Vilken pige var det?

Tror du ikke han havde skrevet det, hvis han havde lyst til at oplyse det?

Skiderik skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil vildt gerne se pigen igen

Det lyder som om det måske var godt for andre end bare pigen, at hun afviste?

Selvom det evt. skyldtes en forveksling eller en misforståelse ville jeg aldrig ønske at prøve at få en aftale med en der afviste mig. Sådan noget ville jeg måske prøve med en kvinde uden for branchen, hvis jeg var forelsket, men aldrig med en GP.

Jeg kan godt forstå det er en nedtur lige i øjeblikket, men ellers forekommer det mig at være en blindgyde at tænke mere over det og prøve på at få det opklaret. Hvis en frisør nægtede at tage imod mig som kunde, ville jeg nok bare gå til en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gp sagde engang til mig at hun havde det bedste job i verden. Hun kunne selv vælge hvem hun ville knalde med og fik penge for det. Jeg var bare glad for at hun ville knalde med mig. Andre gange er jeg sikkert blevet afvist uden at vide det. Selvfølgelig har enhver ret til at vælge hvem de vil have sex med uden at skulle stå til regnskab for nogen. Du fravælger også en masse piger inden du vælger, skulle de også have ret til en forklarirng?

Mit råd er bare, kom videre i livet. Det er ikke en kæreste der har sagt nej til at blive gift.  Verden er ikke gået under, men din reaktion herinde viser måske i virkeligheden hvorfor du er afvist. Hvis du ikke laver for meget støj kan du måske komme igen en anden dag, ellers prøv nogle af de andre dejlige piger. 

Held og lykke.

Kh nt

 

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...