Hop til indhold
Skiderik

Afvist ved døren på Pussygalores

Recommended Posts

Jeg er selv et par gange blevet afvist, desværre ikke i døren, men et par gange af pigen selv og et par gange af tlf damen efter hun har fortalt pigen om mit blændende udsende :D og en enkelt gang af pigen og tlf damen i fællesskab ( først kom pigen ind dernæst løb hun skrigende gennem hele huset og så kom tlf damen og beklagede pigens opførelse og fulgte mig ud :D) 

Tror aldrig jeg er blevet afvist under påskud af, at pigen kendte mig et par gange er pigen og jeg enes om, at stoppe med at ses på den måde men det jo noget helt andet :)

Som nogen har skrevet, så har man hverken som gæst eller som pige krav på, at få den der endelig forklaring på, hvorfor dit eller dat ligesom man heller ikke har krav på en farvel nu stopper jeg.

 

Selvom det kunne være rart for begge parter altså i de tilfælde hvor det er stamkunde relationer :)

Det spillets regler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Se - det forstår jeg ikke helt.

Hvorfor en pige, nægter at modtage en gæst, kan aldrig blive husets skyld. 

Helt rigtig, men nu har Skiderik selv draget PG ind i affæren, og derfor lagt op til at huset kan vælge at svare.

Det er lidt ligesom når banker og social forvaltningen bliver nævnt i artikler, af og om kritiske kunder/borgere.

Så kommer der også som oftest et eller andet intet svar, om at vi kan ikke kommentere på konkrete person sager, men vi kan i generelle vendinger redegøre for at vi/vores personale i de og de tilfælde, gør sådan og sådan.

PG kan under alle omstændigheder, nu følge med i en tråd, hvor alle andre end de selv, og hvor de selv ved bedst, nu giver deres besyv med i en sag, som ingen af os dybest set aner noget om.

Derfor synes jeg også, at det var rigtigt gjort af Seduction Girls,  da de i sin tid blandede sig i den tråd, der drejede sig om en pige der arbejdede hos dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg er selv et par gange blevet afvist, desværre ikke i døren, men et par gange af pigen selv og et par gange af tlf damen efter hun har fortalt pigen om mit blændende udsende :D og en enkelt gang af pigen og tlf damen i fællesskab ( først kom pigen ind dernæst løb hun skrigende gennem hele huset og så kom tlf damen og beklagede pigens opførelse og fulgte mig ud :D) 

Tror aldrig jeg er blevet afvist under påskud af, at pigen kendte mig et par gange er pigen og jeg enes om, at stoppe med at ses på den måde men det jo noget helt andet :)

Som nogen har skrevet, så har man hverken som gæst eller som pige krav på, at få den der endelig forklaring på, hvorfor dit eller dat ligesom man heller ikke har krav på en farvel nu stopper jeg.

 

Selvom det kunne være rart for begge parter altså i de tilfælde hvor det er stamkunde relationer :)

Det spillets regler 

Nu bliver jeg simpelthen for nysgerrig, og du behøver selvfølgelig ikke at svare, hvis det er for personligt, men hvad fik hende til at løbe skrigende ud? Det virker rimelig dramatisk og uprofessionelt, hvis det var en reaktion til en kundes udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelcool skrev, for 12 minutter siden:

Nu bliver jeg simpelthen for nysgerrig, og du behøver selvfølgelig ikke at svare, hvis det er for personligt, men hvad fik hende til at løbe skrigende ud? Det virker rimelig dramatisk og uprofessionelt, hvis det var en reaktion til en kundes udseende.

Sådan skal det være, det nysgerrighed der driver os som mennesker :)

Altså, i og med hun løb skrigende og ikke vendte retur, så ved jeg ikke præcis hvad der skræmte hende ( jeg havde trods alt tøj på :D ) men mit udseende falder lidt udenfor "normalen"  ( så slemt er det så heller ikke) så måske det bare var helhedsindtrykket 

Telefondamen var hvert fald meget ked af episoden ( jeg havde været der før så hun kendte mig) beklagede mange gange og sagde at hun ikke mente jeg var gået glip af noget der var flere der havde brokket sig over hende åbenbart. 

Men ja temlig uprofessionelt af hende hun kunne enten have sagt nej tak eller noget i den stil alt andet end at løbe og skrige ( om end det var ret imponerende i betragtning af, at hun var i stilletter) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, for 1 time siden:

Sådan skal det være, det nysgerrighed der driver os som mennesker :)

Altså, i og med hun løb skrigende og ikke vendte retur, så ved jeg ikke præcis hvad der skræmte hende ( jeg havde trods alt tøj på :D ) men mit udseende falder lidt udenfor "normalen"  ( så slemt er det så heller ikke) så måske det bare var helhedsindtrykket 

Telefondamen var hvert fald meget ked af episoden ( jeg havde været der før så hun kendte mig) beklagede mange gange og sagde at hun ikke mente jeg var gået glip af noget der var flere der havde brokket sig over hende åbenbart. 

Men ja temlig uprofessionelt af hende hun kunne enten have sagt nej tak eller noget i den stil alt andet end at løbe og skrige ( om end det var ret imponerende i betragtning af, at hun var i stilletter) 

Beklager det lille bitte sidespor, men jeg vil bare sige, at dem som ikke kan håndtere dit udseende går glip af meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære EG bruger og @Skiderik

Vi har modtaget en e-mail og den er besvaret. 

For at gøre det klart, gør vi på Pussy Galores meget ud af, at hver enkel pige er selvstændig og dermed 100% selv bestemmer, om hun vil tage imod en gæst eller ej.
Selvstændighed og frivillighed er to vigtige faktorer, når man vælger at arbejde på - eller besøge Pussy Galores.
Dette er gælder begge veje og jeg er overbevist om at dette også er gældende for de andre klinikker. 
At blive afvist er aldrig rart, dette gælder for såvel pigerne som for gæsterne.
Når det er sagt, er det rart at tage en åben debat om bla. et emne som dette, uden at udstille den enkelte pige.

Kram Pussy Galores

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er aldrig blevet afvist, eller hvis jeg er, er det sket på en så venlig måde, at jeg ikke opdagede det. 

Men jeg har nogle få gange gange fået nogle dårlige oplevelser, hvor jeg I stedet havde foretrukket, at være blevet afvist, hvis det skyldes mit udseende. Jeg er altid top renlig, høflig, venlig ved et  besøg, så de få dårlige oplevelser jeg har haft kan ikke skyldes dårlig opførsel eller renlighed. Det kan selvfølgelig skyldes mange andre ting, men til hver en tid hellere en afvisning end et dårligt besøg, hvis der skyldes mig som person/udseende, at den dårlige oplevelse gives.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at er man stamkunde hos en pige, at man så undrer sig over en pludselig afvisning.

Men når man har besøgt hende næsten 10 gange, og haft gode oplevelser, tror jeg ikke man skal tage det så tungt. Hun kan være blevet træt af en, synes man er kommet for tæt på, er bange for at man har fået følelser for hende osv. 

Så gælder det vel bare om at komme videre. Der er mange andre søde piger.

Jeg kan ikke forstå @Skiderik at du skriver, at du vildt gerne vil besøge pigen stadig og igen, efter afvisningen.

Hun har afvist dig, så gælder det da om at komme videre i respekt også for hendes ønske om ikke at ville have besøg af dig mere.

Eller har du store følelser for hende siden det ikke er nemt ? Hånden på hjertet ? Og hvis ja, så har hun gjort dig en stor tjeneste ved at afvise dig, da hun så ikke gengælder dem, og så det bedst også for dig, at finde en anden at besøge. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 37 minutter siden:

Eller har du store følelser for hende siden det ikke er nemt ? Hånden på hjertet ? Og hvis ja, så har hun gjort dig en stor tjeneste ved at afvise dig, da hun så ikke gengælder dem, og så det bedst også for dig, at finde en anden at besøge. 

Ja, det er i virkeligheden udtryk for en kæmpe stor respekt, for både dig og dine penge, hvis det hun har gjort, det er at hun har følt at du efterhånden kom, for andet og mere end blot det at købe sex.

Og at hun derfor har valgt at, hun ikke længere vil have besøg af dig.

Det taber hun kun penge på, og der er tragiske eksempler i branchen på piger, der har udnyttet mænds følelser for dem, til at malke dem til sidste kr.

Og da de ikke havde råd mere, blev de kasseret, som en brugt karklud.

Det er helt ok at komme som stamkunde, for andet og mere end bare sex, men når pengene bliver billetten til adgang til personen, der sælger sex.

Og motivet ikke længere er at købe sex, hvor formålet med besøget beror på håbet om en relation, som pigen hverken kan eller vil levere, så er det tid for begge parter til at sige stop.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 timer siden:

Eller har du store følelser for hende siden det ikke er nemt ? Hånden på hjertet ? Og hvis ja, så har hun gjort dig en stor tjeneste ved at afvise dig, da hun så ikke gengælder dem, og så det bedst også for dig, at finde en anden at besøge. 

Det er en fin pointe men der er på ingen måde følelser involveret. Det er også flere år siden jeg har besøgt hende sidst. Egentlig havde jeg slet ikke forventet at hun kunne huske mig. Jeg har fuld respekt for hendes beslutning men jeg vil bare gerne have mulighed for at ændre på min adfær eller give en undskyldning hvis jeg har gjort eller sagt noget der har overskredet hendes grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Galores skrev, for 10 timer siden:

Kære EG bruger og @Skiderik

Vi har modtaget en e-mail og den er besvaret. 

For at gøre det klart, gør vi på Pussy Galores meget ud af, at hver enkel pige er selvstændig og dermed 100% selv bestemmer, om hun vil tage imod en gæst eller ej.
Selvstændighed og frivillighed er to vigtige faktorer, når man vælger at arbejde på - eller besøge Pussy Galores.
Dette er gælder begge veje og jeg er overbevist om at dette også er gældende for de andre klinikker. 
At blive afvist er aldrig rart, dette gælder for såvel pigerne som for gæsterne.
Når det er sagt, er det rart at tage en åben debat om bla. et emne som dette, uden at udstille den enkelte pige.

Kram Pussy Galores

 

 

Først og fremmest vil jeg gerne porientere at det på ingen måde skal opfattes som kritik af hverken PG eller pigen. Telefondamen tilbød også at jeg kunne hilse på den anden pige, men jeg var lidt i chok. Tak for jeres respons. Jeg besvarer mailen lidt senere idag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Skiderik

Uanset hvad så er vi alle mega nysgerrige hvis du er kommet frem til hvorfor du blev afvist. Der har været masser af teorier må man sige. :-)

God dag.

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 26 minutter siden:

Hej @Skiderik

Uanset hvad så er vi alle mega nysgerrige hvis du er kommet frem til hvorfor du blev afvist. Der har været masser af teorier må man sige. :-)

God dag.

Haha ja det må man sige :) Jeg skal nok dele med jer hvis jeg finder årsagen. 

God dag til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet afvist mange steder :ph34r: Også af en pige jeg havde besøgt over 10 gange :mrgreen:

Kan ikk sige andet end kvinder:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Skiderik skrev, 1 time siden:

Haha ja det må man sige :) Jeg skal nok dele med jer hvis jeg finder årsagen. 

God dag til dig

Når nu PG svarede så pænt og overholdt diskretionen ved ikke at fortælle os det, så synes jeg du skal respektere at den går begge veje, og lade være at fortælle os årsagen. Lad det forblive mellem dig og pigen. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 18 minutter siden:

Når nu PG svarede så pænt og overholdt diskretionen ved ikke at fortælle os det, så synes jeg du skal respektere at den går begge veje, og lade være at fortælle os årsagen. Lad det forblive mellem dig og pigen. :)

Det kommer selvfølgelig lidt an på svaret men hvis det er noget der måske kan hjælpe andre synes jeg da gerne jeg vil dele det hvis det selvfølgelig er i orden med pigen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Skiderik skrev, for 2 timer siden:

Det er en fin pointe men der er på ingen måde følelser involveret. Det er også flere år siden jeg har besøgt hende sidst. Egentlig havde jeg slet ikke forventet at hun kunne huske mig. Jeg har fuld respekt for hendes beslutning men jeg vil bare gerne have mulighed for at ændre på min adfær eller give en undskyldning hvis jeg har gjort eller sagt noget der har overskredet hendes grænser. 

Okay, tjaeh så ville jeg også undre mig.  Men der kan være en plausibel forklaring på det, som ikke har noget med dig at gøre men omvendt også. Men når det er et år siden, hvis det skyldes din opførsel ved sidste besøg, må hun virkelig have husket det godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Okay, tjaeh så ville jeg også undre mig.  Men der kan være en plausibel forklaring på det, som ikke har noget med dig at gøre men omvendt også. Men når det er et år siden, hvis det skyldes din opførsel ved sidste besøg, må hun virkelig have husket det godt. 

Det er også det som virker lidt mystisk for mig. Jeg er en helt almindelig pæn fyr som er venlig og høflig og min hygiejne fejler absolut ikke noget. Men måske har jeg tricket et eller andet ved at sige eller gøre noget? Måske forveksler hun mig med en anden.. Så vidt jeg husker var der altid masser af smil, kindkys og klap i numsen når jeg gik så det er derfor jeg blev lidt chokeret. 

Jeg håber jeg finder ud af det bare for i det mindste at få stillet min nysgerrighed:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
Skiderik skrev, for 2 timer siden:

Det kommer selvfølgelig lidt an på svaret men hvis det er noget der måske kan hjælpe andre synes jeg da gerne jeg vil dele det hvis det selvfølgelig er i orden med pigen :)

Hvis det var i orden med pigen, så havde hun nok svaret dig ;-)

Du tager det alt for personligt .... kom videre og husk: “der er et låg til hver en gryde”

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det var i orden med pigen, så havde hun nok svaret dig ;-)

Du tager det alt for personligt .... kom videre og husk: “der er et låg til hver en gryde”

 

Jeg ved det - jeg er sælger så jeg er super dårlig til at få afslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
Skiderik skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved det - jeg er sælger så jeg er super dårlig til at få afslag :)

Håber så ikke du sælger “gul strøm”, porcelæn eller mobilabonnementer :unsure:

“De” får ..... Max .... 2 sekunders taletid, hos mig :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 34 minutter siden:

Håber så ikke du sælger “gul strøm”, porcelæn eller mobilabonnementer :unsure:

“De” får ..... Max .... 2 sekunders taletid, hos mig :smile:

Nej det jeg sælger sælger for det meste sig selv :) Jeg er i virkeligheden nok mere vejleder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Pussy Galores skrev, den 14.9.2020 at 21:52:

Kære EG bruger og @Skiderik

Vi har modtaget en e-mail og den er besvaret. 

For at gøre det klart, gør vi på Pussy Galores meget ud af, at hver enkel pige er selvstændig og dermed 100% selv bestemmer, om hun vil tage imod en gæst eller ej.
Selvstændighed og frivillighed er to vigtige faktorer, når man vælger at arbejde på - eller besøge Pussy Galores.
Dette er gælder begge veje og jeg er overbevist om at dette også er gældende for de andre klinikker. 
At blive afvist er aldrig rart, dette gælder for såvel pigerne som for gæsterne.
Når det er sagt, er det rart at tage en åben debat om bla. et emne som dette, uden at udstille den enkelte pige.

Kram Pussy Galores

 

Nemlig. Jeg er nogle gange gået igen efter at have hilst på en klinikpige. Et par gange,hvor jeg kunne mærke at det ikke ville fungere. Ingen sure miner der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa - måske pigen selv var begyndt at få mere interesse i dig end “professionens koder tillader” Det kunne være din tilgang til afvisningen, samtidig med at du anerkender at:

1. Du har ikke ret til at kæbe sex - det er en  mulighed. 
 

2. Du har ret til  uden forklaring at afvise pigen og “vende i døren” samme ret har GP. 
 

Selv er jeg aldrig blevet afvist af GP, da jeg er høflig beleven og har høj grad af hygiejne, charmerede og velbygget mand der er veludrustet, men jeg har godt nok afvist en del, fordi beskrivelse/fotos ikke tilnærmelsesvist matchede virkeligheden. 
 

Jeg er sikker på du kan finde lækre GP ere at shoppe hos så længe du erindrer 

1. Det business og ikke kærlighed for elskende i har sex. 
 

2. GFE ydelser er en illusion af nr.1. -  og det leveres i meget varierende kvalitet til samme pris af forskellige GPere. 
 

Dbh

 Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 14.9.2020 at 16:02:

Det kan også være du kender en af de andre piger der var på arbejde privat? Og det var derfor de sendte dig væk? 

Hvordan kan de vide det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Tjalfe80 skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan de vide det?

Det kommer vel ikke som en overraskelse for dig, at der er overvågning udenfor døren på de fleste bordeller? Og at det kan ses i køkkenet, så man kan se hvem og hvor mange der ankommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...