Hop til indhold
Guest Nemtøs

Venskab kontra kemi/fælles lyster

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

Hej nemtøs. 

Det vigtigste i denne branche er at passe på sig selv <3

Der er ingen rigtig og forkert måde at køre dette job, som sådan. Man skal køre sin biks som man selv finder ud af den fungere bedst. 

Men som jeg læser det, så vil jeg råde dig til at undgå disse Frække beskeder, da det tydeligt gør dig frustreret og ked af det når du i sidste ende føler du spilder din tid og føler dig til grin. For det er ikke unormalt at man som menneske gerne vil varme lidt op og være lidt ekstra tændt før man mødes så man skriver lidt frækt. Men min egen erfaring siger mig at Ca 1 ud af 10 mænd kan man skrive frækt med i dette univers, uden at ende med at føle man har spildt sin tid. Og derved har jeg valgt at frækt skriveri ikke er noget jeg gider. 

Hvis du kan mærke du bliver ked af det på den måde det fungere nu, skal du passe på dig selv og forsøge at ændre noget til det bedre for din egen skyld <3

Kæmpe knus fra Tanja 

Men lige præcis de frække skriverier osv. er noget af det som gør bla. @Nemtøs speciel på den gode måde. Jeg husker ihvertfald stadig hvad det gjorde ved mig inden vi skulle mødes.

Men enig at det må være frustrerende med dem som udnytter det, og aldrig har tænkt sig at lave en reel aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels123 skrev, for 2 minutter siden:

Men lige præcis de frække skriverier osv. er noget af det som gør bla. @Nemtøs speciel på den gode måde. Jeg husker ihvertfald stadig hvad det gjorde ved mig inden vi skulle mødes.

Men enig at det må være frustrerende med dem som udnytter det, og aldrig har tænkt sig at lave en reel aftale.

Jeg kan heller ikke se nogen grund til at lade helt vær med det. 

Det er jo helt tydeligt at nemtøs også tænder på det. Men man skal finde en balance for at passe bedst på dig selv. Feks kunne det være ikke at skrive frækt med nogle som ikke har besøgt en. Og så tease dem man allerede har haft god sex med? Dog må løsningen findes hos nemtøs selv, da hun ved bedst :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Du  vælger  konsekvent at  slette de  beskeder jeg har sendt  til  dig  som  pb,  uden  at  svare  mig.  Det  er  selvfølgelig  dit  valg,  og  jeg  forstår  at  du  ikke  ønsker  kontakt. 

Det har du ret i. Og det har jeg gjort fordi du har skrevet til mig, at du ikke vil ses. 
 

Og du skriver ikke med mænd, du ikke har udsigt til at tjene penge på, derfor undrer det mig, at du overhovedet skriver til mig. 
 

Det var nok et lidt hårdt svar, men med udsigten til at vi aldrig kommer til at mødes igen og ridser vi præmisserne op således, at du er på eroguide for at tjene penge på sex og jeg er her for at betale for sex, så har vi to ikke noget at skrive personlige beskeder om længere. 
 

Det er bestemt ikke pænt af mig blot at ignorere dine beskeder og ærligt talt, så har jeg også haft dårlig samvittighed over det, men det er nok min måde, at passe på mig selv, da jeg faktisk gav rigtig meget af mig selv til dig. 
 

Derfor lukker jeg i og har ikke lyst til at åbne op med personlige beskeder, da du jo har gjort det klart at du ikke vil ses igen. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Tak  - det  havde  jeg  lige  brug  for <3

Du virker meget følsom, ikke fordi det er noget dårligt ( er jeg også selv ) men måske tar du for meget ind og lader det her sex/købe/forum fylde alt for meget i dit liv, ind imellem er det godt og sundt at holde en lang pause fra eruguide og bruge sin tid på noget helt andet, kan se du er meget aktiv i mange tråde herinde .

Jeg tror mange incl mig selv ikke tar det for mere en det er og bruger det til ren underholdning eller små afbræk i min hverdag .

Dette forum kan også være barsk til tider og tonen hård og direkte, ( har jeg oplevet tidligere )  og er man følsom, tja så vil det nedbryde en hvis man tar alt ind hvad der bliver sagt/skrevet om en .

Vi må huske på at selvom der sagtens kan knyttes små venskaber sådan et sted, så er det jo i bund og grund ret overfladisk desværre .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 39 minutter siden:

Det har du ret i. Og det har jeg gjort fordi du har skrevet til mig, at du ikke vil ses. 
 

Og du skriver ikke med mænd, du ikke har udsigt til at tjene penge på, derfor undrer det mig, at du overhovedet skriver til mig. 
 

Det var nok et lidt hårdt svar, men med udsigten til at vi aldrig kommer til at mødes igen og ridser vi præmisserne op således, at du er på eroguide for at tjene penge på sex og jeg er her for at betale for sex, så har vi to ikke noget at skrive personlige beskeder om længere. 
 

Det er bestemt ikke pænt af mig blot at ignorere dine beskeder og ærligt talt, så har jeg også haft dårlig samvittighed over det, men det er nok min måde, at passe på mig selv, da jeg faktisk gav rigtig meget af mig selv til dig. 
 

Derfor lukker jeg i og har ikke lyst til at åbne op med personlige beskeder, da du jo har gjort det klart at du ikke vil ses igen. 

At  jeg kun  har  været  et  tilvalg   fordi du  fik  en  god  pris, siger  jo  lidt  om  hvor  kold  og  kynisk  betalingssex er.   Tag  det  ikke  personligt,  du sætter  heldigvis  ord  på  det, andre mænd  undlader  at  gøre,  fordi  de  er  konfliktsky. 

Din  beskrivelse  af  din oplevelse  med  mig,  bekræfter  mig  i, at  du  mærkede  min  lyst  til  dig. 

Du  er  i din  fulde  ret  til  at  fravælge  kontakten  med  mig. 

 

Rødovre skrev, for 22 minutter siden:

Du virker meget følsom, ikke fordi det er noget dårligt ( er jeg også selv ) men måske tar du for meget ind og lader det her sex/købe/forum fylde alt for meget i dit liv, ind imellem er det godt og sundt at holde en lang pause fra eruguide og bruge sin tid på noget helt andet, kan se du er meget aktiv i mange tråde herinde .

Jeg tror mange incl mig selv ikke tar det for mere en det er og bruger det til ren underholdning eller små afbræk i min hverdag .

Dette forum kan også være barsk til tider og tonen hård og direkte, ( har jeg oplevet tidligere )  og er man følsom, tja så vil det nedbryde en hvis man tar alt ind hvad der bliver sagt/skrevet om en .

Vi må huske på at selvom der sagtens kan knyttes små venskaber sådan et sted, så er det jo i bund og grund ret overfladisk desværre .

Ja  jeg  er  følsom,  men  ikke  svag. 

Når  jeg  laver  sex-aftaler,  er  jeg  mig  og  jeg  giver  af  mig  selv.  Jeg  driver  ikke  kun  forretning,  men  forstår  spillereglerne  ift  at  mænd  køber  en  uforpligtende  oplevelse  i mit  selskab,  men  jeg  er  ikke  kold  og  kynisk  og  har  lukket  mit  følelsesregister  ned  i selskab  med  jer  mænd. 

Jeg  bliver  vred  og  frustreret når  aftaler  ikke  bliver  holdt,  og  somme  tider  såret  når  folk  jeg  har  mødt  træder  mig  over  fødderne.  Men  det  er  ikke  sådan  at  jeg  sidder  i  et  hjørne  og  tuder.  

Jeg  kan  ikke  bare  lukke  ned  for  mine  følelser, og  har heller ikke  noget  ønske  om  det. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 52 minutter siden:

At  jeg kun  har  været  et  tilvalg   fordi du  fik  en  god  pris, siger  jo  lidt  om  hvor  kold  og  kynisk  betalingssex er.   Tag  det  ikke  personligt,  du sætter  heldigvis  ord  på  det, andre mænd  undlader  at  gøre,  fordi  de  er  konfliktsky. 

Nu konkludere du noget igen du ikke ved noget som helst om. 
 

Jeg havde gerne betalt det dobbelte for at mødes med dig på det toilet. Det her handler bestemt ikke om penge eller mangel på det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 19 minutter siden:

Nu konkludere du noget igen du ikke ved noget som helst om. 
 

Jeg havde gerne betalt det dobbelte for at mødes med dig på det toilet. Det her handler bestemt ikke om penge eller mangel på det samme. 

Min  konklusion  danner jeg  skam  ud  fra  hvad  du  efterfølgende  tilbød mig,  så  det  er  ikke  taget  ud  af  den  blå  luft. 

Jeg  kunne  godt  finde  citater, hvor  du  skriver  at  du  kun  vil  betale en  god pris for  dem  der  er  sprøde (mener  det  var  dit  udtryk). 

Og  at  du  skriver,  at  jeg  nok  ikke  skulle  have  været  nævnt  på  din  liste  over  gode  oplevelser. 

Det gør  sku  ondt  når  jeg  havde  en  anden  oplevelse af  dig og  den  snak  vi  havde  gang  i.   Men  ja  det  er  købesex,  og  ingen  forpligtigelser. 

Ønsker  dig  gode  sprøde  oplevelser  fremover. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Min erfaring er at fantasier ofte løber ud i sandet. Det behøver ikke være intentionen det er galt med, men livet kan komme i vejen, de får lettet trykket i mellemtiden eller simpelthen at motivationen løbende daler. Det er synd, for det kan ellers være vældig sjovt. 

Har du overvejet at køre en lidt mere målrettet linje - et form for kompromis mellem det du gør nu, hvor du skriver meget og får alt for mange frustrationer og for få møder og den anden grøft, hvor du slet ikke udveksler fantasier og derfor ikke får det forspil som du elsker - hvor du måske lidt hårdt må sige, at du ikke udveksler fantasier eller skriver frækt, før der er en dato, pris og et tidsrum på plads, men når de praktiske ting så er på plads, så giver los og bygger stemningen op? 

Det vil selvfølgelig ikke hjælpe med dem som aldrig har intentioner om at mødes, men det kan hjælpe ved dem hvor et møde er så svært at arrangere i praksis, at man cirkler uendeligt og ender med at føle sig udnyttet til at lette trykket via skrift. 

Så hvis nogen spørger om en aftale kan du simpelthen svare noget i stil med: "Det lyder rigtig godt, hvornår kunne du tænke dig at mødes og hvor længe tænker du?", "Okay, jamen hvis det er så længe tager jeg mellem XXX og XXX afhængigt af hvad vi finder på at lave, er det acceptabelt? Skønt, jamen så lad os finde ud af hvilke beskidte lege vi kan finde på...." og udveksle fantasier/ideer derefter.

Også med dem du har set før. Sig "tak for denne gang, sig endelig tid næste gang du har lyst til at arrangere noget!"

Måske fungerer det ikke for dig, men det var et bud på hvordan du kunne snævre lidt ind uden at stoppe med at gøre det på den måde du kan lide at bygge aftaler op. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Min erfaring er at fantasier ofte løber ud i sandet. Det behøver ikke være intentionen det er galt med, men livet kan komme i vejen, de får lettet trykket i mellemtiden eller simpelthen at motivationen løbende daler. Det er synd, for det kan ellers være vældig sjovt. 

Har du overvejet at køre en lidt mere målrettet linje - et form for kompromis mellem det du gør nu, hvor du skriver meget og får alt for mange frustrationer og for få møder og den anden grøft, hvor du slet ikke udveksler fantasier og derfor ikke får det forspil som du elsker - hvor du måske lidt hårdt må sige, at du ikke udveksler fantasier eller skriver frækt, før der er en dato, pris og et tidsrum på plads, men når de praktiske ting så er på plads, så giver los og bygger stemningen op? 

Det vil selvfølgelig ikke hjælpe med dem som aldrig har intentioner om at mødes, men det kan hjælpe ved dem hvor et møde er så svært at arrangere i praksis, at man cirkler uendeligt og ender med at føle sig udnyttet til at lette trykket via skrift. 

Så hvis nogen spørger om en aftale kan du simpelthen svare noget i stil med: "Det lyder rigtig godt, hvornår kunne du tænke dig at mødes og hvor længe tænker du?", "Okay, jamen hvis det er så længe tager jeg mellem XXX og XXX afhængigt af hvad vi finder på at lave, er det acceptabelt? Skønt, jamen så lad os finde ud af hvilke beskidte lege vi kan finde på...." 

Også med dem du har set før. Sig "tak for denne gang, sig endelig tid næste gang du har lyst til at arrangere noget!"

Måske fungerer det ikke for dig, men det var et bud på hvordan du kunne snævre lidt ind uden at stoppe med at gøre det på den måde du kan lide at bygge aftaler op. 

Ja  jeg  har  forsøgt at ændre min  måde  at  lave  aftaler  på. 

Jeg  har  et  par  få  gengangere, som  jeg  ved  dukker  op  og  holder  deres  ord.  Dem  kan  jeg  skrive  frækt  med  og  bruge  tid  på,  da  jeg  fornemmer  at  de  gerne  vil  mødes  med  mig  igen. 

Mødes  stort  set  ikke  med  nye  mænd  længere,  da  det  jeg  søger  er  gensidig  leg  og  tænding.  En  stor  del  af  det  jeg  kan  lide  handler  lige  netop  om  at  udbygge  fantasier og  tænde  hinanden, og  som  du  selv  skriver  er  det  svært  i denne  her  verden, hvis  det  også  skal  ende  ud  i et  møde  irl. 

Eller også  skal  det  være  en  meget  konkret  her  og  nu  aftale.  Men  for  at  komme  tilbage  til  starttråden,  kan  en  kop  kaffe  ikke  byttes  med  sex  med  mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Ja  jeg  har  forsøgt at ændre min  måde  at  lave  aftaler  på. 

Jeg  har  et  par  få  gengangere, som  jeg  ved  dukker  op  og  holder  deres  ord.  Dem  kan  jeg  skrive  frækt  med  og  bruge  tid  på,  da  jeg  fornemmer  at  de  gerne  vil  mødes  med  mig  igen. 

Mødes  stort  set  ikke  med  nye  mænd  længere,  da  det  jeg  søger  er  gensidig  leg  og  tænding.  En  stor  del  af  det  jeg  kan  lide  handler  lige  netop  om  at  udbygge  fantasier og  tænde  hinanden, og  som  du  selv  skriver  er  det  svært  i denne  her  verden, hvis  det  også  skal  ende  ud  i et  møde  irl. 

Eller også  skal  det  være  en  meget  konkret  her  og  nu  aftale.  Men  for  at  komme  tilbage  til  starttråden,  kan  en  kop  kaffe  ikke  byttes  med  sex  med  mig.  

Måske kunne det hjælpe også at sætte en grænse - med de nye - på hvor langt ude i fremtiden du laver aftaler? Mere end to uger vil nok have svært ved at blive til noget i virkeligheden. På scor, hvor jeg selv skriver en del mere i samme stil som dig, har jeg nærmest opgivet at arrangere aftaler mere end en uge ud i fremtiden med nye mænd, de bliver bare aldrig til noget. Mænds fokus rækker bare sjældent videre end til næste udløsning :rolleyes: (selvfølgelig er der undtagelser)

Og nej, dem som vil mødes til kaffe med dig, har vist ikke helt fanget dit koncept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Min  konklusion  danner jeg  skam  ud  fra  hvad  du  efterfølgende  tilbød mig,  så  det  er  ikke  taget  ud  af  den  blå  luft. 

Jeg  kunne  godt  finde  citater, hvor  du  skriver  at  du  kun  vil  betale en  god pris for  dem  der  er  sprøde (mener  det  var  dit  udtryk). 

Og  at  du  skriver,  at  jeg  nok  ikke  skulle  have  været  nævnt  på  din  liste  over  gode  oplevelser. 

Det gør  sku  ondt  når  jeg  havde  en  anden  oplevelse af  dig og  den  snak  vi  havde  gang  i.   Men  ja  det  er  købesex,  og  ingen  forpligtigelser. 

Ønsker  dig  gode  sprøde  oplevelser  fremover. 

 

Du vender og drejer jo alting til din fordel og misforstår gang på gang, hvad det er jeg skriver. 
 

Som jeg har skrevet mange gange efterhånden, så er du så hurtig til at konkludere alt muligt og sætte en i kasse. 
 

Jeg blev bedt om at komme med forslag til pris. Det gjorde jeg. Du ville have mere og jeg sagde god for den pris. Så hvad er egentligt dit problem. 
 

Jeg har sat dig på en top 5 Aalborg liste, vær sgu da glad for det i stedet for, at bitche over, at jeg har skrevet at andre også godt kunne have været med på den liste, da det er sindsygt svært at vælge. Men det er typisk dig. Du er en af grundene til, at vi som brugere skal passe på med hvad vi skriver herinde. Du tager alting så nært og du bliver SÅ nemt forarget, at jeg har SÅ svært ved at forstå det. 
 

Jeg orker ikke at bruge mere tid på denne her tråd eller dig Nemtøs. Jeg vil forsøge, at huske dig fra vores toiletbesøg og ellers lade alt det andet ligge. 
 

Vil du citere mig en gang mere, så du kan få det sidste ord, så fint med mig, men jeg stopper nu! 
 

Det er simpelthed for lang ude det her! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 6 minutter siden:

Jeg orker ikke at bruge mere tid på denne her tråd eller dig Nemtøs. Jeg vil forsøge, at huske dig fra vores toiletbesøg og ellers lade alt det andet ligge. 

Du  vælger at  skrive  her  i  det  åbne  forum  om  vores  dialog,  og  jeg  svarer  igen  da  du blot  har  slettet  de beskeder  hvor  jeg  har  forsøgt  at  have  en  privat  dialog  med  dig.  Jeg  er  ked  af  at  du  har  den  oplevelse  af  mig,  og  at  jeg  også  udstiller  mig  selv  ved  at  have  en  dialog  med  dig  her  på  det  åbne  EG,  hvor  denne  her  snak  ikke  hører  til. 

Jeg  kan  kun  sige  det  samme  til  dig,  at  jeg vil  huske  vores  møde  som  et  frækt unikt møde  og  en  ganske  særpræget  måde  at  få  en  oplevelse  på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Det  afhænger  helt  af  hvad  der  skrives  om.  Hvis  manden  udtrykker  han  gerne  vil  mødes, er  det  da  soleklart  for  mig  at  jeg regner  med  at  vores  skriverier  ender  ud  med  en  aftale  hvor  der  indgår  betaling. 

Jeg  har  skam  også  brugt  tid  på  at  skrive  frækt,  hvor  forventninger  på  forhånd  har  været  afstemte  og  der  ikke  kom et  møde  ud  af  det. 

I bund  og  grund  handler  det  om  at  være  ærlig  og  afstemme forventninger 

Jamen nu har du snart 100 gange skrevet til mig du IKKE mødes med nye mænd.....

Så hvad er dit KÆMPE problem===

Pas nu bare dem du har i folden, og som du siger " er dem jeg holder mig til ", og så som andre nævner læst mellem linierne, så stop nu dit ynk kære kvinde!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt syntes jeg det er en rigtig svær balance. Selvfølgelig er der nogle mænd der er "svin", ligesom der er nogle piger der snyder med tekst og billeder. Hvorfor man syntes man skal være et svin eller give falske oplysninger ved jeg ikke, for det kommer der sjældent noget godt ud af.

Jeg ser mig selv som et sympatisk menneske. Jeg bestræber mig på at opføre mig ordentligt både i forbindelse med købesex, men også i privatlivet og på min arbejdsplads. Jeg har den største respekt for alle de GPer der giver en stor del af sig selv til fx. at bruge tid sammen med mig eller andre mænd der benytter sig af dette. De, pigerne, giver rigtig meget af sig selv. De aner i princippet ikke hvem der kommer ind af døren. Vi, os mænd, kan både læse annoncer, se billeder og læse anmeldelser af den pågældende pige. Det er en noget anden præmis.

Normalt har jeg ikke svært ved at kommunikere med mennesker, men jeg syntes faktisk det er svært med en GP. Diskretion burde være en selvfølge i denne verden, så hvor tæt på kan man gå i snakken efter seancen? Jeg interessere mig for mennesket, men er nervøs for at pigen måske føler jeg spørger for meget eller går for tæt på. Jeg har ingen skjult agenda og er bestemt ikke ude på at såre nogen, men den balance for hvad der er "tilladt" at spørge/snakke om syntes jeg er rigtig svær at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Du vender og drejer jo alting til din fordel og misforstår gang på gang, hvad det er jeg skriver. 
 

Som jeg har skrevet mange gange efterhånden, så er du så hurtig til at konkludere alt muligt og sætte en i kasse. 
 

Jeg blev bedt om at komme med forslag til pris. Det gjorde jeg. Du ville have mere og jeg sagde god for den pris. Så hvad er egentligt dit problem. 
 

Jeg har sat dig på en top 5 Aalborg liste, vær sgu da glad for det i stedet for, at bitche over, at jeg har skrevet at andre også godt kunne have været med på den liste, da det er sindsygt svært at vælge. Men det er typisk dig. Du er en af grundene til, at vi som brugere skal passe på med hvad vi skriver herinde. Du tager alting så nært og du bliver SÅ nemt forarget, at jeg har SÅ svært ved at forstå det. 
 

Jeg orker ikke at bruge mere tid på denne her tråd eller dig Nemtøs. Jeg vil forsøge, at huske dig fra vores toiletbesøg og ellers lade alt det andet ligge. 
 

Vil du citere mig en gang mere, så du kan få det sidste ord, så fint med mig, men jeg stopper nu! 
 

Det er simpelthed for lang ude det her! 

For satran hvor kan jeg følge dig LANGT hen af vejen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 7 timer siden:

Sammeher. Men ved du hvad. På trods af det så er det det karaktertræk hos mig selv jeg holder allermest af og nødigst vil undvære. :)

Og det er netop øretævernes holdeplads. Jeg er ikke prostitueret beklager ordvalget. Men der er det bedst i denne sammenhæng.

Men i møder sikkert mange mænd. Det også bliver forelsket. Jeg er forelsket.i en gp. Men også realist. Nyd dog samværet. Sig nej til den i ikke har lyst til. Og nyd dem i har har lyst til

Jeg er ulykkelig forelsket. Men sådan er det

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lillemorten skrev, for 6 timer siden:

For en del år siden, så jeg et indslag på tv (dengang SM klinikkerne var total tabu og SM nærmest var en psykisk sygdom). GP var en moden kvinde, der absolut ikke lagde fingre imellem. På et tidspunkt drejede interviewet ind på kunde/GP forholdet og det gjorde lidt indtryk på mig, da hun meldte ud, at det for hende var ren forretning. Ude af øje, ude af sind og hun betragtede dette som gensidigt. Uagtet at gæsten kom igen nogen tid senere. Det var vigtigt for GP'er at holde følelser og arbejdsliv 100% adskilt. 

Kunne det tænkes, at dette stadig er et levn idag?

Jeg bliver da glad, når jeg læser Nemtøs oplæg, det bekræfter jo også at de efterfølgende hilsner jeg har fået på mail, når jeg har været hos en domina, har været helhjertet. 

Det er da super rart at vide. Selvfølgelig er man som gæst jo primært en indtægt, men det er da superfedt at vide, at fornøjelsen har været gensidig. 

At kommunikationen desværre ebber ud, er ligesom venskaber der ikke holdes vedlige.. De glider også lidt ud i sandet. Indtil man tager sig sammen og mødes igen. Det kræver arbejde på begge sider at holde det kørende, men sådan som samfundet og hverdagen er skruet sammen idag, kan det være lidt en udfordring. Efter min lillebitte mening ☺️

 

Jeg skriver privat med flere af mine gæster. Lange breve. Dybe breve. Særligt en herinde fra skriver jeg med på daglig basis. Jeg kan ikke lege med en person flere gange uden at der opstår et eller andet venskab. Det er vigtigt for mig at kunne lide den person jeg skal dominere. Jeg bruger dobbelt så lang tid som jeg tager betaling for fordi jeg altid taler meget med min legekammerat både før og efter legen. Jeg vil aldrig kunne lave maskin seancer. Jeg leger med et unikt menneske. Jeg leger ikke med en betalingskunde men med et ligeværdigt menneske. 

  Det kan være lidt sværere at navigere i følelsesmæssigt, men omvendt ville det æde min sjæl op hvis jeg kun skulle se på min legepartner som en hæve automat. Jeg trives bedst på den her måde hvor jeg giver mere af mig selv end man kan forvente. Og sådan er der jo nogle der driver deres " forretning"  

Jeg tror @nemtøs har lidt samme udgangspunkt. Og enten er vi meget gammeldags eller også er vi pionerer indenfor en ny tilgang til købesex. Alt efter hvordan man vælger at anskue den tilgang vi har 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

enten er vi meget gammeldags eller også er vi pionerer indenfor en ny tilgang til købesex

Ja, og samtidigt kan man sikkert overordnet set dele mændene op i to grupper: Dem, som gerne vil have en dialog kørende, og dem som ikke vil.

I førstnævnte gruppe finder man både de mænd, som du og @Nemtøs sætter pris på. De er med på legen, kan opføre sig ordentligt og holder aftaler. Til gengæld finder man også de mænd, som i bund og grund bare kører dialogen som en form for frækt tidsfordriv. Dette er rent tidsspilde for GP’en.

I sidstnævnte gruppe - som jeg tror er den største - finder vi de mænd, som har udsøgt sin GP, besøgt hende og så ellers er videre i teksten, sikkert på udkig efter næste nye pige at besøge. De ser ingen grund til dialog, men kan sagtens have nydt en fantastisk hyrdestund med GP’en, hvor kemien for begge var helt i top, men de har nok i den ene gang. Mange forsigtige, gifte mænd er nok i denne kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Først helt generelt til det du skriver :Du er en følsom pige/kvinde @Nemtøs og det mener jeg ikke negativt, for det er bedre at have følelser end det modsatte.

Hvis jeg skal prøve at give mit besyv med fra min rolle, som køber, så er jeg meget bevidst om min rolle. Jeg forventer ingen venskaber IRL med nogle GPer jeg har besøgt, jeg forventer ingen korrespondance efter et besøg. Men de gange, hvor jeg har været stamkunde, og måske efter en 20-30 besøg eller mere hos samme pige, er der enkelte gange, hvor forholdet er gået over i det mere venskabelige også - på pigens foranledning. 

Det er ikke noget jeg direkte eller indirekte har ville opfordre til, eller i sig selv har haft et behov for, men efter rigtig mange besøg, kan det være meget naturligt, tænker jeg, at man kan komme til at holde lidt af det andet menneske på det menneskelige plan. Det gælder jo også andre steder man er stamkunde, overfor ens frisør, tandlæge, restaurationsindehaver, mekaniker, lokale lille købmand, læge mv hvis man har kommet der i flere årtier f.eks. og i øvrigt har god kemi med dem. Men stadigvæk har jeg været bevidst om at der er et kundeforhold.Men jeg har aldrig oplevet at en GP har skuffet mig specielt. Hun skylder ikke mig mere, når jeg er gået ud af døren. Og i princippet omvendt, det gør jeg heller ikke.

Men specifikt til det du skriver:

Citat

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Det er massageverdnen nok og dette forum nok også. Jeg har selv oplevet, hvordan folk (mænd) tilsidesætter enhver fornuft, for at tækkes lige deres yndlingspige, og personligt oplevet hvordan de giver køb på god moral og cybervenskab alene fordi en eller anden pige blinker lidt med øjnene til dem eller nærmere, de håber at hun vil gøre det. Og pointen i forhold til det du oplever og beskriver, er netop, at de mænd i alt for høj grad tænker med pikken og higer efter lidt opmærksomhed. Det har ikke berørt mig følelsesmæssigt, da jeg ikke har haft noget følelsesmæssigt i klemme overfor dem, men perspektiveringen er der alligevel til det du oplever. Men de mændd vil gøre meget, alt for meget for enten lidt følelsesmæssig tilfredsstillelse eller fysisk tilfredsstillelse hos deres yndlingsGP eller blot en GP de er glade for.

Jeg prøver i stedet at have et udgangspunkt i, at jeg skriver ens uanset om det er mand, kvinde og uanset om jeg er kunde hos hende, synes om hende osv.

Citat

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Det undrer også mig, at de mænd er sådan, men det undrer mig ikke, at du oplever det. Jeg synes det skimmer igennem visse indlæg herinde, og nærigheden kender ingen grænser nok. 

Hvis jeg skal gå videre til det virkelige liv og lave en perspektivering til dit oplæg Nemtøs, forholder det sig anderledes. Og her taler jeg ikke om sex, men om relationer hvor der ikke er sex indblandet, "almindelige relationer" om du vil.

Her tror jeg @Nemtøs at jeg nemt kan have det som dig. Jeg tror altid på det gode i folk og bliver derfor af og til skuffet. Det kan godt ramme hårdt, jeg kan også forsøge at passe på mig selv bedre, men det er svært for mig, ikke altid at være der, hvis folk har brug for en skulder at tale ud ved, en hjælpende hånd, positiv opmærksomhed osv. De fleste giver det samme igen, og det er værd at huske, men der er også dem, hvor man oplever, at de blot er egoister i et eller andet omfang. Og perspektiveringen er, at sådan kan mennesker også, også i denne branche og i virkeligheden. Men det er værd at huske på de personer, der IKKE er, og holde fast ved ens værdier og etik uanset hvad andres måtte være :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aros skrev, for 10 minutter siden:

Først helt generelt til det du skriver :Du er en følsom pige/kvinde @Nemtøs og det mener jeg ikke negativt, for det er bedre at have følelser end det modsatte.

Hvis jeg skal prøve at give mit besyv med fra min rolle, som køber, så er jeg meget bevidst om min rolle. Jeg forventer ingen venskaber IRL med nogle GPer jeg har besøgt, jeg forventer ingen korrespondance efter et besøg. Men de gange, hvor jeg har været stamkunde, og måske efter en 20-30 besøg eller mere hos samme pige, er der enkelte gange, hvor forholdet er gået over i det mere venskabelige også - på pigens foranledning. 

Det er ikke noget jeg direkte eller indirekte har ville opfordre til, eller i sig selv har haft et behov for, men efter rigtig mange besøg, kan det være meget naturligt, tænker jeg, at man kan komme til at holde lidt af det andet menneske på det menneskelige plan. Det gælder jo også andre steder man er stamkunde, overfor ens frisør, tandlæge, restaurationsindehaver, mekaniker, lokale lille købmand, læge mv hvis man har kommet der i flere årtier f.eks. og i øvrigt har god kemi med dem. Men stadigvæk har jeg været bevidst om at der er et kundeforhold.Men jeg har aldrig oplevet at en GP har skuffet mig specielt. Hun skylder ikke mig mere, når jeg er gået ud af døren. Og i princippet omvendt, det gør jeg heller ikke.

Men specifikt til det du skriver:

Det er massageverdnen nok og dette forum nok også. Jeg har selv oplevet, hvordan folk (mænd) tilsidesætter enhver fornuft, for at tækkes lige deres yndlingspige, og personligt oplevet hvordan de giver køb på god moral og cybervenskab alene fordi en eller anden pige blinker lidt med øjnene til dem eller nærmere, de håber at hun vil gøre det. Og pointen i forhold til det du oplever og beskriver, er netop, at de mænd i alt for høj grad tænker med pikken og higer efter lidt opmærksomhed. Det har ikke berørt mig følelsesmæssigt, da jeg ikke har haft noget følelsesmæssigt i klemme overfor dem, men perspektiveringen er der alligevel til det du oplever. Men de mændd vil gøre meget, alt for meget for enten lidt følelsesmæssig tilfredsstillelse eller fysisk tilfredsstillelse hos deres yndlingsGP eller blot en GP de er glade for.

Jeg prøver i stedet at have et udgangspunkt i, at jeg skriver ens uanset om det er mand, kvinde og uanset om jeg er kunde hos hende, synes om hende osv.

Det undrer også mig, at de mænd er sådan, men det undrer mig ikke, at du oplever det. Jeg synes det skimmer igennem visse indlæg herinde, og nærigheden kender ingen grænser nok. 

Hvis jeg skal gå videre til det virkelige liv og lave en perspektivering til dit oplæg Nemtøs, forholder det sig anderledes. Og her taler jeg ikke om sex, men om relationer hvor der ikke er sex indblandet, "almindelige relationer" om du vil.

Her tror jeg @Nemtøs at jeg nemt kan have det som dig. Jeg tror altid på det gode i folk og bliver derfor af og til skuffet. Det kan godt ramme hårdt, jeg kan også forsøge at passe på mig selv bedre, men det er svært for mig, ikke altid at være der, hvis folk har brug for en skulder at tale ud ved, en hjælpende hånd, positiv opmærksomhed osv. De fleste giver det samme igen, og det er værd at huske, men der er også dem, hvor man oplever, at de blot er egoister i et eller andet omfang. Og perspektiveringen er, at sådan kan mennesker også, også i denne branche og i virkeligheden. Men det er værd at huske på de personer, der IKKE er, og holde fast ved ens værdier og etik uanset hvad andres måtte være :)

 

Tak  for  at  dele  dine  refleksioner og  analytiske  tilgang. 

Privat har  jeg  det  på  samme  måde  som  dig,  og  bekendtskaber  hvor  jeg  har  gjort  en  del, hvor  der  ikke  kommer  noget  retur,  har  givet  mig lidt  følelsesmæssige slag. 

Men  du  har  fuldstændig  ret  i,  at  jeg  skal  holde  fast  i  mine  værdier,  men  samtidig  passe lidt  bedre  på  mig  selv. 

Tak  for dit indlæg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Nemtøs vi havde nogle skønne møder, 4 eller 5 stk, som jeg nød rigtig meget. Men jeg må give @The Dark Knight ret i det han skriver.

Jeg syntes det blev alt for besværligt at skrive med dig herinde og vi blev uvenner over nogle småting, som jeg husker det. Det var noget med at du tolkede noget jeg skrev til en anden, som at jeg ikke kunne lide blowjob. 

Min erfaring er at venskaber og betaling for sex går bare ikke godt sammen - det er enten eller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Kære @Nemtøs vi havde nogle skønne møder, 4 eller 5 stk, som jeg nød rigtig meget. Men jeg må give @The Dark Knight ret i det han skriver.

Jeg syntes det blev alt for besværligt at skrive med dig herinde og vi blev uvenner over nogle småting, som jeg husker det. Det var noget med at du tolkede noget jeg skrev til en anden, som at jeg ikke kunne lide blowjob. 

Min erfaring er at venskaber og betaling for sex går bare ikke godt sammen - det er enten eller. 

Ja  det  har  du  tidligere skrevet,  at  jeg  var  en  dum  kælling  og  jeg  skulle  holde  mig langt  væk  fra  dig.  Mere  tydeligt  kan  det  vist  ikke  skrives.

Jeg  søger  ikke  venskaber, men  en  relation  til  dem  jeg  er  intim med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nemtøs

Jeg har læst en del af dine indlæg og du virker som et oprigtig sødt og intelligent menneske.

Dine mange indslag giver indtryk af, at du er utrolig opmærksomhedssøgende og søger at blive bekræftet hele tiden. 

Som der allerede er skrevet i denne tråd, er de fleste mænd herinde interesserede i uforpligtende sex og det får man nemmest ved at købe sig til det. Ikke dermed sagt, at man ikke skal behandle hinanden med respekt og ligeværdige mennesker og holde sine aftaler. 

Har du overvejet, om det ville være sundt for dig at holde en pause for købesexverdenen og søge oprigtig opmærksomhed og bekræftelse i dit private liv?

Håber ikke at du tager det negativt. Jeg har blot lidt ondt af dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Min erfaring er at venskaber og betaling for sex går bare ikke godt sammen - det er enten eller. 

Meget enig her, forholdet er for ujævnt, der kommer forventninger der ikke kan/vil indfries.

Hvis man vil sælge sex, så er det bare det man skal gøre. Men jeg ville personligt ikke stille for store krav til mine kunder når jeg ikke var sammen med dem.

Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  søger  ikke  venskaber, men  en  relation  til  dem  jeg  er  intim med.

Jeg har ikke besøgt dig, og jeg vil umiddelbart mene at du er sympatisk og rar - men på dine tråde og flygtige omtaler herinde, kan du også godt virke en smule følelsesmæssig impulsiv og måske en anelse tyndhudet. Det virker ikke som om der skal sååååå meget til for at blive uvenner med dig. Om det så skyldes at du giver for meget ud af dig selv eller har forhøje forventninger til dine kunder ved jeg ikke, @Aros beskriver det hele meget bedre end jeg evner lige nu :) 

Da jeg sugardatede som en lille skøge, så var hende jeg "datede" hele min verden når vi var sammen, når vi ikke var så var kommunikationen primært om næste møde, eller hvis hun havde brug for hjælp til noget. Jeg havde ingen forventninger til at jeg skulle have opmærksomhed fra hende når hun ikke var på "arbejde" :) svarede selvfølgeligt altid høfligt hvis jeg blev kontaktet, men det var så også det. Efter "SD/SB" relationens ophør er jeg forblevet venner med et par stykker, men det har igen været på deres opfordring. Mit udgangspunkt har altid været en subtil distance, så ingen blev kede af det.

De GP'er jeg nåede at se, dem havde jeg ingen kontakt til udover når jeg bookede dem :) 

Det er nok koldt og kynisk, men det er en transaktion af ydelser - den kan godt være varm, rar og hyggelig, men i sidste ende er det hvad det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jydedreng skrev, for 1 minut siden:

@Nemtøs

Jeg har læst en del af dine indlæg og du virker som et oprigtig sødt og intelligent menneske.

Dine mange indslag giver indtryk af, at du er utrolig opmærksomhedssøgende og søger at blive bekræftet hele tiden. 

Som der allerede er skrevet i denne tråd, er de fleste mænd herinde interesserede i uforpligtende sex og det får man nemmest ved at købe sig til det. Ikke dermed sagt, at man ikke skal behandle hinanden med respekt og ligeværdige mennesker og holde sine aftaler. 

Har du overvejet, om det ville være sundt for dig at holde en pause for købesexverdenen og søge oprigtig opmærksomhed og bekræftelse i dit private liv?

Håber ikke at du tager det negativt. Jeg har blot lidt ondt af dig. 

Du  skal  skam  ikke  have  ondt  af  mig.

Vil  tænke  mig  grundigere  om før  jeg  kommentere  herinde,  da  jeg  ikke  har  lyst  til  at  virke  opmærksomhedssøgende/krævende  i dette  her  forum.  

Har  brugt  dette  her  forum  som  et  frirum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...