Hop til indhold
Guest Nemtøs

Venskab kontra kemi/fælles lyster

Recommended Posts

Guest Rødovre
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Du  skal  skam  ikke  have  ondt  af  mig.

Vil  tænke  mig  grundigere  om før  jeg  kommentere  herinde,  da  jeg  ikke  har  lyst  til  at  virke  opmærksomhedssøgende/krævende  i dette  her  forum.  

Har  brugt  dette  her  forum  som  et  frirum. 

Jeg havde blot den fornemmelse at det var et tomrum du fyldte ud og ikke et frirum da du stor set er den bruger herinde som er mest aktiv.

Tror seriøst det ville være sundt at holde en lang pause herinde fra, har jeg selv gjort, ellers kan det komme til at fylde hele ens hverdag .

Kan godt være ordene kan virke hårde, men de er ment kærligt da jeg tror du er et meget kærligt og ordenligt menneske som blot vil elskes for den person du er .

Eroguide, sex etc kan være en flugt fra meget andet man ikke vil kigge på for en del mennesker incl mig selv engang og det var jeg godt klar over dybets set ....

Jeg talte med en teaupuet og jeg brugte faktisk sex, eruguide, scor til at flygte i og som jeg forbandt med kærlighed, heldigvis har jeg fået øjene op for det idag og arbejder med mig selv .

Rigtig dejlig weekend nemtøs <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rødovre skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde blot den fornemmelse at det var et tomrum du fyldte ud og ikke et frirum da du stor set er den bruger herinde som er mest aktiv.

Tror seriøst det ville være sundt at holde en lang pause herinde fra, har jeg selv gjort, ellers kan det komme til at fylde hele ens hverdag .

Kan godt være ordene kan virke hårde, men de er ment kærligt da jeg tror du er et meget kærligt og ordenligt menneske som blot vil elskes for den person du er .

Eroguide, sex etc kan være en flugt fra meget andet man ikke vil kigge på for en del mennesker incl mig selv engang og det var jeg godt klar over dybets set ....

Jeg talte med en teaupuet og jeg brugte faktisk sex, eruguide, scor til at flygte i og som jeg forbandt med kærlighed, heldigvis har jeg fået øjene op for det idag og arbejder med mig selv .

Rigtig dejlig weekend nemtøs <3

Tager  ikke  din  kommentar  ilde  op,  og  du  har  fuldstændig  ret  i  at  jeg  har  brugt/bruger  for  meget  tid  herinde. 

Jeg  ser  det  dog  ikke  som  en  flugt,  men  helt  klart  burde  jeg  prioritere  min  tid  anderledes. 

God  weekend til dig  også.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  jeres  input. Jeg  er  blevet  en  del  klogere  med  jeres  kommentar, og  blevet  bekræftet i at  denne  verden  er  kold  og  kynisk  (hovedregel).

At  jeg  som  gp  skal  være  glat  som  en  ål,  for  ikke  at  blive  hængt  ud  og  blive  kaldt  diverse mindre pæne ting.

Jeg  har  været  i dialog  med  @The Dark Knight, og  han  har  ret  i at  jeg  tager  tingene  for  nært,  samt  vi  har  misforstået  hinanden.  Den  del  kan  jeg  desværre  ikke  ændre  på  nu. 

Som  @Aros   så  fint  beskriver med  egen etik,  er  det  for  mig  vigtigt  at  holde  fast  i mine  egne  principper. Hvor  jeg  holder  hvad  jeg  lover, og  jeg  ikke  snyder  på  nogen  måder.  Jeg bliver  aldrig  et  følelsesmæssigt afstumpet  menneske, heller  ikke  når  jeg  tilbyder  købesex. 

Det  har  bestemt  ikke  været  alle  kommentarer  som  har  været  lige  sjove  at  læse,  men  jeg  holder  fast  i  min ret  til  at  have  mine  egne  spilleregler,  når  jeg  mødes  med  mænd  indenfor  denne  her  verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, den 11.9.2020 at 15:14:

Jamen nu har du snart 100 gange skrevet til mig......

Hmmm Sweetmand - 100 gange uden at forstå.

Kender problemet fra min bekendtskabskreds, nemlig at det skrevne ord med et højt lix-tal kan være svært dels at læse og dels at forstå. Hjælpemidlet er her, at få teksten læst laaaangsomt  op. 

Måske skulle du også prøve ? 


Link til Dansk Blindesamfund  https://blind.dk/fa-overblik-over-vigtigste-hjaelpemidler-til-blinde-svagsynede#toc-sk-rml-ser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...