Hop til indhold
Guest Nemtøs

Venskab kontra kemi/fælles lyster

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 47 minutter siden:

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Man skal passe på med at blande tingene sammen. Der har jeg også meget at lære endnu, men det er ihvertfald godt at du er opmærksom på det. 

Jeg tror de fleste af os går ind i den her branche med et positivt og eventyr lysten sind. Tror på det bedste i mennesker ( mænd) . 

Men virkeligheden er barsk og branchen kynisk. 

Føler med dig <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil sige dem jeg har besøgt gentagne gange er der da kommet en form for venskab til. men hvor jeg har understeget at vi sagtens kunne "hænge ud" men at hvis det kom til sex skulle de nok blive betalt. men de har haft en ide om de skulle have penge fra starten af 

så jo det kan være en svær balance 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Hvad med at holde det adskilt og dyrk dine venner og veninder privat, bliver da noget rod at blande æbler og pærer sammen.

Mænd i denne verden er fuldstændig ligeglad med dig som person, der tænkes udelukkende med pikken, sorry men det er præcis sådan det fungerer .

Sunde og nære relationer findes meget sjælden i denne sex verden, der er altid en bagtanke desværre .

Ud med de ynkelige mænd som prøver at opnå noget gratis .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 18 minutter siden:

Man skal passe på med at blande tingene sammen. Der har jeg også meget at lære endnu, men det er ihvertfald godt at du er opmærksom på det. 

Jeg tror de fleste af os går ind i den her branche med et positivt og eventyr lysten sind. Tror på det bedste i mennesker ( mænd) . 

Men virkeligheden er barsk og branchen kynisk. 

Føler med dig <3

 

Jeg  har  lært  at  der  nok  kan  være  så  meget  lyst  og  begær fra mandens side,  ligelænge  det  er  gratis,  og  så  snart der  nævnes  betaling,  forsvinder  alt  interesse.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@Nemtøs, jeg kunne skrive en meget lang uddybende kommentar om hvor meget jeg undres over din ageren herinde, og at jeg ikke kan finde din røde tråd i de spil der foregår. 
 

Jeg vil også bare have lov til at konkludere, på baggrund af min egen oplevelse med dig, at du er vildt svær at finde ud af og jeg tror på en eller anden måde, at du enten skræmmer folk væk, eller skubber folk væk fordi du er utrolig hurtig til at konkludere noget på baggrund af en eller anden kommentar man måske har skrevet i en anden tråd eller har besøgt en pige, som du måske ikke bryder dig om, og så er man pludselig ude i kulden. 
 

Jeg tror måske, at du lægger for meget i alt det her og selv har svært ved at navigere rundt i den her købesex verden og bliver forvirret af en masse følelser.  Måske har du svært ved at acceptere, at ham du har noget helt særligt med, ham der giver udtryk for, at han nærmest forguder dig, at han også søger andre veje og opsøger andre piger. 
 

Men hey - vi køber sex og vi er eksperter i utroskab. 
 

Jeg tror egenligt blot, at med dette skriv, at jeg vil tillade mig at skrive, at du er lige så svær at finde ud af, som du synes vi er svære at finde ud af. 
 

Måske skal du også kigge lidt indad og analysere lidt på din egen rolle/ageren i alt det her, ligesom vi andre skal en gang imellem. 
 

Og så vil jeg ønske dig alt muligt lykke fremover. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg  har  lært  at  der  nok  kan  være  så  meget  lyst  og  begær fra mandens side,  ligelænge  det  er  gratis,  og  så  snart der  nævnes  betaling,  forsvinder  alt  interesse.  

 

Tænker at det er vigtigt at du får afklaret denne del af aftalen inden du mødes med personen. Der må ikke være noget der kan misforstås.  Og så tænker jeg at mænd sådan generelt set er langt bedre end kvinder til at adskille sex og følelser. De behøver ikke engang kunne lide den person de dyrker sex med ( hvor ubegribeligt det end lyder) men det er en generel betragtning. 

Men jo før man lærer dette, jo bedre. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rødovre skrev, for 1 minut siden:

Hvad med at holde det adskilt og dyrk dine venner og veninder privat, bliver da noget rod at blande æbler og pærer sammen.

Mænd i denne verden er fuldstændig ligeglad med dig som person, der tænkes udelukkende med pikken, sorry men det er præcis sådan det fungerer .

Sunde og nære relationer findes meget sjælden i denne sex verden, der er altid en bagtanke desværre .

Ud med de ynkelige mænd som prøver at opnå noget gratis .

Jeg  ønsker  ikke  venskaber, eller  at  ses  uforpligtende  med  mænd  fra  denne  verden ift  sociale  arrangementer. 

Men  noget  af  det  jeg  nyder,  er at  opbygge  fantasier  og  skrive  frækt,  det  er  den  del  jeg  hentyder  til. Som  du  skriver  har  jeg  fejltolket  mænds  interesse,  da  jeg  naivt  troede  at  mændene  faktisk  ville  mig,  og  ikke  blot  have  gratis  lir. 

Ja  de  fleste  mænd i denne her  verden tænker kun med pikken.  

Tak  for dit  svar, som  giver  stof  til  eftertanke 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 6 minutter siden:

@Nemtøs, jeg kunne skrive en meget lang uddybende kommentar om hvor meget jeg undres over din ageren herinde, og at jeg ikke kan finde din røde tråd i de spil der foregår. 
 

Jeg vil også bare have lov til at konkludere, på baggrund af min egen oplevelse med dig, at du er vildt svær at finde ud af og jeg tror på en eller anden måde, at du enten skræmmer folk væk, eller skubber folk væk fordi du er utrolig hurtig til at konkludere noget på baggrund af en eller anden kommentar man måske har skrevet i en anden tråd eller har besøgt en pige, som du måske ikke bryder dig om, og så er man pludselig ude i kulden. 
 

Jeg tror måske, at du lægger for meget i alt det her og selv har svært ved at navigere rundt i den her købesex verden og bliver forvirret af en masse følelser.  Måske har du svært ved at acceptere, at ham du har noget helt særligt med, ham der giver udtryk for, at han nærmest forguder dig, at han også søger andre veje og opsøger andre piger. 
 

Men hey - vi køber sex og vi er eksperter i utroskab. 
 

Jeg tror egenligt blot, at med dette skriv, at jeg vil tillade mig at skrive, at du er lige så svær at finde ud af, som du synes vi er svære at finde ud af. 
 

Måske skal du også kigge lidt indad og analysere lidt på din egen rolle/ageren i alt det her, ligesom vi andre skal en gang imellem. 
 

Og så vil jeg ønske dig alt muligt lykke fremover. 
 

Jeg  har  fuld  forståelse  for  at  dette  her  er  købesex og  at  I mænd  køber  sex  forskellige  steder.  

Hvad  jeg  ikke  kan  forstå,  er  at  man  fra  det  ene  øjeblik  til  det  andet  kan  gå  fra  at  være  interessant  til  at  være  ligegyldig. Jeg  kan  godt  lide  at  der  spilles  med  åbne  kort. 

Jeg  har  det  bedst  med  klare  aftaler,  og  jeg  forventer  at  aftaler  holdes. 

Når  jeg  laver  sådan  en  tråd,  er  det  fordi  tingene  simpelthen  ikke  hænger  sammen  for  mig,  og  ja  du  har  nok  ret  i  at  jeg  forventer  for  meget  af  sexkøbere,  men  omvendt  når  jeg  giver,  er  det  så  urimeligt  af  mig  at  forvente  lidt  igen  af  samme  skuffe.  Og  ja det  kan  jeg  forstå.. når jeg  kigger  indad, kan  jeg  konstatere  at  jeg  er  for  godtroende  og  naiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Jeg  har  fuld  forståelse  for  at  dette  her  er  købesex og  at  I mænd  køber  sex  forskellige  steder.  

Hvad  jeg  ikke  kan  forstå,  er  at  man  fra  det  ene  øjeblik  til  det  andet  kan  gå  fra  at  være  interessant  til  at  være  ligegyldig. Jeg  kan  godt  lide  at  der  spilles  med  åbne  kort. 

Jeg  har  det  bedst  med  klare  aftaler,  og  jeg  forventer  at  aftaler  holdes. 

Når  jeg  laver  sådan  en  tråd,  er  det  fordi  tingene  simpelthen  ikke  hænger  sammen  for  mig,  og  ja  du  har  nok  ret  i  at  jeg  forventer  for  meget  af  sexkøbere,  men  omvendt  når  jeg  giver,  er  det  så  urimeligt  af  mig  at  forvente  lidt  igen  af  samme  skuffe.  Og  ja det  kan  jeg  forstå.. når jeg  kigger  indad, kan  jeg  konstatere  at  jeg  er  for  godtroende  og  naiv. 

At være godtroende og naiv er faktisk på mange måder et ret sympatisk karaktertræk. For tror man på det bedste i mennesker er det som regel fordi man selv har et godt hjerte. Husk lige på det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 1 minut siden:

At være godtroende og naiv er faktisk på mange måder et ret sympatisk karaktertræk. For tror man på det bedste i mennesker er det som regel fordi man selv har et godt hjerte. Husk lige på det <3

Tak  - det  havde  jeg  lige  brug  for <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

At være godtroende og naiv er faktisk på mange måder et ret sympatisk karaktertræk. For tror man på det bedste i mennesker er det som regel fordi man selv har et godt hjerte. Husk lige på det <3

Det er ret godt skrevet det der<3 kæft jeg har fået nogle hug over næsen nogen gange fordi jeg tror på det gode i mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er nogen svin. Men det er klart en balance for hvad man skal finde sig i/stå model til. Det går jo begge veje... De kloge narre de mindre kloge. Og ikke mindst lærer af dine fejl -ellers er du dum;-) Når man betaler for noget forventer man også at få noget. Jeg er bleven snydt flere gange -så man går misfornøjet derfra -f.eks. jeg trængte til en god gang massage, og gerne lidt hygge efterfølgende tog til Flensburg (dengang) var der en hel opgang med thaimassage osv. -så jeg gik op på første -og ringede på døren -der kom en billedesmuk thaikvinde ud -og vi aftalte massage også måtte vi se om det blev til mere. Jeg klædte mig af og lage mig på maven på hendes seng -hun begyndte massagen -og jeg kunne med det samme mærke på hendes hænder >>>det var noget galt<<< hun var bestemt god til massage -og mine ben fik en ordentlig omgang  -så satte hun sig overskrævs og masserede mine balder og det nederste af ryggen -det var bare god massage -hun kravlede længer op for at forsætte med ryggen -hun satte på mine lår og pludselig kunne jeg mærke noget i mellem mine balder.... -og da jeg blev helt klar over det rent faktisk var hendes pik -hun kørte i mellem mine balder -blev jeg så overrasket og gav et hyl fra mig så hun sprang op og stod og så forfærdet på mig -der stirrede hende i mellem benene -var der en lang slap pik!!! -Fuck jeg er absolut ikke til mænd eller ladyboy (som hun var) ufattelig smuk store dejlige bryster -absolut intet maskulint over sig. Jeg samlet mig og fortalt hende at jeg troede hun var en kvinde -og at jeg slet ikke har lyst til pik eller en ladyboy!!! -det havde hun da forståelse for -og tilbød mig hendes kollega -der også arbejdede i lejligheden -jeg var rystet -og viste ikke om jeg kunne slappe af -før end jeg kom ud og væk -men jeg havde betalt 100 euro -og fattigrøv som man jo er -sagde jeg ok. Hun var måske hendes søster -også meget smuk -jeg tjekkede lige om hun havde vedhæng el. ej som det første -det grinte hun bare af. Og efterfølgende har jeg også selv kunne grine af den oplevelse, Men jeg lærte en lektion som jeg aldrig glemmer... Mange gange har jeg tænkt på hvad det får mænd/mig til at betale for sex og ikke mindst kvinder til at sælge det... Efter min mening er det trist -og det er jo dobbeltmoralsk  -synes på den ene side det er en god ting, og jeg vil ikke undvære det, men det er jo et skuespil/en leg, man leger -og kunstigt... Jeg har haft mange fede oplevelser og det er helt klart spændingen der er drivkraften for mig -hvad er det jeg møder? hvis det er en venlig person der gerne vil give mig en god oplevelse ,og vi sammen kan finde ud af, hvad vi lige har brug for den dag i dette øjeblik -så er det toppen;-) jeg vil ikke bare have -jeg vil også gerne give pigen en god oplevelse med mig. Men jeg kan gå i baglås, hvis jeg oplever det er for meget "kommando""kronetænkning" over det -det bryder jeg mig ikke om -og kvinder der fakestønner er turnoff fuldstændigt. Jeg prøver ikke snyde mig til mere/andet end det aftalte -men det er helt klar andre der forsøger sig -det mærker man tydeligt på kvinden -derfor kan jeg godt lide, at være lidt diskret med mine gode oplevelser -for ikke at få dem ødelagt af andre.  Men det er en hård/tuff branche og forstår godt man bliver træt nogen gange... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger altid at det man betaler for ved mig er diskressionen og nemheden i det hele.. Det at man ikke skal have lange samtaler med en person som man måske kun fysisk finder interessant.. Og at de ikke skal hælde 4 drinks på mig inden eller fortælle mig at de faktisk er interesseret i mine følelser og ageren hvilket man jo altid ved i bund og grund er pis hvis der ikke er etableret en relation af en eller anden form..

Jeg har da gæster jeg snakker med om alt mellem himmel og jord, mine børn og mit liv og hvad der lige er sket i livet siden sidst men det er gæster hvor jeg tydeligt fornemmer at de lige så meget kommer for at få luft.. Det er gæster hvor der er skabt en relation.. 

Men mit arbejde er mit arbejde og jeg prøver faktisk at holde det rimelig adskilt så sådan noget som at arrangerer frække aftaler og at skrive frækt sammen gider jeg ikke.. Man ville heller aldrig få en aftale i stand på et toilet med mig fordi man havde set mig på gaden i mit private liv.. Jeg kan godt forstår hvis mænd har svært ved at modstår den fristelse og tager det som en invitation.. Jeg forstår også godt at du selv kan have svært ved at adskille dig som nemtøs med den person du er privat og den afvisning det er når interessen ikke er der længere når du hiver gæsterne ind i dit privat liv.. Det lige pludselig en meget større afvisning jo.. 

Men vi to er meget forskellige.. Så det kan du nok ikke bruge til en skid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
niels123 skrev, for 8 minutter siden:

Det er ret godt skrevet det der<3 kæft jeg har fået nogle hug over næsen nogen gange fordi jeg tror på det gode i mennesker.

Sammeher. Men ved du hvad. På trods af det så er det det karaktertræk hos mig selv jeg holder allermest af og nødigst vil undvære. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

men  omvendt  når  jeg  giver,  er  det  så  urimeligt  af  mig  at  forvente  lidt  igen  af  samme  skuffe.

Ja det er faktisk dybt urimeligt.. Fordi du giver kun i kraft af penge.. Var der ikke penge i mellem jer havde du nok oftest ikke lige knaldet den person.. Manden få ingen penge.. Det på ingen måder urimeligt af gæsterne at forvente en oplevelse hvor de ikke skal arbejde for det.. 

Selvfølgelig bliver vores arbejde med at skabe illusionen nemmere når man begge er enige om at lades som at det faktisk bare er en normal seksuel oplevelse og man begge yder sit.. Sexen bliver generelt også bedre for begge parter men vores arbejde er at sørge for gæsten.. Det er det han har betalt for.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Jeg  har  det  bedst  med  klare  aftaler,  og  jeg  forventer  at  aftaler  holdes. 

Når  jeg  laver  sådan  en  tråd,  er  det  fordi  tingene  simpelthen  ikke  hænger  sammen  for  mig,  og  ja  du  har  nok  ret  i  at  jeg  forventer  for  meget  af  sexkøbere,  men  omvendt  når  jeg  giver,  er  det  så  urimeligt  af  mig  at  forvente  lidt  igen  af  samme  skuffe.  Og  ja det  kan  jeg  forstå.. når jeg  kigger  indad, kan  jeg  konstatere  at  jeg  er  for  godtroende  og  naiv. 

Jeg ved godt du skriver meget generaliserende, men du tager ALLE os andre med i dit skriv. Sådan opfatter jeg det i hvert fald. 
 

Og så sidder jeg jo og tænker, hvad for en aftale jeg ikke har holdt med dig siden vi to ikke skriver sammen længere. 
 

Det var dig der pludselig ikke ville ses igen. Derfor irriterer det mig, at du skriver, at vi kun vil skrive frækt når det er gratis og når der skal penge på bordet, så er vi væk igen. Det passer jo ikke, vel. Ikke i forhold til mig, men du hiver sgu mig med ned i flokken af brugere, der ikke vil betale og ikke kan holde aftaler, og det er ikke i orden. 
 

Vi to kommer aldrig til at ses igen og det er fint med mig, men du må også lige styre dig lidt med dine konklusioner herinde, derfor vågner jeg op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Ja det er faktisk dybt urimeligt.. Fordi du giver kun i kraft af penge.. Var der ikke penge i mellem jer havde du nok oftest ikke lige knaldet den person.. Manden få ingen penge.. Det på ingen måder urimeligt af gæsterne at forvente en oplevelse hvor de ikke skal arbejde for det.. 

Jeg  mener  at  jeg  giver  uden  betaling  ( bruger  en  del  tid  på  frække  skriverier,  som  jeg  oplever  som  gensidigt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  mener  at  jeg  giver  uden  betaling  ( bruger  en  del  tid  på  frække  skriverier,  som  jeg  oplever  som  gensidigt)

Men havde du brugt tiden på det hvis det ikke var fordi det i sidste ende ville give penge.? Fordi ellers kan jeg ikke forstår at det genererer dig at de smutter når du nævner penge.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Men havde du brugt tiden på det hvis det ikke var fordi det i sidste ende ville give penge.? Fordi ellers kan jeg ikke forstår at det genererer dig at de smutter når du nævner penge.. 

Det  afhænger  helt  af  hvad  der  skrives  om.  Hvis  manden  udtrykker  han  gerne  vil  mødes, er  det  da  soleklart  for  mig  at  jeg regner  med  at  vores  skriverier  ender  ud  med  en  aftale  hvor  der  indgår  betaling. 

Jeg  har  skam  også  brugt  tid  på  at  skrive  frækt,  hvor  forventninger  på  forhånd  har  været  afstemte  og  der  ikke  kom et  møde  ud  af  det. 

I bund  og  grund  handler  det  om  at  være  ærlig  og  afstemme forventninger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden, så jeg et indslag på tv (dengang SM klinikkerne var total tabu og SM nærmest var en psykisk sygdom). GP var en moden kvinde, der absolut ikke lagde fingre imellem. På et tidspunkt drejede interviewet ind på kunde/GP forholdet og det gjorde lidt indtryk på mig, da hun meldte ud, at det for hende var ren forretning. Ude af øje, ude af sind og hun betragtede dette som gensidigt. Uagtet at gæsten kom igen nogen tid senere. Det var vigtigt for GP'er at holde følelser og arbejdsliv 100% adskilt. 

Kunne det tænkes, at dette stadig er et levn idag?

Jeg bliver da glad, når jeg læser Nemtøs oplæg, det bekræfter jo også at de efterfølgende hilsner jeg har fået på mail, når jeg har været hos en domina, har været helhjertet. 

Det er da super rart at vide. Selvfølgelig er man som gæst jo primært en indtægt, men det er da superfedt at vide, at fornøjelsen har været gensidig. 

At kommunikationen desværre ebber ud, er ligesom venskaber der ikke holdes vedlige.. De glider også lidt ud i sandet. Indtil man tager sig sammen og mødes igen. Det kræver arbejde på begge sider at holde det kørende, men sådan som samfundet og hverdagen er skruet sammen idag, kan det være lidt en udfordring. Efter min lillebitte mening ☺️

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  kan  undres  gang  på  gang,  og  jeg  har  svært  ved  at  finde  den  røde  tråd  i  de  spil  der  foregår. Får  henvendelser fra  mænd  som  gerne  lige  vil  drikke  en  kop  kaffe ganske  uforpligtende  eller  vise  mig  et  godt  sted  hvor  der  kunne  dyrkes  sex  ( jeg  tænker  disse  henvendelser  er  et  forsøg  på  at  få  en  omgang  gratis  sex). 

Andre  mænd  som  jeg  har  mødt  irl  og  har  oplevet  at  have  en  rigtig  god  kemi  med, bruger  jeg  efterfølgende  tid  på  at  skrive  frækt  med,  der  udvekles  fantasier og  måske  sendes  der  billeder,  indtil  jeg  finder  ud  af  at  disse  mænd  kun  har  brugt  tiden  fordi  det  var  gratis  for  dem, og  det  ender  ud  i  at  jeg  enten  får  en  sviner  eller  kontakten  stille  og  roligt  dør. 

Jeg  har  svært  ved  at  balancere i  denne  her  verden,  men  har  indset  at  det for  det meste er  en  kold  kynisk  verden, hvor  jeg  ikke  kan  stole  på  de  gode  intentioner. 

Jeg  har  læst  om  sexaftaler,  hvor  der  opstår  et  venskab og  man  mødes uforpligtende  fx  til  frokost. Det  er  ikke  det  jeg  efterspørger/efterlyser. 

 

Måske du ubevidst udsender nogle signaler til disse mænd, der så tolker dine signaler på en anden måde end hensigten er/var 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt du skriver meget generaliserende, men du tager ALLE os andre med i dit skriv. Sådan opfatter jeg det i hvert fald. 
 

Og så sidder jeg jo og tænker, hvad for en aftale jeg ikke har holdt med dig siden vi to ikke skriver sammen længere. 
 

Det var dig der pludselig ikke ville ses igen. Derfor irriterer det mig, at du skriver, at vi kun vil skrive frækt når det er gratis og når der skal penge på bordet, så er vi væk igen. Det passer jo ikke, vel. Ikke i forhold til mig, men du hiver sgu mig med ned i flokken af brugere, der ikke vil betale og ikke kan holde aftaler, og det er ikke i orden. 
 

Vi to kommer aldrig til at ses igen og det er fint med mig, men du må også lige styre dig lidt med dine konklusioner herinde, derfor vågner jeg op igen.

Tråden  er  oprettet  generelt  med  de erfaringer  som  jeg  har  gjort  mig. 

Hvis du  læser  hvad  jeg  skriver,  vil  du  også  kunne  se  at  jeg  ikke  skriver  alle  mænd,  men  mange. 

At  vi  ikke  længere  har  kontakt,  og  hvad  der  er  sket  finder  jeg  faktisk  ikke  relevant  for alle  brugere  på  EG. Jeg  oplever  at  du  forsøger  at  hænge  mig  ud, og  det  bliver  jeg  faktisk  ked  af. 

Du  vælger  konsekvent at  slette de  beskeder jeg har sendt  til  dig  som  pb,  uden  at  svare  mig.  Det  er  selvfølgelig  dit  valg,  og  jeg  forstår  at  du  ikke  ønsker  kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nemtøs. 

Det vigtigste i denne branche er at passe på sig selv <3

Der er ingen rigtig og forkert måde at køre dette job, som sådan. Man skal køre sin biks som man selv finder ud af den fungere bedst. 

Men som jeg læser det, så vil jeg råde dig til at undgå disse Frække beskeder, da det tydeligt gør dig frustreret og ked af det når du i sidste ende føler du spilder din tid og føler dig til grin. For det er ikke unormalt at man som menneske gerne vil varme lidt op og være lidt ekstra tændt før man mødes så man skriver lidt frækt. Men min egen erfaring siger mig at Ca 1 ud af 10 mænd kan man skrive frækt med i dette univers, uden at ende med at føle man har spildt sin tid. Og derved har jeg valgt at frækt skriveri ikke er noget jeg gider. 

Hvis du kan mærke du bliver ked af det på den måde det fungere nu, skal du passe på dig selv og forsøge at ændre noget til det bedre for din egen skyld <3

Kæmpe knus fra Tanja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Sammeher. Men ved du hvad. På trods af det så er det det karaktertræk hos mig selv jeg holder allermest af og nødigst vil undvære. :)

Helt enig med dig, og jeg har også altid bare rystet slagene af mig, og har brudt et par relationer på den konto.

På den profesionelle side har det kostet mig lidt penge, men ikke nok til stadig at tro på at en aftale er en aftale. Også selv om at den ikke er skrevet ned,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...