Hop til indhold
Expert

All time Top 5 Aalborg

Recommended Posts

 

Jeg kan huske Hermodsgade 3 (Gentlemen's club) fra midten af 90'erne

I sommeren 1996 besøgte jeg en slang, naturlig fitness pige hun kaldte sig Mette.

Fik Dansk i 3 stillinger, en rigtig sød og venlig pige.

I sommeren 1997 var jeg igen en gentleman,  jeg besøgte pigen Maja, hun virkede meget blød over for

mig som er den "stille type"  hun var vild god til at give mig fransk. En dejlig varm bolletrold.

Ærgeligt at der den ene gang røg en sten igennem vinduet, dog ikke ind i bollerummet hvor vi var.

Synd at gentlemen's club i Hermodsgade lukkede.

Holbergsgade 20 i kælderen synes jeg også var ok mest fordi Thai'erne kan deres arbejde.

Hermodsgade 3 var et bordel  hvor både piger og faciliteter var i orden,  jeg har ikke besøgt det siden sagen i det nye årtusind.

Jeg har besøgt nogle andre steder i tidernes løb når trykket er blevet for stort. Jeg synes stederne er blevet ringere og ringere og

ofte er der falske piger. 2017 besøgte jeg vestergårdsgade  i Brønderslev en sød og moden dame der hed Tatanya.

De bæ-brune piger i Aalborg har i de senere år været ringe og danske pige har i perioder været sjældne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ skrev, den 10.9.2020 at 17:03:

Min top 5 Danske piger Aalborg

1) Danske Silvia (Hermodsgade Vejgaard, Haderup, Randers, Horsens, Kolding), stoppede helt omkring 2015/2016

2) Diana (Vesterbro 66 Aalborg, Frederikshavn, Herlev), stoppede omkring 2013/2014

3) MissX nu Laura Lux (Nord for Aalborg), aktiv

4) Rikke (Vesterbro 66), stoppede før 2010

5) Malou (Hermodsgade Vejgaard), ved ikke om hun er stoppet eller stadig er aktiv

Kan huske Rikke hun var bare dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...