Hop til indhold
Expert

All time Top 5 Aalborg

Recommended Posts

Guest The Dark Knight
markcool skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved hvad der blev Manja? Er hun stadig aktiv?

Gad godt møde hende igen!

Det her er et vildskud, men Manja minder sgu lidt om Dinna her, både hvad former og alder angår. Desuden samme byer som Manja arbejde i den gang.

https://annoncelight.dk/showad/299050

Men ja, et vildskud, men da jeg så billeder, hvor hun står i vinduet tænkte jeg “Manja?”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@markcoolhar selv lige undersøgt det ved at skrive til den flotte kvinde, og der er ikke tale om Manja, men hun er formentlig lige så flot eller tæt på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 22 timer siden:

Det her er et vildskud, men Manja minder sgu lidt om Dinna her, både hvad former og alder angår. Desuden samme byer som Manja arbejde i den gang.

https://annoncelight.dk/showad/299050

Men ja, et vildskud, men da jeg så billeder, hvor hun står i vinduet tænkte jeg “Manja?”. 

Wau, hvad mon en halv time løber op i med sådan en hottie, nogen som har en ide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
freeman skrev, 1 time siden:

Wau, hvad mon en halv time løber op i med sådan en hottie, nogen som har en ide?

Har slet ikke bemærket hun ingen priser har på siden. Et sted mellem 1000 - 1200 er mit bud, men det er svært at spå om. Skriv til hende. 
 

Hun ser lækker ud, men har ikke selv planer om et besøg lige foreløbigt. Har et par andre på to do listen, der har væsentlig højere prioritet lige nu. 
 

I øvrigt to jeg har hygget med før, så garanti for en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

1 ) Barbara  ( Hobrovej )

2 ) Venessa ( Borgergade)

3 ) Wicky Silver ( Maren Turis Gade )

4 ) Emma   ( Vesterbrogade  )

5 ) Adele fra Østrig ( flere steder i Nordjylland og flere forskellige navne)

Der er 2 - 3 stykker der kunne komme på listen, men kan desværre ikke huske deres navne.

Redigeret af Hardrock_west

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nr. 1 er en pige, der kun kort tid var i Aalborg i Hermodsgade for en del år siden. Hun kaldte sig Paris. Hun var også ved Citygirls i Helsingør. Hun gik straks på knæ og gav et gagging blow, kyssede med tunge og var uhyre velskabt. Køn og sød at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 20.9.2021 at 19:48:

Min nr. 1 er en pige, der kun kort tid var i Aalborg i Hermodsgade for en del år siden. Hun kaldte sig Paris. Hun var også ved Citygirls i Helsingør. Hun gik straks på knæ og gav et gagging blow, kyssede med tunge og var uhyre velskabt. Køn og sød at snakke med.

Hun var også bare skæppe skøn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får nu lyst til at bringe Mylena ind i kampen - i mine øjne nærmest dansk mester i bj. Hun havde base i Aarhus men kom af og til i Aalborg. 
Jeg giver også gode karakterer til Mail Love, Sandra Sommer  og Kathrine/Simone Wellness ;-) 

Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silvia var i bording for et års tid siden hvor jeg besøgte hende. Hun er fantastisk lækker, men det ser ud til hun har droppet sex og kun er til tantra.

Æv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjon skrev, for 14 timer siden:

Jeg får nu lyst til at bringe Mylena ind i kampen - i mine øjne nærmest dansk mester i bj. Hun havde base i Aarhus men kom af og til i Aalborg. 

Ja, hun var for vild :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 15.9.2020 at 11:56:

 Søs i Christiansgade! Jeg vil ikke ønske at vide hvor meget af min dengang rimeligt begrænsede disponible (og nogle gange ikke-disponible) finansielle formåen som gik Søs' vej :-) Det var "husmorsex" på højt niveau, lige som hendes humør. Jeg fik også ret hurtigt status af gæst hvor trivielle ting så som beskyttelse ikke blev nævnt, hverken af hende eller mig (midt i en HIV tid).
Østerbro, tjekkede bare om der var lys i lampen når jeg kørte forbi. Nogle ret fantastiske overraskelser, men vist endnu flere ikke særligt fantastiske. Stedet dagsform var afgørende.

Mht. udenlandske piger dengang, Vestbyen havde mange pop-up steder for både thai og indtog andre nationaliteter. Der var en stuelejlighed på Kastetvej, ved siden af Budha Bar (som hed noget andet dengang). Det forlød at den var kontrolleret af HA. Der var med jævne mellemrum en pige fra mellemøsten (officielt "Spanien") som jeg klikkede med både rent anatomisk og var fuldstændigt betaget af hende hendes lange, tykke, krøllede hår og smukke ansigt. Hun holdt også oprigtigt af at jeg smigrede hende. Og der var altid masser af tid til kys og kæleri både før og efter action. Jeg så hende desværre aldrig mere efter jeg flyttede fra byen. Jeg kan ikke huske hvad hun kaldte sig. 

Ohh ja det var min debut der på Østerbro i Aalborg nej hvor jeg bange og kom alt for hurtigt var de flere piger der Ved du hvor de blev afde piger jeg kender ikke deres navne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - og så var Louise (og hvad hun ellers kaldte sig gennem de år der var muligt at besøge hende) - en lille tændt pige fra Brasilien som kunne besøges på Grønlands Torv, Aalborg Øst og til sidst tæt på jernbaneoverskæringen i Nørresundby. Jeg tænker at man godt kan tage hende med under danske oplevelser, da hendes nordjyske accent var meget udbredt :-) 

Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elskerdanskepiger skrev, den 9/6/2021 at 13:14:

Min all time top 5 i Aalborg er  følgende 

1) DinaG

2) Maii Love

3) Cela/Timian

4) Sandra Sommer

5) Rikke solskin 

Min top 3 i Aalborg 

Timian i Borgergade

Charlotte 2000 hermodsgade

bella Kastetvej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 20.9.2021 at 19:48:

Min nr. 1 er en pige, der kun kort tid var i Aalborg i Hermodsgade for en del år siden. Hun kaldte sig Paris. Hun var også ved Citygirls i Helsingør. Hun gik straks på knæ og gav et gagging blow, kyssede med tunge og var uhyre velskabt. Køn og sød at snakke med.

jeg har ofte tænkt på hvad pokker det var politiet havde gang i de der år 2014-2017. Alle de bedste steder i Aalborg blev lukket ned og jagtet både af politiet og skat. Vesterbro 66, Hermodsgade 3 og Borgergade 30 alle gode bordeller med danske piger blev lukket ned så der nu kun er et utal af private mere eller mindre frivillige udenlandske piger. Simpelthen fuldstændigt skørt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ skrev, den 10.9.2020 at 17:03:

Min top 5 Danske piger Aalborg

1) Danske Silvia (Hermodsgade Vejgaard, Haderup, Randers, Horsens, Kolding), stoppede helt omkring 2015/2016

2) Diana (Vesterbro 66 Aalborg, Frederikshavn, Herlev), stoppede omkring 2013/2014

3) MissX nu Laura Lux (Nord for Aalborg), aktiv

4) Rikke (Vesterbro 66), stoppede før 2010

5) Malou (Hermodsgade Vejgaard), ved ikke om hun er stoppet eller stadig er aktiv

Hej 

ved du om missx / laura lux er aktiv endnu ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...