Hop til indhold
Expert

All time Top 5 Aalborg

Recommended Posts

Udenlandske piger 

1. Adele - Aalborg (Letland) <stoppet>

2. Nicole - Aalborg (Litauen) <stoppet>

3.Silvia - Aalborg (Rumænien) 

4.Alessia - støvring (İtalien) 

5.Rita - bording (?) <?>

 

Danske piger:

1. Honningssøde Helena - Aalborg <stoppet>

2. Mascha - Arden <stoppet>

3. Nadia - Arden

4. Freja Hansen - Frederikshavn/Nørresundby <stoppet>

5.? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Expert skrev, for 18 minutter siden:

Udenlandske piger 

1. Adele - Aalborg (Letland) <stoppet>

2. Nicole - Aalborg (Litauen) <stoppet>

3.Silvia - Aalborg (Rumænien) 

4.Alessia - støvring (İtalien) 

5.Rita - bording (?) <?>

 

Danske piger:

1. Honningssøde Helena - Aalborg <stoppet>

2. Mascha - Arden <stoppet>

3. Nadia - Arden

4. Freja Hansen - Frederikshavn/Nørresundby <stoppet>

5.? 

 

 

Min top 5 Danske piger Aalborg

1) Danske Silvia (Hermodsgade Vejgaard, Haderup, Randers, Horsens, Kolding), stoppede helt omkring 2015/2016

2) Diana (Vesterbro 66 Aalborg, Frederikshavn, Herlev), stoppede omkring 2013/2014

3) MissX nu Laura Lux (Nord for Aalborg), aktiv

4) Rikke (Vesterbro 66), stoppede før 2010

5) Malou (Hermodsgade Vejgaard), ved ikke om hun er stoppet eller stadig er aktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant. Har "kun" været sammen med Alessia, så de 3 første må virkelig have været en oplevelse. Var der en jeg måske personligt ville sige manglede ville det måske være Sweet Sophie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 30 minutter siden:

Min top 5 Danske piger Aalborg

1) Danske Silvia (Hermodsgade Vejgaard, Haderup, Randers, Horsens, Kolding), stoppede helt omkring 2015/2016

2) Diana (Vesterbro 66 Aalborg, Frederikshavn, Herlev), stoppede omkring 2013/2014

3) MissX nu Laura Lux (Nord for Aalborg), aktiv

4) Rikke (Vesterbro 66), stoppede før 2010

5) Malou (Hermodsgade Vejgaard), ved ikke om hun er stoppet eller stadig er aktiv

Ja, jeg kan også huske Rikke - hvad mon der er sket Med hende - det lange mørke hår, og de gode bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
fræk6 skrev, Lige nu:

Ja, jeg kan også huske Rikke - hvad mon der er sket Med hende - det lange mørke hår, og de gode bryster

Ja. Tror hun har det godt. En herinde skrev engang han nu var hendes slave. A Propos bryster Danske Silvia og Diana yummy yummy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en total dejlig pige der kaldte sig Steffy eller noget uden stil, hun var i Borgergade 3 det var i 90erne, af nutidens danske piger i Nordjylland må være DinaG og udlandske er helt klart Sweet Sophie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
klinikfuckers skrev, for 30 minutter siden:

Der var en total dejlig pige der kaldte sig Steffy eller noget uden stil, hun var i Borgergade 3 det var i 90erne, af nutidens danske piger i Nordjylland må være DinaG og udlandske er helt klart Sweet Sophie. 

Tror du mener nummer 30. Stedet hed et eller andet med perle. Tæt ved cykelhandleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 30 minutter siden:

Tror du mener nummer 30. Stedet hed et eller andet med perle. Tæt ved cykelhandleren

Lige ved siden af bageren i kælderen, man gik ind i opgangen, og senere fik de lavet en indgang i porten. Der var også en der hed Sussie, jeg og en ven knaldede både hende og steffie en en 3 kant flere gange, altså 2 med Sussie og 2 med steffie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
klinikfuckers skrev, for 10 minutter siden:

Lige ved siden af bageren i kælderen, man gik ind i opgangen, og senere fik de lavet en indgang i porten. Der var også en der hed Sussie, jeg og en ven knaldede både hende og steffie en en 3 kant flere gange, altså 2 med Sussie og 2 med steffie.

lige netop. for at komme ind gik man ind i et lille indhak, og så var døren til venstre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danske Piger:

1: Nadia i Arden 

2: Danske Anna i Aalborg/Arden mm

3: Simone lidt omkring i hele landet

4:  missX Laura Lux

5: Louise/Raketten Nørresundby 

udenlanske:

1: En klar 1. Plads Rafaela

2:: Alessia Arden

3: Monica i Frederikshavn og omegn

4: så en del oplevelser som “bare” har været sex og ikke chance for gentagelser som de andre her

 

Redigeret af Hjørring81

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 2 timer siden:

Tror du mener nummer 30. Stedet hed et eller andet med perle. Tæt ved cykelhandleren

Limfjordens Perle :)

Det husker en pige der kaldte sig Nanna og var på visit fra sms planet i kbh hun var skøn 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Claesen skrev, for 6 minutter siden:

Limfjordens Perle :)

Det husker en pige der kaldte sig Nanna og var på visit fra sms planet i kbh hun var skøn 

 

ja sms planet. husker de havde en webside og en chat, hvor man kunne chatte med telefonpigen.

telefonpigen ønskede at prøve en dobbelt, en pik i munden og en der tog hende bagfra.

Ved ikke om hun VAR klar på det, eller bare ville gøre mig så liderlig at jeg kom og prøvede en a pigerne lol

anyway we talk Aalborg now. Ja limfjordens perle havde ofte besøg udefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

Lige ved siden af bageren i kælderen, man gik ind i opgangen, og senere fik de lavet en indgang i porten. Der var også en der hed Sussie, jeg og en ven knaldede både hende og steffie en en 3 kant flere gange, altså 2 med Sussie og 2 med steffie.

Steffie tændte hun på en trekant? Hun var en petit pige - fræk tanke at være 2 om hende. Hun var lidt svær at læse. 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nr 1 vil pt være Kolding Simone som holdt til i Haderslev og i Christiansfeldt. Besøgte hende både privat og på klinik og hun var bare super dejlig og med en lækker krop, tror hun kom fra Estland og stoppede for 2-3 år siden, puha hun har kostet mange penge i tidens løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Nå ja der var jo også manja den frækkert .

Redigeret af issen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expert skrev, for 4 timer siden:

Udenlandske piger 

1. Adele - Aalborg (Letland) <stoppet>

2. Nicole - Aalborg (Litauen) <stoppet>

3.Silvia - Aalborg (Rumænien) 

4.Alessia - støvring (İtalien) 

5.Rita - bording (?) <?>

 

Danske piger:

1. Honningssøde Helena - Aalborg <stoppet>

2. Mascha - Arden <stoppet>

3. Nadia - Arden

4. Freja Hansen - Frederikshavn/Nørresundby <stoppet>

5.? 

 

 

Hende den unge Mascha der dele lokale med andre i Arden er da ikke stoppe  ser da hun annocer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
issen skrev, for 47 minutter siden:

Nå ja der var jo også manja den frækkert .

Hende havde jeg glemt alt om, men hendes store flotte barm har jeg sprøjtet udover en del gange gennem tiden :-) Hun var en fræk og flot kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Udenlandske piger i vilkårlig rækkefølge: 

Kamilla - Aalborg/ Møllegade 

Rosa i Aalborg og Nørresundby 

Sweet Sophie - Aalborg/ Møllegade 

Nicole - Aalborg/ Møllegade 

Michelle - Aalborg/ Møllegade


Danske piger i vilkårlig rækkefølge:

Danske Silvia - Aalborg/ Hermodsgade 

Trine Big Boobs Aalborg/ Hermodsgade

Diana - Aalborg/ Vesterbro 66

Nemtøs - Aalborg 

Trine Tease - Aalborg/ Niels Ebbesens Gade. 
 

Så har der sikkert været rigtig mange andre jeg ikke kan huske navnene på. Men de 10 piger her. De har alle været helt exceptionelle på hver deres måde,  og jeg kan stadig den dag i dag huske rimeligt detaljeret, hvilke oplevelser jeg har haft med dem hver især, fordi de alle er i en klasse for sig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...