Hop til indhold
Expert

All time Top 5 Aalborg

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 9 timer siden:

Steffie tændte hun på en trekant? Hun var en petit pige - fræk tanke at være 2 om hende. Hun var lidt svær at læse. 

Steffie var ikke petit, hun havde brede hofter og store bryster, og stort krøllet hår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, Lige nu:

Steffie var ikke petit, hun havde brede hofter og store bryster, og stort krøllet hår. 

OK. Så forveksler jeg hende med en anden steffie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
issen skrev, for 7 timer siden:

Nå troede Manja Hva blandt de ti så 

Det kunne hun også godt have været. Andre kunne også, men mange kan jeg ikke huske navnene på. Der har været mange gode gennem tiden, så det er virkelig svært. Nemtøs røg på til sidst på baggrund af et enkeltstående blowjob måske en af de andre jeg have besøgt flere gange skulle have været på i stedet for,  men som skrevet er det svært at tage en frem for en anden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Modne frækkerter som:

1. Baggårdskatten i Hermodsgade. Meget fræk og med på det hele

2. Jenna i Ane Damsgade. Meget moden og var med på det hele. Hun var super til det Græske

3. Manja i Hermodsgade. Vild og med på det hele

4. Silke i Hermodgade. Japaner nips

5. Honey på Thistedvej. Moden med fantastiske bryster

Bliver helt  nostalgisk - Lækre oplevelser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Al den skriveri om Hermodsgade fik mig til at tænke på “Dolly” tror jeg hun hed. 
 

Hun have kæmpe silikonepatter og måske i midten af 40’erne. Shit hun var fræk. 
 

Bordelmutter Minna hun var altså også nasty og havde kæmpe store ægte patter. 
 

Og ikke at forglemme Pamela Guldstjerne. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
markcool skrev, for 2 timer siden:

 

1. Baggårdskatten i Hermodsgade. Meget fræk og med på det hele

Ja Baggårdskatten hun var fantastisk. Hende besøgte jeg mange gange. Det var tider.

Samme sted var der en rødhåret pige Camilla Guldborg mener jeg hun hed. Hende har jeg også gode minder om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, gsu svært og komme i tanker om navne på dem man husker bedst, men i vilkårlig orden:

Jeanette - Boulervarden Aalborg var der jeg først mødte hende, hun var også andre steder i Aalborg, mener hun stoppede tilbage i ca 2003

Rikke - Vesterbro 66

Sally -  nørresundby - stoppet ca 2000, sikkert før

Limfjordens perle, som andre har nævnt, kan ikke huske navne på piger derfra, men mindes mange gode stunder der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså så vil jeg også være med :)

1 Nanna Limfjordens Perle 

2 Isabella privat og hos Lindholm pigerne

3 Paris Hermodsgade 

4 Lille Julia samme sted. 

5 Daniella privat og diskret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Nå, så må jeg også være med:

Jeg er ikke meget for en rangliste, men husker langt tilbage at der var Søs i Christiansgade, som hun delte en periode med søsteren Sanne, som senere var at finde i Dannebroggade. To dejlige kvinder som jeg fornøjede mig med i starten af min karriere. Søs blev jeg så dus med at jeg kunne få det hele uden gummi!!

Senere var der så, som andre skriver, Rikke i Vesterbro 66, hvor også den fantastisk dejlige Pihl huserede.  Pernille, Manja, Catherina Allure (der senere hed Mascha, Sidse, Miss x m.m. og i dag Laura Lux), samt mange flere dejligheder der huserede i Hermodsgade....uha der har jeg sku lagt mange skillinger, men altid gået tilfreds derfra!!

Husker også Østerbro 65, hvor jeg knaldede Anne, Rita, Lonni, Blondie og Lisa, der alle var skønne og dejlige kvinder. Limfjordens Perle i Borgergade var også et fantastisk sted, husker ikke lige navnene på skønhederne der, - men dejlige var de.

Af de udenandske var der Anna i Heimdalsgade i huset der brændte ned. Dejlig slank pige med godt humør. I Hobrovej i Skalborg (lige ved Ingo tanken) var der Hotte Loren, - en pige man straks mistænkte for at bruge falske billeder, men hun var/er fantastisk smuk og sex med hende er så guderne synger. Helt sikkert den smukkeste udenlandske kvinde jeg nogensinde har set. Hun er sidst set i Støvring. Milana er absolut også en frækkert der har printet sig ind i min hukommelse. Hende kan man af og til være heldig at træffe i Vesterbro 45. Så er der selvfølgelig skønhederne i Møllegade med det ovale spejl: Mia (som er der pt), Adele (uha en skøn kvinde) og smukke Nicole, er dem jeg har knaldet med stor fornøjelse.

Men for 7 år siden faldt jeg pladask for smukke, dejlige, sexede, underskønne Sandra Sommer. Desværre er hun ikke så tit i Ålborg længere, men hun slår simpelthen alle danske og udenlandske piger med flere længder, - og jeg kører gerne syd for Ålborg og besøger hende når hun kommer der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært  - de 5 dejligste. det er jo efterhånden over mange år, og kan jeg nu huske navnene?

1. må nok være Paris i Hermodsgade. Køn slank og ung - hun gik direkte efter lidt small talk ned på knæ og  gaggede/deepthroatede mig. det var fantastisk. Det blev desværre kun til det ene besøg senere har jeg set, at hun har slået sine folder ved Citygirls i Helsingør, men det er længe siden.

2. Rikke Vesterbro 66 op af den smalle trappe til lystens hule. Hun var en dejlig pige, og  vist fra byen (Aalborg)

3. Forskellige piger i Borgergade ved cykelhandleren

4. Flere piger i Hermodsgade

5. xxxxx

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 10.9.2020 at 17:03:

Min top 5 Danske piger Aalborg

1) Danske Silvia (Hermodsgade Vejgaard, Haderup, Randers, Horsens, Kolding), stoppede helt omkring 2015/2016

2) Diana (Vesterbro 66 Aalborg, Frederikshavn, Herlev), stoppede omkring 2013/2014

3) MissX nu Laura Lux (Nord for Aalborg), aktiv

4) Rikke (Vesterbro 66), stoppede før 2010

5) Malou (Hermodsgade Vejgaard), ved ikke om hun er stoppet eller stadig er aktiv

Åh ja , Danske Silvia hun var bare sjov :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Mr.Gray skrev, for 9 minutter siden:

Åh ja , Danske Silvia hun var bare sjov :D

Hun var og altid vil være den bedste. Glemmer ikke jeg gik en tur med hende i gågaden (Bispensgade) normalt almindelig klædt selvfølgelig. Mændene vendte sig om fra en side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm Miss Silvia Hermodsgade var den bedste.

Har Nemtøs været et fast sted i Aalborg .? Ida og Nemtøs laver noget sammen i nær fremtid har jeg læst

Redigeret af Denfrækkejyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Enig Miss/Danske Silvia var enestående. 
 

Og så havde hun de flotteste ægte velsiddende bryster man kunne drømme om. Og det vidste hun godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Denfrækkejyde skrev, for 7 timer siden:

Har Nemtøs været et fast sted i Aalborg .? Ida og Nemtøs laver noget sammen i nær fremtid har jeg læst

Ida  og  jeg  har  et  fælles  set-up  den  3. november. 

Jeg har  været  i Ålborg  nogen  gange  ifm  med  uddannelse,  og  ellers  har  der  været  et  par  mænd  som  har  lokket  mig  nord  på. Kommer  forbi  Ålborg i denne  her  uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expert skrev, den 10.9.2020 at 16:38:

Udenlandske piger 

1. Adele - Aalborg (Letland) <stoppet>

2. Nicole - Aalborg (Litauen) <stoppet>

3.Silvia - Aalborg (Rumænien) 

4.Alessia - støvring (İtalien) 

5.Rita - bording (?) <?>

 

Danske piger:

1. Honningssøde Helena - Aalborg <stoppet>

2. Mascha - Arden <stoppet>

3. Nadia - Arden

4. Freja Hansen - Frederikshavn/Nørresundby <stoppet>

5.? 

 

 

Ha ha ... får sgu osse lyst til at blande mig :) 

Har ikke besøgt andet en 1 dansk i Aalborg/nordjylland (øvrige har jeg besøgt i Aarhus som ikke er interessant her): 

 

men -   

              1 dansk er Nadia i Arden 

udenlandske: 

             1 Silvia (møllegade)

             2 Emma (vejgaard)

             3 Alessia (støvring)

             4 Rita (bording) <(stoppet)

             5 Nicole (møllegade) <(stoppet)

            6 Mia (er i Aalborg lige nu) 

 

 

   

            

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Expert skrev, den 10.9.2020 at 16:38:

 

Udenlandske piger

1. Adele - Aalborg (Letland) <stoppet>

 

Jeg nåede desværre aldrig at møde Adele. Hun var ofte i Aalborg, men prioriterede aldrig at besøge hende før det var for sent. 
 

Til gengæld besøgte jeg Kamilla, som er Adeles søster. Og selv om det altid er svært, at rangere, så er Kamilla den flotteste pige og lækreste oplevelse jeg har haft med en GP nogensinde, tror jeg :)

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, den 12.9.2020 at 21:41:

Nå, så må jeg også være med:

Jeg er ikke meget for en rangliste, men husker langt tilbage at der var Søs i Christiansgade, som hun delte en periode med søsteren Sanne, som senere var at finde i Dannebroggade. To dejlige kvinder som jeg fornøjede mig med i starten af min karriere. Søs blev jeg så dus med at jeg kunne få det hele uden gummi!!

Husker også Østerbro 65, hvor jeg knaldede Anne, Rita, Lonni, Blondie og Lisa, der alle var skønne og dejlige kvinder. Limfjordens Perle i Borgergade var også et fantastisk sted, husker ikke lige navnene på skønhederne der, - men dejlige var de.

 Søs i Christiansgade! Jeg vil ikke ønske at vide hvor meget af min dengang rimeligt begrænsede disponible (og nogle gange ikke-disponible) finansielle formåen som gik Søs' vej :-) Det var "husmorsex" på højt niveau, lige som hendes humør. Jeg fik også ret hurtigt status af gæst hvor trivielle ting så som beskyttelse ikke blev nævnt, hverken af hende eller mig (midt i en HIV tid).
Østerbro, tjekkede bare om der var lys i lampen når jeg kørte forbi. Nogle ret fantastiske overraskelser, men vist endnu flere ikke særligt fantastiske. Stedet dagsform var afgørende.

Mht. udenlandske piger dengang, Vestbyen havde mange pop-up steder for både thai og indtog andre nationaliteter. Der var en stuelejlighed på Kastetvej, ved siden af Budha Bar (som hed noget andet dengang). Det forlød at den var kontrolleret af HA. Der var med jævne mellemrum en pige fra mellemøsten (officielt "Spanien") som jeg klikkede med både rent anatomisk og var fuldstændigt betaget af hende hendes lange, tykke, krøllede hår og smukke ansigt. Hun holdt også oprigtigt af at jeg smigrede hende. Og der var altid masser af tid til kys og kæleri både før og efter action. Jeg så hende desværre aldrig mere efter jeg flyttede fra byen. Jeg kan ikke huske hvad hun kaldte sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, den 13.9.2020 at 23:38:

Enig Miss/Danske Silvia var enestående. 
 

Og så havde hun de flotteste ægte velsiddende bryster man kunne drømme om. Og det vidste hun godt :D

Vi kan godt blive enige om at, Silvia har flotte, velsiddende kæmpe bryster. Men ægte er de alsår ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Faceoff skrev, for 47 minutter siden:

Vi kan godt blive enige om at, Silvia har flotte, velsiddende kæmpe bryster. Men ægte er de alsår ikke.

Det er muligt, men det opdagede jeg ikke i min forgabelse over dem. Husker dem som branchen flotteste barm - altså af dem jeg har kendskab til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Det er muligt, men det opdagede jeg ikke i min forgabelse over dem. Husker dem som branchen flotteste barm - altså af dem jeg har kendskab til. 

Jeg besøgt Silvia en del og har også siden haft besøg af hende, så jeg ved at de ikke er ægte, men som du siger nogle af de flotteste  bryster der findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...