Hop til indhold

Shemale..

Featured Replies

Skrevet

Hejsa i forummet..

Vi har fået en masse ansøgninger igennem de sidste par uger, dog er der kun 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen og vi er godt fyldt op med piger i vores lille hus..

Men er blevet meget nysgerrig og vil se om der kunne være marked for dette, for vi fik henvendelse fra en shemale og som altid er vi jo friske på at prøve lidt af hvert og ingen skal afvises grundet køn, sex, vægt, alder eller andet.. Alle fortjener en chance ;)

Så efter en lille tur i tænkeboks, overvejer vi nu kraftigt at takke ja til ansøgningen og få en shemale som gæstevisitter. Dette vil dog blive oplyst både over tlf, beskrivelse og inden hun/han præsenterer sig for gæsten, så det er de rette gæster der tiltrækkes og ingen føler sig holdt for nar.

Men er der marked for det, ville nogen blive skræmt af at vi som er kendt for Danske piger, får en Dansk shemale i vores huset ?

Skrevet

Jamen, prøv at ansætte ham/hende/den/det.

Tiden må vel vise, om der er noget forgjort i dette. Det er ikke min sexualitet, men derfor kan det godt være andres.

Held og lykke med projektet.

Skrevet
  • Author

Jamen, prøv at ansætte ham/hende/den/det.

Tiden må vel vise, om der er noget forgjort i dette. Det er ikke min sexualitet, men derfor kan det godt være andres.

Held og lykke med projektet.

Alle tænder jo på forskellige ting, lege osv.. Men nogen gange skal man springe ud i det og andre gange skal man lige stikke en finger i jorden og tænke.

Derfor vi her spørger om det evt kunne have interesse..

Skrevet

det er nu heller ikke mig, er kun til rigtige kvinder.

Skrevet
Alle tænder jo på forskellige ting, lege osv.. Men nogen gange skal man springe ud i det og andre gange skal man lige stikke en finger i jorden og tænke .... Derfor vi her spørger om det evt kunne have interesse..
Det er jo netop lige dét, der er min pointe
Skrevet

Shemales? - er de både til kvinder og mænd?
Sikkert nok.

Ellers kan et bundt sedler utvivlsomt overbevise dem om, at de er enten det ene eller det andet.

Skrevet

Personligt er jeg ikke til shemales, men anerkende dog, at andre kan have sådanne lyster...

Hvis I tager en shemale med i jeres - i øvrigt super dejlige :D - pige-team, så skal I annoncerer MEGET TYDELIGT, at der er tale om en shemale.

Og hermed menes, at der både i tekst OG BILLEDE skal fremgå, at her er tale om en shemale. (når liderligheden er over mænd(eller kvinder!?), kan det let glippe, at få læst profilteksten ordenligt)

I skal også være opmærksom på, at nogle af jeres gæster måske ikke ved hvad ordet "shemale" betyder. Der findes jo desværre ikke et tilsvarende dansk ord som f.eks. en "kvindemand", så I bliver også nød til at tydeliggøre, at selvom vedkommende har et udseende som en kvinde, så er vedkommende altså udstyret med en penis.

Skrevet

Jeg er enig med Filosoffen. Jeg har ingen anelse om der er et kundegrundlag til en evt shemale. Selv tænder jeg ikke på det. Til gengæld synes jeg det sender et signal om jeres tolerance og alsidighed som jeg godt kan lide!

MH Aben

Skrevet

Jeg har samlet mig en liste over klinikker som jeg besøger, og jeg dropper bare forbi uden at bestille tid eller tjekke hjemmeside når lysten kommer over mig. Nogen gange må jeg så bare vente til der er tid til mig. Sidste år droppede jeg så uanmeldt forbi et sted som jeg havde besøgt før, med nogle dejlige piger, men denne gang var det en bifil fyr og en trans der var der, ikke lige det jeg havde sat næsen op efter. Igen, jeg kunne bare have tjekket inden men foretrækker bare at ankomme anonymt, og nu er det sted slettet på listen.

Skrevet
  • Author

Som skrevet ville vi aldrig holde nogen for nar og alle vil blive oplyst kraftigt at der er tale om en shemale, både på vores side, i tlf, annoncen og når de ankommer til stedet..

Netop for at tiltrække de rette gæster, så der ikke bliver spildt tid hverken for gæster eller shemalen.

Og samtidig ville vi sætte en rigtig kvinde med på vagten, så ingen ville tage turen foregæves, hvis de ikke er til det :)

Skrevet

Muligvis udgør det en ubegrundet faktor?

Men kan det tænkes, i tilfældet at nogle af husets kendte gæster, også er til shemales, nogle af disse vil undlade at besøge SG på dage hvor han/hun deler vagten med en af de velkendte piger?

Ganske vist en irrationel tanke, man vælger jo blot shemalen fra i så fald, men i betragtning af så meget der rører sig i sexkøberes hoved i forbindelse med deres færden i branchen, kan man måske ikke helt afskrive muligheden - eller?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg synes ikke at det passer ind i jeres nuværende koncept, hvor I klart har fokus på smukke unge piger/kvinder. Uden at have læst alle pigernes præsentationer, er det ligeledes mit indtryk, at de tilbudte ydelser ligger i det blide univers.

Rent forretningsmæssigt har det stor værdi, for ens image, at man er fokuseret på et bestemt område - At man er kendt for noget bestemt. Jeg ville ikke turde pille ved jeres nuværende image og brand.

Skrevet

Måske søndag kunne prøves, som Shemale dag?

Hver af de 3 vagter er i forvejen kun besat med 1 pige. En af dagens vagter kunne så bestrides af en shemale, men igen stamgæster kan måske tænkes ikke at ville genkendes af teledamen.

Men hvem ved, måske giver det et helt nyt klientel til en shemale søndags vagt, måske flere gæster end der ellers ville være kommet til en normal pige vagt.

Der er mange hvis'er i det her spørgsmål :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det er med beklagelse at jeg må sige jeg aldrig har besøgt jer. Men jeg har været tæt på mange gange, og det er jo kun et spørgsmål om tid. Eneste årsag er at jeg sjældent er i den del af KBH. Men I ligner et seriøst kvalitets-sted, som er dem jeg ynder at besøge.

Jeg har dog været med flere af jeres skønne piger andetsteds, og er nok lidt af en "stamkunde" et par andre (kvalitets-)steder i byen. De steder, hvor man bare ved der er langt mellem "nitterne", hvor man ikke behøver at checke vagtplanen for finde ud af der er en sød dansk pige på vagt, hvis man checker alligevel VED at beskrivelsen er sandfærdig og hvor man simpelt hen bare kan komme forbi, de dage det er påtrængt, og blive "serviceret" godt og gundigt.

Hvis den ene halvdel af "pigerne" der er på vagt så er en shemale...... så tror jeg ikke at mit frisind er stort nok til at jeg ville kunne besøge igen.

Det skal naturligvis ikke fraholde jer at prøve, jeg kan meget vel være i undertal - og jeg er som sagt på nuværende tidspunkt ikke en del af jeres kundegundlag.

TVR.

Skrevet

Men kan det tænkes, i tilfældet at nogle af husets kendte gæster, også er til shemales, nogle af disse vil undlade at besøge SG på dage hvor han/hun deler vagten med en af de velkendte piger?

Hmm, jeg ved ikke helt om jeg forstår dig rigtigt?

Mener du at en gæst som BÅDE er til almindelige piger OG shemales, skulle frygte, at hans lyst til shemales skulle få en negativ betydning for hans anseelse hos de andre piger hos SG?

F.eks. at en pige hos SG skulle afvise ham, fordi han havde været sammen med shemale'en?

Skrevet

Men er der marked for det, ville nogen blive skræmt af at vi som er kendt for Danske piger, får en Dansk shemale i vores huset ?

Det vil være et brud med traditionerne i branchen, og dermed vil det kunne forvirre nogen: Hvad er det nu for et sted?

Traditionen er vel at "shemales" arbejder for sig, med undtagelseaf visse thai-/asiatisk orienterede steder? Det er i hvert fald sådan jeg opfatter markedet.

Hvis I til gengæld gør det meget tydeligt (alle relevante steder), herunder afsætter bestemte tider, og måske i starten har to piger på vagt samtidig med, så kan det jo godt være: Prøv shemale-fantasien af i vores velkendte, trygge rammer ...?

Jeg ved det ikke. Personligt ville det ikke skræmme mig, jeg ville måske endda se positivt på stedet. Men jeg er også en halalhippie i andre sammenhænge ...

Skrevet

Rigtigt spændende spørgsmål.

For mit vedkommende er jeg ganske sikker på at der er et marked for det. Se blot antallet af annoncer for shemales i Københavnsområdet, jeg vil også tro at de har kunder, for de ved godt hvad de skal have for deres services.

Jeg ville sætte pris på, at en etableret klinik får en shemale i stald, et sted hvor man kan stole på billeder og beskrivelse og dermed også være rimelig sikker på at oplevelsen også falder i tråd med hvad man kan forvente. Det kan nogen gange være lidt svært i resten af markedet.

Jeg hører til en af dem der er til begge dele, piger og shemales og jeg vil ikke have noget imod mulighederne.

Når det så er sagt, så synes jeg allerede der har været en del, som ikke umiddelbart mener at der er højt nok til loftet til at man kan se shemales på en etableret dansk klinik.

Det er drønærgeligt, men jeg tror på at flertallet ikke vil kunne acceptere folks forskelligheder og vil have et problem med jeres tilbud.

Jeg vil til gengæld gerne stille mig i kø til et spændende tilbud, hvis hun er lækker altså :)

BB

Skrevet

Hej :-)

Jeg har været gæstevisitter på en Odenseansk klinik tidligere.

De prøvede faktisk med en shemale.

Han (hun) arbejdede dog fast sammen med en pige.

Og det var en kæmpe succes.... Rigtig kæmpe succes.

Og ærligt så tror jeg ikke at i kan finde een eneste pige som vil blive frastødt af at en gæst evt har besøgt en shemale..... Det eneste pigerne næppe er...er at være fordømmende.

Seduction - Gør det ! Sæt lige gang i tingene :-)

Kh Trine

Skrevet

Hej :-)

Jeg har været gæstevisitter på en Odenseansk klinik tidligere.

De prøvede faktisk med en shemale.

Han (hun) arbejdede dog fast sammen med en pige.

Og det var en kæmpe succes.... Rigtig kæmpe succes.

Og ærligt så tror jeg ikke at i kan finde een eneste pige som vil blive frastødt af at en gæst evt har besøgt en shemale..... Det eneste pigerne næppe er...er at være fordømmende.

Seduction - Gør det ! Sæt lige gang i tingene :-)

Kh Trine

Det lyder da somn en rigtig god ide, det vil bestemt give en kæmpe succes

Kh. Markild

Skrevet

Jeg har besøgt shemales før og kommer sikkert til at gøre det igen og jeg besøger også piger.

Har tilfældigvis aldrig besøgt jer, måske pga beliggenhed i forhold til centrum af KBH hvor der også er nogle muligheder.

Jeg er synes i skal prøve det, men husk at gøre en del ud af hvad det er for en shemale i ansætter. (Er der tale om pre-op eller post-op, hvordan er brysterne (størelse og om det er implantater eller som følge af hormonbehandling).

Jeg er overrasket over, at nogle af de som ikke er til shemales direkte mener det er en dårlig ide. Jeg er ikke til SM, men jeg mener ikke det er en dårlig ide, at en klinik har en pige som kun tilbyder dominans. Jeg ville så bare komme en anden dag eller vælge den anden pige der var på vagt.

Skrevet

@Filosoffen

Det jeg forestiller mig er ikke at pigerne i huset vil se negativt på at en kendt gæst vælger en shemale, men mere at en gæst med et ry som helt og holdent hetero, ikke ønsker rokket ved eget image som sådan, ved at afsløre en anden side af sig selv.

Mener i øvrigt at SMS Planet havde en shemale på vagtplanen?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er overrasket over, at nogle af de som ikke er til shemales direkte mener det er en dårlig ide. Jeg er ikke til SM, men jeg mener ikke det er en dårlig ide, at en klinik har en pige som kun tilbyder dominans. Jeg ville så bare komme en anden dag eller vælge den anden pige der var på vagt.

Jeg forstår ærlig talt heller ikke modstanden

Hvorfor er det så slemt at risikere at der er en ladyboy på vagt? Der er da ligeså stor risiko for at møde en pige man ikke tænder på?

Jeg er hverken til SM, ladyboys, anal og mange andre ting... men det ville aldrig få mig til at vælge steder, der tilbyder de ting fra.. tværtimod .... det ville for mig sende et signal om tolerance og åbenhed i et afsindigt snerpet og fordomsfuldt Danmark og stedet ville hos mig få en stor stjerne! Jeg ville så (som altid iøvrigt) blot vælge den pige der tilbyder det jeg er interesseret i når jeg dukker op og vælge ladyboyen fra - kein hexerei.

Aben

Og til Rejse.. der var en af de større klinikker, der havde en ladyboy på et tidspunkt - kan ikke huske om det var SMS-planet dog.. men kunne det sagtens have været -- stor respekt til det!

Skrevet

ideen er fin nok!!! men lad ikke personen åbne døren :) altså ikke alle mænd der er interesseret i at få et kram eller på anden måde opmærksomhed fra en trans/ shemale ;)

Var på et tidspunkt en shemale/ trans i Kolding, der var lidt for interesseret i mændene når de kom ind, for at besøge en PIGE. Både med kram osv, og det duer altså ikke :) er nød til at acceptere, at nogen absolut ikke er til det

hvis det er en oser, som gerne vil se hvem der er der, så er det jo fint nok, at begge " piger" er der

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.