Hop til indhold

Shemale..

Featured Replies

Skrevet

Jeg er overrasket over, at nogle af de som ikke er til shemales direkte mener det er en dårlig ide. Jeg er ikke til SM, men jeg mener ikke det er en dårlig ide, at en klinik har en pige som kun tilbyder dominans. Jeg ville så bare komme en anden dag eller vælge den anden pige der var på vagt.

Jeg er SÅ enig.

I skal springe ud i det og afprøve en shemale, og som der er skrevet flere steder blot gøre præcis opmærksom på omstændighederne.

Skrevet
  • Author

Vi takker jer alle, både for og imod, alle råd tages imod med åbne arme..

Vi går lidt mere i tænkeboks og ser hvad det ender med, branchen har det dog med engang imellem at køre lidt i samme ring og derfor er det jo sjovt, når nogen kan gå det lidt længere end altid hvad Hr og Fru Danmark forventer..

;)

Skrevet

vi jo friske på at prøve lidt af hvert og ingen skal afvises grundet køn, sex, vægt, alder eller andet.. Alle fortjener en chance ;)

Lige precis. Alle fortjener en chance. Også en gammel banan, stadig med lidt gul farve tilbage, og med en flot dejlig bøj. Hvad siger i?

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.