Hop til indhold
lmm

Frodige danske Ida

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Hun  er  et  godt  valg  til  alle  der  tænder  på  en  fræk  moden  kvinde. 

Hun  er  den  eneste  gp  jeg  har  mødt,  og  hun  får  kun  ros  fra  min  side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre du ved, at du fungerer med en kvinde, som er lidt til den store side, så ville jeg nok søge en i en lavere vægtklasse, hvis jeg skulle finde en til første gang.

Måske studinen fra Viborg, hvis hun tager begyndere. Eller Alejandra som desværre er nede ved Kolding for tiden.

Hvis Kesa fra Randers stadig var som de første gange, jeg besøgte hende, kunne hun også anbefales.

Men det er ret svært at vide, hvem man har kemi med.
 

Ved nærmere eftertanke er de 2 sidstnævnte jo ikke danskere, og Alejandra kunne ikke dansk, sidst jeg besøgte hende,

Tilføjelse: Jeg har ikke noget imod Ida, jeg tænker bare, at jeg personligt ville foretrække en, som er mindre til første gang, selvom min egen første gangs ikke var meget mindre, men dengang kendte jeg ikke Eroguide

Redigeret af Den grå
  • Synes godt om 3
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 1 time siden:

Med mindre du ved, at du fungerer med en kvinde, som er lidt til den store side, så ville jeg nok søge en i en lavere vægtklasse, hvis jeg skulle finde en til første gang.

Måske studinen fra Viborg, hvis hun tager begyndere. Eller Alejandra som desværre er nede ved Kolding for tiden.

Hvis Kesa fra Randers stadig var som de første gange, jeg besøgte hende, kunne hun også anbefales.

Men det er ret svært at vide, hvem man har kemi med.
 

Ved nærmere eftertanke er de 2 sidstnævnte jo ikke danskere, og Alejandra kunne ikke dansk, sidst jeg besøgte hende,

Tilføjelse: Jeg har ikke noget imod Ida, jeg tænker bare, at jeg personligt ville foretrække en, som er mindre til første gang, selvom min egen første gangs ikke var meget mindre, men dengang kendte jeg ikke Eroguide

Nu spørger LMM jo ikke, hvem andre ville vælge til første besøg, han spørger specifik på en frodig kvinde, så mon ikke han er klar over, at hun ikke er åleslank. Og mon ikke, han har researchet lidt blandt de forskellige kvinder, og bevidst har valgt Ida.

Som Nemtøs skriver, så er Ida et  godt  valg  til  alle  der  tænder  på  en  fræk  moden  kvinde.

Mit eget input til LMM, ja hende kan du roligt besøge, her vil du få en god og fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 7 timer siden:

Med mindre du ved, at du fungerer med en kvinde, som er lidt til den store side, så ville jeg nok søge en i en lavere vægtklasse, hvis jeg skulle finde en til første gang.

Måske studinen fra Viborg, hvis hun tager begyndere. Eller Alejandra som desværre er nede ved Kolding for tiden.

Hvis Kesa fra Randers stadig var som de første gange, jeg besøgte hende, kunne hun også anbefales.

Men det er ret svært at vide, hvem man har kemi med.
 

Ved nærmere eftertanke er de 2 sidstnævnte jo ikke danskere, og Alejandra kunne ikke dansk, sidst jeg besøgte hende,

Tilføjelse: Jeg har ikke noget imod Ida, jeg tænker bare, at jeg personligt ville foretrække en, som er mindre til første gang, selvom min egen første gangs ikke var meget mindre, men dengang kendte jeg ikke Eroguide

Meget må man høre.

Hvad har min vægt med min personlighed og service at gøre Mester?

Du må gerne uddybe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Den grå skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har vist ikke skrevet noget om din vægt

Ok så er vi så flere som ikk kan læse, velkommen til Eg :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 7 timer siden:

Jeg har vist ikke skrevet noget om din vægt

 

Den grå skrev, for 14 timer siden:

Med mindre du ved, at du fungerer med en kvinde, som er lidt til den store side,

Kan du ikke læse hvad du selv skriver? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

 

Kan du ikke læse hvad du selv skriver? 

Kan du ikke læse? 

Jeg skriver "lidt til den store side".

Jeg skriver ikke noget om vægt.

Jeg mener, at man skal være afklaret med hvilken højde, længde, bredde (eller hvad man nu kalder det) man tænder på ved første møde (jeg tænker på udvendig mål). 

Hvis ikke man er helt sikker på det, så ville jeg, når jeg tænker tilbage, vælge en, som er gennemsnitlig eller mindre end gennemsnittet i størrelsen. 

Som jeg har skrevet, så har det ikke noget med Ida som person at gøre, og jeg kender ikke til hendes vægt. 

Den næste gp, som jeg regner med at besøge, er 10-20 cm bredere end Ida, så det har altså heller ikke noget med størrelse generelt at gøre. 

Det var bare min anbefaling omkring førstegangsbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Den grå skrev, for 10 timer siden:

Jeg har vist ikke skrevet noget om din vægt

Han efterlyser en frodig kvinde, da han specifik spørger på "Frodige danske Ida" 

Du skriver:

"Med mindre du ved, at du fungerer med en kvinde, som er lidt til den store side, så ville jeg nok søge en i en lavere vægtklasse, hvis jeg skulle finde en til første gang." 

Så jo, du skriver da om hendes vægt.

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har der været en del debat om størrelse her på siden, og folk har, med varierende grader af succes, kastet sig ud i (bort)forklaringer og mærkværdige indlæg i den sammenhæng. 

Så vi skal måske også passe på med ikke at læse alting i den kontekst; også selv om formuleringen her nok er lidt uheldig.

Jeg læser egentlig ikke Den grås indlæg som et angreb på store piger. 
Jeg kan måske godt forestille mig, at en kvinde som Frodige Ida kan være intimiderende for en førstegangsbesøgende. Og det siger jeg altså som en person, hvis egne præferencer er netop kvinder som Ida:)

En lidt usikker fyr vil måske have det bedre med at kunne føle sig fysisk overlegen, så en petit pige er måske et bedre bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

 

En lidt usikker fyr vil måske have det bedre med at kunne føle sig fysisk overlegen, så en petit pige er måske et bedre bud.

Klassekommentar; lad  endelig alle  de  usikre, lidt  sky  og  mindre  gode  socialt  fungerende  mænd  vælge  en  petit  pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sgu hellere have en frodig kvinde end en petit trunte til en hver tid. Frodige Ida er bestemt en jeg gerne ville besøge igen og igen, men hun kommer ikke så meget i mit område :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 5 timer siden:

Kan du ikke læse? 

Jeg skriver "lidt til den store side".

Jeg skriver ikke noget om vægt.

Skal jeg virkelig vise dig hvad du selv skriver?
Du skriver "så ville jeg nok søge en i en lavere vægtklasse". Er vi ikke enig om at "vægtklasse" har noget med "vægt" at gøre?

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 5 timer siden:

Som jeg har skrevet, så har det ikke noget med Ida som person at gøre, og jeg kender ikke til hendes vægt. 

Men aligevel mener du at OP skal søge en GP i en lavere vægtklasse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 2 timer siden:

Beklager, jeg ikke læste min kommentar igen. Jeg tænkte størrelse, da jeg skrev vægtklasse 

Så prøver jeg lige igen.

Hvorfor skulle min str være en forhindring til en god begynder oplevelse?

Så vidt jeg ved får jeg ikke klager over at være en kold skid uden empati eller berørings forskrækket . Jeg kan også knalder i mere end en stilling og piber heller ikke over at pikken er for stor.

Så hvad er det lige der er galt .

Hvorfor skulle oplevelsen være bedre med en mindre model.

Oplys mig lige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
weber skrev, for 18 minutter siden:

Det bliver en lang tråd. Hvorfor ikke bare ignorere opslaget og kom videre?

Jeg  har  anmeldt  indlægget  da  det  er  afsporing  af  en ellers  sober  efterlysning da  det  er  i strid  med  retningslinjerne  herinde. 

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

 

Men  ja,  der  er  positive  relevante kommentar  med  efterlysningen, som klart tilkendegiver at  Ida  også  sagtens  kan  anbefales  til  første  gangs oplevelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skulle oplevelsen være bedre med en mindre model.

Oplys mig lige.

hmmmmm….hvis man har en pik under middel str, så er det nemmere at komme ind på en lille petit model :)

...nu har trådstarter @lmm forhørt sig igennem flere tråde til emner ved førstegangsbesøg, hvor de samme trunter tilbyder sig....men hva, man behøver jo ikke ride samme dag som man sadler..... eller er der nogen der lige vil vise flaget;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...