Hop til indhold
lmm

Frodige danske Ida

Recommended Posts

Synes Ida virker til at være super god på et lagen og det tæller også som ny, også hun i mine øjne møg lækker. Har desværre ikke truffet hende endnu men vil gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, den 3.7.2020 at 18:38:

Nannas Hjørne har også fine anbefalinger.

Øhhh nå men det er ikke det efterlysningen i denne tråd går ud på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan helt klart anbefale Frodige Ida

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Frodige Ida flere gange, og har altid haft en super dejlig oplevelse sammen med hende.

Man føler sig virkelig velkommen hos hende, og hun har bare en dejlig personlighed og væremåde som gør man slapper helt af i hendes dejlige selskab.

Det er dog ikke alt som slapper af i hendes selskab, for blodet går fra det store hoved til det lille hoved, så der bliver meget spændt et vist sted.

Men heldigvis kan hun også løse det problem, så man går dejligt afslappet derfra.

Jeg forstår ikke at efterlysninger og anmeldelser skal afspores af om en person ikke er ens præference.

Det er fuldstændigt ligegyldigt for andre at vide om en person ikke er dit foretrukne valg eller der tilbydes ydelser som ikke er noget for dig.

Frodige Ida er seriøs og leverer virkelig det man aftaler, så du vil bestemt ikke fortryde du har besøgt hende.

Se evt mine tidligere anmeldelser 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Olesen skrev, for 2 timer siden:

Frodige danske Ida - hun er ikke særlig venlig.

Okay så. 

Jeg behandler mine gæster pænt så der er 2 muligheder.

1. Du prøver på at komme igennem på sms og er blevet afvist pænt eller på den hårde måde.!
2. Du har ringet og jeg har afvist dig!
 

Hvilken en af de 2 muligheder passer på dig?

 

 

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Olesen skrev, for 2 timer siden:

Frodige danske Ida - hun er ikke særlig venlig.

Herinde er hun en rappenskralde, der trænger til smæk i måsen.

IRL er hun ganske sød og stille og rolig, hvilket passer mig rigtig godt,  og så leverer hun det hun lover. (Har besøgt hende nogle gange og være mere end tilfreds)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...