Hop til indhold
Guest Oliven

Hvorfor er Fyn som Jensens Bøfhus?

Recommended Posts

Den Krøllede skrev, for 1 minut siden:

Det er i hvert fald ikke nødvendigt. Der findes så mange andre måder at udtrykke sig på med ord. I min optik er det enten et udtryk for manglende evne til at bruge sproget eller, og det tror jeg faktisk oftest er tilfældet, at man føler sig lidt sejere, lidt stærkere og lidt mere ovenpå ved bruge et vulgært sprog og at nedgøre andre uanset om det er personligt eller generelt.

Det koster ikke ekstra at tale pænt til.

Helt enig. Især når man taler generelt. 
Jeg mener dog også, at det nogle gange kan være på sin plads at gøre det, som med et pænt udtryk hedder “at tale lige ud af posen”. Fx at kalde en person for en “idiot”, hvis vedkommendes udtalelser berettiger til det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden:

Helt enig. Især når man taler generelt. 
Jeg mener dog også, at det nogle gange kan være på sin plads at gøre det, som med et pænt udtryk hedder “at tale lige ud af posen”. Fx at kalde en person for en “idiot”, hvis vedkommendes udtalelser berettiger til det...

Jo da, men lige ud af posen kan jo også gøres i et pænt sprog. Jeg tager hatten af for de der kan smide en sviner i et pænt sprog. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden:

Det er klart kvinderne herinde aldrig ville formulerer sig lige så direkte som mændene. At de aldrig skriver noget mindre flatterende om mænd/ene. Det skyldes jo ene og alene, at man ikke skider i den rede man sover i. Eller de ser os mænd som potentielle kunder/indtægt. 
 

Er 100% sikker på, at var der ikke penge og nogle gange mange penge i blandet, var der mange herinde der aldrig kom tættere på kvinderne herinde, og slet ikke kunne komme i bukserne på dem. 

Ergo kan man jo konkludere at kvinderne herinde lyver, og egentligt ikke bryder sig om en større del af de mænd som kommer på besøg. 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Krøllede skrev, 1 time siden:

Jo da, men lige ud af posen kan jo også gøres i et pænt sprog. Jeg tager hatten af for de der kan smide en sviner i et pænt sprog. :)

Nogle gange vil man bare gerne gøre sig forståelig for den, som det drejer sig om; ligesom når man fx taler med børn:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Ergo kan man jo konkludere at kvinderne herinde lyver, og egentligt ikke bryder sig om en større del af de mænd som kommer på besøg. 

Hvordan kommer du lige frem til den konklusion? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 7.6.2020 at 23:42:

Man kan jo også fremfor, at betale bropenge til Kjøbenhavnstrup og en 1 omgang fisse på et bordello med danske piger, vælge at køre til Flensborg og få 3 omgange incl. naturfransk ;-)

Ts ønsker ikke piger der tilbyder ting uden kondom.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...