Hop til indhold

Hvorfor er Fyn som Jensens Bøfhus?

Featured Replies

Skrevet
Den Krøllede skrev, for 1 minut siden:

Det er i hvert fald ikke nødvendigt. Der findes så mange andre måder at udtrykke sig på med ord. I min optik er det enten et udtryk for manglende evne til at bruge sproget eller, og det tror jeg faktisk oftest er tilfældet, at man føler sig lidt sejere, lidt stærkere og lidt mere ovenpå ved bruge et vulgært sprog og at nedgøre andre uanset om det er personligt eller generelt.

Det koster ikke ekstra at tale pænt til.

Helt enig. Især når man taler generelt. 
Jeg mener dog også, at det nogle gange kan være på sin plads at gøre det, som med et pænt udtryk hedder “at tale lige ud af posen”. Fx at kalde en person for en “idiot”, hvis vedkommendes udtalelser berettiger til det...

• Svar 82
  • Visninger 9.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frodige Ida
    Frodige Ida

Kan godt se hvorfor du må købe dig til sex med den attitude du render rundt med.    Hilsen en gammel slidt overvægtig model.   

• Kunne man måske have lavet en simpel efterlysning efter unge, slanke kvinder på Fyn, i stedet for? Vi respekterer allesammen din smag og INGEN var blevet stødte over et indlæg der bare var en ef

• Sobre indlæg? Der er intet sobert i det indlæg, du kunne som flere andre har nævnt have eftersøgt unge, slanke piger. Der er ingen grund til at skrive nedsættende om alle der ikke lige falder i din sm

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden:

Helt enig. Især når man taler generelt. 
Jeg mener dog også, at det nogle gange kan være på sin plads at gøre det, som med et pænt udtryk hedder “at tale lige ud af posen”. Fx at kalde en person for en “idiot”, hvis vedkommendes udtalelser berettiger til det...

Jo da, men lige ud af posen kan jo også gøres i et pænt sprog. Jeg tager hatten af for de der kan smide en sviner i et pænt sprog. :)

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden:

Det er klart kvinderne herinde aldrig ville formulerer sig lige så direkte som mændene. At de aldrig skriver noget mindre flatterende om mænd/ene. Det skyldes jo ene og alene, at man ikke skider i den rede man sover i. Eller de ser os mænd som potentielle kunder/indtægt. 

Er 100% sikker på, at var der ikke penge og nogle gange mange penge i blandet, var der mange herinde der aldrig kom tættere på kvinderne herinde, og slet ikke kunne komme i bukserne på dem. 

Ergo kan man jo konkludere at kvinderne herinde lyver, og egentligt ikke bryder sig om en større del af de mænd som kommer på besøg. 

Redigeret af holstebronx

Skrevet
Den Krøllede skrev, 1 time siden:

Jo da, men lige ud af posen kan jo også gøres i et pænt sprog. Jeg tager hatten af for de der kan smide en sviner i et pænt sprog. :)

Nogle gange vil man bare gerne gøre sig forståelig for den, som det drejer sig om; ligesom når man fx taler med børn:)

Skrevet
holstebronx skrev, 1 time siden:

Ergo kan man jo konkludere at kvinderne herinde lyver, og egentligt ikke bryder sig om en større del af de mænd som kommer på besøg. 

Hvordan kommer du lige frem til den konklusion? 

Skrevet
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Hvordan kommer du lige frem til den konklusion? 

Det gør jeg heller ikke, i følge mit indlæg på side 3 :) 

Skrevet
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Det gør jeg heller ikke, i følge mit indlæg på side 3 :) 

Det glæder mig, det ville også ligne dig dårligt <3

• 4 weeks later...
Skrevet
Jernsvinet skrev, den 7.6.2020 at 23:42:

Man kan jo også fremfor, at betale bropenge til Kjøbenhavnstrup og en 1 omgang fisse på et bordello med danske piger, vælge at køre til Flensborg og få 3 omgange incl. naturfransk ;-)

Ts ønsker ikke piger der tilbyder ting uden kondom.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.