Hop til indhold
Guest Oliven

Hvorfor er Fyn som Jensens Bøfhus?

Recommended Posts

Guest Oliven

Det undrer mig, at vi ikke har et kvalitets-bordel herovre, hvor der er yngre flotte piger, der ikke er omrejsende tivolier. 

Er der virkelig så større kundegrundlag ved omkring hovedstaden eller er der andre årsager?

Nu er det ikke for at åbne en diskussion om udseende, for selvfølgelig er det et spørgsmål om "smag og behag". Jeg ved af erfaring, at folk herinde har det med at blive sure, når man ikke omtaler alle kvinder, som var de gudinder. Jeg tænder ikke på betalingssex med kvinder,  der er overvægtige eller har været i branchen i over 10 år. Hvis jeg skal betale for sex, så skal det være en flot, yngre kvinde, som jeg ikke ville kunne score i byen og som helst kun har få vagter om måneden. De findes jo f.eks. på seductiongirls, pussygalores, sexyclub m.m. Jeg kan godt lide disse steder, fordi der heller ikke gås på kompromis med sikker sex. 

Det er såmænd end ikke billigere at lave en aftale med en ældre, "lettere slidt" model, som jeg aldrig i livet ville swipe til venstre på Tinder. Jeg forstår det ikke. 

Det mest utrolige er, at det også gælder thai-klinikker. Her er det også nærmest umuligt at opdrive en yngre, lækker thaimassøse. De findes da f.eks. i Fredericia. 

For mig er det altså som at tage på Jensens Bøfhus. Der er ikke rigtig noget på kortet, som tænder mig. Derfor holder jeg mig fra det.

Redigeret af Oliven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, jeg gætter på, at denne tråd vil handle mere om “gamle slidte modeller” contra “yngre flotte piger” i branchen, fremfor hvorfor der ikke er gode bordeller på Fyn. Men det var måske også meningen ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliven skrev, for 42 minutter siden:

Det undrer mig, at vi ikke har et kvalitets-bordel herovre, hvor der er yngre flotte piger, der ikke er omrejsende tivolier. 

Er der virkelig så større kundegrundlag ved omkring hovedstaden eller er der andre årsager?

Nu er det ikke for at åbne en diskussion om udseende, for selvfølgelig er det et spørgsmål om "smag og behag". Jeg ved af erfaring, at folk herinde har det med at blive sure, når man ikke omtaler alle kvinder, som var de gudinder. Jeg tænder ikke på betalingssex med kvinder,  der er overvægtige eller har været i branchen i over 10 år. Hvis jeg skal betale for sex, så skal det være en flot, yngre kvinde, som jeg ikke ville kunne score i byen og som helst kun har få vagter om måneden. De findes jo f.eks. på seductiongirls, pussygalores, sexyclub m.m. Jeg kan godt lide disse steder, fordi der heller ikke gås på kompromis med sikker sex. 

Det er såmænd end ikke billigere at lave en aftale med en ældre, "lettere slidt" model, som jeg aldrig i livet ville swipe til venstre på Tinder. Jeg forstår det ikke. 

Det mest utrolige er, at det også gælder thai-klinikker. Her er det også nærmest umuligt at opdrive en yngre, lækker thaimassøse. De findes da f.eks. i Fredericia. 

For mig er det altså som at tage på Jensens Bøfhus. Der er ikke rigtig noget på kortet, som tænder mig. Derfor holder jeg mig fra det.

Kan godt se hvorfor du må købe dig til sex med den attitude du render rundt med. 
 

Hilsen en gammel slidt overvægtig model. 

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører en “gammel slidt” Maserati fra 2009, jeg er sikker på at den bringer mig bedre og sjovere rundt end helt nye biler af diverse mærker... men jeg elsker nu også nye biler.

Jeg elsker at gå på Schønnemann, en god gammel og “slidt” dansk smørrebrøds restaurant, men jeg nyder og også nye danske og udenlandske restauranter.


Hvis jeg skal nyde en GP, så foretrækker jeg en erotisk afklaret og dejlig kvinde, med en stærk erotisk aura uanset alder (jeg vil tro at en modenhed giver afklarethed i forhold til de helt unge kvinder i branchen), og jeg vil endda køre til Fyn for at møde hende :)

Nu skal vi ikke begynde at diskutere biler og restauranter, - vi er iøvrigt enige om én ting, og det er din holdning til Jensens Bøfhus.

God søndag til alle, også de dejlige kvinder der berrettiget bliver lidt stødt over denne tråd.

/Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Kan godt se hvorfor du må købe dig til sex med den attitude du render rundt med. 
 

Hilsen en gammel slidt overvægtig model. 

 

Selvfølgelig blev en overvægtig glædespige stødt over mit ellers sobre indlæg. Gud fader i skuret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Oliven skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig, at vi ikke har et kvalitets-bordel herovre, hvor der er yngre flotte piger, der ikke er omrejsende tivolier. 

Er der virkelig så større kundegrundlag ved omkring hovedstaden eller er der andre årsager?

Nu er det ikke for at åbne en diskussion om udseende, for selvfølgelig er det et spørgsmål om "smag og behag". Jeg ved af erfaring, at folk herinde har det med at blive sure, når man ikke omtaler alle kvinder, som var de gudinder. Jeg tænder ikke på betalingssex med kvinder,  der er overvægtige eller har været i branchen i over 10 år. Hvis jeg skal betale for sex, så skal det være en flot, yngre kvinde, som jeg ikke ville kunne score i byen og som helst kun har få vagter om måneden. De findes jo f.eks. på seductiongirls, pussygalores, sexyclub m.m. Jeg kan godt lide disse steder, fordi der heller ikke gås på kompromis med sikker sex. 

Det er såmænd end ikke billigere at lave en aftale med en ældre, "lettere slidt" model, som jeg aldrig i livet ville swipe til venstre på Tinder. Jeg forstår det ikke. 

Det mest utrolige er, at det også gælder thai-klinikker. Her er det også nærmest umuligt at opdrive en yngre, lækker thaimassøse. De findes da f.eks. i Fredericia. 

For mig er det altså som at tage på Jensens Bøfhus. Der er ikke rigtig noget på kortet, som tænder mig. Derfor holder jeg mig fra det.

Jeg bliver lidt nysgerrig på hvad det er du vil debattere med dette udsagn 

:

Hvad ønsker du en debat om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Oliven

Jeg kan godt forstå at du undre dig over udbudet af nye Danske piger i Odense - Men der må jo være en grund til at Skibhuspigerne stort set altid er lukket og at der ikke komme andre til. Jeg undre mig også, når man ser det voksende udbud af udenlandske smukke piger som slår sig ned her på fyn. Måske tiden er en anden og der bare ikke starter så mange nye danske piger op mere  - Eller måske de bruger andre muligheder til at udvælge deres håndplukkede netværk . 

 Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man måske have lavet en simpel efterlysning efter unge, slanke kvinder på Fyn, i stedet for? :)

Vi respekterer allesammen din smag og INGEN var blevet stødte over et indlæg der bare var en efterlysning, selv jeg havde kunne anbefale dig et par slanke fynske skønheder :D 

God dag fra en overvægtig glædespige der gudhjælpemig tager det samme for mine ydelser som en slank model, for jeg er nøjagtig lige så meget værd ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha - der fik du tæsk ——— Jeg kunne aldrig finde på at betale en gp jeg ikke finder god smag til - og en jeg ville kunne score gratis i byen, eller hvor jeg færdes, hvorfor betale når man kan få det gratis, og at pigen også gør det af lyst til mig, og hvor der ikke er penge imellem...

jeg har intet imod de udlandske unge slanke og villige piger, så her i nord er der massere at hygge med, og i weekenden kan man også møde dem i bylivet, der er blevet til et par drinks med flere af dem...

jeg har det fint med ældre gp i branchen og hvordan de ser ud, jeg bruger dem bare ikke !!!! Det beviser der er en til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Oliven skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig blev en overvægtig glædespige stødt over mit ellers sobre indlæg. Gud fader i skuret. 

Ja der skal intet til før østrogenstormen raser, men måske de slanke unge skønne piger holder sig fra Fyn på grund af at det ikke er muligt at indtjene nok, m.a.o. Fynske mænd er for nærige - Og så ved vi jo godt når SKAT spørger så tjenes der ikke en bukket fem øre. Sidst jeg var i skønt selskab på Fyn var i 2010 skønne trinemuz - hun faldt dengang i min smag - måske hun kunne være et bud tror hun kan træffes på Fyn stadig.

Redigeret af Alkoholikeren
Små stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

Ja der skal intet til før østrogenstormen raser, men måske de slamke unge skønne piger holder sig fra Fyn på grund af at det ikke er muligt at indtjene nok, m.a.o. Fynske mænd er for nærige - Og så ved vi jo godt når SKAT spørger så tjenes der ikke en bukket fem øre. Sidt jeg var i skønt selskab på Fyn var i 2010 skønne trinemuz - hun faldt dengang i min smag - måske hun kunne være et bud tror hun kan træffes på Fyn stadig.

Måske  skulle du  læse  ts  indlæg,  han  ønsker  en  ung  gp  som  ikke  har  været  i gamet  i  mange  år.  Så  hvor  matcher  dit  forslag  så,  når  du  besøgte  hende  for  10 år  siden,  og  på  det  tidspunkt  må  hun  da  have  været  som  min. myndig.

Prøv  at  læs  og  forstå,  bare  en  enkelt  gang!

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliven skrev, for 3 timer siden:

Det undrer mig, at vi ikke har et kvalitets-bordel herovre, hvor der er yngre flotte piger, der ikke er omrejsende tivolier. 

Er der virkelig så større kundegrundlag ved omkring hovedstaden eller er der andre årsager?

Nu er det ikke for at åbne en diskussion om udseende, for selvfølgelig er det et spørgsmål om "smag og behag". Jeg ved af erfaring, at folk herinde har det med at blive sure, når man ikke omtaler alle kvinder, som var de gudinder. Jeg tænder ikke på betalingssex med kvinder,  der er overvægtige eller har været i branchen i over 10 år. Hvis jeg skal betale for sex, så skal det være en flot, yngre kvinde, som jeg ikke ville kunne score i byen og som helst kun har få vagter om måneden. De findes jo f.eks. på seductiongirls, pussygalores, sexyclub m.m. Jeg kan godt lide disse steder, fordi der heller ikke gås på kompromis med sikker sex. 

Det er såmænd end ikke billigere at lave en aftale med en ældre, "lettere slidt" model, som jeg aldrig i livet ville swipe til venstre på Tinder. Jeg forstår det ikke. 

Det mest utrolige er, at det også gælder thai-klinikker. Her er det også nærmest umuligt at opdrive en yngre, lækker thaimassøse. De findes da f.eks. i Fredericia. 

For mig er det altså som at tage på Jensens Bøfhus. Der er ikke rigtig noget på kortet, som tænder mig. Derfor holder jeg mig fra det.

prøv at søg på "furnæse" herinde (en slet skjult reference til en emsig Finn fuldmægtig fra fyns politi, der har en særlig interesse for erhvervet:

Anni blev vist også dømt ved Odense byret i sin tid ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Måske  skulle du  læse  ts  indlæg,  han  ønsker  en  ung  gp  som  ikke  har  været  i gamet  i  mange  år.  Så  hvor  matcher  dit  forslag  så,  når  du  besøgte  hende  for  10 år  siden,  og  på  det  tidspunkt  må  hun  da  have  været  som  min. myndig.

Prøv  at  læs  og  forstå,  bare  en  enkelt  gang!

Kære nemtøs - alder er jo relativt for mig vil du være en ung kvinde,  for mine oldebørn ældre eller gammel, ja trine var purung for ti år siden og nu måske blot ung eller yngre, ts må jomselv foretage research, mht ancinitet i branchen er den jo også relativ, nogle mener de er bebuterede i 10 år, andre har anden tilgang.

nyd dagen

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven
Helene skrev, for 18 minutter siden:

prøv at søg på "furnæse" herinde (en slet skjult reference til en emsig Finn fuldmægtig fra fyns politi, der har en særlig interesse for erhvervet:

Anni blev vist også dømt ved Odense byret i sin tid ...

Jeg mente bare, at han var gået på pension :D

 

BBW Emma skrev, 1 time siden:

Kunne man måske have lavet en simpel efterlysning efter unge, slanke kvinder på Fyn, i stedet for? :)

Vi respekterer allesammen din smag og INGEN var blevet stødte over et indlæg der bare var en efterlysning, selv jeg havde kunne anbefale dig et par slanke fynske skønheder :D 

God dag fra en overvægtig glædespige der gudhjælpemig tager det samme for mine ydelser som en slank model, for jeg er nøjagtig lige så meget værd ;) 

 

Jeg kan godt se, at jeg kunne have skrevet/gjort noget anderledes.  

Du må tage lige netop den pris, som du har lyst til, Emma. Der er da heldigvis også mænd, der har andre præferencer end jeg. Men ærligt - hvis du står overfor 2 mænd, og den ene er en trænet, slank mand på 25 med en flot pik og den anden er 50 år med ølvom og et ansigt der er præget af mange års rygning - hvem ville du så vælge? Begge mænd koster det samme og du ved intet om dem; de kan begge være søde eller nogle idioter? Du skal kun have sex, intet andet. 

Jeg synes, at det er godt, at der er plads til alle, men det undrer mig, at det netop i dette forum nærmest er forbudt at skelne mellem "upper class piger" og andre. 

Jeg betaler heller ikke det samme for en hakkebøf som en mørbrad. Jeg betaler ikke det samme for en t-shirt fra Signal og Hugo Boss. Det er ikke altid pris og kvalitet hænger sammen, men jeg vil have lov til at undre mig over, at der ikke er forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Oliven skrev, for 3 minutter siden:

Men ærligt - hvis du står overfor 2 mænd, og den ene er en trænet, slank mand på 25 med en flot pik og den anden er 50 år med ølvom og et ansigt der er præget af mange års rygning - hvem ville du så vælge? Begge mænd koster det samme og du ved intet om dem; de kan begge være søde eller nogle idioter? Du skal kun have sex, intet andet 

Alle  har  lov til  at  have deres  præferencer, men  omtal  andre  mennesker  pænt  selvom  de  ikke  falder  i  din smag. 

Det  er  sjovt  at  du  sammenkæder  det  at  være  ældre/moden både  med  fedme og  rygning. 

Hvis  du  går  en  tur  på  gågaden  i  Odense  vil  du  finde  lige  så  mange  overvægtige  unge  mennesker (både  mænd  og  kvinder), som  hos  de  modne. 

Flere  af  de  unge  gp'er  som  du  nævnte  i  dit  indlæg  er  rygere, men  det  er  vel  ok  ligelænge  de  er  unge??

Som  der  er  flere  der  har  forslået,  prøv  at  lave  en  efterlysning  med  beskrivelse  af  den  type  du  søger,  det  måtte  også  findes  på  Fyn.

Hvis jeg  skulle  svare  dig  på  dit  spørgsmål,  så  ville  jeg  ikke  vælge  nogen  af  de  2 stereo typer  du  lige  har  beskrevet, hverken  til  gratis  eller  betalingssex.  Begge  falder  udenfor  min  smag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Alle  har  lov til  at  have deres  præferencer, men  omtal  andre  mennesker  pænt  selvom  de  ikke  falder  i  din smag. 

Det  er  sjovt  at  du  sammenkæder  det  at  være  ældre/moden både  med  fedme og  rygning. 

Hvis  du  går  en  tur  på  gågaden  i  Odense  vil  du  finde  lige  så  mange  overvægtige  unge  mennesker (både  mænd  og  kvinder), som  hos  de  modne. 

 

Det var et eksempel for h...! Jeg er ikke selv ung og du skal ikke lægge ord i munden på mig. 

Utroligt som du fylder i det her forum. Godt at du har alle dine støttere og kunder herinde. Det er kun dejligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Alle  har  lov til  at  have deres  præferencer, men  omtal  andre  mennesker  pænt  selvom  de  ikke  falder  i  din smag. 

Det  er  sjovt  at  du  sammenkæder  det  at  være  ældre/moden både  med  fedme og  rygning. 

Hvis  du  går    gågaden  i  Odense  vil  du  finde  lige  så  mange  overvægtige  unge  mennesker (både  mænd  og  kvinder), som  hos  de  modne. 

 

Det var et eksempel for h...! Jeg er ikke selv ung og du skal ikke lægge ord i munden på mig. 

Utroligt som du fylder i det her forum. Godt at du har alle dine støttere og kunder herinde. Det er kun dejligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Oliven skrev, Lige nu:

Det var et eksempel for h...! Jeg er ikke selv ung og du skal ikke lægge ord i munden på mig. 

Utroligt som du fylder i det her forum. Godt at du har alle dine støttere og kunder herinde. Det er kun dejligt. 

Der  er  ingen  grund  til  at  du  hidser  dig  op!

Jeg  svarede  pænt  og  ordentligt.

Jeg  har  hverken  støttere  eller  mange kunder, hvor  har  du  den  tåbelige  ide fra?

Jeg  kom  faktisk  med  et  råd til  dig  om  at  lave  en  efterlysning, så  de  mandlige bruger  kan  komme  med  gode  forslag  til  dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven

Stopper denne tråd. 

 

Skulle have formuleret mig anderledes fra starten og spørgsmålet fortaber sig i beskeder fra fornærmede tykke damer.

THE end. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Oliven skrev, Lige nu:

Stopper denne tråd. 

 

Skulle have formuleret mig anderledes fra starten og spørgsmålet fortaber sig i beskeder fra fornærmede tykke damer.

THE end. 

Du  kan  nå  en  frokostmenu  på  Jensens bøfhus  hvis  du  pumper  cyklen  nu 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliven skrev, for 21 minutter siden:

Stopper denne tråd. 

 

Skulle have formuleret mig anderledes fra starten og spørgsmålet fortaber sig i beskeder fra fornærmede tykke damer.

THE end. 

Hvorfor? Du har ret til en mening ligeså meget som de sure damer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Du  kan  nå  en  frokostmenu  på  Jensens bøfhus  hvis  du  pumper  cyklen  nu 

 

var trådstarterens pointe ikke netop, at han ikke ønskede at tage på Jensens Bøfhus? (kan man næppe fortænke ham i iøvrigt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man rent faktisk ønsker en debat og meningsudvikling om hvorfor der storset set kun findes velrenommerede klinikker i Stor København, Kunne man jo blot have lavet et trådoplæg alá

Jeg synes det kunne være skøn, hvis man  kunne have klinikker som Seductiongirls, Pussygalores, sexyclub m.fl  i Odense eller bare her ude i "provinsen".  Jeg kender og har besøgt disse steder.  Jeg kan lide deres professionelle koncept. Jeg synes ligeledes at udvalget af kvinderne tiltaler mig meget.

Så, hvorfor  eller hvad skal der til, for at man også i provinsen kan have sådanne steder ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Helene skrev, for 13 minutter siden:

var trådstarterens pointe ikke netop, at han ikke ønskede at tage på Jensens Bøfhus? (kan man næppe fortænke ham i iøvrigt)

Mit  svar  var blot skrevet med  sarkasme. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måske nogle brugere herinde skulle nedsætte sig som “indlægskonsulenter” så vi fremover kan undgå alle former for dure opstød, fornærmethed og korrektioner af andres indlæg, jeg læste olivens indlæg at han undrede sig over at udbud af kvinder der solgte seksuelle tjenesteydelser er som den nu engang er, han bragte eksempler på hvad han gerne ville undgå og blev så “østrogenstormet” 

Bliver den næste tendens at anmeldelser også “østrogenstormes” når de ikke roser en GP til skyerne ?

dbh Alko, der ikke er politisk korrekt, men har skarp kant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...