Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Tak for svar

Jeg er terminal syg af kræft. Iflg lægerne burde det have været slut nu. 

Så Bare rolig det være ikke så længe endnu;)

Jeg har indtrykket at mange er glade og får noget godt ud af denne tråd. Og er der det, så har tråden sin beretiberettigelse 

Og som skrevet. Du behøver jo ikke at følge  med:D

God dag til dig :D

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 28 minutter siden:

Tak for svar

Jeg har indtrykket at mange er glade og får noget godt ud af denne tråd. Og er der det, så har tråden sin beretiberettigelse 

Misjo

Jeg sidder altså ikke og håber på at det er slut for dig, som jeg vidst også gjorde et forsøg på at forklare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Tak for svar

Misjo

Jeg håber du lever mange år mere. 

Først blev jeg så bevæget af at læse med her som jeg kom ind i via en Google søgning på kræft. 
Men så begyndte jeg at læse dine indlæg. For 1 1/2 år siden var du ved at dø skrev du.  Sådan har det gået lidt siden. Det bekymrer mig om du virkelig kan slå kræften eller om du finder på det for du er hele tiden være døden nær samtidig med at hele tiden er supermand og laver alting men også hele tiden ramler ind i alle mulige ulykker med dine hænder og meget andet, som dog aldrig har forhindret dig i at skrive herinde eller i at være supermand og dødsyg kræftpatient.
Du har en kone du elsker, men din virkelige kærlighed er en prostitueret som du næsten hver dag skriver til og om hvor meget du elsker hende og hvor meget du drømmer om hende og hvor meget du håber du kan dø i hendes arme. Du hyldes som et fantastisk menneske, men synes du det er fantastisk at du åbent skriver at du elsker en prostitueret overfor din kone ? Du betaler hende jo for at hun leger domina overfor dig og pisker din numse så du ikke kan sidde ned og den er helt mærket efter det. Din kone ved intet har du skrevet men jeg kan slet ikke forstå du gør det, for hun ville da have mulighed for at opdage det når du kommer hjem med den numse og det vil  da gøre hende ked af det!
Jeg synes også at denne domina i den grad trænger til at forklare dig hvor  grænserne er. Når du hver dag og tit mange gange om dagen har brug for at erklære din kærlighed til hende så synes jeg der er noget meget galt. 

Redigeret af Skeptisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må jeg bede om Admin at åbner politik  tråd igen, det åbenbart mangler vi her

Med venlig hilsen Sebmus 

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sebmus skrev, for 1 time siden:

Med venlig hilsen Sebmus 

Det  handler  skam  ikke  om  politik.  Tråden  ligger  under  hyggesnak. 

Jeg  har  stor  sympati  for  Misjo, da  han  fortalte  om  hans  situation  i juni  måned.  Jeg  læste  hans  tråd  som  han  var  på  vej  væk,  jeg  har  undret  mig  over  at  han  ville  bruge  sin  tid  og  kræfter  EG,  undret  mig  endnu  flere  gange  over  at  han  har  været  i stand  til  at  tage  på  arbejde, holde  foredrag, sætte  køkken  op.  Undret  mig  over  at  en  kritisk  syg  bevæger  sig  så  meget  ude  blandt  andre  mennesker  i  denne  covid-19 tid, han  må  være  særlig  udsat  og  i højrisiko  ved  smitte.  Det  er  min  undren  når  jeg  læser  tråden.

At  han  lever  dobbeltliv og  udlever  fantasier  skal  jeg  ikke  dømne  ham  for.  Det  er  hans  valg og  beslutning. 

At  I vil  sige  godmorgen  og  godnat  er  ligeledes  jeres  valg  - det  er  vel  ikke  forbudt  under  hyggesnak.

Jeg  kigger  herind i tråden engang imellem og  følger  lidt  med  på  sidelinjen. 

Jeg  er  ikke  med  i  godnat/godmorgen  gruppen,  men  bidrager  såfremt  jeg  mener  at  jeg  kan  bidrage  med  noget  brugbart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Netop. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Skeptisk skrev, for 6 timer siden:

Jeg håber du lever mange år mere. 

Først blev jeg så bevæget af at læse med her som jeg kom ind i via en Google søgning på kræft. 
Men så begyndte jeg at læse dine indlæg. For 1 1/2 år siden var du ved at dø skrev du.  Sådan har det gået lidt siden. Det bekymrer mig om du virkelig kan slå kræften eller om du finder på det for du er hele tiden være døden nær samtidig med at hele tiden er supermand og laver alting men også hele tiden ramler ind i alle mulige ulykker med dine hænder og meget andet, som dog aldrig har forhindret dig i at skrive herinde eller i at være supermand og dødsyg kræftpatient.
Du har en kone du elsker, men din virkelige kærlighed er en prostitueret som du næsten hver dag skriver til og om hvor meget du elsker hende og hvor meget du drømmer om hende og hvor meget du håber du kan dø i hendes arme. Du hyldes som et fantastisk menneske, men synes du det er fantastisk at du åbent skriver at du elsker en prostitueret overfor din kone ? Du betaler hende jo for at hun leger domina overfor dig og pisker din numse så du ikke kan sidde ned og den er helt mærket efter det. Din kone ved intet har du skrevet men jeg kan slet ikke forstå du gør det, for hun ville da have mulighed for at opdage det når du kommer hjem med den numse og det vil  da gøre hende ked af det!
Jeg synes også at denne domina i den grad trænger til at forklare dig hvor  grænserne er. Når du hver dag og tit mange gange om dagen har brug for at erklære din kærlighed til hende så synes jeg der er noget meget galt. 

Tak for respons

Skriver dig et svar senere

Godnat

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Hr @Skeptisk  Kan se du er sprit ny. Så velkommen til eroguide. 

Du har lov at undre dig. At undre sig og stille spørgsmål er en vigtig karakteregenskab, synes jeg. 

Men i dit sidste halvdel af dit indlæg synes jeg dog du går fra undren til et statement, en konklusion du har gjort dig. For :

" Du betaler hende jo for at lege Domina overfor dig" 

Hvad ved du egentlig om det? Kunne det tænkes at han ikke betalte?

Og 

"Jeg synes denne Domina i den grad trænger til at forklare dig hvor grænserne går "

Nå synes du det? Jeg synes du skal blande dig udenom. 

Iøvrigt hvor går grænserne når vi taler relationer mellem to voksne samtykkende mennesker? Hvem bestemmer hvor grænsen går mellem voksne mennesker? 

Hvad er grænserne? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner

Jeg kommer nok til at genere nogen! men jeg gør det alligevel..

Godnat og sov godt alle:D

Og husk, imorgen er den .....:P

Jeres misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Hr @Skeptisk  Kan se du er sprit ny. Så velkommen til eroguide. 

Du har lov at undre dig. At undre sig og stille spørgsmål er en vigtig karakteregenskab, synes jeg. 

Men i dit sidste halvdel af dit indlæg synes jeg dog du går fra undren til et statement, en konklusion du har gjort dig. For :

" Du betaler hende jo for at lege Domina overfor dig" 

Hvad ved du egentlig om det? Kunne det tænkes at han ikke betalte?

Og 

"Jeg synes denne Domina i den grad trænger til at forklare dig hvor grænserne går "

Nå synes du det? Jeg synes du skal blande dig udenom. 

Tak @Lady C :wub:for lige at sætte nogen ting på plads.

Jeg vil give ham et svar imorgen, orker det ikke.idag. ;) havde faktisk.skrevet et langt svar. Men det forsvandt! Som du jo også.har prøvet.

Egentlig tror jeg at han nylig er ramt af kræft. Kan jeg give ham nogen svar så er det fint

Resten finder jeg hyklerisk!

Din Misjo<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godnat her fra :D

Godnat til alle som gider læse den tråd, også til dem som er "tvunget" at fygle med den tråd ;)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 9 timer siden:

Det jeg bruger mange ord på at sige, kan de interesserede ikke få ligeså meget ud af en PM tråd eller er det antallet af views der tæller?

Hvorfor lader du ikke bare være med at læse de tråden, i stedet for de mange ord??

Tråden var jo ikke blevet så lang hvis ikke den havde almen appel.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 29.9.2020 at 22:31:

Jeg bøjer mig ymygt<3

Nu er vel ikke mange der mere er i tvivl om hvem der er min drømmepasser, min veninde, min fortrolige og mange flere ting end jeg kan beskrive:wub:

Men i skal alle vide, at det at lave denne tråd har været meget livsbekræftende for mig, og kan min historie hjælpe nogen. Ja så har den været hvert et ord værd. 

Kan I alle have en rigtig god nat, og husk! I morgen ER den bedste dag

Jeres Misjo:wub:

Nej jeg tror de har regnet ud det er mig du tænkte på :???:

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 7 timer siden:

Med venlig hilsen Sebmus 

Måske sagt ironisk ment.

Men savner i den grad politik tråden.  Men forståelse for det krævede en masse ekstra arbejde for admins herinde  :D 

Men savner altså tråde med andre ting også.  Også hvor vi kan være uenige, og bølgerne kan gå højt.   Det er jo ikke andet end et forum, hvor vi anonymt kan udveksle meninger. Og forhåbenligt også selv blive klogere nogle gange.  Og underholdt de andre gange :) 

Nogle har skrevet at denne her tråd er både livsgivende og også med humor.  Det passer sikkert.   Men den er også sørgelig.  

Måske nogle af dem der har noget imod den, finder den ubehagelig.  Den minder os alle om hvor hurtigt livet kan blive taget bort fra os.  Eller måske endnu værre,- nogle vi holder af.        Jeg hader at snakke om døden, når det handler om nogle jeg kender og holder af.   Men tror det er sundt.  At blive mindet om den uundgåelige skæbne der rammer os alle.  Før eller senere.

Til dem der tvivler om det er sandt alt det her, så ikke se hvorfor det ikke skulle passe.  Der er jo flere personer der har mødt Misjo.   Fordi en person er dødelig syg, så jo ikke ensbetydende med at de ikke kan lave noget.  Jeg tænkte i starten af tråden, at nogle sikkert misforstod ham, og troede han kun havde et par uger at leve i.  Og skrev som det var lige over.   Men fordi en patient er terminal patient så jo sagtens leve længe.   For nogle betyder det at de i løbet af få måneder lyn hurtigt mister kræfter, og svinder ind, og dør hurtigt.  For andre så kan de leve i mange år, og være forholdsvis raske hele tiden.  Kommer jo an på hvor kræften har spredt sig.

Men ikke at jeg fordømmer dem der er kritiske.  Altid sundt at være kritisk.   Men jeg ser tråden som noget usædvanligt og positivt, selvom den er uhyre tragisk.

Dem der ikke bryder sig om den, kan jo vælge nogle af de mange andre tråde.

Jeg kigger af og til ind på den her tråd.   Og glædes over den kærlighed der findes, hvor mennesker der ikke kender hinanden personligt, godt kan føle og give noget til andre.  Det er smukt.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
ZEUS skrev, for 46 minutter siden:

Fordi en person er dødelig syg, så jo ikke ensbetydende med at de ikke kan lave noget.  Jeg tænkte i starten af tråden, at nogle sikkert misforstod ham, og troede han kun havde et par uger at leve i.  Og skrev som det var lige over.   Men fordi en patient er terminal patient så jo sagtens leve længe.   For nogle betyder det at de i løbet af få måneder lyn hurtigt mister kræfter, og svinder ind, og dør hurtigt.  For andre så kan de leve i mange år, og være forholdsvis raske hele tiden.  Kommer jo an på hvor kræften har spredt sig.

Jeg  er  enig  med  dig  i,  at  det  at  skulle  forholde  sig  til  døden, at  skulle  miste  for  mange  ikke  er  rart  og  stadig  tabu  belagt. 

Der  er  dog  i min  optik  stor  forskel  på  at  være  uhelbredelig  syg  til  at  blive  erklæret  terminal patient.  

Hvis  vi  forholder  os  til  hvornår  lægerne  erklærer  en person  for  terminal patient  beskrives  det  således;

"Terminal fase (dage til uger)

I denne fase er det lægernes vurdering, at du som patient er uafvendeligt døende."

Der  bliver  automatisk  åbnet  op  for  en  række  tilbud  til  den  døende. 

Heldigvis  tager  læger  også  engang  imellem  fejl,  hvor  en  terminal patient  lever  længere  end uger.  Men  typisk  er  det  ikke  flere  år  når  der  bliver  givet  en  terminal erklæring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min mor levende faktisk, relativ velfungerende, som terminalpatien i nogle år. Men hun kunne også nogle tricks... 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først mit køn - tital mig hellere som hunkøn. 

Misjo - jeg har læst de næsten 40 sider. Jeg har læst lidt af dine indlæg om kræft de sidste 1 1/2 år.

Jeg er endt i denne debat fordi visse ord på Google henledte mig til den. Jeg søgte efter ord der vedrører kræft. Jeg har ikke kræft selv som du mener jeg har. Men en tæt på mig har fået det.

Da jeg læser de første sider igennem føler jeg meget med dig. Senere så ser jeg et mønster der går igen over de næsten alle 40 sider.

Først er det kræften der er ved at tage livet af dig. Det finder jeg så ud af du har skrevet kræften er ved at gøre i de sidste 1 1/2 år. Du har tit skrevet at nu var det nu slut. Heldigvis sker det heller ikke nu. Da det emne er udtømt så sker der ulykker fra dig på hver anden tredje side gennem alle de næsten 40 sider. Om alt muligt andet end kræft. Det er diverse operationer. Nogle meget meget alvorlige, andre ikke. Alle som intet har med kræft at gøre.  Diverse sygdomme oveni. Ulykker af enhver art. Hele tiden.   Efterhånden sad jeg bare og ventede på hvad der skete for dig næste gang af sygdomsting og ulykker der ikke har noget med kræft at gøre når jeg kom til næste side. 

Oveni får jeg ondt af din kone. Jeg forstår godt at mænd kan have fysiske behov. Jeg forstår også til nød at de får dem opfyldt hos en prostitueret hvis ikke konen kan give dem det. Din kone kan sikkert ikke lege domina. Så langt forstår jeg dig. Men jeg bliver meget ked af det når jeg læser hvordan du skriver du elsker hende så tit, at du vil dø i hendes arme og jeg bliver bange. Jeg bliver bange for at din kone skal opdage det en dag. Din bror skriver du kender dit navn herinde. Du ved ikke om han kan holde tæt altid. Hvis din kone som jeg havner i denne debat  og med alt det personlige og  meget særegne sygdomsforløb i 2020 vil hun kunne se det er dig. Hun vil kunne se du elsker en prostitueret. Hun vil kunne se at det er ikke hende du ønsker ved din side når du dør. Det er den prostituerede. Du får pisk og er mærket på numsen så meget at din kone er tæt på at få mistanke om at noget er galt. Jeg er nok på den forkerte side på dette forum men jeg synes du skal lade din kone slippe fri så. Din kone har været tæt på at afsløre hvad der er sket, det grinte du bare af og de andre også i debatten, men da du er ligeglad med om det sker, så sker det nok en dag, og det vil knuse din kone. Så hellere slippe hende fri.   Den prostituerede ønsker desværre ikke at sætte disse følelsesmæssige grænser i jeres samvær. Jeg synes desværre ikke du viser meget hensyn til din kone eller omsorg for hende men den prostituerede har vundet dit hjerte. Det skriver du selv. Lad være med at ødelægge og knuse din kone helt. Så slip hende fri når du nu vil forfølge kærligheden hos den prostituerede. Måske skal du nok lige finde ud af om din kærlighed til den prostituerede er helt gengældt på dit stormende niveau. 

Har jeg ret til at blande mig i denne debat og i det der skrives ? Du insisterer på at du vil skrive det på et åbent forum, så må man vel også kommentere på det.  

På mig virker det lidt som om Misjo, at du har brug for kærlighed og opmærksomhed. Ved at læse de 40 sider virker du meget søgende på det Jeg synes blot at det er utroligt som operationerne, sygdommene, ulykkerne vælter ned over dig hele tiden over de 40 sider. Det er lidt for utroligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden har godt nok taget en drejning, men jeg må sige, at jeg faktisk synes at alle har holdt en fornuftig tone. Merci! 

Nu vil jeg også sige godnat, og ønske "sweet dreams" til alle som er virkelige, og mindst det samme, til dem som ikke er... Godnat :)

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Jeg  er  enig  med  dig  i,  at  det  at  skulle  forholde  sig  til  døden, at  skulle  miste  for  mange  ikke  er  rart  og  stadig  tabu  belagt. 

Der  er  dog  i min  optik  stor  forskel  på  at  være  uhelbredelig  syg  til  at  blive  erklæret  terminal patient.  

Hvis  vi  forholder  os  til  hvornår  lægerne  erklærer  en person  for  terminal patient  beskrives  det  således;

"Terminal fase (dage til uger)

I denne fase er det lægernes vurdering, at du som patient er uafvendeligt døende."

Der  bliver  automatisk  åbnet  op  for  en  række  tilbud  til  den  døende. 

Heldigvis  tager  læger  også  engang  imellem  fejl,  hvor  en  terminal patient  lever  længere  end uger.  Men  typisk  er  det  ikke  flere  år  når  der  bliver  givet  en  terminal erklæring. 

Jeg vil lige udglatte nogle misforståelser for du har nu ikke helt ret med dit skriv her 

Det her er tilfældigvis noget jeg ved noget om. På et professionelt niveau 

Det er måneder vi taler om - ikke uger _ når vi taler om terminal syge mennesker. Hvis man skal terminal erklæres, så skal lægerne have 

EN FORMODNING OM AT DER HØJST ER ET HALVT ÅR TILBAGE 

Men det er kun en formodning. 

Man kan også sagtens være terminal syg uden at få udstedt en terminal erklæring. 

Der er forskel på at være i den terminale fase og så være terminalt syg. 

Jeg har kendt  flere personer  der af læger blev anset som terminalt syge som holdt sig i live i årevis. 

Jeg husker sågar en person der arbejdede lige ind til kun et par uger før hun gik bort. 

Der findes mennesker som - uden man helt kan forstå hvorfor - mestrer deres sygdom på en måde som gør at man bare må sige at de må være gjort af noget særligt. 

Endeligt kan man faktisk godt tillade sig at kalde sig terminalt syg når der ikke er flere behandlings muligheder tilbage. Man behøver ikke nødvendigvis have en terminal erklæring 

At der ikke er flere behandlings muligheder betyder at man ikke kan fjerne kræften. Men man kan godt behandle de symptomer der opstår. Men grundårsagen ( altså cancer) vil man skulle leve med. Den kan gå i bero i laaang tid men pludselig kan den ( canceren) finde på at eksplodere og så går det pludselig rigtigt stærkt. Fra at være oppegående og selvhjulpen, køre bil og ordne have til på få dage at ligge i sengen og skulle have hjælp til alt. Og så dø efter et par dage. Det er uhyggeligt hvor stærkt det lige pludselig kan gå og det efterlader altid de pårørende målløse og i chock. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

Det er ikke min tråd, men vil gerne forsætte med at sprede kærligheden,respekt og sjovt i denne tråd, vi har alle sammen problemer og frustrationer i denne, trøst alt det, smukke liv

Måske er den tråd ventil for noget os, måske er trøst for noget, men lidt varm menneskelig følelse koster ikke så meget 

Liv livet i fred  og giver lov det til de andre,  så længere er det <3

Livet er smukt 

Deres og @Misjo1 ven dansemus ;)

Ønsker en dejlig efterårs dag til ALLE

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

@Skeptisk :

Jeg bliver simpelthen nødt til at kommentere på disse udsagn fra dig

"Hun vil se at du elsker en prostitueret." 

"Hun vil se at det ikke er hende du ønsker ved din side når du dør, det er den prostituerede " og 

"Den prostituerede har vundet dit hjerte" 

"Så slip hende fri når du nu vil følge kærligheden hos den prostituerede" 

Og sådan bliver du ved med at omtale den kvinde han føler så stærkt for. 

Jeg synes du på en meget subtil måde får nedgjort hans kærlighed og reduceret kvinden som også  er hans veninde, fortrolige samtalepartner til noget der er mindre værd. Du kender ikke deres relation eller karakteren af den. Du kender ikke kvinden og du kender ikke @Misjo1 og hvis der ikke er penge imellem dem er deres relation jo ikke en prostitueret / sex køber  relation men noget andet. Selvom der var penge imellem dem er der stadig en stor sandsynlighed for at relationen er ægte og noget helt unikt.

Men ved at du vedbliver at kalde hende prostitueret får du således gjort relationen til noget den ikke er. Du forsøger at reducere den. Og du forsøger at reducere hende. 

Dine holdninger i øvrigt vil jeg ikke tage stilling til. Det var lige din retorik omkring dette jeg måtte kommentere på udover det at jeg synes du burde have skrevet en PM til  @Misjo1 istedet for at trække dine holdninger ind i hans personlige tråd. 

Og du  kunne du have skrevet ( og mærk selv hvilken forskel det faktisk gør) :

hun vil se, at du elsker en anden kvinde" 

hun vil se at det ikke er hende du ønsker ved din side når du dør, det er den anden kvinde" 

"En anden kvinde har vundet dit hjerte. "

" Så slip hende fri når du nu vil forfølge kærligheden hos den anden kvinde" 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et stykke tid siden jeg har skrevet noget i denne tråd, men har læst med hver eneste dag. Jeg synes det er livsbekræftende og befriende at der kan blive brudt med det tabu som død og sygdom kan være. Jeg føler også der bliver delt ud af ægte hjertevarme fra flere af de brugere der hyppigt skriver her. Det er også noget jeg kan mærke når jeg læser det, selvom jeg sjældent deltager med mere end et lille hjerte her og der. Jeg ser ingen grund til at så tvivl om noget af det @Misjo1 skriver. Hvis det at få sat nogen ord på det man føler og oplever, og føler man bliver forstået og lyttet til kan give noget livsmod, forstår jeg da godt hvis det kan have en gavnlig effekt og tilmed give noget fysisk overskud.

Selvfølgelig har @Skeptisk da ret til sin mening om hvorvidt utroskab og hemmeligheder er acceptable, men vi er på en side for sex og samvær mod betaling. Vi er nok ret mange brugere her der har en lille hemmelighed - noget vi vel til at begynde med er indforståede i. Til gengæld kan jeg virkelig godt følge @Lady C i forhold til at dem der udfører sexarbejde og anden intimitet skal omtales med den samme respekt som alle andre.

Meget af det jeg har læst her har gjort mig taknemmelig over mit eget virkeligt gode helbred - noget som selvfølgelig ikke skal tages for givet. @Misjo1 det glæder mig at du fik sommeren med, og jeg tænker at du er begyndt at leve så meget i nuet at du virkelig kan se det smukke i det årstidsskifte der er i gang uden for vinduet.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Skeptisk skrev, for 16 timer siden:

Først mit køn - tital mig hellere som hunkøn. 

Misjo - jeg har læst de næsten 40 sider. Jeg har læst lidt af dine indlæg om kræft de sidste 1 1/2 år.

Jeg er endt i denne debat fordi visse ord på Google henledte mig til den. Jeg søgte efter ord der vedrører kræft. Jeg har ikke kræft selv som du mener jeg har. Men en tæt på mig har fået det.

Da jeg læser de første sider igennem føler jeg meget med dig. Senere så ser jeg et mønster der går igen over de næsten alle 40 sider.

Først er det kræften der er ved at tage livet af dig. Det finder jeg så ud af du har skrevet kræften er ved at gøre i de sidste 1 1/2 år. Du har tit skrevet at nu var det nu slut. Heldigvis sker det heller ikke nu. Da det emne er udtømt så sker der ulykker fra dig på hver anden tredje side gennem alle de næsten 40 sider. Om alt muligt andet end kræft. Det er diverse operationer. Nogle meget meget alvorlige, andre ikke. Alle som intet har med kræft at gøre.  Diverse sygdomme oveni. Ulykker af enhver art. Hele tiden.   Efterhånden sad jeg bare og ventede på hvad der skete for dig næste gang af sygdomsting og ulykker der ikke har noget med kræft at gøre når jeg kom til næste side. 

Oveni får jeg ondt af din kone. Jeg forstår godt at mænd kan have fysiske behov. Jeg forstår også til nød at de får dem opfyldt hos en prostitueret hvis ikke konen kan give dem det. Din kone kan sikkert ikke lege domina. Så langt forstår jeg dig. Men jeg bliver meget ked af det når jeg læser hvordan du skriver du elsker hende så tit, at du vil dø i hendes arme og jeg bliver bange. Jeg bliver bange for at din kone skal opdage det en dag. Din bror skriver du kender dit navn herinde. Du ved ikke om han kan holde tæt altid. Hvis din kone som jeg havner i denne debat  og med alt det personlige og  meget særegne sygdomsforløb i 2020 vil hun kunne se det er dig. Hun vil kunne se du elsker en prostitueret. Hun vil kunne se at det er ikke hende du ønsker ved din side når du dør. Det er den prostituerede. Du får pisk og er mærket på numsen så meget at din kone er tæt på at få mistanke om at noget er galt. Jeg er nok på den forkerte side på dette forum men jeg synes du skal lade din kone slippe fri så. Din kone har været tæt på at afsløre hvad der er sket, det grinte du bare af og de andre også i debatten, men da du er ligeglad med om det sker, så sker det nok en dag, og det vil knuse din kone. Så hellere slippe hende fri.   Den prostituerede ønsker desværre ikke at sætte disse følelsesmæssige grænser i jeres samvær. Jeg synes desværre ikke du viser meget hensyn til din kone eller omsorg for hende men den prostituerede har vundet dit hjerte. Det skriver du selv. Lad være med at ødelægge og knuse din kone helt. Så slip hende fri når du nu vil forfølge kærligheden hos den prostituerede. Måske skal du nok lige finde ud af om din kærlighed til den prostituerede er helt gengældt på dit stormende niveau. 

Har jeg ret til at blande mig i denne debat og i det der skrives ? Du insisterer på at du vil skrive det på et åbent forum, så må man vel også kommentere på det.  

På mig virker det lidt som om Misjo, at du har brug for kærlighed og opmærksomhed. Ved at læse de 40 sider virker du meget søgende på det Jeg synes blot at det er utroligt som operationerne, sygdommene, ulykkerne vælter ned over dig hele tiden over de 40 sider. Det er lidt for utroligt. 

Ok @Skeptisk 

Du har al mulig ret til at være skeptisk

Først, det gør mig ondt for din pårørende med hendes kræft sygdom.

Nå der så er sagt føler jer mig pikeret og faktisk også provokeret af dine udtalelser.

Du kender mig ikke. Ved ikke hvem jeg er. Og aligevel anfægter du min situation?

Ok jeg forstår. Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor du ikke spørger mig direkte.

Men lad os få nogen fact på plads.

Min domina er ikke prostitueret. Ved prostitution sælger du sex og din krop.

@Lady C tilbyder ikke sex, hun er Domina og det er hendes virke, ( og hun er sindssygt god til det)

Mit forhold med @Lady C er langt.. ud over et domina/ slave/ kunde forhold

Hun er min ven, min fortrolige, min suolmade. Min, ja jeg har ikke ord der dækker. Samtidig er hun sundhedsfaglig ansat i sit alm.liv, og hun har været en uundværlig hjælp og støtte ved de s ære spørgsmål og lægesvar som jeg ikke selv har kunne forstå.

Fortsætter i ny besked for ikke at miste denne

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ang min hustru.

Tror du at jeg bare er ligeglad?

Jeg har tilbudt hende alt hvad hun ønskede både på den erotiske front og endda sagt at hun er velkommen til at tage en elsker!

Sætte hende fri? Hvad mener du. Hvad kan jeg mere gøre? Skilsmisse er ikke en option, og det ville være en ualmindelig dårlig forretning for hende.

Hun har indirekte sagt at jeg må gøre hvad jeg vil. Om min bror? Han vil takke @Lady C for hvad hun har gjort for mig.

Sidst, jeg elsker min hustru. Hun har været en god følgesvend i de 27 år vi har været gift, og det er jeg taknemlig for.

Det jeg har med @Lady C er en anden form for kærlighed 

Den kan næppe beskrives, men den indeholder mange flere facetter en du forstår. Og ja, hvis situationen havde været anderledes. Så hvem ved?

Men nu. Tja så vil jeg leve det liv jeg har tilbage...

Har du spørgsmål. Så spørg

Misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Sidst.

Til alle de mistroiske

Har i et problem med denne tråd.?

Tja så lad være med at læs den. Men fri mig før jeres kommentarer.

Små sagt lægger jeg dele af min journal op på mandag. Læg det og hold ellers kæft. Tak.

Godnat til alle og specielt til mine venner herinde Og mega specielt til @Lady C for altid at være der for mig

Misjo1

Mv husk den bedste dag er i morgen hehe

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...