Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Ligger på Riget. Kan ikke sove, nogen der kan en vuggevise? Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Maj, 2020 Hej Buddy denne her er så kær,, alt det bedste til dig Knus Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Godnat Desværre kan ikke på dansk, men jeg skal nok blive med dig i aften, alle mine tænker er med dig, og alle mine venner og familie som er allerede på himlen venter på dig, og du skal vente på os Mvh Sebmus Redigeret 31. Maj, 2020 af Sebmus 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 31. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 9 minutter siden: Ligger på Riget. Kan ikke sove, nogen der kan en vuggevise? Jeg har ikke en vuggevise - men jeg har noget meget bedre til dig kære @Misjo1. Dette lille klip fra DR3 fik jeg kendskab til under et overnatningsarrangement med en af de kære GPere her på sitet. Det er smukt - og det er en god måde at falde i søvn på. Nora er så sød. PAS PÅ DIG SELV - jeg håber det bedste for dig (og kender jo kun til din situation fordi jeg læser så godt som alt på dette site). 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 31. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 17 minutter siden: Ligger på Riget. Kan ikke sove, nogen der kan en vuggevise? ??? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 2 minutter siden: ??? Har cancer. Det lakker mod enden. Redigeret 31. Maj, 2020 af Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 31. Maj, 2020 Misjo1 skrev, Lige nu: Har chancer. Det lakker mod enden. Og du har lyst til at deltage i et forum fyldt med ligegyldige fremmede ? Det meste af december var jeg på sygehus med en slem og livstruende bakteriel infektion. Det sidste jeg gad var at lave noget på nettet der krævede aktiv nærvær. Hatten af for at du, trods alvorligheden, har energien til at deltage. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Ikke alle er ligegyldige fremmede, og en fremmede er jo blot en ven du ikke har mødt endnu Tro mig når jeg siger at der er en fantastisk flok af empatiske og engagerede mennesker herinde. Hvis du gir lidt af dig selv, så for du tifold igen. Lev vel.min nye ven Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Ikke alle er ligegyldige fremmede, og en fremmede er jo blot en ven du ikke har mødt endnu Tro mig når jeg siger at der er en fantastisk flok af empatiske og engagerede mennesker herinde. Hvis du gir lidt af dig selv, så for du tifold igen. Lev vel.min nye ven Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Får et skud et eller andet nu. Så det slukker forhåbentlig lyset for i aften God nat og tak for input Misjo Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 31. Maj, 2020 Alle bedste ønsker herfra. Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Maj, 2020 Sov godt, glæder mig til at høre fra dig imorgen kære @Misjo1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 31. Maj, 2020 Jeg kender dig ikke, men hvis du mangler noget der ikke kan fås derinde, noget bestemt mad fra et sted i København, et blad der kun kan købes udenfor Riget eller andet, så send mig en pb. Så kommer jeg gerne forbi med det. Jeg håber de har givet dig noget så du får sovet godt. Kæmpe kram. Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 31. Maj, 2020 Kære Christina Virkelig en flot tanke, men mon ikke han allerede sover sødt nu og er i drømmeland Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 31. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 16 minutter siden: Kære Christina Virkelig en flot tanke, men mon ikke han allerede sover sødt nu og er i drømmeland Så er der forhåbentlig en dag i morgen. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 31. Maj, 2020 Jeg kender dig og du har en plads i mit hjerte. Og du har så meget ret i at giver man af sig selv får man også tilbage. Et elskeligt og givende menneske er du Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 31. Maj, 2020 Christina ssbbw skrev, for 39 minutter siden: Jeg kender dig ikke, men hvis du mangler noget der ikke kan fås derinde, noget bestemt mad fra et sted i København, et blad der kun kan købes udenfor Riget eller andet, så send mig en pb. Så kommer jeg gerne forbi med det. Jeg håber de har givet dig noget så du får sovet godt. Kæmpe kram. Stort af dig, du er da en rar kvinde, dig gad jeg godt at ha som ven Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 1. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Får et skud et eller andet nu. Så det slukker forhåbentlig lyset for i aften God nat og tak for input Misjo For H. da også. Kender dig ikke, men alligevel... Respekt for din optimisme og god tur! Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Sørgeligt. Selv lige mistet en storebror til det fucking lorte kræft. Kæmpe respekt til Misjo. Han minder os også om hvor lidt der er mellem liv og død. Vi (eller ihvertfald mig) flygter for de her tanker. Men sundt at blive mindet om det. Og sikker på der venter Misjo noget godt når han forlader denne verden. Redigeret 1. Juni, 2020 af ZEUS 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. Juni, 2020 Godmorgen. Alle. Er lidt groggy. Vender tilbage senere.... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. Juni, 2020 Lady C skrev, for 10 timer siden: Jeg kender dig og du har en plads i mit hjerte. Og du har så meget ret i at giver man af sig selv får man også tilbage. Et elskeligt og givende menneske er du Tak ilige måde Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 1. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 17 minutter siden: Godmorgen. Alle. Er lidt groggy. Vender tilbage senere.... Selvfølgelig 100 % forståelse herfra,, Bare dejligt at høre lidt fra dig igen,, takker af hjertet Knus 1 Del dette indlæg Link til indlæg