Hop til indhold
Visti-Vistisen

Nå De Damer, hvem er I?

Recommended Posts

MickeyM skrev, for 14 minutter siden:

... Det er jo en ren videnskab, og hvis ikke man som kvinde finder den rette BH-størrelse, kan det medføre hovedpine, nakkesmerter skulderproblemer mv. 

Nemlig @MickeyM, det er derfor man som kvinde skal være ekstremt påpasselig med (hvis man ikke vil gå uden) at finde den rette størrelse -- og derfor skal man også bruge professionel assistance, og ja, jeg siger det bare, jeg bruger målebånd og hænder til at finde den rette størrelse - bedre fås det ikke :) :) :) - og ja, du skal bare vise dit gule sygesikringsbevis, så laver jeg opmålingen ganske gratis :) :) :) uden skumle bagtanker ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

@Emmalie du kan godt være stolt af dine smukke bryster <3

Det er jeg da også :D men hvis hun har E.. så kan man vel godt dele lidt? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 minut siden:

Det er jeg da også :D men hvis hun har E.. så kan man vel godt dele lidt? :ph34r:

Hvor ville livet som mand dog blive kedeligt hvis alle kvinder var udstyret med et sæt EU bryster :-(  i samme størrelse og form!

Vi vil have smukke naturlig bryster i alle størrelser :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
lille_peter skrev, den 22/5/2020 at 05:26:

Så bliver du nød til at vise os dem :roll:

De skal ikke ses, men mærkes og opleves :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, den 22.5.2020 at 22:21:

@veraGBPige 65E? du kan vel godt undvære lidt skål ikke? :D Skal bare bruge så jeg har B 

Det vil d være synd. Har lige været inde på din profil og kigge. De bryster du har er da super flotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...