Hop til indhold
Visti-Vistisen

Nå De Damer, hvem er I?

Recommended Posts

Max Power skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste som scroller frem og tilbage mellem billedet/tabellen i takt med pigernes besvarelser og lader fantasien få frit løb?

Nej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil hellere ha det “periodiske system” med numser :rolleyes:

Nu er du vel også mest til en doggystyle :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 23 timer siden:

Jeg tror jeg er en 22'er.. men de små ligner altså lidt hinanden på tegningen.. 

Der må være en herre eller to tilstede som kan fortælle om jeg er helt gal på den 

Du er ikke gal på den :)

Jeg elsker A- og B-skåle, så jeg vil sige at jeg er mest til 1, 12, 13 eller 22...

Faktisk kan jeg godt blive lidt bange for D-skåle og derover, lidt ligesom jeg også er bange for heste... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 3 minutter siden:

Mine er dér slet ikke

Øv!

Kan du ikke kombinere et par stykker eller tre, altså eksempelvis: "mine er en mellemting mellem nummer 3, 8 og 19"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

En mellemting mellem 13 og 16. 

Men sjovt nok er jeg vild med nr 6. ( vist som den eneste) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Dette er sjovt :) Men jeg kan virkelig ikke bestemme :(

I nøgne fotos ligner de ofte en 12, 13 eller 22.

Men fordi jeg aldrig bærer en bh, med en stram top på de ser større ud, som en 5 eller 14 ;)

Og da jeg for nylig fik mine bryster målt, var de en 65E, hvilket var meget større kopstørrelse, end jeg forventede!

 

Redigeret af veraGBPige
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 8 timer siden:

Dette er sjovt :) Men jeg kan virkelig ikke bestemme :(

I nøgne fotos ligner de ofte en 12, 13 eller 22.

Men fordi jeg aldrig bærer en bh, med en stram top på de ser større ud, som en 5 eller 14 ;)

Og da jeg for nylig fik mine bryster målt, var de en 65E, hvilket var meget større kopstørrelse, end jeg forventede!

 

 

Pyt med talet, jeg kunne godt tænke mig at nusse dem lidt <3

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 20.5.2020 at 16:46:

Nu er du vel også mest til en doggystyle :D

Er der da noget bedre? :). Et godt fast greb i hestehalen og så ellers bare afstiasted mod solnedgangen :) 

Men helt ærligt, så har jeg ikke et forhold til  bryster. De siger mig ikke en kæft. Numser, on the other hand....der bilder jeg mig selv ind at jeg er lidt af en connoisseur :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 3 timer siden:

En mellemting mellem 13 og 16. 

Men sjovt nok er jeg vild med nr 6. ( vist som den eneste) 

13. Måske 18 men smukke er de @Lady C:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
veraGBPige skrev, for 10 timer siden:

Og da jeg for nylig fik mine bryster målt...

Jeg har lige skiftet drivrem på min havetraktor. Den gamle rem var så slidt, at markeringen af remstørrelse ikke kunne læses. Jeg gik da op til maskinstationen, og ekspedienten opsatte den brugte rem i et instrument, trak forsigtigt i et håndtag, og kunne derefter, på instrumentet, aflæse remmens størrelse. 

Hvordan foregår det, når man får målt sine bryster? Findes der et slags brystmåleinstrument? - Og hvor får man foretaget en sådan måling? Lingeriforretning, måske?

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
MickeyM skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har lige skiftet drivrem på min havetraktor. Den gamle rem var så slidt, at markeringen af remstørrelse ikke kunne læses. Jeg gik da op til maskinstationen, og ekspedienten opsatte den brugte rem i et instrument, trak forsigtigt i et håndtag, og kunne derefter, på instrumentet, aflæse remmens størrelse. 

Hvordan foregår det, når man får målt sine bryster? Findes der et slags brystmåleinstrument? - Og hvor får man foretaget en sådan måling? Lingeriforretning, måske?

Man går bare ned i sin lokale undertøjspusher, fx Change, også måler de :) har dog ikke selv prøvet det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 minut siden:

Man går bare ned i sin lokale undertøjspusher, fx Change, også måler de

Men måles der bare med et almindeligt målebånd, eller hvordan foregår det det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
MickeyM skrev, for 1 minut siden:

Men måles der bare med et almindeligt målebånd, eller hvordan foregår det det? 

Har som sagt ikke prøvet det selv, men det er vidst bare et målebånd.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Ja, jeg gik bare til Change også :)

De måler gratis, men frister dig derefter med masser af dejlige sæt lingeri, så du kommer meget dårligere ud ;)

Og desværre ikke noget fancy måleinstrument. Bare et enkelt målebånd :(

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
veraGBPige skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg gik bare til Change også :)

De måler gratis, men frister dig derefter med masser af dejlige sæt lingeri, så du kommer meget dårligere ud ;)

Og desværre ikke noget fancy måleinstrument. Bare et enkelt målebånd :(

Sådan er Change.. man går ind og kigger, og kommer ud med 4 sæt undertøj og en underlig følelse af at være blevet udnyttet :mellow::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld de damer,  @veraGBPige  og @Emmalie, men jeg forstår det stadig ikke helt.

Er det så omkredsen af brystet man måler? Kan skålstørrelsen bestemmes af omkredsen af brysterne? Betyder det ikke noget, om brysterne sidder som "halvkugler" eller om de har lidt tyngde?

Og hvad er forskellen på 65E og en E-skål? Jeg er forvirret :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 14 minutter siden:

Sådan er Change.. man går ind og kigger, og kommer ud med 4 sæt undertøj og en underlig følelse af at være blevet udnyttet :mellow::D

Ja, det ville I undgå, hvis I kom til mig. Jeg har også et målebånd, og jeg udnytter ingen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
MickeyM skrev, for 2 minutter siden:

Undskyld de damer,  @veraGBPige  og @Emmalie, men jeg forstår det stadig ikke helt.

Er det så omkredsen af brystet man måler? Kan skålstørrelsen bestemmes af omkredsen af brysterne? Betyder det ikke noget, om brysterne sidder som "halvkugler" eller om de har lidt tyngde?

Og hvad er forskellen på 65E og en E-skål? Jeg er forvirret :huh:

Ja, det må det være.. Men omkredsen er jo 65 og skålen er E. Hvordan de lige gætter skålen ved jeg ikke :) der kan man vel prøve sådan en standard BH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 7 minutter siden:

Ja, det må det være.. Men omkredsen er jo 65 og skålen er E. Hvordan de lige gætter skålen ved jeg ikke :) der kan man vel prøve sådan en standard BH

Man måler vel to steder - først under brystet - og så på det "bredeste sted" ovenpå brysterne - på den måde finder man først størrelsen (i @veraGBPige 65 - hvilket er meget "lidt") og derefter finder man skålstørrelsen. OG dermed bliver det vist også klart for alle, at A-B-C-D-E-F-G-H-I-J osv osv bliver et "relativt" begreb. For skålstørrelsen E er ikke den samme for en med en omkreds på 65 cm som en med en omkreds på 90 cm.

Så derfor kære kvinder - hvis I vil have garanti for en ordentlig, uvildig, ikke salgsbaseret udnyttende opmåling, så er jeg klar med målebåndet :)

I tilfældet med Vera, så må man sige, at det er en lille pige med forholdsvist store bryster :)

 

 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 22 minutter siden:

Man måler vel to steder - først under brystet - og så på det "bredeste sted" ovenpå brysterne - på den måde finder man først størrelsen (i @veraGBPige 65 - hvilket er meget "lidt") og derefter finder man skålstørrelsen. OG dermed bliver det vist også klart for alle, at A-B-C-D-E-F-G-H-I-J osv osv bliver et "relativt" begreb. For skålstørrelsen E er ikke den samme for en med en omkreds på 65 cm som en med en omkreds på 90 cm

Ja, jeg har lige googlet lidt... Det er jo en ren videnskab, og hvis ikke man som kvinde finder den rette BH-størrelse, kan det medføre hovedpine, nakkesmerter skulderproblemer mv. 

Og jeg, som altid har tænkt, at kvindebryster er noget af det smukkeste og mest fantastiske i denne verden, kun overgået af kvindenumsen, må jo så erkende, at kvindebryster ikke altid er uproblematiske for ejermanden. 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...