Hop til indhold
Visti-Vistisen

Nå De Damer, hvem er I?

Recommended Posts

Mænd med rødvinspatter må også godt deltage. Selv er jeg nok en 12'ener.

EYVmMmGUYAAfHoc.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Hmm nr 19 tror jeg men ville elske at være nr 2:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 8 minutter siden:

Hmm nr 19 tror jeg men ville elske at være nr 2:lol:

Nr 19 er nu også dejlige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Domina Ginz skrev, for 19 minutter siden:

Uh jeg tror det må være 15 eller 19 for mig :S

Hvad sker der for nr. 3? haha

Tror  godt  jeg  kan  3'eren  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domina Ginz skrev, for 28 minutter siden:

Uh jeg tror det må være 15 eller 19 for mig :S

Hvad sker der for nr. 3? haha

Tilbage i 80'erne var det populært blandt piger med skulderpuder i bluser og jakker. Tænker vel at nogle bryster kan fungere som erstatning for disse puder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bevægelsesøkonom, men ville overveje at begive mig i rask gang tenderende til let løb, hvis nr. 12 eller 22 gav mig muligheden for at indhente dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg tror jeg er en 22'er.. men de små ligner altså lidt hinanden på tegningen.. 

Der må være en herre eller to tilstede som kan fortælle om jeg er helt gal på den :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 38 minutter siden:

Har 5'eren fået fjernet det ene?

Hmm ikke sjov, min gamle GP fik fjernet den ene og selvom hun fik et pænt implantat, måtte hun til sidst stoppe, om det var manglende selvværd eller kunder ved jeg ikke, men hun var super dejlig på ale måder, hun havde en virkelig god empati og hendes sex var fantastisk. Jeg har lært en masse af hende, hvis du (kære N fra sidst Hvidovre) læser dette  så er du stadig savnet :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nuværende GP favorit er en mellem ting mellem 2 og 16, store flotte velsiddende og naturlige ;) - elsker dem

Billederne viser piger med små areola ligesom min favorit pt, men jeg kan rigtigt godt lide store areolaer :P - jeg kan ikke helt fortælle hvorfor, men sådan er det bare.. Visti-Vistisen (beklager jeg ikke ved hvordan man laver det smarte blå mærkat med @ foran - skrive gerne PM hvis i vil fortælle mig hvordan), du må gerne sætte et billede op med bryster med store areola - så er der flere piger der kan være med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 6 timer siden:

2-16-19 og 20...klart mig

Det var da godt nok de mest heftige rødvinspatter du render rundt med!! Troede ikke de fandtes så store.

OG nej tak, vil ikke se billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...